Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik maak me vooral zorgen over de duur van zijn dip. Een paar mindere wedstrijden kan gebeuren, maar dit duurt nu al bijna een jaar. Ook na zijn flits start afgelopen seizoen liet hij al snel tekenen van vermoeidheid zien. Die jongen zal het niet expres doen dus ik hoop maar dat is geen permanente schade aan COVID heeft overgehouden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haqq schreef: 22 sep 2021, 22:43 Is gewoon een kutje, kan er niks van. Zou hem zo snel mogelijk verkopen in de winterstop, want zelfs Brenet zou nu beter zijn.
Brenet?

We hadden hier vroeger een poster die het altijd over Brenet had.... Ik vond je al zo actief vanaf je eerste seconde hier.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vraag me af of ie vorig seizoen meet assists gaf omdat Malen voorin stond? Die was sneller en geiler voor de goal dan Zahavi zo lijkt mij.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

RIO schreef: 23 sep 2021, 07:37 Vraag me af of ie vorig seizoen meet assists gaf omdat Malen voorin stond? Die was sneller en geiler voor de goal dan Zahavi zo lijkt mij.
Lijkt het wel op, Malen stond in de 16.
Voorzet geven aan een lege 16 heeft ook geen zin, niemand die naar de palen of de stip loopt.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

RIO schreef: 23 sep 2021, 07:37 Vraag me af of ie vorig seizoen meet assists gaf omdat Malen voorin stond? Die was sneller en geiler voor de goal dan Zahavi zo lijkt mij.
Lijkt eerder een tactische wissel. De meeste van zijn assists waren geloof ik iets van: Bal op rand 16, Max maakt de overlap, krijgt de bal mee, geeft hard en laag voor. Dat moet hij nu nog net zo goed kunnen, maar hij lijkt wat minder in die posities te komen. Zijn lange voorzet werkt nu denk ik minder, daar heb je gelijk in. Dat kan iets schelen, maar ik denk vooral dat het de tactische wissel is waardoor Max nu minder in die positie komt om te overlappen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Laten we hopen om een comeback a la Luuk de Jong.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

RIO schreef: 23 sep 2021, 07:37 Vraag me af of ie vorig seizoen meet assists gaf omdat Malen voorin stond? Die was sneller en geiler voor de goal dan Zahavi zo lijkt mij.
Dacht ik ook al aan! Zijn strakke voorzet bij de eerste paal werd vaak binnengetikt door Malen. Nu staat daar niemand.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Mag benoemd worden, ik vond het één van Max z'n beste en/of meest actieve wedstrijden.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Yep, zag weer de oude Max, maar die rechterflank van willem 2 was erg slecht. Had wel nog 2 assists moeten krijgen. Mwene had ook wat ruimte maar zijn voorzetten waren meer raketten, hoog de lucht in.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vond hem de beste van het veld; leek ook meer op te komen dan vorige wedstrijden. Prima assist ook.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Prima wedstrijd en een heerlijke goal. Het is hem gegund!
#simplythebest
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Max is enorm gebaat bij de aanwezigheid van Sangaré die de gaten afdekt. Dat geeft hem meer vertrouwen om op te stomen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Begint weer steeds meer in vorm te komen en dan is het gewoon een heerlijke back voor PSV.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

TomPSV schreef: 30 sep 2021, 22:25 Begint weer steeds meer in vorm te komen en dan is het gewoon een heerlijke back voor PSV.
Helemaal eens, dit is de Max van vorig jaar voor de winterstop. Hopelijk houdt hij dit vast, dan is het echt genieten!
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Hij is op de goede weg, maar zijn niveau van vorig jaar voor de winter heeft hij echt nog niet bereikt. Doorpakken graag!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Gelukkig gaf hij zelf toe dat het beter moet. Als spelers die zelfkennis hebben geeft me dat vertrouwen voor de toekomst.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Gifbekers zijn er om leeg te drinken. Niet om bij te vullen.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Pfffff..... Mwene op links dan maar.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

ShovingNE2 schreef: 19 nov 2021, 15:24 Gifbekers zijn er om leeg te drinken. Niet om bij te vullen.

Was Max vorig seizoen niet een van de spelers die er even uit lag omdat hij positief testte? In dat geval is dit idd een behoorlijk zure refill...
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kutzooi
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Balinho schreef: 19 nov 2021, 18:01
ShovingNE2 schreef: 19 nov 2021, 15:24 Gifbekers zijn er om leeg te drinken. Niet om bij te vullen.

Was Max vorig seizoen niet een van de spelers die er even uit lag omdat hij positief testte? In dat geval is dit idd een behoorlijk zure refill...
Nee, heeft vorig jaar alles gespeeld tijdens onze corona-piek.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

loginnaam schreef: 19 nov 2021, 18:07
Balinho schreef: 19 nov 2021, 18:01

Was Max vorig seizoen niet een van de spelers die er even uit lag omdat hij positief testte? In dat geval is dit idd een behoorlijk zure refill...
Nee, heeft vorig jaar alles gespeeld tijdens onze corona-piek.
Dann habe ich mich geirrt. Maw: Adje Fundum met die gifbeker, sowieseau.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Paulus22 schreef: 19 nov 2021, 15:26 Pfffff..... Mwene op links dan maar.
Kan niet, want Teze is ook geblesseerd…
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wat een kutzooi zeg. En Oppegard is ook geblesseerd toch, dat wordt weer improviseren. Mwene hebben we op rechts nodig ivm blessure Teze.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mooi kut. Dan verwacht ik Mauro op LB en Mwene RB. En een paar Jong PSV ers op de bank dan maar. Niet best. Het zit ook niet echt mee.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zou eerder Boscagli of anders Obispo op LB zetten. Toch geen Mauro, die is defensief enorm zwak.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max