Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Goed dat hij deze zomer niet vertrokken is. Heb er nooit een geheim van gemaakt dat de koopclausule bij zijn verhuur veel te laag vond, ook de verkoopprijs waarna ze 'm daarna probeerde te slijten, was ook aan de lage kant. Dit is echt geen speler waar je verlies op hoeft te maken. Lang contract, marketingtechnisch interessant (Japans) en kan heus wel wat met een bal.

Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar als hij nog een aantal keer goede wedstrijden speelt dit seizoen, dan kun je komende zomer het dubbele vragen en zijn de clubs nog bereid dat te betalen ook.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

In niets een 10.
Bij zowel balbezit als balbezit tegenstander staat hij verkeerd.
bij verstoren opbouw tegenstander vanuit groep jagen, zet hij geen ballijn dicht en voetballen ze er via zijn gebied makkelijk onderuit.

zet dan Gakpo op 10
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Je hebt er helemaal niks aan. Grijze muis.

灰色のマウス
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Was vandaag, net als heel PSV, onzichtbaar.
#simplythebest
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wel veel meters gemaakt. Jammer dat het relatief zinloze meters waren.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En toch legt hij die bal panklaar voor Zahavi na +- 20 minuten. Verder onzichtbaar inderdaad, maar dat was normaal gesproken wel een prima assist geweest.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik vond hem één van de minst slechte de eerste helft. Laat hem meedraaien in een goed elftal en hij heeft echt wel zijn waarde.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Siemen schreef: 22 sep 2021, 21:54 Laat hem meedraaien in een goed elftal en hij heeft echt wel zijn waarde.
Die hebben we helaas teveel. Je mag van onze spelers best verwachten dat ze tegen de GAE’s van de eredivisie laten zien waarom ze bij ons spelen en simpelweg beter zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Beste man op het veld vandaag, denk ik. Werkt zich het snot voor de ogen en voetbalt tegelijkertijd prima.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Die overtreding vond ik anders echt erg dom. Typisch zo’n aanvaller die niet weet hoe die moet verdedigen en dan zo’n knullige overtreding maakt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Op die vrije trap tegen na, alles wel goed gedaan. Speelt erg goed inderdaad.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Wel onnodige overtreding bij die tegengoal.

Maar ja, daar moeten we niet zo nauw naar kijken. Dat doet Ritsu zelf al.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2021, 17:10 Die overtreding vond ik anders echt erg dom. Typisch zo’n aanvaller die niet weet hoe die moet verdedigen en dan zo’n knullige overtreding maakt
Beoordeel een vis niet op zijn klimkwaliteiten.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Werkt hard, weinig vernuft. Waarom niet vaker loeren op de binnenkant en zoals tegen AZ die bal op doel schieten? Totaal geen aanvallende dreiging.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Misstaat echt niet, heeft wel waarde. Het mag wel iets meer doelgericht van mij, is soms echt nog te lief. Hoop dat ie beter word gedurende het seizoen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 25 sep 2021, 17:06 Beste man op het veld vandaag, denk ik. Werkt zich het snot voor de ogen en voetbalt tegelijkertijd prima.
Ik zal er wel echt totaal geen kijk op hebben maar ik vind het echt 3x niks. Werkt lekker hard ja, rent zich het apelazarus maar wat levert het nou op? Hoeveel gevaarlijke passes levert hij? Hoeveel aanvallen gaan via hem die echt concreet wat opleveren? Ik plaats hem in de groep Bruma en Guti. Spelers waar wij gewoon helemaal geen zak aan hebben.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Heissenberrug schreef: 25 sep 2021, 17:32
Ykhim schreef: 25 sep 2021, 17:06 Beste man op het veld vandaag, denk ik. Werkt zich het snot voor de ogen en voetbalt tegelijkertijd prima.
Ik zal er wel echt totaal geen kijk op hebben maar ik vind het echt 3x niks. Werkt lekker hard ja, rent zich het apelazarus maar wat levert het nou op? Hoeveel gevaarlijke passes levert hij? Hoeveel aanvallen gaan via hem die echt concreet wat opleveren? Ik plaats hem in de groep Bruma en Guti. Spelers waar wij gewoon helemaal geen zak aan hebben.
Jij hebt er wel kijk op. Doan is eigenlijk een box-to-box middenvelder.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Kan er echt geen kut van. Hoe kan deze middelmaat in godsnaam bij PSV spelen? Snel terug op het vliegtuig naar Azië..
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Non voetballer.
Koning balverlies, verdedigend matig.

Direct verpatsen als je de kans hebt, maar sowieso niet opstellen
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Even was daar de hoop dat een Bundesliga club deze totale miskoop nog ging overnemen, maar de miljoenen zullen blijven verdampen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat ik al zei, heb je echt geen reet aan. Slappe hap.
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Net een kleine cavia je hebt er niks aan alleen voeden(oftewel salaris lekker innen)
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heissenberrug schreef: 25 sep 2021, 17:32Ik zal er wel echt totaal geen kijk op hebben maar ik vind het echt 3x niks. Werkt lekker hard ja, rent zich het apelazarus maar wat levert het nou op? Hoeveel gevaarlijke passes levert hij? Hoeveel aanvallen gaan via hem die echt concreet wat opleveren? Ik plaats hem in de groep Bruma en Guti. Spelers waar wij gewoon helemaal geen zak aan hebben.
Zaten in de eerste helft best wat gevaarlijke voorzetten en acties bij, waar vervolgens niks mee gedaan werd door teamgenoten. En ook zonder bal zijn waarde: creëerde ruimtes, veroverde ballen, zette goed druk. Was daarmee van waarde voor PSV en wat mij betreft een van de betere spelers in de eerste helft.

Na rust was er weinig van over. Da's ook zo.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik blijf hem vlees noch vis vinden. Af en toe zit er wat goeds tussen, maar over het geheel genomen is het veel te weinig wat hij brengt als je de ambitie hebt om kampioen te worden en ver te komen in Europa.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik denk dat bijna iedereen dat met je eens is. Hij is dan wel weer beter dan Mauro, dus prima om erbij te hebben.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Tweede seizoenshelft verhuren en dan in de zomer verkopen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan