Religie en voetbal

Algemene zaken van PSV.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Godver. Die mods hier zijn echt corrupt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 12 okt 2021, 19:22 Ik ga niet reageren. Ik zou zoveel willen zeggen over hoe enorm stuk ons land is door relifundi's en beroepsgekwetsden.... Niet doen
Ging lekker hè, dat niet reageren… ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hahaha. Je hebt gelijk. Het alternatief was een goed gesprek met mijn vrouw.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dat dit topic nog bestaat is een wonder.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Trixm schreef: 13 okt 2021, 09:52 Dat dit topic nog bestaat is een wonder.
Vaak volgt na een wonder een heiligverklaring. Bij deze nomineer ik mezelf. :angel:
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik vind het erg goed dat PSV met zo'n bericht op twitter/instagram even aandacht voor deze dag heeft. Dat hebben veel andere clubs niet gedaan. Voor veel mensen is een coming-out lastig, juist zo'n bericht kan helpen voor de voetbalsupporter in het stadion die worstelt met zijn coming-out en ondertussen hoort dat homo als scheldwoord wordt gebruikt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ook al geeft zoiets niet de doorslag dat je uit de kast komt, belangrijk dat je je even gesteund voelt door je club denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Wat mij betreft zijn dit soort berichten toch meer symbolisch, maar nog steeds prima. Of mensen daar in de praktijk echt heel veel aan hebben, dat denk ik zelf eerlijk gezegd niet.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het gaat denk ik dan ook vooral om het grotere plaatje waar je zo aan bijdraagt. Maar bijv. voor een werknemer van PSV die hiermee worstelt kan het denk ik ook direct een steun in de rug zijn.

Al met al verandert er een hoop mede door dit soort acties, onder de jeugd is heterosexualiteit intussen een stuk minder vanzelfsprekend dan dat vroeger het geval was.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Het gaat uiteindelijk natuurlijk vooral om daden. Zo'n berichtje op social media is prima symboliek, maar bijvoorbeeld de sfeer op de werkvloer is natuurlijk oneindig veel belangrijker voor mensen die ermee worstelen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Natuurlijk. Oneindig!

Het één volgt op het andere he.... Werken aan acceptatie van homosexualiteit is ook werken aan het gedrag richting homo's.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Komend weekend weer regenboog aanvoerdersbandjes :angel:
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 12 okt 2021, 20:45 Maar Van Gogh maakte niet 'gewoon een film'. Ik zat destijds elke dag in de trein en las daardoor zowat elke dag ook weer die columns van 'm in dat treinkrantje die bol stonden van de verschrikkelijk grove, totaal onnodige beledigingen aan moslims. Niks grappigs, niks actueels of urgents, gewoon steeds grover taalgebruik wat uiteindelijk slechts nog pure, schuimbekkende haat communiceerde. Waarom werd dat elke dag afgedrukt in een verder nogal luchtige ochtendkrantje? Persoonlijk kreeg ik daardoor ook een steeds grotere hekel aan 'm. Hij blééf maar olie op dat vuur gooien, bijna bedelend om reactie. Pas op, ik bedoel de moord absolúút niet goed te praten maar wil alleen even schetsen wat nodig was om die ene gek tot die daad aan te zetten. Als cabaretier beledigende grappen maken in de context van je cabaretshow is m.i. echt totaal wat anders. Al zal een cabaretier zich misschien afvragen of zo'n gek dat verschil ook ziet - hoe dan ook zijn er bij mijn weten nog geen cabaretiers aangevallen.
Dan raad ik je aan om 'De gezonde roker' weer eens op te zoeken in de Wayback machine. Er klopt letterlijk niets van wat je hier schrijft.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Als je je mening niet zelf kunt onderbouwen dan heb ik geen interesse, [mention]mr.top[/mention]
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 13 okt 2021, 22:07 Als je je mening niet zelf kunt onderbouwen dan heb ik geen interesse, @mr.top
De gezonde roker was zijn website. Hier zijn letterlijk al zijn stukken op terug te lezen, waaronder de columns waar je naar verwijst. Op basis daarvan kan ik met absolute zekerheid zeggen dat er nagenoeg niks klopt van wat je schreef in dat citaat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

OK maar hoe zit het dan volgens jou?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Religie en voetbal