Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Leuk dat ie prima aan de bal is maar kwa "echte" keepers kwaliteiten middelmaat..
Laatst gewijzigd door milansandro op 25 sep 2021, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Wat een verschrikkelijke clown is dit, miskoop nr veel te veel van onze waardeloze Td!
El Dante
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Was al aan het wachten op de eerste blunder van Joël, kon niet lang uitblijven met zijn kwaliteiten. Kan Mvogo er gewoon weer in?
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Net op het moment dat je het niet verwacht
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Als we een spits hebben die scoort dan zouden we we bij deze blunder onze schouders ophalen.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

El Dante schreef: 25 sep 2021, 18:33 Was al aan het wachten op de eerste blunder van Joël, kon niet lang uitblijven met zijn kwaliteiten. Kan Mvogo er gewoon weer in?
Want Mvogo heeft nog nooit een klote blunder gemaakt! :sleep:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Komt ie dan:

Drolmel.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RemPSV schreef: 25 sep 2021, 18:33 Wat een verschrikkelijke clown is dit, miskoop nr veel te veel van onze waardeloze Td!
Doe even normaal. Jij bent een clown. Grote blunder ja, maar die maakt elke keeper een keer he. Hij is het seizoen geweldig begonnen. Doe normaal.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dit wist je toen je m kocht. Moet je niet over zeiken, dit is Joel Drommel.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 25 sep 2021, 18:35 Komt ie dan:

Drolmel.
Moest je even op wachten he.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Heb het gevoel dat ie m kon hebben.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit topic is nog kutter dan de wedstrijd.

Kop op en door.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heurelho schreef: 25 sep 2021, 18:36
RIO schreef: 25 sep 2021, 18:35 Komt ie dan:

Drolmel.
Moest je even op wachten he.
Nou, had het liever niet willen doen. Niet de eerste keer dat ie zo'n fout maakt, ook bij Twente. Misschien was het te spannend of keek ie in de zon.
El Dante
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Joosth schreef: 25 sep 2021, 18:34
El Dante schreef: 25 sep 2021, 18:33 Was al aan het wachten op de eerste blunder van Joël, kon niet lang uitblijven met zijn kwaliteiten. Kan Mvogo er gewoon weer in?
Want Mvogo heeft nog nooit een klote blunder gemaakt! :sleep:
Vond hem eerlijk gezegd best degelijk tweede seizoenshelft, terwijl Joël bij Twente ook al liet zien dit vrij vaak te doen. Snapte überhaupt niet zo goed waarom Mvogo opeens op de bank belandde…
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 25 sep 2021, 18:38
Heurelho schreef: 25 sep 2021, 18:36

Moest je even op wachten he.
Nou, had het liever niet willen doen. Niet de eerste keer dat ie zo'n fout maakt, ook bij Twente. Misschien was het te spannend of keek ie in de zon.
Ik vind dat je hem moet beoordelen op hoe hij het bij PSV doet. Echt zeer sterk begonnen. Vandaag grote blunder, kan een keertje.

Sangaré vind ik veel kwalijker. Weer via hem. En die speelde zo goed maar elke wedstrijd levert hij zo de bal eens in. Nu werd het afgestraft.
Laatst gewijzigd door Heurelho op 25 sep 2021, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

El Dante schreef: 25 sep 2021, 18:40
Joosth schreef: 25 sep 2021, 18:34

Want Mvogo heeft nog nooit een klote blunder gemaakt! :sleep:
Vond hem eerlijk gezegd best degelijk tweede seizoenshelft, terwijl Joël bij Twente ook al liet zien dit vrij vaak te doen
Dus de 1e paar wedstrijden liep je ook al te schreeuwen dat Mvogo eruit moest na die blunders van hem?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heurelho schreef: 25 sep 2021, 18:41
RIO schreef: 25 sep 2021, 18:38

Nou, had het liever niet willen doen. Niet de eerste keer dat ie zo'n fout maakt, ook bij Twente. Misschien was het te spannend of keek ie in de zon.
Ik vind dat je hem moet beoordelen op hoe hij het bij PSV doet. Echt zeer sterk begonnen. Vandaag grote blunder, kan een keertje.

Sangaré vind ik veel kwalijker. Weer via hem. En die speelde zo goed maar elke wedstrijd levert hij zo de bal eens in. Nu werd het afgestraft.
Fout tegen GAE en nu nog eentje. Hij is marginaal beter dan Mvogo dus ik ben niet verrast, maar PSV kan en moet beter qua keepers. We hadden een hele fijne keeper, maar die speelt nu in het oosten van het land.
El Dante
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Joosth schreef: 25 sep 2021, 18:42
El Dante schreef: 25 sep 2021, 18:40

Vond hem eerlijk gezegd best degelijk tweede seizoenshelft, terwijl Joël bij Twente ook al liet zien dit vrij vaak te doen
Dus de 1e paar wedstrijden liep je ook al te schreeuwen dat Mvogo eruit moest na die blunders van hem?
Nee? Bijzondere conclusie…
Kende Mvogo nog niet dus ga dan niet meteen iemand affakkelen, maar ken Drommel wel al vrij lang. Was er ook al absoluut geen fan van toen hij gehaald werd. Zeker omdat ik Mvogo echt prima vond tweede seizoenshelft.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 25 sep 2021, 18:43
Heurelho schreef: 25 sep 2021, 18:41

Ik vind dat je hem moet beoordelen op hoe hij het bij PSV doet. Echt zeer sterk begonnen. Vandaag grote blunder, kan een keertje.

Sangaré vind ik veel kwalijker. Weer via hem. En die speelde zo goed maar elke wedstrijd levert hij zo de bal eens in. Nu werd het afgestraft.
Fout tegen GAE en nu nog eentje. Hij is marginaal beter dan Mvogo dus ik ben niet verrast, maar PSV kan en moet beter qua keepers. We hadden een hele fijne keeper, maar die speelt nu in het oosten van het land.
Daarin zijn we het eens. PSV heeft heel weinig verstand van keepers. Maar als je ziet wat hier na Gomes onder de lat heeft gestaan vind ik Drommel een van de betere.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat mij betreft was PSV voor iemand anders gegaan als ze per se niet de 1e keeper in Lars zagen. Anyway, we moeten het er mee doen en dit zal niet zijn laatste fout zijn, want ja, soms is het spannend en dan bibber je.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ongelooflijke blunder maar punt verlies komt 100% conto aanvallers.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Schmidt Wilde een voetballende keeper. Unnerstall is veel beter though. Kan mij het schelen dat ie niet kan voetballen.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het nadeel van keeper zijn; een ketser wordt vaak niet meer door een teamgenoot hersteld. Je verliest er vandaag een punt door. Gelukkig heeft ie er ook al een aantal gepakt dus het voordeel van de twijfel heeft ie m.i. wel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Menno1 schreef: 25 sep 2021, 18:54 Ongelooflijke blunder maar punt verlies komt 100% conto aanvallers.
Zonder die blunder was het 1-1, dus hoe het nou aan de aanvallers ligt dat we verliezen. Propper speelt als een mietje, maar dat schot was toch best te keren.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tsja ongelooflijke ketser natuurlijk. Maar het stond toen ook nog maar 1-1 he. Het is niet alsof dat genoeg was.
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Drommel kan gewoon niets met zn handen, leuk al dat meevoetballen en met slidings uitkomen.

Hoge ballen plukken bij voorzetten bakt ie niets van en ballen van dichtbij ketsen of via zn benen / voeten af of hij gaan erin.

Zwaar overdreven hoe hier zijn prestaties worden opgehemeld. Mvogo is beter en Unnerstall ook. Dikke fail deze aankoop in mijn optiek.
Sanga are u dead ???? NO MAN!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel