Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs85 schreef: 26 sep 2021, 15:01
Josef Dettelbacher schreef: 26 sep 2021, 14:54

Wacht even, op basis van punten is onbeduidend, maar op basis van geld is dan weer logisch? Daar zie ik persoonlijk dan weer niets in, gezien we de punten laten liggen tegen teams met minder geld, en we ook niet eens al het geld aangeboord lijken te hebben.
???

Hoe bedoel je dat? Als Ajax een budget heeft wat vele malen groter is dan dat van ons, is het toch logisch dat we achter hen eindigen? Dat je eens een wedstrijd kunt winnen van iemand met een groter budget of verliest van een kleiner budget is natuurlijk zo. Daarom is het in Europese en bekerwedstrijden ook minder voorspelbaar dan in nationale competities. Het gaat uiteindelijk om de einduitslag en dat maakt aantal punten irrelevant, want het gaat puur om de plek waar je op staat. In de Europa League kun je ook beter met tien punten eerste eindigen in de poule dan met 12 punten tweede.
1. Een oude, Amsterdamse wijsheid zegt dat een zak geld nog nooit gescoord heeft (en dus niet per definitie goed is voor een kampioenschap) en 2. Volgens mij heeft Ajax altijd al meer geld, maar ongeveer hetzelfde aantal kampioenschappen behaald de laatste twintig jaar. On: ben benieuwd hoe het meest recente echec opgepakt gaat worden, wen zijn een kritisch punt aan het passeren, al komen we nu wat eenvoudiger wedstrijden aan. Vond gisteren niet eens zo heel slecht, vooral buitengewoon ongelukkig erbij tijd en wijle een beetje dom. Die risico's mogen er uit. En uiteraard de kansen beter benutten, mijn god..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PSV90 schreef: 26 sep 2021, 15:25 Als je zegt dat het aantal punten irrelevant is ben je je trainer eigenlijk vooral aan het beoordelen op basis van de prestaties van de concurrentie.
Tja, in sport worden prestaties gemeten aan de hand van wat tegenstanders doen, dus volgens mij gebeurt dat sowieso wat je criteria ook zijn. Het meest logische en eerlijke lijkt me dan de einduitslag, toch? Dat is het enige wat echt telt.

[mention]psvgouda[/mention] 1. een lege zak heeft ook nog nooit een goal gescoord. 2. Dat betekent dat wij het al die jaren ontzettend knap gedaan hebben. Helaas is het verschil na Ajax Europese succescampagnes de afgelopen jaren wel extreem gegroeid.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kunnen ze in Duitsland ieder jaar alle trainers eruit flikkeren op die van Bayern na.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 sep 2021, 15:01
Josef Dettelbacher schreef: 26 sep 2021, 14:42

Ik had het dan ook niet over de groep inclusief de mentale aspecten. Ik had het over de beleidsbepalers die mogelijk na de wedstrijd tegen Ajax al moeten concluderen dat het doel niet behaald gaat worden. En wat ze daar vervolgens mee doen.
Een aantal jaren geleden is er vrij breed onderzoek gedaan naar de effecten van een tussentijds trainerswissel in het profvoetbal, daaruit bleek niet dat dat per sé een goede manier is om de boel te verbeteren. Vooral kan het een 'politieke' uitweg bieden aan de directeur nl. supporters het idee geven dat er wat gebeurt.

Ik zie het zo: als je je doel niet haalt is dat reden om serieus naar het geheel te kijken. Het criterium wat je vervolgens hanteert is niet meer dat doel maar vooral de vraag of er progressie zit in het geheel, of er voldoende perspectief is op verbetering.
Ik zeg ook niet dat Schmidt per sé weg moet he, ik geef aan dat je in dat geval kunt bepalen wát je wilt doen: óf afscheid nemen indien je er geen vertrouwen meer in hebt, of besluiten dat het vertrouwen er wel is, en bepalen wat er nog nodig is om dat doel wél te behalen volgend jaar. Dan spreek je dat uit en is er verder ook geen onduidelijkheid over.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Thijs85 schreef: 26 sep 2021, 15:35 Tja, in sport worden prestaties gemeten aan de hand van wat tegenstanders doen, dus volgens mij gebeurt dat sowieso wat je criteria ook zijn. Het meest logische en eerlijke lijkt me dan de einduitslag, toch? Dat is het enige wat echt telt.
Nee het meest logische is om een trainer te beoordelen op dingen waar hij invloed op heeft. Tweede worden met 70 punten of met 80+ punten maakt voor mij een groot verschil in de beoordeling van Schmidt.
Thijs85 schreef: 26 sep 2021, 14:46 Een puntenaantal kun je gebruiken, maar betekent niks. Frank de Boer werd een aantal keer kampioen met Ajax met puntenaantallen, die Bommel zeker in zijn eerste seizoen hier overtrof. Hoeveel punten de #1 heeft, zegt vooral iets over de kwaliteit van de rest, dus is uiteindelijk onbeduidend.
Bedoel je nu dat in de jaren dat De Boer met Ajax de titel pakte de rest sterk was en de kampioen daarom weinig punten had? Want in mijn ogen is het compleet andersom, de concurrentie (PSV, AZ, Feyenoord, Twente) was zwak en daarom kon Ajax de titel pakken zonder zelf sterk te zijn.
Laatst gewijzigd door PSV90 op 26 sep 2021, 15:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PSV90 schreef: 26 sep 2021, 15:42
Thijs85 schreef: 26 sep 2021, 15:35 Tja, in sport worden prestaties gemeten aan de hand van wat tegenstanders doen, dus volgens mij gebeurt dat sowieso wat je criteria ook zijn. Het meest logische en eerlijke lijkt me dan de einduitslag, toch? Dat is het enige wat echt telt.
Nee het meest logische is om een trainer te beoordelen op dingen waar hij invloed op heeft. Tweede worden met 70 punten of met 80+ punten maakt voor mij een groot verschil in de beoordeling van Schmidt.
In dat geval haalde Schmidt vorig jaar 72 punten, terwijl Van Bommel in zijn eerste seizoen er 83 haalde. Betekent dat dan dat Van Bommel een veel beter eerste seizoen had dan Schmidt? In 2006-07 werden we kampioen met 75 punten en in 2007-08 zelfs kampioen met 72 punten. Toen scoorden we trouwens ook niet veel, dus dat waren dan allemaal slechtere prestaties dan de tweede plaats met Van Bommel als trainer? Lijkt me een vreemde redenatie.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Punten zeggen niks, we moeten tot aan de laatste speelronde meedoen om het kampioenschap. Of het dan wel of niet goed valt zien we dan wel. Maar we mogen niet weer 2 maanden van te voren afhaken.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

PSV90 schreef: 26 sep 2021, 15:42 Nee het meest logische is om een trainer te beoordelen op dingen waar hij invloed op heeft. Tweede worden met 70 punten of met 80+ punten maakt voor mij een groot verschil in de beoordeling van Schmidt.
Waarvan akte :Thumbsup:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Thijs85 schreef: 26 sep 2021, 15:49 In dat geval haalde Schmidt vorig jaar 72 punten, terwijl Van Bommel in zijn eerste seizoen er 83 haalde. Betekent dat dan dat Van Bommel een veel beter eerste seizoen had dan Schmidt?
Er valt veel meer over te zeggen, maar om het kort te houden: Ja, met als kanttekening dat v Bommel 49 (?) punten in de eerste seizoenshelft haalde.
In 2006-07 werden we kampioen met 75 punten en in 2007-08 zelfs kampioen met 72 punten. Toen scoorden we trouwens ook niet veel, dus dat waren dan allemaal slechtere prestaties dan de tweede plaats met Van Bommel als trainer? Lijkt me een vreemde redenatie.
Natuurlijk is de eindklassering ook een belangrijke factor en ik word ook liever eerste met 65 punten dan 2e met 88. (Hoewel je door het seizoen heen natuurlijk veel vaker heb gebaald in het eerste geval).

Maar de seizoenen die je noemt volgden op hoogtijdagen onder Hiddink en werden gevolgd door 6 jaar zonder titel. Dat is ook niet voor niets...
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 26 sep 2021, 15:39
ziege maar ook zagge schreef: 26 sep 2021, 15:01

Een aantal jaren geleden is er vrij breed onderzoek gedaan naar de effecten van een tussentijds trainerswissel in het profvoetbal, daaruit bleek niet dat dat per sé een goede manier is om de boel te verbeteren. Vooral kan het een 'politieke' uitweg bieden aan de directeur nl. supporters het idee geven dat er wat gebeurt.

Ik zie het zo: als je je doel niet haalt is dat reden om serieus naar het geheel te kijken. Het criterium wat je vervolgens hanteert is niet meer dat doel maar vooral de vraag of er progressie zit in het geheel, of er voldoende perspectief is op verbetering.
Ik zeg ook niet dat Schmidt per sé weg moet he, ik geef aan dat je in dat geval kunt bepalen wát je wilt doen: óf afscheid nemen indien je er geen vertrouwen meer in hebt, of besluiten dat het vertrouwen er wel is, en bepalen wat er nog nodig is om dat doel wél te behalen volgend jaar. Dan spreek je dat uit en is er verder ook geen onduidelijkheid over.
Snap ik, maar bottom line is dat het dus gaat om progressie, niet om het halen van dat aantal punten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 26 sep 2021, 18:29
Josef Dettelbacher schreef: 26 sep 2021, 15:39

Ik zeg ook niet dat Schmidt per sé weg moet he, ik geef aan dat je in dat geval kunt bepalen wát je wilt doen: óf afscheid nemen indien je er geen vertrouwen meer in hebt, of besluiten dat het vertrouwen er wel is, en bepalen wat er nog nodig is om dat doel wél te behalen volgend jaar. Dan spreek je dat uit en is er verder ook geen onduidelijkheid over.
Snap ik, maar bottom line is dat het dus gaat om progressie, niet om het halen van dat aantal punten.
Maar hoe meet je bottom line uiteindelijk de progressie? Rangschikking? Punten? Xg?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Op weg naar nr 25 schreef: 26 sep 2021, 19:52Maar hoe meet je bottom line uiteindelijk de progressie? Rangschikking? Punten? Xg?
Rangschikking en punten vind ik vrij relatief, en Xg nogal beperkt. Ik denk dat je in eerste instantie naar de vorige evaluatie moet kijken: wat waren daar de kritiekpunten en welke ontwikkeling zien we op die punten.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n evaluatie eruitziet. Hiddink vertelde dat ie bij de Philips directie op het matje moest komen en dat ze zeiden: "Alles leuk en aardig Guus, maar wij worden minimaal één keer in de 3 jaar kampioen"... ik vermoed dat er nu iets anders gewerkt wordt maar zeker weten doe ik het niet ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Guus had er ook weinig moeite mee aan die eis te voldoen. Die goede oude tijd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tsja... They don't make em like they used to. Er is maar één Guus.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 26 sep 2021, 20:36
Op weg naar nr 25 schreef: 26 sep 2021, 19:52Maar hoe meet je bottom line uiteindelijk de progressie? Rangschikking? Punten? Xg?
Rangschikking en punten vind ik vrij relatief, en Xg nogal beperkt. Ik denk dat je in eerste instantie naar de vorige evaluatie moet kijken: wat waren daar de kritiekpunten en welke ontwikkeling zien we op die punten.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n evaluatie eruitziet. Hiddink vertelde dat ie bij de Philips directie op het matje moest komen en dat ze zeiden: "Alles leuk en aardig Guus, maar wij worden minimaal één keer in de 3 jaar kampioen"... ik vermoed dat er nu iets anders gewerkt wordt maar zeker weten doe ik het niet ;)
Geen idee :-) maar veel meer opties dan rangschikking, punten, tot wanneer je kans op kampioenschap hebt, zijn er mijn inziens niet.
De kritiek vorig jaar was te ver achter Ajax, te weinig toppers gewonnen bijvoorbeeld, dan kan je wel op 5 punten van Ajax eindigen en een keer van AZ gewonnen hebben maar dat is ook weer afhankelijk van wat anderen doen. Ik blijf het lastig vinden.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Is het ook. Maar in de praktijk zal het denk ik niet zo zwart-wit vastgelegd worden, het zal uiteindelijk vast gaan om het totaalplaatje zoals dat beleefd wordt door degenen die het betreft... team, staf, directie, RVC enz. Als de groep die er geen heil meer in ziet groot genoeg is, is het tabee (of tschüß)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 26 sep 2021, 21:17 Guus had er ook weinig moeite mee aan die eis te voldoen. Die goede oude tijd.
Die goede oude tijd zou wel gewoon de norm moeten zijn. Het maakt mij niet uit of je met 70 of 80 punten tweede wordt, je bent dan gewoon tweede en geen kampioen. Geen reden om een trainer te ontslaan, maar ook niet een plaats waar wij tevreden meen mogen zijn.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV90 schreef: 26 sep 2021, 16:12
Thijs85 schreef: 26 sep 2021, 15:49 In dat geval haalde Schmidt vorig jaar 72 punten, terwijl Van Bommel in zijn eerste seizoen er 83 haalde. Betekent dat dan dat Van Bommel een veel beter eerste seizoen had dan Schmidt?
Er valt veel meer over te zeggen, maar om het kort te houden: Ja, met als kanttekening dat v Bommel 49 (?) punten in de eerste seizoenshelft haalde.
In 2006-07 werden we kampioen met 75 punten en in 2007-08 zelfs kampioen met 72 punten. Toen scoorden we trouwens ook niet veel, dus dat waren dan allemaal slechtere prestaties dan de tweede plaats met Van Bommel als trainer? Lijkt me een vreemde redenatie.
Natuurlijk is de eindklassering ook een belangrijke factor en ik word ook liever eerste met 65 punten dan 2e met 88. (Hoewel je door het seizoen heen natuurlijk veel vaker heb gebaald in het eerste geval).

Maar de seizoenen die je noemt volgden op hoogtijdagen onder Hiddink en werden gevolgd door 6 jaar zonder titel. Dat is ook niet voor niets...
van Bommel deed het in het eerste seizoen wel beter als Schmidt inderdaad. Verschil/ nuance wel is dat van Bommel begon met een pret programma, waar in de eerste 17 wedstrijden er maar 1 echt moeilijke was, namelijk Feyenoord uit; die prompt verloren ging. En dat in de tweede seizoenshelft, toen het programma moeilijker werd, elke cruciale wedstrijd er punt verlies was, met uiteraard Ajax uit tegen 10 man als absoluut dieptepunt. Die neergang kwa spel en prestaties trok zich rustig verder in seizoen 2.

Bij Schmidt is die trend iets minder zichtbaar; het is vooral wisselvallig geweest. En dat is ook storend, want je wilt een stijgende lijn zien kwa spel en dus uiteindelijk ook resultaten. We waren allemaal blij dat de top wedstrijden vorig seizoen in de tweede helft van het seizoen zouden vallen, want tegen die tijd zou Schmidt zijn systeem er wel in geslepen hebben, maar het tegendeel was helaas waar.

Ook dit seizoen is het wisselvallig; uitstekend begonnen maar sinds Benfica thuis is het grote aanmodderen begonnen; eerst kwa spel en al snel ook kwa resultaten. Niet iets om vrolijk van te worden. En ja er zijn altijd omstandigheden/excuses..Maar die tellen niet in topsport, toch Toon?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... lkaar.html

Aad heeft zowaar een punt. Niks aan de hand jongens, volgende keer beter. Dat geldt voor kansen benutten en voor wedstrijden winnen.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Compleet mee eens.

Daarnaast, de spelers die hun mond open zouden moeten trekken (Zahavi, Van Ginkel en Max) presteren zelf gewoon kut. Götze, Gakpo Ramalho zijn meer voetballende leiders, en van Sangaré, Boscagli, Drommel, Mwene en Madueke hoef je ook niet te verwachten dat ze iemand op hun flikker geven.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Nu ja volgens mij is er op persoonlijkheid juist in gekocht met Ramalho en v Ginkel. Dat zegt dan niet meteen dat we alles gaan winnen he. We moeten het echt in perspectief zien, er is geen zwart wit manier om te oordelen of Schmidt het goed doet of niet. We zijn PSV en dat betekent titels pakken maar ook niet te snel in paniek raken. Die balans is waar de Jong moet oordelen over Schmidt.

Willem 2 kun je Schmidt moeilijk kwalijk nemen. Je speelt gewoon zeer goed alleen heb je alle pech vd wereld. Speel je deze wedstrijd 1000 x dan win je hem 999x.

Tegen GAE was het niet best maar wonnen we en creëerde we ook veel kansen. Tegen Feyenoord was het het verloop vd wedstrijd. Hadden we een penalty gekregen voor de overtreding op Gakpo was het veel anders gelopen, vergeet niet zij komen 4 x over de middenlijn en scoren 4 x. Dat gaat je ook niet altijd overkomen. Tegen Benfica waren we ook de betere partij maar hadden we tegen en zeer gespelen en CL waardige ploeg moeite met kansen te creëren. uiteindelijk hadden we 2 gigantische kansen die er niet in gaan. Op CL niveau moeten die gewoon zitten. Ik ben echt geen Schmidt fanaat. Maar ik zie wel degelijk progressie tov vorig seizoen qua spel. Toen was het echt elke wedstrijd meerdere fases enorm slecht en enorm goed. Dat was zo tegen GAE en met momenten Feyenoord. ik zie geen trend in de afgelopen wedstrijden behalve dat we teveel kansen missen of dat we het verloop niet echt mee hebben.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat we allemaal wel een zekere progressie zien.

Wat velen tegen het zere been stoot is het feit dat dezelfde onnodige valkuilen nog steeds aanwezig zijn. Dan is het plots helemaal niet interessant meer dat onze defensie veel beter staat, dat we betere spelers op het veld hebben staan of dat we goed kunnen wisselen: het is Schmidts taak om die valkuilen aan te pakken. Als je dan na ruim een jaar nog steeds constateert dat het bijvoorbeeld qua aanvalsspel nauwelijks beter gaat dan voorheen, terwijl je ondertussen toch weer pijnlijke nederlagen te verduren krijgt, dan frustreert dat mensen. Dat Schmidt op geen enkele manier lijkt te willen variëren: het maakt mensen boos. Ik snap die kritiek wel en deel die tot op zekere hoogte ook.

Het is ook een beetje een vervelende situatie waarin Ajax ondertussen 1-5, 9-0 en 0-5 wint alsof het niks is, terwijl wij de punten verliezen. Mensen willen titels zien en de kans daarop heeft prioriteit in de beoordeling. Ruwe progressie is dan van secundair belang. Dat je de enige prijs van het seizoen tot nu toe gewonnen hebt, dat je kans had om een uitstekende ploeg als Benfica uit de CL te kegelen en dat je ook de huidige nummer 2 van Spanje bijna op de knieën hebt gekregen: het zij zo en misschien is het wel logisch dat mensen dan zeggen dat bijna niet telt in de topsport. Zit wat in, zeker na vorig seizoen waarin het ook steeds net niet was.

Geduld is het sleutelwoord. En dat heeft niet alleen betrekking op Kapitel Schmidt, maar ook op de ontwikkeling van PSV als geheel. We kunnen best in een situatie komen waarin we stappen vooruit zetten, maar waarbij je het niet kan aflezen aan de prijzen, domweg omdat je concurrent óók goed is.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 27 sep 2021, 15:39 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... lkaar.html

Aad heeft zowaar een punt. Niks aan de hand jongens, volgende keer beter. Dat geldt voor kansen benutten en voor wedstrijden winnen.
Ik vind het vooral opportunistisch gelul. Zoals wel vaak bij Aad. Van Ginkel vond de wedstrijd tegen Go Ahead slecht en zei dat ook zo; terwijl je die won. De wedstrijd tegen Willem II was goed, en daar blijf ik bij. Net zoals ik de wedstrijd uit tegen Feyenoord goed vond, terwijl we die met 3-1 verloren.

PSV heeft genoeg persoonlijkeheden: van Ginkel, Zahavi, Gakpo, Ramalho om er een maar een paar te noemen. We hoeven heus geen emo Servier in het team te hebben hoor.

Ik vind het altijd van die dooddoeners: geen leiders, ze werken er niet voor, team geest is niet goed..bla bla bla. Nee, het was gewoon een wedstrijd waarin werkelijk alles tegen zat. 2 freak goals tegen en wij schoten de bal er niet in. Dat heeft niks met gebrek aan leiderschap te maken. Ik vond dat het team een prima reactie gaf na de slechte wedstrijd tegen Go Ahead. Alleen het resultaat was kut. Win je deze wedstrijd met 1-4, dan hoor je Aad niet over gebrek aan leiderschap. Gewoon slap gelul dus.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Aad de Mos, da's toch die kenner die zéker wist dat Guti de hele eredivisie aan gort zou spelen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 27 sep 2021, 17:53 Aad de Mos, da's toch die kenner die zéker wist dat Guti de hele eredivisie aan gort zou spelen?
Nee, dat was Ykhim :mrgreen:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik geloof er nog steeds in!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt