Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Waar ik vind dat Schmidt een beetje mee moet gaan oppassen is dat hij niet te veel onzin naar buiten gaat brengen na gespeelde wedstrijden. Ik begrijp datje als coach je team wil beschermen, maar goed is goed en slecht is slecht. En het resultaat kan soms wat anders aangeven, maar je moet er ook niet blind voor zijn. De Boer in zijn latere jaren bij Ajax en Van Bommel hadden hier ook last van. Dat je steeds vaker het idee had dat je een hele andere wedstrijd had gezien. Vaak liep het met de trainer dan ook niet goed af in zo'n geval. Cocu was een meester om te benoemen als (aspecten) goed of slecht waren zonder zijn team te beschadigen. Hij kreeg wel eens de kritiek te hebben weinig te zeggen en saai te zijn, maar je kon hem zelden op onzin betrappen zonder dat hij zijn team afviel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Massimo schreef: 29 sep 2021, 22:41 Waar ik vind dat Schmidt een beetje mee moet gaan oppassen is dat hij niet te veel onzin naar buiten gaat brengen na gespeelde wedstrijden.
Hij moet gewoon niets meer zeggen. Alleen maar media getrainde dingetjes. De pers pakt hem op woorden, analisten lokken hem uit en trekken het uit zijn verband en supporters inmiddels ook. Gewoon lekker allemaal voor zichzelf houden en alleen maar nietszeggende teksten. Dat is wat we schijnbaar liever hebben in Nederland.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 30 sep 2021, 07:26
Massimo schreef: 29 sep 2021, 22:41 Waar ik vind dat Schmidt een beetje mee moet gaan oppassen is dat hij niet te veel onzin naar buiten gaat brengen na gespeelde wedstrijden.
Hij moet gewoon niets meer zeggen. Alleen maar media getrainde dingetjes. De pers pakt hem op woorden, analisten lokken hem uit en trekken het uit zijn verband en supporters inmiddels ook. Gewoon lekker allemaal voor zichzelf houden en alleen maar nietszeggende teksten. Dat is wat we schijnbaar liever hebben in Nederland.
Als zelfs Massimo dit zegt zou je je ook kunnen afvragen of het misschien een klein beetje aan Schmidt zelf ligt.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Waarom haalt deze man in vredesnaam Sangare er niet uit? Dit grenst aan het achterlijke..
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Haha kolderiek dit.

Wisselt Schmidt spelers is 't niet goed, wisselt ie ze niet is 't ook niet goed.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel schreef: 30 sep 2021, 20:31 Haha kolderiek dit.

Wisselt Schmidt spelers is 't niet goed, wisselt ie ze niet is 't ook niet goed.
Het is simpel: dankzij Schmidt spelen we nu hier een Europese wedstrijd. Als 'ie dat niet had gedaan, hadden we vandaag ook geen rood kunnen krijgen. Achterlijkheid.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Als hij spelers niet moet wisselen , wisselt hij ze.

Als hij spelers wel moet wisselen, laat hij ze staan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maikel schreef: 30 sep 2021, 20:31 Haha kolderiek dit.

Wisselt Schmidt spelers is 't niet goed, wisselt ie ze niet is 't ook niet goed.
Ik krijg er zowat een beroerte van, dat inconsequente gezever.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Het is geen fout, maar het was wel slimmer geweest om Sangaré te wisselen met geel op zak. En dat is niet achteraf mooi wonen, want ik zei het bij wissel van Ginkel al tegen mijn pa. Maargoed, ik sta qua wedstrijd lezen dan ook nog een treetje boven Roger.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ach joh. Belachelijke rode kaart, hou toch op.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Bubba Gump schreef: 30 sep 2021, 20:34 Als hij spelers niet moet wisselen , wisselt hij ze.

Als hij spelers wel moet wisselen, laat hij ze staan.
Vertessen erin was ook slecht hè?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Bubba Gump schreef: 30 sep 2021, 20:30 Waarom haalt deze man in vredesnaam Sangare er niet uit? Dit grenst aan het achterlijke..
Schei toch uit. Niets leek erop dat hij nog een kaart zou pakken. Als je iets wilt zien kun je het altijd zien.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Robson de Souza schreef: 30 sep 2021, 20:36
Bubba Gump schreef: 30 sep 2021, 20:30 Waarom haalt deze man in vredesnaam Sangare er niet uit? Dit grenst aan het achterlijke..
Schei toch uit. Niets leek erop dat hij nog een kaart zou pakken. Als je iets wilt zien kun je het altijd zien.
Maar toch gebeurt het. Het kan altijd gebeuren. Ik wil het niet in het extreme trekken dat het achterlijk is, maar geen risico nemen met deze stand was verstandiger geweest.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Bubba Gump schreef: 30 sep 2021, 20:34 Als hij spelers niet moet wisselen , wisselt hij ze.

Als hij spelers wel moet wisselen, laat hij ze staan.
Zoekt en gij zult vinden. Schei uit joh, belachelijke rode kaart.

Ik ben al lang blij dat we Monaco thuis krijgen zonder Sangare. Met het publiek erachter moet dat goed komen. Uit is hij onmisbaar.,
#FreeGeneratie4
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik heb het niet over Vertessen, ik heb het over Sangare.
Er was continu discussie rondom hem de tweede helft, dan kan ik niet begrijpen dat je hem niet wisselt.
Maar goed ik blijf niet in het negatieve hangen. Ben zee r content met de overwinning en met het spel..
Laatst gewijzigd door Bubba Gump op 30 sep 2021, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ben ook blij met de reactie van de ploeg na zaterdag
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Lekker Roger!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het is nog een tikje gammel / voorzichtig, maar we zijn duidelijk op de weg terug.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Iderealist
Talent
3
Berichten: 60
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij lijkt meer vast te houden aan een basiself en wisselde vandaag in mijn ogen logisch, hij lijkt alleen maar beter te worden
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

ziege maar ook zagge schreef: 30 sep 2021, 21:02 Het is nog een tikje gammel / voorzichtig, maar we zijn duidelijk op de weg terug.
Nu mooi 2 makkies om aan het vertrouwen te werken en dan staan we er weer voor het echte werk. Toptrainer!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Schmidt heeft het prima gedaan. Sterkste elf opgesteld en geen idiote wissels gedaan. Je kan erover twisten of hij Sangare had moeten wisselen (ik denk van wel) maar dan nog mag hij niet in zo'n situatie terecht komen. En door Roger.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Dus schmidt moet voortaan iedereen met een gele kaart wisselen. gakpo, sangare, boscagli ..dat hadden de wissels moeten zijn dus.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Waar blijft die verlenging?!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Thijs schreef: 30 sep 2021, 22:53 Waar blijft die verlenging?!
Op korte termijn, na komend weekend tijdens interlandperiode.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond PSV vandaag ook gewoon prima spelen. Ja: een lastige fase na hun 1-2, maar dat kan gebeuren. Vervolgens fraai naar 1-4 gecounterd, maar ik vond het overall echt wel goed om aan te zien, net als tegen Willem II overigens.

Tegen Sparta mag je wat mij betreft toch echt wel eens beginnen met wat spelers die meer speeltijd mogen krijgen: Teze, Obispo, Vinícius en Vertessen sowieso.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Wel opvallend dat hij spelers met een gele kaart laat staan; Gakpo, Boscagli en Sangaré. Dat ging uit bij Galatasaray ook niet goed met Boscagli en nu weer dus met Sangaré. Al sloeg die tweede kaart nergens op, nu mis je weer je belangrijkste middenvelder tegen Monaco.
#simplythebest

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt