Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Was vorig seizoen als CV prima, maar als RB is het echt niveau middenmoot.
#simplythebest
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sorry Jordan maar Mwene doet het toch beter
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Hoe hij bij die tegengoal er achteraan slofte.
Best schandalig.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Pfoe dit viel niet mee. Ik ben lang voorstander geweest om hem een kans te geven maar dit is echt zwaar ondermaats. Zo onwennig, voetballend heel matig en ook verdedigend nu gewoon echt slecht. Heel jammer na zo'n mooi debuut jaar.

Mwene voldoet ook niet, met name tegen betere tegenstanders, dus dit wordt echt een groot zorgenkindje dit jaar, samen met de linksback als Max zo doorgaat, de positie naast Sangare, de vervanger van Sangare, vervanger van Gotze en de spitspsitie.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Winterstop: CVM, RB
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Deze kan ik niet helemaal plaatsen. Ligt al vast tot 2024 en doet het ronduit matig op rechtsback.

https://www.ed.nl/dossier-PSV/PSV-nader ... haring_web
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Stukje waardering.
Blijkbaar zijn Teze en PSV erg tevreden over en met elkaar. Dit laat zien dat daar geen misverstanden over kunnen bestaan.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Hoe kan PSV tevreden zijn over Teze?

De tevredenheid over Teze zijn prestaties vorig seizoen zijn al verwerkt in de verlenging tot 2024. Dat betekent dat ze nu nog eens extra tevreden zijn over zijn prestaties dit seizoen?

Raar.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Laten zien dat ondanks dat z'n status in 't elftal nu gewijzigd is dat ze toekomst in hem zien. Beter te snel erbij dan te laat met verlengen toch
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het nogal wat om iemand (met wss opgewaardeerd salaris) voor 4 jaar te binden terwijl hij nu wekelijks toch wel enigszins staat te schutteren bij vlagen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Is sowieso een prima verdediger voor achter de vaste basisspelers rcv en rechtsback. Als hij zich kan schikken in die rol en mogelijk door kan groeien naar het benodigde niveau als basisspeler is dat mooi meegenomen. Prima om die jongen langer te binden, ook nog eens eigen jeugd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 28 sep 2021, 23:16 Ik vind het nogal wat om iemand (met wss opgewaardeerd salaris) voor 4 jaar te binden terwijl hij nu wekelijks toch wel enigszins staat te schutteren bij vlagen.
En wat als we toch weer gaan denken aan Teze als centrumverdediger en ondertussen een goeie rechtsback halen? Dat is dan toch gewoon een uitstekende deal? Je kunt zo'n jeugdproduct maar in huis hebben.

Teze maakte vorig jaar best wel indruk. Niet feilloos, nee, maar toch wel een van onze betere spelers toen. Die rol als CV past hem ook gewoon beter.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 29 sep 2021, 00:10
trouwepsvfan schreef: 28 sep 2021, 23:16 Ik vind het nogal wat om iemand (met wss opgewaardeerd salaris) voor 4 jaar te binden terwijl hij nu wekelijks toch wel enigszins staat te schutteren bij vlagen.
En wat als we toch weer gaan denken aan Teze als centrumverdediger en ondertussen een goeie rechtsback halen? Dat is dan toch gewoon een uitstekende deal? Je kunt zo'n jeugdproduct maar in huis hebben.

Teze maakte vorig jaar best wel indruk. Niet feilloos, nee, maar toch wel een van onze betere spelers toen. Die rol als CV past hem ook gewoon beter.
Teze als CV is een ander verhaal wat mij betreft, maar als vaste rechtsback of back-up op die positie hoef ik hem niet nog 4 jaar te hebben. Voldoet daar gewoon echt niet en de tijd dat hij in die rol kan groeien is ook wel een beetje voorbij
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Blij dat hij behouden blijft mede door hem is de kwaliteit hoog centraal in de verdediging zonder dat ik met samen geknepen billen hoef te zitten als er iemand gewiaseld wordt of uitvalt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Teze als CV had overigens net als rechtsback Teze het probleem dat ie positioneel niet sterk is. Hij deed het goed omdat het een positieve verrassing was, maar het was niet goed genoeg. En als rechtsback lijkt het nergens op. Begrijp er dus ook weinig van.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ruuddevil schreef: 29 sep 2021, 07:07 Teze als CV had overigens net als rechtsback Teze het probleem dat ie positioneel niet sterk is. Hij deed het goed omdat het een positieve verrassing was, maar het was niet goed genoeg. En als rechtsback lijkt het nergens op. Begrijp er dus ook weinig van.
:mrgreen: Dat hij als rechtsback minder is, daar ben ik het dan wel mee eens...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Belangrijk deze verlenging, of hij nou op dit moment in de basis moet ja of nee. Velen nu naar 2025 dat geeft volgende zomer rust anders krijg je weer het probleem dat je moet verlengen anders een jaar erop nog maar 1 jaar contract. Prima dit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik weet het nog niet zo goed met Teze. Hij laat goede dingen zien, maar ook vaak genoeg nog minder goede dingen. En of dat nou een basis is om zijn contract alvast met een jaar te verlengen, tsja...
La vida és massa curta per no fer broma
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wat kan er mis gaan met verlengen? Ik denk dat een deel van de, terechte, kritiek op PSV’s beleid was dat er te lang werd gewacht met verlengen, zoals we nu met Obispo zagen. Alleen maar goed dus om er nu snel bij te zijn, want zeker jonge talenten hebben pieken en dalen, dus contracttechnisch het handigste om ze op een relatief dal te verlengen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind hem nu niet goed genoeg als rechtsback. Ik kan niet uitsluiten dat hij zich verbetert op die positie of alsnog RCV wordt de komende jaren en daar beter in wordt. Wat dat aan gaat ben ik wel blij met de verlenging ook. Spelers die wat toevoegen aan de selectie (en dat doet Teze in mijn ogen) daarvan moet het doel zijn die 4 jaar vast te hebben liggen denk ik. Veel teveel situaties gehad waarbij met nog 2 jaar op de klok de speler niet wilde verlengen en zo met 1 jaar of zelfs een half jaar op de teller wegging.

Ja: het zal wat kosten. Maar per saldo weegt dat denk ik wel op tegen die andere situaties.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Liever announce Gakpo #2026
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Teze moet heel snel weer een cv worden
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Prima toch. Teze heeft laten zien een prima cv te zijn. Als rechtsback is het minder succesvol maar ik zie zeker potentie.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Niet echt het moment om dit kenbaar te maken. Verkeert niet in beste vorm.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Is als rechtsback nog minder dan Brenet. Hij kan er op die positie bijzonder weinig van. Niet te hopen dat ze hem zien als vaste basisspeler voor die plek de komende jaren, want dan zitten we in de problemen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

DonyellMalen schreef: 29 sep 2021, 11:17 Niet echt het moment om dit kenbaar te maken. Verkeert niet in beste vorm.
Misschien juist wel? Club geeft vertrouwen aan de speler.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze