Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Eng mannetje nog engere club.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Brael schreef: 06 jul 2021, 11:36
Lorenzo von Matterhorn schreef: 06 jul 2021, 11:34 De enige manier waarop Messi Barca kan redden is door te vertrekken. Treurig verhaal dit.
Of af te zien van zijn enorme salaris.
Dat zou hem inderdaad sieren, als geste naar de club waar hij alles aan te denken heeft. En als signaal naar de gehele voetbalwereld, waar hopelijk eens een salary cap wordt ingesteld. Niemand heeft baat bij deze financiële ratrace, ook Messi wordt er niet beter of gelukkiger van.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Vind dat argument dat Messi alles aan Barcelona te danken heeft, nogal overtrokken. Alsof hij bij Real Madrid of willekeurig welke andere topclub geen grootheid was geworden.

De man heeft een bizar talent, en daar is bizar voor betaald. Dat Barcelona zich daarvoor diep in de schulden heeft gestoken, is niet Messi's schuld natuurlijk.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik kijk het allemaal aan met een bak popcorn onder de arm.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nee inderdaad. Messi zou overal wel de grote man geworden zijn. Zou je denken. Maar hij heeft het nooit buiten zijn veilige en vertrouwde Barcelona geprobeerd (of aangedurfd?). Ronaldo heeft die stappen wel gemaakt en het in drie verschillende grote competities laten zien.

Barcelona heeft te lang wanhopig aan Messi vastgehouden (wat ook logisch is, maar achteraf beleidstechnisch niet slim) met steeds hogere contracten die nu de molensteen om hun nek zijn. En dat is inderdaad niet Messi zijn schuld.

Maar goed, dat heeft verder niets met Depay zelf te maken, behalve dat die daardoor in een uitgehold team komt met weinig financiële mogelijkheden tot directe versterking. Alle ruimte dus om zelf de kans te grijpen en te laten zien wat ie kan. Ik hoop dat het hem persoonlijk lukt, ook al mag ik de club niet.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik denk inderdaad dat Barcelona zichzelf te afhankelijk heeft gemaakt van Messi. Messi is Barcelona, en Barcelona is Messi. Dat is een beetje de tendens geweest van de communicatie en marketing de laatste 10 jaar. Met die afhankelijkheid heeft Barcelona zichzelf uiteindelijk zwaar in de voet geschoten.

Wat dit betekent voor Depay is dus even de vraag. Hij heeft wel een contract met Barcelona, maar Barcelona voldoet op deze wijze weer niet aan de reglementen van de bond. Juridisch gezien zit Depay dus tussen wal en schip, vermoed ik. Aangezien het FC Barcelona is, verwacht ik altijd wel weer een oplossing, maar anders kijk ik ook met grote interesse toe hoe ze dit gaan oplossen.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Wijnaldum heeft achteraf dus een hele wijze keuze gemaakt!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik heb het wel vaker geroepen, maar het is mis gegaan toen Messi ging bepalen wie de trainer werd en welke aankopen moesten worden gedaan. Dat is ook de periode geweest waarin zijn salaris van astronomisch naar niet meer uit te leggen idioot ging. Toen hadden ze moeten zeggen ga maar naar Parijs of Manchester, wij redden ons wel.

Ik ben voor Madrid, dus het kan me verder weinig schelen. Maar het is fascinerend dat bestuurders zulke enorme fouten kunnen maken.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Woodenshoes schreef: 06 jul 2021, 15:23 Wijnaldum heeft achteraf dus een hele wijze keuze gemaakt!
Depay had geen zaakwaarnemer meer nodig toch? :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Woodenshoes schreef: 06 jul 2021, 15:23 Wijnaldum heeft achteraf dus een hele wijze keuze gemaakt!
Wijnaldum zou al lang voor Barca getekend hebben als die met een contract waren gekomen, maar door de uitstel i.v.m. de financiële problemen kon PSG nog ineens tussendoor komen.
En 3x zoveel kunnen verdienen is niet zo'n moeilijke keuze ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Brael schreef: 06 jul 2021, 14:37 Ik denk inderdaad dat Barcelona zichzelf te afhankelijk heeft gemaakt van Messi. Messi is Barcelona, en Barcelona is Messi. Dat is een beetje de tendens geweest van de communicatie en marketing de laatste 10 jaar. Met die afhankelijkheid heeft Barcelona zichzelf uiteindelijk zwaar in de voet geschoten.
Mja, anderzijds: geen enkele club blijft forever aan de top... Barça is dat op deze manier jarenlang gelukt, meer dan dat is sowieso amper mogelijk. Ik zou het dus geen voetschieting maar een succes noemen. Het zou alleen prettig voor ze zijn als ze een zachte landing weten te realiseren, maar helemaal pijnloos is het denk ik nooit om een uitzonderlijk goede periode af te sluiten.

Ze hebben in elk geval alvast een coach die past bij een toekomst in de middenmoot :fun:

Memphis komt er te laat bij, ben ik bang.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Als Koeman slim is pakt ie de eerstkomende trein die langs komt.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ziege maar ook zagge schreef: 06 jul 2021, 16:03
Brael schreef: 06 jul 2021, 14:37 Ik denk inderdaad dat Barcelona zichzelf te afhankelijk heeft gemaakt van Messi. Messi is Barcelona, en Barcelona is Messi. Dat is een beetje de tendens geweest van de communicatie en marketing de laatste 10 jaar. Met die afhankelijkheid heeft Barcelona zichzelf uiteindelijk zwaar in de voet geschoten.
Mja, anderzijds: geen enkele club blijft forever aan de top... Barça is dat op deze manier jarenlang gelukt, meer dan dat is sowieso amper mogelijk. Ik zou het dus geen voetschieting maar een succes noemen.
Het is beide geweest. Eerst een groot succes, daarna hebben ze zich op allerlei manieren te afhankelijk gemaakt van Messi, en daarmee hebben ze zichzelf keihard in de voet geschoten.

En natuurlijk blijft geen enkele club voor altijd aan de top, maar de puinhoop die ze er nu van gemaakt hebben, is wel weer het andere uiterste.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Brael schreef: 06 jul 2021, 16:27 En natuurlijk blijft geen enkele club voor altijd aan de top, maar de puinhoop die ze er nu van gemaakt hebben, is wel weer het andere uiterste.
In dat opzicht zeker een weerspiegeling van hoe de stad Barcelona wordt gerund...
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben hartstikke trots dat onze Memphis bij Barca heeft getekend! Ik hoop dat ie gaat vlammen!
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Toch prachtig idd! Memphis bij Barca, Gini bij PSG, Malen bij Dortmund straks. Mooi signaal naar jonge spelers die PSV als springplank zien.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heeft zijn eerste assist al binnen, mooie vrije trap hoor.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Rudie-10 schreef: 22 jul 2021, 22:34 Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben hartstikke trots dat onze Memphis bij Barca heeft getekend! Ik hoop dat ie gaat vlammen!
Is al twee keer enorm opgevallen.
Eerst met een technisch hoogstandje waar bij hij in het gezicht werd geslagen (geraakt) en daarna een aangesneden vije trap op snelheid die met een kopbal in een goal werd omgezet.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Heeft zich sterk ontwikkeld de laatste jaren en gaat heel belangrijk worden voor Barcelona. Mogen we best trots op zijn dat hij uit onze jeugd komt.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Vandaag weer een knappe goal hoor. Zoeken naar net dat beetje ruimte en dan in de korte hoek plaatsen. Echt sterk.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Prima rijtje om tussen te staan. En daarom inderdaad best opmerkelijk:

Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

En hij is nog lang niet klaar. De statistieken liegen niet.
Ondertussen worden de haters (op o.a. VI) steeds meer een parodie op zichzelf. :)
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

voskat schreef: 12 okt 2021, 15:15 En hij is nog lang niet klaar. De statistieken liegen niet.
Ondertussen worden de haters (op o.a. VI) steeds meer een parodie op zichzelf. :)
Is pas 27. Wordt topscoorder van Oranje
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Batsu schreef: 12 okt 2021, 15:53
voskat schreef: 12 okt 2021, 15:15 En hij is nog lang niet klaar. De statistieken liegen niet.
Ondertussen worden de haters (op o.a. VI) steeds meer een parodie op zichzelf. :)
Is pas 27. Wordt topscoorder van Oranje
Lachend, echt ongekend die cijfers van hem in Oranje. Zolang hij het mannetje kan zijn dan is hij geweldig. Zie bij ons, Lyon en Oranje.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

2 goals, 2 assists en een voor assist. Maar laten we het vooral over Noa Lang hebben.

Gaat idd lachend topscorer van Oranje worden, toch prachtig voor hem en ook voor PSV.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019


Kijk ook ff naar penaltykiller Jappie :lol:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Memphis Depay