Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Paco Casal schreef: 25 sep 2021, 20:13 We speelden vandaag beter dan in de arena. Koekkoek.
Ben het anders met hem eens. In de Arena zat werkelijk alles mee. Vandaag werkelijk alles tegen.

Of het handig is om te zeggen, is een tweede.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Paco Casal schreef: 25 sep 2021, 20:17
mr.top schreef: 25 sep 2021, 20:16
De andere kant van de medaille is dat PSV met de Europese wedstrijden ook veel goodwill heeft gekweekt. 'We' zijn nu toch een soort cult clubje. En kijk ook eens naar het aantal Duitsers wat met de club meeleeft sinds dat Mario Gotze meespeelt. Dat is ook wat waard.
Wat is dat waard dan? ADO is ook een cult club.
Niemand kent ADO buiten Nederland.

Je bouwt als club weer een naam op in Europa. Niet alleen is dat goed om te laten zien dat Nederland meer is dan alleen Ajax. Het zorgt er ook voor dat je een optie wordt voor betere spelers. PSV als club waar je heen kan om je carriere een boost te geven. De club verkoopt zich nog altijd met Romario en Ronaldo als sprekende voorbeelden. De eerste is alweer bijna dertig jaar weg en de laatste maakte bijna dertig jaar geleden zijn debuut. Dat verhaal blijft niet trekken.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Menno1 schreef: 25 sep 2021, 20:21
Paco Casal schreef: 25 sep 2021, 20:13 We speelden vandaag beter dan in de arena. Koekkoek.
Ben het anders met hem eens. In de Arena zat werkelijk alles mee. Vandaag werkelijk alles tegen.

Of het handig is om te zeggen, is een tweede.
Begint steeds meer op vBommel te lijken met z'n gedrag en uitspraken. Ik was een fan, maar op een 0-4 tegen Ajax na in de JCS heeft hij het nooit over een langere periode laten zien. We hebben nog nooit meer dan 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen onder zijn bewind. Schandalig dit.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

De vraag is wat het zou betekenen voor PSV als we nu wéér afscheid zouden nemen van een trainer voordat dat wat oplevert. Ik denk dat we ons dat eigenlijk niet kunnen permitteren, dit móet gewoon slagen, ook als het wat langer duurt dan gehoopt dan is dat te prefereren boven het starten van een nieuw avontuur.

Het blijft m.i. sowieso niet zo dat we geen progressie gezien hebben zoals bij Bommel het geval was: daar stortte de boel na een paar maanden in en kwam nooit meer op niveau, het werd alleen maar erger. Nu hebben we gezien dat het tweede seizoen véél beter begonnen is, met vervolgens een terugslag aan het eind van een te drukke periode.

Die terugslag is voor iedereen super pijnlijk maar de conclusies die hier door sommigen getrokken vinden zijn mi. echt overtrokken. Intussen is de druk die ook vanuit deze supporters op de club, Roger en het hele team wordt uitgeoefend m.i. niet bepaald bevorderlijk voor het terugvinden van de vorm, to put it mildly.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

mr.top schreef: 25 sep 2021, 20:16
Ailon schreef: 25 sep 2021, 19:56
Zeker, zonder draagvlak bij de spelers houdt het op.
Maar dat is niet het enige draagvlak. Die van de directie en stakeholders tellen in de praktijk nog meer mee.
Zeker.

Maar dan moeten er een paar mensen die heel hoog in de organisatie ook hun biezen pakken. En dan word het toch een duur grapje. Dan is het productiever om de nieuwe voetbalstijl verder te bewerken zodat het bij de club past.
Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten.
Er zijn maar uiterst weinig gevallen bekend dat de directie hun consequenties trekt na steeds toenemende wanprestaties. De passant is het eerste "slachtoffer".
Overigens kan alleen de RvC een directielid ontslaan c.q. benoemen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik weet nog dat ik vorig jaar na heerenveen uit, ondanks puntverlies, rete trots en enthousiast was. Ik had zelden een team gezien die de tegenstander echt 45 min kleineerde met topvoetbal. We liepen ze aan alle kanten voorbij en dat spel hield een aantal wedstrijden achtereen aan. Dat het toen niet 0-5 stond bij rust? Ongelooflijk... uiteindelijk moest volgens mij uitgerekend Piroe een punt voor ons redden.

Hoe anders is het nu.. we zijn ruim een jaar verder en niets opgeschoten. Sterker nog, we zijn er zelfs op achteruit gegaan ondanks de aangetrokken kwaliteit spelers. En dat, dat mag onze trainer zich aanrekenen. Wij zijn een club die om de prijzen speelt, wij zijn de club waar ze in Amsterdam voor in de broek schijten, maar daar zie ik al weken niets van terug.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten. [...] De passant is het eerste "slachtoffer".
Het gaat hier alleen niet om 'een passant', we hadden eerst het drama Marcel/Phillip en daarna het drama Bommel, als daar nog een drama Schmidt aan toegevoegd wordt dan is de limit m.i. ruimschoots bereikt.

Maar dat geldt m.i. dus niet alleen voor Toon Gerbrands maar ook voor de club. We moeten ons daarom, vind ik, met z'n allen achter dit project scharen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menno1 schreef: 25 sep 2021, 20:06
Josef Dettelbacher schreef: 25 sep 2021, 19:56

Maar van een freak accident kun je wat mij betreft ook niet meer spreken. Daarvoor is het wat mij betreft al sinds de uitschakeling CL veel te fragiel voor. Ik had echt gedacht dat we de vruchten gingen plukken van de sterke wedstrijden in juli/augustus, maar het tegenovergestelde is waar. Dan kun je best deze wedstrijd an sich bestempelen als "we hebben onszelf tekort gedaan", maar wedstrijden staan wat mij betreft zelden op zichzelf.
Als je een Xg van 3.16 hebt en 0.18 tegen, dan vind ik dit een freak accident.

Echter ben ik het wel eens dat Feyenoord, AZ en Go Ahead geen goede wedstrijden waren. AZ wel kwa score maar dat is weer geflatteerd in ons voordeel.

Vandaag kan ik de ploeg en de coach niks verwijten. Neemt niet weg dat de titel totaal uit zicht is en chagrijn overheerst, maar zie ik ook geen reden om impulsieve reacties.

De druk zit er wel vol op en daar moet PSV maar eens een keer mee leren omgaan. Want dat lukt de laatste 3,5 jaar al niet. En dan mag je ook naar Toon kijken bijvoorbeeld.
Die hele Xg discussie kan me dan ook totaal gestolen worden. Het gaat er niet om hoeveel je "hoort" te scoren op basis van het wedstrijdbeeld, maar hoe vaak je dat daadwerkelijk doet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

MaartenV schreef: 25 sep 2021, 20:16 Eerst hadden we Revolinho's ongezonde obsessie met Malen...zijn we daar eindelijk vanaf, krijgen we Ailon die doordraait over Schmidt.
Ach, jij bent zo'n typische zachte heelmeester die stinkende wonden maakt.
En dat wens ik mijn cluppie PSV niet toe. :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2021, 20:31
Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten. [...] De passant is het eerste "slachtoffer".
Het gaat hier alleen niet om 'een passant', we hadden eerst het drama Marcel/Phillip en daarna het drama Bommel, als daar nog een drama Schmidt aan toegevoegd wordt dan is de limit m.i. ruimschoots bereikt.

Maar dat geldt m.i. dus niet alleen voor Toon Gerbrands maar ook voor de club. We moeten ons daarom, vind ik, met z'n allen achter dit project scharen.
Net terug uit Tilburg. Waren 5 klasses beter, maar creëren te weinig. Dit " project" loopt al lang en er zit zeer weinig vooruitgang in. Voor mij is het kapitel Schmidt wel klaar. Gaf vorige week al aan dat hij toen er al uit moest, wil je in november nog überhaupt op een front meespelen om de prijzen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2021, 20:26 De vraag is wat het zou betekenen voor PSV als we nu wéér afscheid zouden nemen van een trainer voordat dat wat oplevert. Ik denk dat we ons dat eigenlijk niet kunnen permitteren, dit móet gewoon slagen, ook als het wat langer duurt dan gehoopt dan is dat te prefereren boven het starten van een nieuw avontuur.

Het blijft m.i. sowieso niet zo dat we geen progressie gezien hebben zoals bij Bommel het geval was: daar stortte de boel na een paar maanden in en kwam nooit meer op niveau, het werd alleen maar erger. Nu hebben we gezien dat het tweede seizoen véél beter begonnen is, met vervolgens een terugslag aan het eind van een te drukke periode.

Die terugslag is voor iedereen super pijnlijk maar de conclusies die hier door sommigen getrokken vinden zijn mi. echt overtrokken. Intussen is de druk die ook vanuit deze supporters op de club, Roger en het hele team wordt uitgeoefend m.i. niet bepaald bevorderlijk voor het terugvinden van de vorm, to put it mildly.
Helemaal mee eens. Alhoewel ik het wel meer dan logisch vind dat de supporters beginnen te morren. Of het bevorderlijk is laat ik in het midden.

We moeten naar mijn inziens Roger nog niet afschrijven, maar hem de tijd gunnen om sterker uit de dip te komen. Idealiter neem je de winterstop als eikpunt of het moet echt een totale catastrofe worden wat we nog voor de winterstop te zien gaan krijgen.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Nouja, ik ben alles behalve fan van Van Bommel. Die haalde 31 punten uit de laatste 17 wedstrijden eredivisie. Dramatisch. Schmidt staat op 36 met een, wat mij betreft, beter elftal. Niet heel veel beter.

Maargoed, mee eens dat het weinig zinvol is om hem te ontslaan. Maar het moet wel beter dan wat we de afgelopen tijd hebben gezien. Dit zou een oogstjaar worden en dat moet het wmb nog steeds.
Laatst gewijzigd door El Sordo op 25 sep 2021, 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2021, 20:31
Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten. [...] De passant is het eerste "slachtoffer".
Het gaat hier alleen niet om 'een passant', we hadden eerst het drama Marcel/Phillip en daarna het drama Bommel, als daar nog een drama Schmidt aan toegevoegd wordt dan is de limit m.i. ruimschoots bereikt.

Maar dat geldt m.i. dus niet alleen voor Toon Gerbrands maar ook voor de club. We moeten ons daarom, vind ik, met z'n allen achter dit project scharen.
Het drama Marcel/Philip vond ik persoonlijk niet zo groot. Het ligt er trouwens ook maar net aan waar je de grens van het drama trekt. Van 2008 t/m 2013 was het namelijk ook een en al drama.

Verder vind ik je standpunt wel interessant, en die mening deel ik vooralsnog, maar wat betekent deze visie wat jou betreft voor Schmidt zelf? Is achter dit project scharen dat we moeten geloven in Schmidt's kunnen en volledig vertrouwen op zijn visie, of betekent dit ook dat Schmidt zich ergens achter moet scharen, in de zin van meer open staan voor bepaalde zaken?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wie bedoel je steeds met "stakeholders" [mention]Ailon[/mention]? RvC?
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2021, 20:31
Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten. [...] De passant is het eerste "slachtoffer".
Het gaat hier alleen niet om 'een passant', we hadden eerst het drama Marcel/Phillip en daarna het drama Bommel, als daar nog een drama Schmidt aan toegevoegd wordt dan is de limit m.i. ruimschoots bereikt.

Maar dat geldt m.i. dus niet alleen voor Toon Gerbrands maar ook voor de club. We moeten ons daarom, vind ik, met z'n allen achter dit project scharen.
Nogmaals, alles valt en staat met het draagvlak. En dan is het draagvlak van de spelers niet de meest bepalende.
Het (missen van een) draagvlak van spelers wordt vaak gebruikt als een politiek statement waarmee men (directies) zichzelf kan verschonen om een besluit te nemen wat ter discussie staat.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

AddoCultheld schreef: 25 sep 2021, 20:35
ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2021, 20:31

Het gaat hier alleen niet om 'een passant', we hadden eerst het drama Marcel/Phillip en daarna het drama Bommel, als daar nog een drama Schmidt aan toegevoegd wordt dan is de limit m.i. ruimschoots bereikt.

Maar dat geldt m.i. dus niet alleen voor Toon Gerbrands maar ook voor de club. We moeten ons daarom, vind ik, met z'n allen achter dit project scharen.
Net terug uit Tilburg. Waren 5 klasses beter, maar creëren te weinig. Dit " project" loopt al lang en er zit zeer weinig vooruitgang in. Voor mij is het kapitel Schmidt wel klaar. Gaf vorige week al aan dat hij toen er al uit moest, wil je in november nog überhaupt op een front meespelen om de prijzen.
Daar geloof ik dan zelf weer niet in. Schmidt nu ontslaan geeft geen enkele garantie dat je vanaf de week erop alles gaat winnen. Ik verwacht eerder verergerd gezeik door interim trainers, spelers die over de zeik zijn, etc.

In de winter of na dit seizoen is wellicht een ander verhaal. Mijn eigen mening houd ik voorlopig voor me om niet biased over te komen in welke richting dan ook.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27
mr.top schreef: 25 sep 2021, 20:16

Zeker.

Maar dan moeten er een paar mensen die heel hoog in de organisatie ook hun biezen pakken. En dan word het toch een duur grapje. Dan is het productiever om de nieuwe voetbalstijl verder te bewerken zodat het bij de club past.
Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten.
Er zijn maar uiterst weinig gevallen bekend dat de directie hun consequenties trekt na steeds toenemende wanprestaties. De passant is het eerste "slachtoffer".
Overigens kan alleen de RvC een directielid ontslaan c.q. benoemen.
Als we de media mogen geloven dan heeft de RVC het initatief genomen om PSV deze kant op te sturen. Hans van Breukelen was een belangrijke kracht achter het aanstellen van deze trainer. Bovendien kun je vragen stellen over het toezicht op Schmidt. John de Jong is een sociale man maar geen leiderstype. En Toon Gerbrands heeft hem gepushed om de positie van technisch directeur op te pakken. Zelfs een leek kan zien dat de trainer bovengemiddeld veel in de pap heeft te brokkelen bij het technisch beleid.

Als je er dan vanuit gaat dan de trainer het probleem is, dan moet je ook verder kijken om te zien hoe het zover heeft kunnen komen..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 25 sep 2021, 20:42
Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27
Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten.
Er zijn maar uiterst weinig gevallen bekend dat de directie hun consequenties trekt na steeds toenemende wanprestaties. De passant is het eerste "slachtoffer".
Overigens kan alleen de RvC een directielid ontslaan c.q. benoemen.
Als we de media mogen geloven dan heeft de RVC het initatief genomen om PSV deze kant op te sturen. Hans van Breukelen was een belangrijke kracht achter het aanstellen van deze trainer. Bovendien kun je vragen stellen over het toezicht op Schmidt. John de Jong is een sociale man maar geen leiderstype. En Toon Gerbrands heeft hem gepushed om de positie van technisch directeur op te pakken. Zelfs een leek kan zien dat de trainer bovengemiddeld veel in de pap heeft te brokkelen bij het technisch beleid.

Als je er dan vanuit gaat dan de trainer het probleem is, dan moet je ook verder kijken om te zien hoe het zover heeft kunnen komen..
Interessante post maar er zitten wel veel aannames in.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Standbeeld schreef: 25 sep 2021, 20:39 Wie bedoel je steeds met "stakeholders" @Ailon? RvC?
De "premium partners", sponsors, vakmensen, bedrijven uit de regio, supporter organisaties, gemeente....
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

John en Toon komen sowieso aan de beurt als Schmidt ontslagen wordt of zelf de handdoek gooit. Zo werkt voetbal nu eenmaal en het zou natuurlijk ook niet geheel onterecht zijn.

MAAR, zo ver is het nog niet, al lijkt het met de wedstrijd dichterbij te komen.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

mr.top schreef: 25 sep 2021, 20:42
Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:27
Zo werkt dat nmi niet in de bedrijfstak Betaald Voetbal.
De directie zit er voor de continuiteit. Trainer/coaches zijn passanten.
Er zijn maar uiterst weinig gevallen bekend dat de directie hun consequenties trekt na steeds toenemende wanprestaties. De passant is het eerste "slachtoffer".
Overigens kan alleen de RvC een directielid ontslaan c.q. benoemen.
Als we de media mogen geloven dan heeft de RVC het initatief genomen om PSV deze kant op te sturen. Hans van Breukelen was een belangrijke kracht achter het aanstellen van deze trainer. Bovendien kun je vragen stellen over het toezicht op Schmidt. John de Jong is een sociale man maar geen leiderstype. En Toon Gerbrands heeft hem gepushed om de positie van technisch directeur op te pakken. Zelfs een leek kan zien dat de trainer bovengemiddeld veel in de pap heeft te brokkelen bij het technisch beleid.

Als je er dan vanuit gaat dan de trainer het probleem is, dan moet je ook verder kijken om te zien hoe het zover heeft kunnen komen..
Ik ben het met je eens met een kleine kanttekening.
Gerbrands is in alles de sturende factor binnen PSV. Niet vreemd overigens in de positie van Algemeen Directeur.
De RvC (dus ook niet van Breukelen) stelt geen trainer/coaches aan. Wel is de aanstelling van Schmidt kortgesloten met van Breukelen, de "voetbal technisch" toezichthouder van de RvC.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:47
Standbeeld schreef: 25 sep 2021, 20:39 Wie bedoel je steeds met "stakeholders" @Ailon? RvC?
De "premium partners", sponsors, vakmensen, bedrijven uit de regio, supporter organisaties, gemeente....
Ik weet niet of het wel een goede zaak is dat de genoemde belanghebbenden een rol spelen in een beslissing van Toon/John bij de vraag of er nog draagvlak is voor de trainer. Maar dat zij een rol spelen staat dus vast, begrijp ik uit je posts.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ailon schreef: 25 sep 2021, 20:00 Het houdt niet over als je plan-A steeds minder resultaat oplevert. Sta je aan het einde van de rit met lege handen zonder een plan-B ;)
Het gaat me er meer om dat je nu deze kritiek geeft op Schmidt, terwijl de door jou bewierookte van Bommel (het antwoord op de quizvraag, jawel!) EXACT hetzelfde principe aanhing: als je plan A goed is, heb je geen plan B nodig. In theorie natuurlijk een prima principe, logisch ook. Het stelt een trainer bovendien in staat om alle focus op een en hetzelfde plan te richten, van training tot aan wedstrijd. Het gevolg moet zijn dat de uitvoering beter is omdat er meer energie en aandacht in is gestoken. Maar wat zien we nu, net als voorheen bij van Bommel? Wanneer plan A niet werkt, is er niet het vermogen om naar een plan B te schakelen. Niet langs het veld en niet binnen het veld. We staan achter en gooien er Vinícius (en Romero) in en we zien wel, maar lange ballen spelen of überhaupt maar wat anders proberen? Nee hoor, we doen gewoon hetzelfde als daarvoor, maar dan met andere poppetjes. Van een trainer die voorheen in staat was om binnen 90 minuten Guardiola en Klopp tactisch af te troeven valt dit toch vies tegen, waarbij het me niet alleen om vandaag gaat. Maar dat deed het ook bij van Bommel, waar jij nogal over te spreken bent. In dat kader kan ik opmerkingen van anderen over jouw agenda jegens Schmidt wel begrijpen, ook al zou ik het een andere term geven. Een andere verklaring voor selectieve kritiek - want dat is het - aan het adres van onze trainers kan ik namelijk ook niet bedenken. Vind ik jammer, aangezien je zienswijzen echt wel wat toevoegen aan de discussie. Anderzijds ook begrijpelijk, daar elk individu toch beïnvloed wordt door de kleuren om hem heen.

Ik ben fan van Schmidt, vind het een mooi persoon, maar PSV is geen kaartclub waar je alleen warmte als eigenschap of kwaliteit moet hebben om er te kunnen werken. John de Jong heeft Schmidt een topselectie gegeven, waarbij alleen de backposities een zorgenkindje zijn. Dat je vervolgens én de CL niet haalt én nog voor oktober op stevige achterstand staat én dat het rommelt, dat is verre van goed. Crisis is het nog niet, maar de tijd begint wel te dringen.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 25 sep 2021, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ontslag gaat nu echt niet gebeuren. Kunnen zich beter focussen om de speeltijd te veranderen en juiste poppetjes op het veld te zetten.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ykhim schreef: 25 sep 2021, 20:56 Van een trainer die voorheen in staat was om binnen 90 minuten Guardiola en Klopp tactisch af te troeven valt dit toch vies tegen, waarbij het me niet alleen om vandaag gaat.


Was dit in zijn tijd bij Leverkusen?
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

De tegenstander schiet 1 keer op goal en we krijgen er twee tegen. Prima uitwedstrijd je vergeet het echter af te maken. Hier kan de trainer niets aan doen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt