Negentien Dertien Scouting geopend

Hier vind je uitgebreide scoutingsverslagen van interessante spelers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

https://i.gyazo.com/4be0ba6e3435333b908 ... 52ebdd.png

Een nieuw forumonderdeel omdat wij echt prima scouts hebben hier.

Iedereen kan hier posts aanmaken, maar kijk even naar topics zoals deze:

viewtopic.php?f=42&t=333

Als je een interessante speler hebt gevonden maar je hebt geen tijd om een heel epistel te schrijven maar enkel wat video's en linkjes te plaatsen dan is daar het interessante spelers-topic voor.

Op deze manier verdwijnen de pareltjes die af en toe gepost worden niet in de vergetelheid. Heren: feel free om oude forumposts of artikelen hier opnieuw te posten voor de volledigheid van het archief. Als er anderen zijn die vergelijkbare posts willen maken dan gaan die wat ons betreft eerst door de ballotage commissie van bovengenoemde heren. Het niveau van de openingspost willen we graag hoog houden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Leuk idee om hiervoor een subforum te maken en direct verschijnen al wat mooie topics. Echter snap ik de keuze niet om er een exclusief clubje van te maken wat een topic mag openen. Als iemand anders een goede speler kent, moet die toch ook gewoon zo’n topic kunnen openen? Nu wordt het iets elitairs, terwijl ik nog wel anderen ook goede suggesties heb zien geven…

Daarbij vind ik het dubieus dat [mention]Ykhim[/mention] zo’n platform krijgt, want John de Jong wordt hier al vaak bekritiseerd, maar Ykhim is volledig verantwoordelijk voor het aantrekken van Romero en Guti en heeft er voor gezorgd dat PSV nu aankopen uit Zuid Amerika veel minder ambieert.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar dat ik eigenhandig Lozano naar Eindhoven heb geluld, daarover geen woord hè!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 31 mei 2021, 15:46 Maar dat ik eigenhandig Lozano naar Eindhoven heb geluld, daarover geen woord hè!
:grin:

Lozano’s talent was zo overduidelijk dat iedereen die had kunnen spotten. ;)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs85 schreef: 31 mei 2021, 15:45 Leuk idee om hiervoor een subforum te maken en direct verschijnen al wat mooie topics. Echter snap ik de keuze niet om er een exclusief clubje van te maken wat een topic mag openen. Als iemand anders een goede speler kent, moet die toch ook gewoon zo’n topic kunnen openen? Nu wordt het iets elitairs, terwijl ik nog wel anderen ook goede suggesties heb zien geven…

Daarbij vind ik het dubieus dat @Ykhim zo’n platform krijgt, want John de Jong wordt hier al vaak bekritiseerd, maar Ykhim is volledig verantwoordelijk voor het aantrekken van Romero en Guti en heeft er voor gezorgd dat PSV nu aankopen uit Zuid Amerika veel minder ambieert.
Ik kan me vinden in wat je hier zegt. Ik waardeer de jongens heel erg maar ik denk dat op het moment er duidelijk aan wordt gegeven wat er in een "scoutingsrapport" voor moet komen en hoe, dat er best meer mensen zijn die leuke spelers aan kunnen dragen!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs85 schreef: 31 mei 2021, 15:45 Leuk idee om hiervoor een subforum te maken en direct verschijnen al wat mooie topics. Echter snap ik de keuze niet om er een exclusief clubje van te maken wat een topic mag openen. Als iemand anders een goede speler kent, moet die toch ook gewoon zo’n topic kunnen openen? Nu wordt het iets elitairs, terwijl ik nog wel anderen ook goede suggesties heb zien geven…
We willen in dit subforum vooral de kwaliteit van de openingsposts hooghouden. Als er anderen zijn met goede uitgebreide posts: meld het aan en we plaatsen het.

Maar we willen voorkomen dat types zoals ik een paar stats erin kwakken en dan zeggen: 'goeie speler joh. Halen! #discuss'

Dus ook anderen mogen hier posten, kom vooral met berichten hierover. Maar de topics die er nu staan is wel zeg maar de standaard waaraan het moet voldoen.

Kortom: schrijf dit soort posts en zeker weten dat je hem hier mag plaatsen. :TU:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik dacht na de FM challenge met HSV dat het een wereldzet was om Fein te halen dus ik zal me ook gedeisd houden.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 31 mei 2021, 15:50
Thijs85 schreef: 31 mei 2021, 15:45 Leuk idee om hiervoor een subforum te maken en direct verschijnen al wat mooie topics. Echter snap ik de keuze niet om er een exclusief clubje van te maken wat een topic mag openen. Als iemand anders een goede speler kent, moet die toch ook gewoon zo’n topic kunnen openen? Nu wordt het iets elitairs, terwijl ik nog wel anderen ook goede suggesties heb zien geven…
We willen in dit subforum vooral de kwaliteit van de openingsposts hooghouden. Als er anderen zijn met goede uitgebreide posts: meld het aan en we plaatsen het.

Maar we willen voorkomen dat types zoals ik een paar stats erin kwakken en dan zeggen: 'goeie speler joh. Halen! #discuss'

Dus ook anderen mogen hier posten, kom vooral met berichten hierover. Maar de topics die er nu staan is wel zeg maar de standaard waaraan het moet voldoen.

Kortom: schrijf dit soort posts en zeker weten dat je hem hier mag plaatsen. :TU:
Mensen willen zelf wat plaatsen, niet iets insturen waarvan jullie het dan wel of niet plaatsen. Je kunt toch ook gewoon forumregels voor dit onderdeel maken en posts verwijderen die niet aan de eisen voldoen. Nu houd je misschien goede posts tegen, omdat je een drempel opwerpt. Wellicht dat een poster nu besluit dan maar niet te posten, of dan maar je reactie in vergetelheid te laten geraken in het 'Interessante spelers' topic.

Je laatste zin klopt dan ook niet. Het zou moeten zijn, schrijf dit soort posts, stuur het in, wij bepalen of wij het voor je plaatsen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

We kunnen het best proberen inderdaad. Heb er geen bezwaar tegen. Na de eerste posts is in ieder geval wel een bepaalde standaard neergezet waar een openingspost in ieder geval een beetje aan moet voldoen.

Als posts te sumier zijn of enkel wat filmpjes en linkjes met de vraag: is dit wat? Dan kunnen wij hem altijd verplaatsen naar het interessante spelerstopic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Als het goed is kan iedereen nu topics openen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Spoedoverleg gevoerd [mention]Magnus[/mention]: iedereen kan nu openingsposts maken. Als het te sumier is worden ze verplaatst naar het interessante spelers topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Nog even wachten en er kan een topic voor Francesco Camarda gemaakt worden, ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Is dat dat joch van AC Milan dat 7 op 1 loopt ofzo? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ykhim schreef: 14 okt 2021, 20:53 Is dat dat joch van AC Milan dat 7 op 1 loopt ofzo? :mrgreen:
Nou dat is een duur grapje met de huidige benzinepijzen.
Likes voor Grasmat :
VeresRivne
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Jammer dat mijn Lewandowski topic uit 2008 met het oude forum verloren is gegaan.
Dat was toch wel mijn hoogtepunt als leunstoel-scout. :D
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Leuk hè, ik had hetzelfde met mijn Romariotopic uit 1986, jammer dat die niet meer terug te vinden is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Negentien Dertien Scouting geopend