Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

TomPSV schreef: 01 okt 2021, 15:06
Ardbeg schreef: 01 okt 2021, 14:37 En toch staan ze maar 3 puntjes voor. Dat meegepraat over "Het Bayern van Nederland".

Kitsen moet ik er van.
We zijn net begonnen
Dat klopt, daarom zie ik het ook positief in!
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Brael schreef: 01 okt 2021, 15:06 Daarnaast zou een tweede vaste CL-ticket ook betekenen dat we het gat met Ajax kunnen verkleinen. Dan moeten we natuurlijk wel tweede worden.
Idd dat noemt Sjoerd Mossou hier ook als manier om nog spanning te krijgen in competitie. Titel van stuk klinkt wat overdreven, 'ooit'. Maar in stuk wordt wel uitgelegd hoe Ajax dankzij geld UEFA zo'n voorsprong heeft kunnen nemen. Deelname CL levert steeds meer geld op en ook manier waarop geld wordt verdeeld in voordeel Ajax, deel geld wordt tegenwoordig verdeeld op basis prijzen en coëfficiënt verleden waardoor Ajax met even goede prestatie als PSV miljoenen meer krijgt.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wo ... ~ad821159/
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het is doodziek dat de super league niet door ging. Het nieuwe CL gedrocht maakt veel meer competities kapot.

En ook als wij 2 CL plaatsen hebben: de rest komt nooit meer bij. Competitie is leuk als er spanning is.

Laat de Super League maar komen en alle clubs die aansluiten uit de nationale competities stappen.

Sommige Ajacieden lijkt het fantastisch als ze standaard kampioen worden maar ook daar is geen kloten aan. Nooit meer discussies of plaagstootjes naar PSV-ers of Feyenoorders. Die reageren niet meer: je hoort er niet meer bij. Geen felle discussies op het werk of in de kroeg. Ja: tussen de anderen. Maar met supporters van een ploeg die standaard kampioen wordt doe je dat niet. Waarom zou je.

Ik moet er niet aan denken dat PSV standaard kampioen wordt. Dat er maar een handje vol wedstrijden per jaar zijn die spannend zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Nieuwe CL is idd een gedrocht dat competities kapot maakt, dat heb ik hier al vaker gezegd.
Maar om in de eredivisie nog spanning te hebben om wie kampioen wordt moeten er wel twee Nederlandse clubs meedoen. Dan zal idd het gat idd gigantisch zijn met de rest van de clubs, maar tenminste niet elk jaar zelfde club die kampioen wordt. Dat maakt de nieuwe CL verder niet minder kut.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het mooiste van de overwinning van Utrecht is dat iedereen in NL dit ook mooi vindt en zo begint het. Eerst hopen op spanning, en als het dan even tegen zit en het regent of sneeuwt dan kan het zomaar dat er een andere club bovenaan staat 😏.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

En ondertussen wint Manchester United niet thuis van Everton, verliest Real Madrid van Espanyol, verliest PSG van Stade Rennes en verliest Ajax thuis van Utrecht. Moraal van het verhaal alle topfavorieten of favorieten blijven in de 2021 nog steeds punten verspelen, dus als PSV een keer niet wint tegen Feyenoord of Willem II is er geen man overboord. Het blijven winnen van slechte wedstrijden is de key en daar hebben we tegen Go Ahead, Heracles en Groningen wel prima gedaan.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Eens met bovenstaande al was Heracles niet echt een slechte wedstrijd
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zo dat uitvak bij NEC stort letterlijk in :tear: Dat had ook zomaar verkeerd af kunnen lopen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Bizar joh.

En dan de NEC supporters die met bijlen Vitesse supporters te lijf wilden gaan. Arnhemmers kregen er lucht van en kwamen met 100 man meer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lijkt er op dat dat de container die eronder staat de klap nog enigszins opvangt. Anders vallen ze zo naar beneden.

Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 17 okt 2021, 17:01 Lijkt er op dat dat de container die eronder staat de klap nog enigszins opvangt. Anders vallen ze zo naar beneden.

Dan nog, als je lichaam ineens die smak naar beneden maakt moet het echt wel pijn doen, maar ik denk dat de alcohol en coke verdovend werkt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ehh, oké dan?

Neem aan dat het stadion wordt gesloten de komende periode en er een grote inspectie zal plaatsvinden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lijkt mij ook. Dat is een paar maanden dicht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Geeft toch wel te denken. Vorig jaar het dak bij AZ dat zomaar instort. Nu een stuk van een tribune bij NEC.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Haha, JJ v G die 'teeeeering' wilt zeggen maar zich snel bedenkt en een ongemakkelijke 'jo' zegt.

Schandalig wat er allemaal gebeurd tussen Vitesse en NEC fans overigens
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De directeur van NEC laat inmiddels weten dat die container onder de tribune erger heeft voorkomen.

Echt schandalig dat dit in Nederland gebeurt. Eerst AZ en nu dit. Ik hoop dat alle Nederlandse clubs hun stadion nog eens onder de loep nemen. Veiligheid van de supporters altijd boven alles
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit stadion is al vrij oud. Ik was bij de opening tussen NEC Barcelona toen Rivaldo daar nog speelde. De arena zou de volgende kunnen zijn....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

De Kuip bedoel je dan als het gaat om oude stadions waar een tijdlang niets is aan gedaan...
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

trouwepsvfan schreef: 17 okt 2021, 17:32Echt schandalig dat dit in Nederland gebeurt.
Schandalig ja, maar niet echt verbazingwekkend.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zal je zien dat de Arena over een week of 3 ook instort. Zou jammer zijn joh.

Maar goed, gelukkig geen gewonden voor zover ik heb gelezen. Je zou zo maar je NEC kunnen breken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 okt 2021, 16:53 Bizar joh.

En dan de NEC supporters die met bijlen Vitesse supporters te lijf wilden gaan. Arnhemmers kregen er lucht van en kwamen met 100 man meer.
Stoer man, geloof dat ze één jongen van NEC bijna vermoord hebben :think:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... 8-aan.html

Misschien was dat hele tribuneverhaal dus eigenlijk wel bedoeld als een gevalletje instant karma, wat door die container gedwarsboomd is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het is best wel een dingetje. AFgelopen week werd in VI zelfs aangekondigd dat er wel eens doden konden vallen.

Die gast die bijna dood zou zijn: good riddance. Wat doe je daar. Interesseert me echt geen sodemieter als iemand het leven laat als supporters elkaar willens en wetens te lijf gaan.

Regel alleen levenslange stadionverboden inclusief meldplicht op Ameland alsjeblieft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Pfff... waarom toch zo hard altijd, [mention]ShovingNE2[/mention]
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

That's what she said.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 17 okt 2021, 20:10 Pfff... waarom toch zo hard altijd, @ShovingNE2
Omdat ik het spuugzat ben dat dit soort figuren ons voetbal kapot maken.

Er komt nu een campagne tegen de biergooiers en de relschoppers. We moeten ze gaan voorlichten.

Wat mij betreft ga je al die idioten die biergooien behalve een SV ook een geldboete zetten. Als je ziet wat er na het duel bij NEC gebeurd: levenslang SV en een paar jaar meldplicht tijdens wedstrijden. Daarnaast gewoon celstraf, forse boete (geen paar honderd maar duizenden euro's) en schade terug laten betalen.

Wie dit te hard vindt: als we dit niet eindelijk de kop in drukken dan maken ze het voetbal op den duur kapot. Ik maak liever die gasten helemaal kapot met celstraffen en geldstraffen. Wellicht heeft het een afschrikkende werking. Posterboys van maken. "Jantje gooide stenen naar de ME bij het voetbal. Nooit meer een stadion in, een jaar cel, baan kwijt, echtscheiding en een schuld van 75.000 euro."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

"En: een ingegroeide teennagel."

Punchline van de campagne: "Karma is a bitch."


Yup, ik zie 't zo voor me.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen