WK Qatar 2022

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Persepolis schreef: 08 sep 2021, 22:47 Nee, denk het ook niet. Al misten ze vanavond met Lukaku, De Bruyne, Courtois en Hazard (die viel wel in) wel de nodige namen, maar de gouden generatie is of gestopt (Kompany) of raakt langzamerhand op leeftijd. Alle sterspelers zijn al 30+, die piek is wel geweest en er is weinig voor in de plaats gekomen. 2014-2020 was hun kans op een prijs, maar ze hebben het zowel tegen zwakkere tegenstanders (2016) verkloot als tegen andere topploegen. De net niet generatie, beetje zoals de gouden generatie van Oranje eind jaren 90/begin 00.
Net niet is wel overdreven als je het over de meest succesvolle generatie van België hebt, toch? Misschien had het meer kunnen zijn, maar ik denk dat ze eigenlijk wel naar vermogen hebben gepresteerd en dat was heel goed.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

VeresRivne schreef: 08 sep 2021, 22:42
Ailon schreef: 08 sep 2021, 21:15 Ik zit nu een half uur naar Belgie te kijken op VTM, maar dat valt behoorlijk tegen.
Er ontbreken een paar coryfeeën, maar met deze elf gaan ze snel terug naar de middelmaat.
Er loopt daar geen Memphis rond en zelfs geen Klaassen. En dat laatste geval wil dat toch wel wat zeggen.
Mja Lukebakio, Trossard, Castagne, Denayer zijn natuurlijk ook geen supersterren, dat is B en C keuze. Dat een Thomas Foket invalt zegt ook veel. Verder is Praet natuurlijk normaliter wel van het niveau Klaassen. Lokonga van Arsenal hebben ze ook nog en De Ketelaere en Saelemackers zijn beiden slechts twintig. Verder natuurlijk veel oude garde er niet bij: Vertonghen, Mertens, Meunier, Lukaku, Vanaken, Courtois, De Bruyne. Nader bescouwd heeft Belgie echt nog voldoende klasse voor het WK alleen de CV's raken op leeftijd en wat daarachter zit is matig.

Het is met name ook achterin waarin de spoeling dun is: Alderweireld, Vertonghen, Foket, Denayer, Boyata, Mechele, Castagne. Zinho Vanheusden ben ik benieuwd naar hoe die zich nog gaat ontwikkelen.
Vanaken (imo ondergewaardeerd) was er wel bij maar bleef banken.
Je noemt Foket als een mindere invaller maar dat geldt natuurlijk ook voor Benteke en Dendocker. De lompe Batshuayi was een aanfluiting en het centrale duo Denayer en Boyata een regelrechte "joke".
Bij Vertonghen en Mertens is de sleet al duidelijk aanwezig. Die gaan Belgie geen succesvol WK meer opleveren.
Degenen die Belgie echt mist zijn natuurlijk de grote stuurman De Bruyne, "Rambo" Lukaku en in iets mindere mate Courtois (Casteels is een redelijke vervanger).
Deze generatie Belgen heeft imo hun laatste kans verspeeld op het recente EK.
Laatst gewijzigd door Ailon op 08 sep 2021, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Brael schreef: 08 sep 2021, 20:44
Grasmat schreef: 08 sep 2021, 16:40 Ik vind dat clubbelangen boven lands/bondbelangen moeten gaan omdat de clubs de werkgevers van de spelers zijn en de bonden niet.
Zeker niet omdat de Engelse clubs om iets wat buiten hun schuld om is die spelers niet af wilden staan.
De Braziliaanse bond kan evenmin iets doen aan de coronaregels he. Maar die moesten nu wel hun internationals missen door hetzelfde kinderachtige gedrag als waar de bond nu wraak mee neemt. De bond die overigens volgens de regels in zijn recht staat om dit te doen.

Bovendien is het natuurlijk niet puur kinderachtig gedrag van de bond. Ze hopen zo dat clubs hun spelers de volgende keer wel weer afstaan. Dus er zit wel degelijk een idee achter deze actie.
Als een club moet kiezen tussen een speler 5 dagen kwijt zijn vanwege deze regel of 10 dagen vanwege verplichte quarantaine omdat de speler in een risicoland is geweest, dan weet ik wel wat die club gaat kiezen. Daarom snap ik dit gedrag van de bond niet want ze hebben er echt niets mee te winnen in dit geval.

Overigens moet ik nog maar zien of de FIFA dit ook zal toekennen. Volgens mij hadden ze vorig jaar juist een regel ingesteld dat als een club een speler zou moeten missen vanwege een door de overheid opgelegde quarantaine als hij een interland zou spelen, de club in dat geval niet verplicht is de speler af te staan.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs85 schreef: 08 sep 2021, 22:55
Persepolis schreef: 08 sep 2021, 22:47 Nee, denk het ook niet. Al misten ze vanavond met Lukaku, De Bruyne, Courtois en Hazard (die viel wel in) wel de nodige namen, maar de gouden generatie is of gestopt (Kompany) of raakt langzamerhand op leeftijd. Alle sterspelers zijn al 30+, die piek is wel geweest en er is weinig voor in de plaats gekomen. 2014-2020 was hun kans op een prijs, maar ze hebben het zowel tegen zwakkere tegenstanders (2016) verkloot als tegen andere topploegen. De net niet generatie, beetje zoals de gouden generatie van Oranje eind jaren 90/begin 00.
Net niet is wel overdreven als je het over de meest succesvolle generatie van België hebt, toch? Misschien had het meer kunnen zijn, maar ik denk dat ze eigenlijk wel naar vermogen hebben gepresteerd en dat was heel goed.
Oh het blijft uiteraard de beste Belgische generatie ooit hoor, zeker weten en wat dat betreft hebben ze het prima gedaan. Uiteindelijk is de oogst (tot nu toe) 3 kwartfinales en een halve finale. Het is echter wel een generatie met een flink aantal hele goede tot wereldspelers in 1 team. Die hebben dan ook terecht de ambitie gehad om op z'n minst een finale te bereiken. In die licht is het een redelijk magere oogst en dat bedoel ik meer met net niet. In de afgelopen 4 eindtoernooien hebben ze 2x een een topland uitgeschakeld (Portugal en Brazilië), maar ook 3x tekortgekomen en in 2016 zelfs door een (op papier) mindere team uitgeschakeld. Muv van dat toernooi is het elke keer goed, maar net niet genoeg voor een finale cq prijs geweest.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

loginnaam schreef: 08 sep 2021, 22:59 Als een club moet kiezen tussen een speler 5 dagen kwijt zijn vanwege deze regel of 10 dagen vanwege verplichte quarantaine omdat de speler in een risicoland is geweest, dan weet ik wel wat die club gaat kiezen. Daarom snap ik dit gedrag van de bond niet want ze hebben er echt niets mee te winnen in dit geval.

Overigens moet ik nog maar zien of de FIFA dit ook zal toekennen. Volgens mij hadden ze vorig jaar juist een regel ingesteld dat als een club een speler zou moeten missen vanwege een door de overheid opgelegde quarantaine als hij een interland zou spelen, de club in dat geval niet verplicht is de speler af te staan.
Je speler 5 dagen missen versus 10 dagen is toch al een andere afweging dan 0 dagen versus 10 dagen.

Daarbij willen de meeste voetballers gewoon naar hun nationale elftal, als ze die kans krijgen. De druk wordt dus op deze manier maximaal opgevoerd op de clubs, dit is het maximale wat de bond kan doen. Dat de bond er niks mee heeft te winnen, ben ik dan ook niet met je eens.

Bovendien geven ze ook gewoon een duidelijk signaal af dat ze dit niet accepteren. Meer kunnen ze niet doen.

Of de FIFA aangepaste quarantaine-interland-regels heeft, weet ik eigenlijk niet. Dat zou het verhaal wel kunnen veranderen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Brael schreef: 08 sep 2021, 20:44 Blessures ook

Jij moet namens onze club elk duel je hele hebben en houden in de strijd gooien, maar als je geblesseerd raakt, houden we wel je salaris in.

Eens kijken hoeveel teruggetrokken poten je ziet tijdens het eerste duel waar deze regel geldt.
Ik heb het over blessures ontstaan tijdens interlands. Dat de bond dan het salaris doorbetaald of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Brael schreef: 09 sep 2021, 07:00
loginnaam schreef: 08 sep 2021, 22:59 Als een club moet kiezen tussen een speler 5 dagen kwijt zijn vanwege deze regel of 10 dagen vanwege verplichte quarantaine omdat de speler in een risicoland is geweest, dan weet ik wel wat die club gaat kiezen. Daarom snap ik dit gedrag van de bond niet want ze hebben er echt niets mee te winnen in dit geval.

Overigens moet ik nog maar zien of de FIFA dit ook zal toekennen. Volgens mij hadden ze vorig jaar juist een regel ingesteld dat als een club een speler zou moeten missen vanwege een door de overheid opgelegde quarantaine als hij een interland zou spelen, de club in dat geval niet verplicht is de speler af te staan.
Je speler 5 dagen missen versus 10 dagen is toch al een andere afweging dan 0 dagen versus 10 dagen.

Daarbij willen de meeste voetballers gewoon naar hun nationale elftal, als ze die kans krijgen. De druk wordt dus op deze manier maximaal opgevoerd op de clubs, dit is het maximale wat de bond kan doen. Dat de bond er niks mee heeft te winnen, ben ik dan ook niet met je eens.

Bovendien geven ze ook gewoon een duidelijk signaal af dat ze dit niet accepteren. Meer kunnen ze niet doen.

Of de FIFA aangepaste quarantaine-interland-regels heeft, weet ik eigenlijk niet. Dat zou het verhaal wel kunnen veranderen.
Willen voetballers ook nog voor hun land uitkomen als ze 10 dagen in quarantaine moeten? En over een maand nog een keer? En een maand later nog een keer? Kan ik me niet voorstellen. De Braziliaanse bond moet dan ook niet bij de FIFA lopen zeuren maar bij de Britse overheid een uitzonderingspositie voor de voetballers regelen en zorgen dat aan wat voor eisen de Britse overheid daar mogelijk voor stelt voldaan wordt.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ailon schreef: 08 sep 2021, 22:56
VeresRivne schreef: 08 sep 2021, 22:42

Mja Lukebakio, Trossard, Castagne, Denayer zijn natuurlijk ook geen supersterren, dat is B en C keuze. Dat een Thomas Foket invalt zegt ook veel. Verder is Praet natuurlijk normaliter wel van het niveau Klaassen. Lokonga van Arsenal hebben ze ook nog en De Ketelaere en Saelemackers zijn beiden slechts twintig. Verder natuurlijk veel oude garde er niet bij: Vertonghen, Mertens, Meunier, Lukaku, Vanaken, Courtois, De Bruyne. Nader bescouwd heeft Belgie echt nog voldoende klasse voor het WK alleen de CV's raken op leeftijd en wat daarachter zit is matig.

Het is met name ook achterin waarin de spoeling dun is: Alderweireld, Vertonghen, Foket, Denayer, Boyata, Mechele, Castagne. Zinho Vanheusden ben ik benieuwd naar hoe die zich nog gaat ontwikkelen.
Vanaken (imo ondergewaardeerd) was er wel bij maar bleef banken.
Je noemt Foket als een mindere invaller maar dat geldt natuurlijk ook voor Benteke en Dendocker. De lompe Batshuayi was een aanfluiting en het centrale duo Denayer en Boyata een regelrechte "joke".
Bij Vertonghen en Mertens is de sleet al duidelijk aanwezig. Die gaan Belgie geen succesvol WK meer opleveren.
Degenen die Belgie echt mist zijn natuurlijk de grote stuurman De Bruyne, "Rambo" Lukaku en in iets mindere mate Courtois (Casteels is een redelijke vervanger).
Deze generatie Belgen heeft imo hun laatste kans verspeeld op het recente EK.
Laat ik zeggen dat ik van Denayer en Boyata nooit begrepen heb dat ze nog bij de clubs spelen waar ze spelen, die vind ik vreselijk overschat. Anderzijds is het een teken aan de wand dat patron Vermaelen nog steeds in beeld is bij de Duivels. Foket vind ik echt een matige speler, kijk Dendoncker en Batshuahyi hebben tenminste in de PL nog wel laten zien mee te kunnen.

Maargoed Lukaku en De Bruyne scheelt wel een slok op een borrel. Ik denk dat dit team juist vanuit een relatieve underdogrol nog gevaarlijk kan zijn. Denk aan Oranje onder Van Gaal in Brazil. Zitten een paar oudjes in dit elftal die opgaan voor hun laatste kunstje, kijk EK erna is inderdaad wel klaar.

Toch als je naar de weelde op sommige posities kijkt; op linksbuiten kun je bv de broertjes Hazard, Carasco opstellen. Dan hoef je niet eens te denken aan Trossard.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

loginnaam schreef: 09 sep 2021, 08:07 Willen voetballers ook nog voor hun land uitkomen als ze 10 dagen in quarantaine moeten? En over een maand nog een keer? En een maand later nog een keer? Kan ik me niet voorstellen.
Ik denk van wel.
Anyhow, in deze situatie zijn ze elke keer 5 dagen "geschorst", en dat wil ook niemand. Dus het is wel een pressiemiddel waardoor niet alleen de bond er baat bij heeft dat er een oplossing komt, maar clubs nu ook. Op deze manier heeft de Braziliaanse bond dus de clubs in hetzelfde schuitje geplaatst als henzelf, en dat lijkt me een hele handige move.
loginnaam schreef: 09 sep 2021, 08:07 De Braziliaanse bond moet dan ook niet bij de FIFA lopen zeuren maar bij de Britse overheid een uitzonderingspositie voor de voetballers regelen en zorgen dat aan wat voor eisen de Britse overheid daar mogelijk voor stelt voldaan wordt.
Door de druk ook op te voeren op de clubs, kunnen ze nu samen naar de Britse overheid stappen om een oplossing te zoeken, in plaats van dat de Braziliaanse bond dat in zijn eentje moet doen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gewoon dat hele Corona afschaffen, dat is de beste oplossing.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 09 sep 2021, 11:03 Gewoon dat hele Corona afschaffen, dat is de beste oplossing.
Afbeelding
La vida és massa curta per no fer broma
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

ShovingNE2 schreef: 09 sep 2021, 07:06 Ik heb het over blessures ontstaan tijdens interlands. Dat de bond dan het salaris doorbetaald of zo.
En als we dan tegen Portugal moeten die 2 slagers centraal achterin hebben rondlopen, dat we dan beter Michiel Kramer in de spits kunnen zetten dan Memphis Depay. Het salaris van Kramer moeten doorbetalen is namelijk een stuk minder problematisch.

Theoretisch zit er wel een logica in wat je zegt, maar ik zie het in de praktijk niet zo gauw gebeuren.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Persepolis schreef: 08 sep 2021, 23:23 Oh het blijft uiteraard de beste Belgische generatie ooit hoor
Dan doe je de generatie Ceulemans, Gerets, Pfaff, Vandereycken etc (1980-1986) toch tekort. 2e op een EK en 4e op een WK.
Spelers van toen deden zeker niet onder voor die van nu.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

VeresRivne schreef: 09 sep 2021, 08:20
Ailon schreef: 08 sep 2021, 22:56
Vanaken (imo ondergewaardeerd) was er wel bij maar bleef banken.
Je noemt Foket als een mindere invaller maar dat geldt natuurlijk ook voor Benteke en Dendocker. De lompe Batshuayi was een aanfluiting en het centrale duo Denayer en Boyata een regelrechte "joke".
Bij Vertonghen en Mertens is de sleet al duidelijk aanwezig. Die gaan Belgie geen succesvol WK meer opleveren.
Degenen die Belgie echt mist zijn natuurlijk de grote stuurman De Bruyne, "Rambo" Lukaku en in iets mindere mate Courtois (Casteels is een redelijke vervanger).
Deze generatie Belgen heeft imo hun laatste kans verspeeld op het recente EK.
Laat ik zeggen dat ik van Denayer en Boyata nooit begrepen heb dat ze nog bij de clubs spelen waar ze spelen, die vind ik vreselijk overschat. Anderzijds is het een teken aan de wand dat patron Vermaelen nog steeds in beeld is bij de Duivels. Foket vind ik echt een matige speler, kijk Dendoncker en Batshuahyi hebben tenminste in de PL nog wel laten zien mee te kunnen.

Maargoed Lukaku en De Bruyne scheelt wel een slok op een borrel. Ik denk dat dit team juist vanuit een relatieve underdogrol nog gevaarlijk kan zijn. Denk aan Oranje onder Van Gaal in Brazil. Zitten een paar oudjes in dit elftal die opgaan voor hun laatste kunstje, kijk EK erna is inderdaad wel klaar.

Toch als je naar de weelde op sommige posities kijkt; op linksbuiten kun je bv de broertjes Hazard, Carasco opstellen. Dan hoef je niet eens te denken aan Trossard.
Naast de gevestigde orde (De Bruyne, Lukaku en Courtois) zie ik nog twee lichtpunten bij Belgie, namelijk Saelemaekers en Vanheusden. Beiden zijn inmiddels wel 22 en moeten snel uitgroeien tot een vaste basiswaarde om op het WK van toegevoegde waarde te zijn.
De rest is of "over the hill" vanwege leeftijd (op een Alderweireld na) of in feite een B-keus.
Spelers van wie men grote verwachtingen had zijn imo of stil blijven staan in hun ontwikkeling (Tielemans; ook al 24) of zitten inmiddels al aan hun plafond (Praet; 27).
Indien dit Belgie een redelijk "zware" groepsloting overkomt dan is een vroege uittocht niet eens onwaarschijnlijk.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

België is niet meer zo top als het 3-4 jaar geleden was, maar ze behoren natuurlijk nog steeds wel bij de mondiale top 10.

Met 3 absolute wereldtop-spelers op sleutelposities, en daarnaast heel wat spelers spelend bij de internationale subtop zijn ze nog altijd uitstekend bezet. Daarnaast ook al jarenlang een behoorlijk ingespeeld geheel. Geen favoriet voor het WK, maar een uitschakeling in de groepsronde lijkt me wel weer het andere uiterste.

Na het WK van 2022 zal het wel een ander verhaal worden, zoals het er nu uit ziet.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Vandaag Belgie weer eens bezig gezien in de Nations League.
Zowel nu tegen Italie als even terug tegen Frankrijk hetzelfde verhaal.
Nog nooit zoveel chokers tegelijkertijd in de basis gezien als bij het nationale elftal van Belgie.
Dit is een gouden generatie die nooit een prijs zal pakken. Dat goud is maar bladgoud op een verroest stuk brons.

Kan me niet voorstellen dat ze nog in de kwalifiatiegroep voor het WK achterhaald worden door Wales, dus zullen ze zich wel rechtstreeks plaatsen.
Mar een rol van betekenis spelen volgend jaar lijkt me onwaarschijnlijk.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ailon schreef: 10 okt 2021, 21:02 Vandaag Belgie weer eens bezig gezien in de Nations League.
Zowel nu tegen Italie als even terug tegen Frankrijk hetzelfde verhaal.
Nog nooit zoveel chokers tegelijkertijd in de basis gezien als bij het nationale elftal van Belgie.
Dit is een gouden generatie die nooit een prijs zal pakken. Dat goud is maar bladgoud op een verroest stuk brons.

Kan me niet voorstellen dat ze nog in de kwalifiatiegroep voor het WK achterhaald worden door Wales, dus zullen ze zich wel rechtstreeks plaatsen.
Mar een rol van betekenis spelen volgend jaar lijkt me onwaarschijnlijk.
Nouja dat ze vandaag niets lieten zien daar kon je de klok op gelijk zetten, veel spelers hadden al verklaard die troostfinale een noodzakelijk kwaad te vinden.

Ze staan wel nummer 1 op de FIFA ranking al kan Brazilie ze inhalen straks. Ik vlak ze voor het WK nog niet helemaal uit eerlijk gezegd al vind ik ze geen wereldcoach hebben. Daarnaast als je de finale haalt mag je als Belgie wel trots zijn, dan zou je er echt mee moeten kunnen leven als je hem niet wint. Ze hebben in mijn ogen nog steeds wel een kansje, valt nog wel mee met die selectie als ik het zo aankijk.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vergeet steeds dat dit debiele toernooi midden in het seizoen gehouden wordt. Nou, als een interlandbreak als die van deze week al kut is, dan is dit al helemaal irritant. Maar goed, de landen die vroeg beginnen hebben dus 1 week voorbereiding, bizar weinig.

https://www.vi.nl/nieuws/internationals ... le-ploegen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Krankzinnig idd. Op alle levels: land, toernooi opzet, timing.

Ik hoop eigenlijk op een kut toernooi kwa niveau en kijkcijfers; dan is dit hopelijk de laatste keer.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Plus de vele doden, de omkoping, de energieslurpende systemen die ze in moeten zetten om te voorkomen dat spelers door de hitte dood neervallen.

Het is eigenlijk te ziek voor woorden. Kijkend naar Oranje wat zich een beetje lijkt te herpakken begin ik me al voor te stellen dat ik die wedstrijden gewoon ga kijken maar als ik zo weer even stilsta bij het geheel voel ik vooral schaamte en woede dat de voetbalwereld dit zomaar toestaat, los dan van de paar sympathiebetuigingen aan de slachtoffers.

Ik vind nog steeds dat we ons moeten plaatsen en dan terugtrekken, gewoon uit protest tegen al die zaken. Maar dat zal niet gebeuren en dus zal het alleen maar erger worden. En steeds zullen dezelfde rotsmoesjes op blijven duiken - sport en politiek niet vermengen, beter iets veranderen door er wel naartoe te gaan enz. Yeah, sure.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zag Courtois weer een aantal keer chagrijnig doen na een wedstrijd. Dat begint wel echt de nationale jankers van België te worden.

Wel mooi om te zien.

Over dat Quttoernooi.. ik dacht dat het in de winterstop zou plaatsvinden, maar zie nu dat dit november en december is. Compleet gestoord..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Trouwens nog over nagedacht. De ultieme fuck you richting Qatar en de FIFA zou wat mij betreft niet zijn dat je nu al aankondigt niet mee te doen, maar dat alle Europese gekwalificeerde landen dit gezamenlijk één week voor het WK bekend maken. Kijken hoe ze dan reageren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 12 okt 2021, 20:22 Trouwens nog over nagedacht. De ultieme fuck you richting Qatar en de FIFA zou wat mij betreft niet zijn dat je nu al aankondigt niet mee te doen, maar dat alle Europese gekwalificeerde landen dit gezamenlijk één week voor het WK bekend maken. Kijken hoe ze dan reageren.
Heb ik ook wel eens over gefantaseerd ja... wat zou dát mooi zijn. En dan zou je ook echt wat veranderen. Nu totaal niks, integendeel juist - zowel de fraudeplegers als de uitbuiters zien dat hun gedrag loont, kijk maar: je krijgt gewoon je centen, je krijgt gewoon je tournooi en dat gaat ook gewoon door, totaal geen grote problemen. Het toerisme naar Qatar is juist gegroeid, de van Bommels van deze wereld komen ook graag met hun club bij je op bezoek... Volgende keer dus vooral weer doen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 12 okt 2021, 20:20 Ik zag Courtois weer een aantal keer chagrijnig doen na een wedstrijd. Dat begint wel echt de nationale jankers van België te worden.

Wel mooi om te zien.

Over dat Quttoernooi.. ik dacht dat het in de winterstop zou plaatsvinden, maar zie nu dat dit november en december is. Compleet gestoord..
Hele irritante vent die Courtois.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een ontknoping bij Portugal - Servië. Portugal had aan een punt genoeg om zich te plaatsen, maar geven het in de 90e minuut weg. Moeten nu nog volop aan de bak in de playoffs.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

nilssonH schreef: 14 nov 2021, 22:42 Wat een ontknoping bij Portugal - Servië. Portugal had aan een punt genoeg om zich te plaatsen, maar geven het in de 90e minuut weg. Moeten nu nog volop aan de bak in de playoffs.
Portugal is zo'n elftal waar ik op mondiale schaal misschien wel de grootste hekel aan heb. Net als Rusland trouwens. En beide worden in de laatste minuten door een Balkanland effe de WK ticket door de neus geboord - Kroatie Rusland - heerlijk. Vergroot weer de kans dat een van die teams er niet bij is.

Zweden, Rusland, Portugal, Noord-Macedonie, Turkije/Noorwegen/Nederland, Finland/Oekraine, Wales/Tsjechie, Zwitserland/Italie, Schotland, Polen dus naar de barrages.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

WK Qatar 2022