Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voijke schreef: 25 sep 2021, 18:30 Subtopclub coach, niet voor een topclub.
Ik ben klaar met m. Zit er gewoon niet in bij hem.
Zolang hij er zit ga je echt wel leuke wedstrijden zien en goede overwinningen, maar te vaak met zijn starheid in spelopvatting in dogma's, ga je onderuit en dus win je geen klote.
Sla in ieder geval Ten Hag (en dat is pijnlijk om te zeggen) en Slot tactisch een stuk hoger aan dan onze Schmidt.
De een weet van troep nog iets te maken en de ander van iets nog meer. Bij PSV is het omgekeerde het geval.
Laatst gewijzigd door Ailon op 25 sep 2021, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

De positie van Toon wordt er ook niet beter op als ie na Bommel weer een trainer eruit moet flikkeren.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Uitstekende wedstrijd. Kans op kans en niks weggegeven. Hier valt niet tegenop te coachen.

Freak wedstrijd dat helaas uitgerekend ons nu overkomt. Erg kut want titel is weg.
Laatst gewijzigd door Menno1 op 25 sep 2021, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ben kritisch op Schmidt, maar [mention]Robson de Souza[/mention] verwoordde het elders grandioos: hier zit meer perspectief in dan die van afgelopen woensdag. Je geeft de goals letterlijk cadeau, terwijl je de hele wedstrijd niet in de problemen bent geweest. Uiteindelijk is de vraag wat Schmidt anders had moeten doen, maar ik zie weinig dingen die hij vandaag fout heeft gedaan. Dan is het lastig om concreet kritisch te zijn en zij die het wel doen hebben imo vooral iemand nodig om frustratie richting te uiten.

Het zorgelijke is het moment waarop het gebeurt. Je balanceert op de rand van crisis. Dan komt zoiets oneindig harder aan dan wanneer je in goede doen bent. Al met al een volgende klap die Schmidt zal moeten managen.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 25 sep 2021, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Madueke schreef: 25 sep 2021, 18:50 De positie van Toon wordt er ook niet beter op als ie na Bommel weer een trainer eruit moet flikkeren.
Heb je gelijk in maar ik vraag me af hoe lang de stakeholders dit nog accepteren. Willem II is geen incident.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Ailon schreef: 25 sep 2021, 18:51
Madueke schreef: 25 sep 2021, 18:50 De positie van Toon wordt er ook niet beter op als ie na Bommel weer een trainer eruit moet flikkeren.
Heb je gelijk in maar ik vraag me af hoe lang de stakeholders dit nog accepteren. Willem II is geen incident.
Wat een kolder dit. PSV speelde goed en verliest door 2 eigen goals. Hoe kan dat aan Roger Schmidt liggen?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Menno1 schreef: 25 sep 2021, 18:50 Uitstekende wedstrijd. Kans op kans en niks weggegeven. Hier valt niet tegenop te coachen.

Freak wedstrijd dat helaas uitgerekend ons nu overkomt. Erg kut want titel is weg.
Om dat bekende Veronica Inside filmpje te quoten: "Vanaf nu zul je alles moeten winnen. :)
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ykhim schreef: 25 sep 2021, 18:51 Ik ben kritisch op Schmidt, maar @Robson de Souza verwoordde het elders grandioos: hier zit meer perspectief in dan die van afgelopen woensdag. Je geeft de goals letterlijk cadeau, terwijl je de hele wedstrijd niet in de problemen bent geweest. Uiteindelijk is de vraag wat Schmidt anders had moeten doen, maar ik zie weinig dingen die hij vandaag fout heeft gedaan. Dan is het lastig om concreet kritisch te zijn en zij die het wel doen hebben imo vooral iemand nodig om frustratie richting te uiten.

Het zorgelijke is het moment waarop het gebeurt. Je balanceert op de rand van crisis. Dan komt zoiets oneindig harder aan dan wanneer je in goede doen bent. Al met al een volgende klap die Schmidt zal moeten managen.
Deels eens, maar na de 2-1 leek ons spel nergens op en was het een spits inbrengen zonder idee qua hoe ons spel dan moet zijn. Hebben echt geen plan b en qua opbouw is het soms wel erg bedroevend hoe spelers aangespeeld worden. Dit Willem II was niet best, maar werd nog veel te veel in leven gehouden. 2e helft was van onze kant ook niet veel hoor.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 25 sep 2021, 18:54
Menno1 schreef: 25 sep 2021, 18:50 Uitstekende wedstrijd. Kans op kans en niks weggegeven. Hier valt niet tegenop te coachen.

Freak wedstrijd dat helaas uitgerekend ons nu overkomt. Erg kut want titel is weg.
Om dat bekende Veronica Inside filmpje te quoten: "Vanaf nu zul je alles moeten winnen. :)
Ja. Maar gaat gewoon weer 16 punten verschil worden hoor.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Schmidt is bijna klaar
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, als je na speelronde 7 al 4 punten achterstaat en nog flink op doelsaldo met dit kut spel dan is het wel klaar.

En het erge is, hij wordt ook weggepest door de media en 'supporters' die met het paard van Troje binnen zijn gereden. Van je eigen 'supporters' moet je het hebben. Lekker hopen op puntverlies zodat je lekker kan zagen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is klaar als hij donderdag verliest.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Zie dat ook wel gebeuren
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 25 sep 2021, 18:58 Ja, als je na speelronde 7 al 4 punten achterstaat en nog flink op doelsaldo met dit kut spel dan is het wel klaar.

En het erge is, hij wordt ook weggepest door de media en 'supporters' die met het paard van Troje binnen zijn gereden. Van je eigen 'supporters' moet je het hebben. Lekker hopen op puntverlies zodat je lekker kan zagen.
En als hij de rest van de comp wint. Wordt hij gewoon kampioen



Deze wedstrijd hebben we niet verloren door Roger, maar door knullige fouten en pech en niet zoals tegen Feyenoord dat hij tactisch overklast werdt
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, als. Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ailon schreef: 25 sep 2021, 18:47 Gerbrands heeft afgelopen maandag een vergadering gehad met de stakeholders en afgelopen dinsdag met Schmidt en z'n assistenten.

Ik hoop dat Toon de geest krijgt en weet dat 3x scheepsrecht is. :wall:
Ja. Dat geintje met Götze dat die geblesseerd zou zijn maar helemaal niet was, was zeker de druppel. Dat Mario daaraan meewerkt trouwens.....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ruuddevil schreef: 25 sep 2021, 18:59 Het is klaar als hij donderdag verliest.
Lulkoek . De eredivisie is belangrijker dan de europa League.

----
Menno1 schreef: 25 sep 2021, 18:56
mr.top schreef: 25 sep 2021, 18:54

Om dat bekende Veronica Inside filmpje te quoten: "Vanaf nu zul je alles moeten winnen. :)
Ja. Maar gaat gewoon weer 16 punten verschil worden hoor.
Nee
Gebruikersavatar
Denzell
Jeugdspeler
3
Berichten: 36
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak X

DC_PSV schreef: 25 sep 2021, 18:44 Nu al 5 punten achter op Ajax, het is gvd 25 september. Daar gaan we weer, competitie verspeeld in een week tijd.
Ah wist niet dat Ajax al heeft gevoetbald en ook nog eens heeft gewonnen. Ook iets nieuws dat ze voortaan 4 punten erbij krijgen bij een overwinning?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik kan mij niet voorstellen dat op basis van deze wedstrijd Schmidt er uit gaat. Zou nergens op slaan. Dit was op 2 momenten na, een uitstekende wedstrijd van PSV.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ailon schreef: 25 sep 2021, 18:49
Voijke schreef: 25 sep 2021, 18:30 Subtopclub coach, niet voor een topclub.
Ik ben klaar met m. Zit er gewoon niet in bij hem.
Zolang hij er zit ga je echt wel leuke wedstrijden zien en goede overwinningen, maar te vaak met zijn starheid in spelopvatting in dogma's, ga je onderuit en dus win je geen klote.
Sla in ieder geval Ten Hag (en dat is pijnlijk om te zeggen) en Slot tactisch een stuk hoger aan dan onze Schmidt.
De een weet van troep nog iets te maken en de ander van iets nog meer. Bij PSV is het omgekeerde het geval.
Die dikke rooie mag van mij voor de groep komen, als ie buiten gegooid is bij Barca.
Laat Roger maar voor een afkoopsom naar een van zijn aanbidders gaan.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Journalist: Wat vind je van het aankoopbeleid van J. De Jong?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 25 sep 2021, 19:12 Ik kan mij niet voorstellen dat op basis van deze wedstrijd Schmidt er uit gaat. Zou nergens op slaan. Dit was op 2 momenten na, een uitstekende wedstrijd van PSV.
Gaat ook niet gebeuren. Maar we weten allemaal dat sommige mensen al tijden met een heksenjacht op Roger bezig zijn ;)
Laatst gewijzigd door Heruone op 25 sep 2021, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit is volgens mij een quote van [mention]Brael[/mention] : Het is niet het sprookje waarvan we hadden gehoopt dat ie uit zou komen, en dat gaat ook niet meer gebeuren..
Ik sluit me hierbij aan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
TinuZzZ
Veelbelovend talent
3
Berichten: 115
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

ruuddevil schreef: 25 sep 2021, 18:59 Het is klaar als hij donderdag verliest.
Vraag me oprecht af hoeveel steun er nog is vanuit de spelersgroep en of hij er zelf niet al klaar mee is.

De wedstrijd tegen die vreselijke kruiken staat niet op zichzelf. En ik begrijp dat hij ze er niet zelf in kan schieten maar als ik tegen Stillem ll met hun neppe kingside kinderdisco tevreden moet zijn met “dat we best aardig gespeeld hebben” dan is de lat PSV aardig laag gelegd.

Dacht in augustus dat we aan gingen haken bij de Diemense trutjes. Nu moet je begin oktober mss al concluderen dat wederom plek 2 het hoogst haalbare is.
Ben niet van het klakkeloos buiten gooien van een trainer maar als er geen chemie en geloof meer is….

Enorm gefrustreerd… feyenoord, fokking gae en als bonus die kruiken..
If it's too loud, you're too old
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ach joh. Schmidt heeft vandaag echt niks verkeerd gedaan. Hier valt niet tegenop te coachen. Het is, wederom, een gebrek aan kwaliteit.
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt