John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Tuurlijk. Laten we hem weeeeeer de portemonnee geven 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voijke schreef: 25 sep 2021, 18:34 Mag weer gruwelijk gaan verkopen in de winterstop.

Doan
Bruma
Guti
Mauro
Teze

en een paar gerichte aankopen doen.
VM
Back
10
Spits. Een echte deze keer en niet weer zo'n halve
Ik mag toch hopen dat iemand anders dat gaat doen. Genoeg kansen gehad. Vele miskopen en telkens een selectie die totaal niet op orde is. En dan kan hij ook niet echt verkopen. Alleen Rosario is vertrokken voor een bedrag die mijn inziens boven de marktwaarde was.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Hij heeft zo ongeveer niks uitgegeven deze transferzomer. Ik hoop dat er in de winter daardoor wat ruimte is.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Selectie drie seizoenen op rij niet op orde. Dan moet je bij een topclub als PSV afscheid nemen van de technische man.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:40 Hij heeft zo ongeveer niks uitgegeven deze transferzomer. Ik hoop dat er in de winter daardoor wat ruimte is.
Dat een aantal jongens transfervrij was wil niet zeggen dat ie weinig heeft uitgegeven.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:40 Hij heeft zo ongeveer niks uitgegeven deze transferzomer. Ik hoop dat er in de winter daardoor wat ruimte is.
Helaas zal het dan al te laat zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:40 Hij heeft zo ongeveer niks uitgegeven deze transferzomer. Ik hoop dat er in de winter daardoor wat ruimte is.
Vrees van niet. Bruma heeft salaris ingeleverd maar de rest strijkt 2-3 miljoen per jaar op.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wel schattig, denken dat ie in de winter z'n (zoveelste) fouten kan herstellen.

Hij heeft minimaal 1 JAAR gehad om vervangers voor Dumfries en Malen te halen. Kijk eens wat daar van terecht is gekomen.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik bedoelde aan transfersommen mannen.

Salarissen zullen vast hoog zijn maar ik mag toch hopen dat met de verkopen van Dumfries, Rosario en Malen er nog wel iets is om te investeren deze winter.

En waar is die zogenaamde 50 miljoen gebleven overigens?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het niet halen van een rechtsback komt ook op het conto van Schmidt. Die vond Mwene goed genoeg.
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

John de Jong heeft zwaar gefaald, het niet halen van een rechtsback en een vleugelspits gaat zich nog hard boeten.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:40 Hij heeft zo ongeveer niks uitgegeven deze transferzomer. Ik hoop dat er in de winter daardoor wat ruimte is.
Ja als het seizoen al klaar is. Wat is dat voor een gezever? In de zomer moet je je zaken op orde hebben. Positie is niet meer houdbaar, vind ik. Kan niet bij een topclub. Veel cruciale fouten. Kan er niks anders van maken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja SJon, ga maar schaatsers managen.
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:43 Ik bedoelde aan transfersommen mannen.

Salarissen zullen vast hoog zijn maar ik mag toch hopen dat met de verkopen van Dumfries, Rosario en Malen er nog wel iets is om te investeren deze winter.

En waar is die zogenaamde 50 miljoen gebleven overigens?
We hebben al 50 miljoen moeten lenen om gaten op te vullen. En we hebben al onze talenten moeten verkopen tegen absurde bedragen omdat er allerlei rare constructies met zaakwaarnemers waren gemaakt. Dit allemaal terwijl het totale vermogen van de eredivisie is toegenomen tijdens corona. Dit valt gewoon niet uit te leggen.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Lol ja dat snap ik ook wel hoor. Ben niet dom. Ik kijk nu alleen even sec naar wat er nog mogelijk is (we kunnen nu geen spelers meer toveren namelijk). En dat is in de winter 1 of 2 basiswaardige versterkingen halen.

Ik heb het helemaal niet over de zomer of een waarde oordeel daarover
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Heurelho schreef: 25 sep 2021, 18:23
trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:21 Lijkt me verstandig als jij je gaat aanmelden bij de AA down under
Zijn punt over Drommel is idd behoorlijk triest. Maar over John heeft hij toch gewoon volkomen gelijk? Weer niet goed. En dat betekend einde verhaal want het is al de derde zomer op een rij waarin hij matig presteert.
Nope. Er zijn vrij weinig clubs die deze zomer iets hebben kunnen doen. Als Manchester United Jayden Sancho niet had weggehaald bij Borussia Dortmund dan had Malen nu nog bij :PSV: gespeeld. |En John de Jong wil best verkopen maar dan moeten er wel clubs zijn die willen betalen. Er was bijvoorbeeld voldoende belangstelling voor Doan uit Duitsland maar geen van de clubs kon een bedrag boven de drie miljoen betalen.

Dat kan onze vriend ook snappen ,maar hij kiest ervoor om te zeiken over John de Jong. Helaas is hij niet de enige.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:47 Lol ja dat snap ik ook wel hoor. Ben niet dom. Ik kijk nu alleen even sec naar wat er nog mogelijk is (we kunnen nu geen spelers meer toveren namelijk). En dat is in de winter 1 of 2 basiswaardige versterkingen halen.

Ik heb het helemaal niet over de zomer of een waarde oordeel daarover
Dus is John te laat. En dat is mijn inziens onacceptabel.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Heurelho schreef: 25 sep 2021, 18:49
trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 18:47 Lol ja dat snap ik ook wel hoor. Ben niet dom. Ik kijk nu alleen even sec naar wat er nog mogelijk is (we kunnen nu geen spelers meer toveren namelijk). En dat is in de winter 1 of 2 basiswaardige versterkingen halen.

Ik heb het helemaal niet over de zomer of een waarde oordeel daarover
Dus is John te laat. En dat is mijn inziens onacceptabel.
Ja, maar daar ging mijn post dus helemaal niet over.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Mag deze man nu eindelijk een keer oprotten? 3 jaar op rij slaagt hij erin om de selectie niet op orde te krijgen.

Mwene is niet goed genoeg als RB. Joh! Dat zagen we hier al een paar maanden maar er werd geen RB gehaald.

Sangare is onmisbaar. Met afstand de beste vandaag. Is er een vervanger? Neen. Lekker Johnny boy.

Ik zie echt 0 redenen om hem in het zadel te houden. Onder John de Jong is PSV definitief naar de tweede club van Nederland getrapt.
#FreeGeneratie4
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Het is vooral ontzettend klote dat we de CL groepsfase hebben gemist en daardoor tientallen miljoenen hebben misgelopen. Hadden we die wel binnengehaald had je een stap vooruit kunnen zetten. Dan had je een topspits kunnen halen, een goede rechtsback en misschien nog een extra middenvelder en/of buitenspeler.

Nu hebben we als iedereen fit is een goede eerste elf met al een paar zwakke plekken, met name in de spits en rechtsback en een doelman die nog alles te leren heeft. Als er dan een of twee key players wegvallen voelen we dat hard.

We missen kwaliteit in de breedte om het verschil te kunnen maken.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Het spijt me. Maar we hebben voor 50 miljoen verkocht, voor 7 miljoen gekocht en de backup van Van der Wallen en consorten. De ruimte was er, maar John heeft, wederom, verzuimd die te benutten.
#FreeGeneratie4
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gelukkig kan de opvolger van de Jong de Jong in dat geval veel voor elkaar krijgen met het budget dat door John de Jong is gecreëerd. Of ben ik te positief over John nu?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Paco Casal schreef: 25 sep 2021, 19:50 Het spijt me. Maar we hebben voor 50 miljoen verkocht, voor 7 miljoen gekocht en de backup van Van der Wallen en consorten. De ruimte was er, maar John heeft, wederom, verzuimd die te benutten.
Ja, want PSV is als enigste ongeschonden uit de Corona crisis gekomen. Daarom kan dat bedrag volledig in de selectie worden gepompt.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

😂

Doe dat maar in het positieve supporters topic 😉
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

mr.top schreef: 25 sep 2021, 19:52
Ja, want PSV is als enigste ongeschonden uit de Corona crisis gekomen. Daarom kan dat bedrag volledig in de selectie worden gepompt.
Ik heb het punt gemist waar ik zei dat we 93 miljoen extra hebben om te investeren. Help me even?

Ik weet dat niet al het geld van vd wallen etc voor transfers is. En dat we gaten moeten dichten en dus niet alle transferwinst kunnen investeren. Maar een rechtsback en vervanger voor Sangare (+ het lozen van Guti, Thomas bijvoorbeeld) is niet onmogelijk lijkt me. Als dat wel zo is, staan we er financieel gewoon zeer beroerd voor en kan John hier weinig aan doen inderdaad. Lijkt me alleen verdomde sterk.
#FreeGeneratie4
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

[mention]Paco Casal[/mention] Meerdere mensen hebben al uitgelegd (met onderbouwing) dat het niet zo simpel is. Je kunt zo een rechtsback en een vervanger voor Sangaré ergens wegplukken. Maar ze zijn op zoek naar kwaliteit. Een ander probleem is dat de markt op slot zat/zit.

Daar hebben bijna alle clubs last van. Als PSV zich hier als een van de weinigen aan had onttrokken dan hadden nu alle clubs op de stoep gestaan om John de Jong weg te lokken. Dus een beetje realiteitszin mag best.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong