Richard Ledezma

Spelers A-selectie.
Amsvorde12
Ballenjongen
3
Berichten: 15
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heeft iemand enig idee hoe zijn revalidatie verloopt?
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ledezma loopt steeds verder, en kennelijk nog de goede kant op.
rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020

Amsvorde12 schreef: 09 aug 2021, 12:37 Heeft iemand enig idee hoe zijn revalidatie verloopt?
Trainde deze week voor het eerst op het veld
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij is druk aan het werken aan zijn herstel:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Benieuwd wat PSV met hem van plan is. Hij zat voor zijn blessure tegen PSV 1 aan, maar een zekerheidje dat hij het ging halen was het nog niet. Terwijl hij met een contractverlenging een vrij serieus salaris moet gaan verdienen vanwege de non-EU regeling.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

terug bij de groepstraining! hopelijk heeft hij wat stappen fysiek gemaakt naast zijn herstel :)
Saibari is underrated.
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heel benieuwd naar hem, bij Jong PSV zag ik af en toe echt goede dingen. Roger leek hem net voor zijn blessure ook langzaam meer bij het 1e te betrekken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik ben benieuwd! Ik was best onder de indruk van die jongen! Ik hoop dat hij niet te voorzichtig/angstig is geworden nu
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

In de minuten die hij vorig jaar kreeg van Schmidt ben ik best enthousiast geworden. Hopelijk kan hij snel weer aanhaken en hebben we er weer een optie voorin bij. Maar hij zal nog wel even de tijd nodig hebben en zich eerst weer in Jong moeten bewijzen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 15 aug 2021, 13:08 Benieuwd wat PSV met hem van plan is. Hij zat voor zijn blessure tegen PSV 1 aan, maar een zekerheidje dat hij het ging halen was het nog niet. Terwijl hij met een contractverlenging een vrij serieus salaris moet gaan verdienen vanwege de non-EU regeling.
Wat is een gemiddeld non-EU salaris? 4 ton? Dat zou hij sowieso wel verdienen bij PSV lijkt mij.

Ik vind het een interessante speler met snelle voetjes, die ook snel denkt maar het is fysiek echt een junior en volgens mij ook al weer 21. Dus goede vraag waar zijn toekomst ligt. Ik hoop zelf op verlenging, 1,5 jaar eredivisie uitleen periode en dan maar eens kijken hoe zijn ontwikkeling gaat.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Uitlenen zou ik niet doen. Dit is precies het soort creatieve speler wat we dit seizoen nog goed kunnen gebruiken.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Menno1 schreef: 12 okt 2021, 18:23 Wat is een gemiddeld non-EU salaris? 4 ton? Dat zou hij sowieso wel verdienen bij PSV lijkt mij.
€875.000,- ongeveer, staat me iets van bij.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 15 okt 2021, 14:56
Menno1 schreef: 12 okt 2021, 18:23 Wat is een gemiddeld non-EU salaris? 4 ton? Dat zou hij sowieso wel verdienen bij PSV lijkt mij.
€875.000,- ongeveer, staat me iets van bij.
Dat zijn geen stinkende sokken... ;) Ik dacht dat het behoorlijk lager was; 4-5 ton of zo. Misschien een leuke om aan Elfrink te vragen.
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Menno1 schreef: 12 okt 2021, 18:23
nilssonH schreef: 15 aug 2021, 13:08 Benieuwd wat PSV met hem van plan is. Hij zat voor zijn blessure tegen PSV 1 aan, maar een zekerheidje dat hij het ging halen was het nog niet. Terwijl hij met een contractverlenging een vrij serieus salaris moet gaan verdienen vanwege de non-EU regeling.
Wat is een gemiddeld non-EU salaris? 4 ton? Dat zou hij sowieso wel verdienen bij PSV lijkt mij.

Ik vind het een interessante speler met snelle voetjes, die ook snel denkt maar het is fysiek echt een junior en volgens mij ook al weer 21. Dus goede vraag waar zijn toekomst ligt. Ik hoop zelf op verlenging, 1,5 jaar eredivisie uitleen periode en dan maar eens kijken hoe zijn ontwikkeling gaat.
Inderdaad 8 ton volgens mij. Ik heb daar ooit es een artikeltje over gelezen omdat FC Emmen allerlei Zuid-Amerikanen binnen hengelden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 15 okt 2021, 17:08
FritskePhilips schreef: 15 okt 2021, 14:56
€875.000,- ongeveer, staat me iets van bij.
Dat zijn geen stinkende sokken... ;) Ik dacht dat het behoorlijk lager was; 4-5 ton of zo. Misschien een leuke om aan Elfrink te vragen.
Komt in de richting. Het is 150% van het gemiddelde Eredivisie salaris.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... -euro.html

422k in 2018 dus. Ik kan mij niet voorstellen dat dit verdubbeld is in 3 jaar.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Nou, Ajax is sinds 2018 fors meer gaan lappen dus dat gemiddelde is behoorlijk omhooggegaan.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik blijf hem wel interessant genoeg vinden om met hem door te gaan. De rest van dit seizoen zal waarschijnlijk nog in het teken staan van herstellen en (wedstrijd)fit te worden, maar wie weet kan het een nuttige speler worden in de komende jaren voor PSV.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

https://www.ed.nl/PSV/bij-PSV-is-richar ... ~a7b65ef8/
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ah tof! Hoop dat hij slaagt
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

IJs en weder dienende. Hoe lang blijft Rik hiermee doorgaan?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Lorenzo von Matterhorn schreef: 06 dec 2021, 02:58 IJs en weder dienende. Hoe lang blijft Rik hiermee doorgaan?
Net zo lang tot het irritant wordt, dus pakweg zo'n 7 maanden geleden.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kom jongens, niet zo vroeg aan de azijn op de maandagmorgen. Rik is een taalvirtuoos die deze term geadopteerd heeft en met (iets te veel) liefde en ere houdt. :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ledezma is wel echt een getalenteerde jongen, maar… waar en wanneer moet hij gaan spelen?

Een verhuur lijkt me heel zinvol voor hem. Een RKC ofzo, vlieguren maken, sterker worden. Volledig meedraaien bij een Eredivisie-club zal hem goed doen.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Waar en wanneer? Vanavond op de Herdgang. Vlieguren maakt hij nu bij Jong. Eerst maar weer eens ritme op doen en lekker ballen. De eerste divisie is een prima leerschool. Veel weerstand voor die jonge gasten.
Aan een verhuur zal volgend seizoen zeker aan gedacht worden.

En ondertussen kan hij naast zijn wedstrijden bij Jong mooi op de bank bij 1. Hebben we tenminste weer een speler extra op de bank. Want 5 veldspelers op de bank afgelopen zaterdag houdt ook niet over.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 06 dec 2021, 09:18 Kom jongens, niet zo vroeg aan de azijn op de maandagmorgen. Rik is een taalvirtuoos die deze term geadopteerd heeft en met (iets te veel) liefde en ere houdt. :mrgreen:
Nee joh, lekker in stand houden. Zeg nou zelf: tamelijk uniek toch om in deze snelle twitterwereld vol wegwerpberichten een unieke signature move te hebben?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Richard Ledezma