Carlos Vinícius

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wat mij betreft blijft Vini voorlopig een vraagteken, in tegenstelling tot Zahavi. Mee eens dat Eran niet altijd de juiste man op het juiste plaats op het juiste moment lijkt maar dat wil nog niet zeggen dat alles automatisch beter is... met Eran hebben we in elk geval dit seizoen al een aantal fantastische combinaties gezien die ik Vinicius nog niet zie maken, gewoon omdat ie er nog maar pas is. Mee eens dat ie speeltijd nodig heeft, maar wat op dit moment de beste optie is als je per sé wil winnen? Misschien idd maar 50/50 doen, te beginnen met Vinicius.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2021, 12:13 Wat mij betreft blijft Vini voorlopig een vraagteken, in tegenstelling tot Zahavi.
Zahavi is natuurlijk wél een vraagteken, aangezien je al weken grote delen van wedstrijden met 10 man speelt. En de keren dat hij dan wel de bal kreeg en iets goed deed, zijn op één hand te tellen. Als je het hebt over de grootste kans op winst, dan zou het zéér knap zijn als Vinícius of Romero die kans lager maken dan de Zahavi in deze vorm. Garanties bieden ze voorlopig geen van allen, daarover kunnen we het eens zijn.
Mee eens dat Eran niet altijd de juiste man op het juiste plaats op het juiste moment lijkt maar dat wil nog niet zeggen dat alles automatisch beter is...
Een ander is niet automatisch beter, nee, maar die ander verdient wél kansen naar aanleiding van Zahavi's povere vorm. Het mag wat mij betreft ook Romero zijn, maar Zahavi heeft het momenteel gewoon niet en dat heeft ons tegen Benfica wat gekost, tegen Sociedad wat gekost en tegen GAE scheelde het ook niet veel of z'n misser voor vrijwel open goal had ons punten gekost. Die assist van afgelopen woensdag wordt dan aangehaald onder het motto ''zie je wel!'', en het was ook een fraaie assist, maar eigenlijk ook alleen maar omdat Gakpo uit ogenschijnlijk kansloze positie een goal weet te maken en het daardoor een assist werd. Dat is nauwelijks op het conto van Zahavi te schrijven.

Groot respect voor Zahavi verder, in normale omstandigheden een aardige spits, maar we willen een topclub zijn en dan horen dit soort prestaties consequenties te hebben, zeker bij aanwezigheid van alternatieven als Vinícius en Romero.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zahavi heeft ook zo'n beetje alles gespeeld en gaat straks weer 3 interlands spelen. Als je hem rust wil geven zijn het de komende duels.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ykhim schreef: 25 sep 2021, 12:50Zahavi is natuurlijk wél een vraagteken, aangezien je al weken grote delen van wedstrijden met 10 man speelt. En de keren dat hij dan wel de bal kreeg en iets goed deed, zijn op één hand te tellen. Als je het hebt over de grootste kans op winst, dan zou het zéér knap zijn als Vinícius of Romero die kans lager maken dan de Zahavi in deze vorm. Garanties bieden ze voorlopig geen van allen, daarover kunnen we het eens zijn.
Mee eens dat Eran niet altijd de juiste man op het juiste plaats op het juiste moment lijkt maar dat wil nog niet zeggen dat alles automatisch beter is...
Een ander is niet automatisch beter, nee, maar die ander verdient wél kansen naar aanleiding van Zahavi's povere vorm. Het mag wat mij betreft ook Romero zijn, maar Zahavi heeft het momenteel gewoon niet en dat heeft ons tegen Benfica wat gekost, tegen Sociedad wat gekost en tegen GAE scheelde het ook niet veel of z'n misser voor vrijwel open goal had ons punten gekost. Die assist van afgelopen woensdag wordt dan aangehaald onder het motto ''zie je wel!'', en het was ook een fraaie assist, maar eigenlijk ook alleen maar omdat Gakpo uit ogenschijnlijk kansloze positie een goal weet te maken en het daardoor een assist werd. Dat is nauwelijks op het conto van Zahavi te schrijven.

Groot respect voor Zahavi verder, in normale omstandigheden een aardige spits, maar we willen een topclub zijn en dan horen dit soort prestaties consequenties te hebben, zeker bij aanwezigheid van alternatieven als Vinícius en Romero.
Als je iemands tekortkomingen kent noem ik dat geen vraagteken, je weet gewoon wat je ongeveer kunt verwachten he. Vinicius is wat mij betreft gewoon nog een veel onduidelijker verhaal, paar goeie acties gezien maar liep er tot nu toe ook nog vaak verloren bij, moet nog steeds groeien in het team.

Romero is voorlopig al helemaal niet in staat om meer dan een kwartier te spelen, of althans: lijkt me het slechtst denkbare idee om hem zo snel zo te belasten.... eventueel leuk voor de laatste 10 minuten mits de wedstrijd dan in de pocket zit zou ik zeggen.

Allemaal geen big deal, je kunt immers wisselen... Beginnen met Vini idd, als die in de eerste helft niet lekker draait dan Eran erin (Erin Eran?).
Ykhim schreef: 25 sep 2021, 12:50Groot respect voor Zahavi verder, in normale omstandigheden een aardige spits, maar we willen een topclub zijn en dan horen dit soort prestaties consequenties te hebben, zeker bij aanwezigheid van alternatieven als Vinícius en Romero.
Zijn dus gewoon allebei nog geen volwaardige alternatieven, kun je 'als topclub' (lol) dus niet 100% op vertrouwen. Wel effe proberen, tuurlijk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Kan hij scoren? Wtf is dit voor aankoop joh..
#simplythebest
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond dit zijn beste invalbeurt eerlijk gezegd. Gelukkig mag hij donderdag starten ipv die non voetballer. Althans daar ga ik met gezond verstand vanuit. Als Schmidt een trainer is zoals ik hem ken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

DC_PSV schreef: 25 sep 2021, 18:48 Kan hij scoren? Wtf is dit voor aankoop joh..
Hij komt er alleen in op kut momenten. Deed het vandaag weer niet slecht, zette Romero nog voor de keeper. Veel te vroeg om te oordelen, Schmidt had hem in de basis moeten zetten vandaag.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Die pass op Romero was klasse. Verder geen bruikbare bal gekregen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Schoot ook nog op goal. Volgens mij zijn enige twee balcontacten.

Het is vooralsnog een hele ondankbare rol die hij moet invullen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

1 pass op Romero en een rollertje in de handen van de keeper en de kinderhandjes hier zijn alweer gevuld.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heissenberrug schreef: 25 sep 2021, 18:53 1 pass op Romero en een rollertje in de handen van de keeper en de kinderhandjes hier zijn alweer gevuld.
Ach, ga weg hoor. Niemand is tevreden. Maar als je kritisch wil zijn, dan ook graag aan de hand van het totaalplaatje.

Wat verwacht je als hij drie ballen raakt? Een hattrick? Drie assists? Zeg het me hoor.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 25 sep 2021, 18:55
Heissenberrug schreef: 25 sep 2021, 18:53 1 pass op Romero en een rollertje in de handen van de keeper en de kinderhandjes hier zijn alweer gevuld.
Ach, ga weg hoor. Niemand is tevreden. Maar als je kritisch wil zijn, dan ook graag aan de hand van het totaalplaatje.

Wat verwacht je als hij drie ballen raakt? Een hattrick? Drie assists? Zeg het me hoor.
Het is een opsomming van alle vier de invalbeurten. Ik snap dat het voor hem klote is om in te vallen wanneer PSV struggelt, maar in vier invalbeurten a 30 minuten per stuk had ik op wel iets meer gehoopt voor een spits die in Portugal topscorer werd en bij de Spurs speelde.

Ik zie gewoon weinig tot niks waaruit blijkt dat hij beter is dan Zahavi of dat hij ons uit deze put gaat trekken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Je haalt hem juist omdat ie iets moet toevoegen als het niet loopt, toch? Net als bij Spurs, is het gewoon een beperkte spits met specifieke, met name fysieke, kwaliteiten. Dat kan nog steeds een prima speler voor ons worden, maar voor die geweldige verbetering tov Zahavi moeten we toch vooral hopen dat Romero het fysiek nog kan.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoop dat ie start donderdag. Laat Zahavi maar op de bank.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hij moet wel een keer een eerlijke kans krijgen.
Invallen in een slecht draaiend elftal bij een achterstand is een erg ondankbare taak.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hij valt alleen in op de momenten dat we niets meer creëren. In de eerste helft was er een aantal momenten waarin hij zich wel had kunnen laten zien.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Zahavi kwam tegen Feyenoord in het spel niet voor, miste een rij kansen tegen GAE en WII. Een goed moment om de concurrent een kans te geven tegen Graz en Sparta.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 26 sep 2021, 10:27Hij valt alleen in op de momenten dat we niets meer creëren.
Volgens mij heb ik dat wel eerder gezien, trainers die een spits brengen als er meer gecreëerd moet worden
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij heeft de meest ondankbare rol van deze selectie tot dusver. Geen fatsoenlijke wedstrijd gehad om in te vallen en als hij weer erin komt is de belangrijke as al ontregeld en spelen we over het algemeen al kut.

Ik gun hem gewoon 2x 75 min tegen Graz en Sparta thuis en als het dan nog steeds niets is dan kan ie weer achteraan aansluiten.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

11 Sir Tinus schreef: 27 sep 2021, 11:00 Hij heeft de meest ondankbare rol van deze selectie tot dusver. Geen fatsoenlijke wedstrijd gehad om in te vallen en als hij weer erin komt is de belangrijke as al ontregeld en spelen we over het algemeen al kut.

Ik gun hem gewoon 2x 75 min tegen Graz en Sparta thuis en als het dan nog steeds niets is dan kan ie weer achteraan aansluiten.
Vini mag erin van mij, het voelt allemaal wat gezapig. Het PSV van (tot) een ruime maand geleden was vlijmscherp en op en top gemotiveerd, je voelt dat dat wegzakt en ondanks sterk voetbal tegen Willem II wordt er in de tweede helft een half uur lang gevoetbald met 'ach die goal maken we toch wel', en dan krijg je m tegen. Vini is juist een persoonlijkheid die met een boze blik alsnog overal bovenop klapt en gevechten aan gaat, al sta je 5-0 voor. Dat is ff nodig in deze ploeg.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dat dus. Al mag hij van mij ook (veel) meer dan twee wedstrijden de kans krijgen. Hij is volgens mij ook niet per se gehaald als stormram, maar als speler die direct de concurrentie met Zahavi kan aangaan. Nu die laatste al een tijdje matig speelt en vertrouwen lijkt te missen, mogen de rollen even worden omgedraaid. Als het rond de 70e minuut niet loopt heb je wellicht net zoveel aan een fitte Zahavi die ook van buiten de zestien kan scoren.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Valt me op dat Schmidt iedereen rouleert behalve Eran Zahavi zo lijkt het. Helemaal eens met de mensen die aangeven om hem nu maar eens een echte kans te geven tegen Sturm Graz en Sparta.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

OnsPSV schreef: 27 sep 2021, 12:50 Valt me op dat Schmidt iedereen rouleert behalve Eran Zahavi zo lijkt het. Helemaal eens met de mensen die aangeven om hem nu maar eens een echte kans te geven tegen Sturm Graz en Sparta.
Nou ja, is vaak gewisseld de afgelopen tijd. Zelden de 90 minuten vol gemaakt.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Eens, die pass op Romero was voor mij best wel een eye-opener. Hij kan meer dan hoe hij oogt en hij mag wel eens twee wedstrijden de kans krijgen.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik vermoed dat Schmidt een andere spits wilde, waarschijnlijk een Duitser of een bekende, en dat ie Vinicius daarom nauwelijks een kans geeft.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zonder Vini al af te schrijven, het komt ook niet heel sterk over als je een paar dagen voor de deadline pas met een nieuwe spits komt aankakken. Malen ging weg, dat wisten ze al héél lang en je kunt je afvragen of Luuk de Jong het waard is om daar de hele zomer op te gaan zitten wachten.

Laten we hopen dat Zahavi z.s.m naar de bank verkast en dat Vini geen nieuwe Toni Lato gaat worden.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Carlos Vinícius