Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Huh, wat had hij aan deze goals moeten doen?
En alsof hij in de voorgaande wedstrijden geen reddingen heeft gemaakt, zoals bijv. afgelopen donderdag nog in de laatste minuut tegen Sociedad.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als er 1 iemand is die géén schuld had aan de goals (toegegeven, heb de 4e niet meer gezien), dan was het Drommel wel. Hier kon hij niets meer aan doen. Dat er in 1 wedstrijd uit 4 schoten 4 goals komen wil niet meteen zeggen dat het aan de keeper ligt. Het lag ditmaal aan de kwaliteit van de schoten zelf, en tegelijkertijd het falen van de verdediging om die schoten niet lastiger/onmogelijk te maken. Maar als je de goals bekijkt kon Drommel er geen reet aan doen joh.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Vier goed geplaatste schoten ver buiten bereik keeper. Had daar geen Zoet-vibe bij, van was die niet houdbaar als daar keeper A, B of C had gestaan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Blijft lekker draaien hoor
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zeker, gedaan wat ie moest doen de eerste helft.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Doet het zeker prima, houdt zijn doel schoon terwijl Go Ahead toch een paar keer gevaarlijk werd. Aan de bal is het vandaag wat mij betreft wel heel erg matig, gaat behoorlijk mee in de malaise van eigenlijk de gehele ploeg excl. Cody Gakpo.
#FreeGeneratie4
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Tijd rekken tegen Go Ahead hoeft van mij niet Drommel.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Fout bij de 1-1 en daarna pakt hij punten in de 96e minuut.
Best wel oké
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik hou van deze man. Zo fijn eindelijk eens een goede keeper te hebben in hele lange tijd.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maikel_91 schreef: 22 sep 2021, 20:39 Fout bij de 1-1 en daarna pakt hij punten in de 96e minuut.
Best wel oké
Korte hoek is hij inderdaad vaker kwetsbaar. Maar doet verder heel veel goed hoor. Ik vind hem vooral een tegen een zeer sterk.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Die 1-1 mag niet, laat een meter vrij bij de eerste paal. Maar verder een aantal belangrijke reddingen, klasse keeper!
#simplythebest
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Je mag best een aandachtspuntje hebben (korte hoek), hopelijk wordt daar dan ook aan gewerkt. Hier daarnaast ook voorlopig een heel erg goed gevoel bij Joël.

Vraag me wel een beetje af of ie echt zo slecht stond, steekt z'n arm nl. nog uit en kan daar gewoon die paal mee raken, moet je jezelf als keeper dan echt tegen die paal aan plakken oid? Was ook gewoon supergoed ingeschoten, van dichtbij hard en hoog vlak achter de lat, m.i. niet bijzonder houdbaar.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Red hier de drie punten, hulde.
Saibari is underrated.
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is nog niet van niveau wat zouden moeten willen nastreven. Maakt regelmatig forse positioneringsfouten. Zo ook vandaag weer.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is gewoon een degelijke keeper zoals we die al jaren hebben. Zie dat ook niet zo gauw veranderen, is verder ook niet erg. Je hoopt alleen altijd op een nieuwe Gomes, hoe onrealistisch het ook is.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zoals ie tot op heden keept vind ik het wel een upgrade tov Zoet en Mvogo hoor.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gewoon een vooruitgang tov Mvogo. Als keeper ietsje beter, voetballend duidelijk beter. Hij verbaast me daarmee wel, maar laten we hopen dat hij dit doortrekt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat hangt er maar net af van welke Zoet je als uitgangspunt neemt. Die van 2018/19 was niet best. Die van 15/16 was ijzersterk.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Flinke fout om die hoek zo open te laten. Als ie er hoog ingaat dan is het klasse van de speler, maar hij gaat er gewoon op arm hoogte in. Wel rustig aan de bal en dat mag ik wel.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 22:33 Dat hangt er maar net af van welke Zoet je als uitgangspunt neemt. Die van 2018/19 was niet best. Die van 15/16 was ijzersterk.
Ik heb Zoet nooit ijzersterk gevonden. Hooguit dat hij af en toe piekte. Zoals tegen Atletico. Maar verder vond ik het middelmaat.

Drommel is net weer een stapje beter. Allerminst top, maar doet zeker naar behoren. Pakt vandaag weer punten. Prima gedaan.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zoet maakte relatief weinig blunders maar had een hoog "had hij die niet kunnen hebben" gehalte. Het was middelmaat, vlees noch vis.

Drommel is beter. Wel een aantal aantoonbare fouten gemaakt (zoals de 1-1 gisteren) maar ook op diverse momenten punten gepakt. Aan de bal de beste keeper in de eredivisie, ook prettig.

Heb de indruk dat Drommel niet af is als keeper en er nog rek zit in bijvoorbeeld positionering en actiever keeper in het vijf meter gebied bij voorzetten.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Puntenpakker.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

En hier is de langverwachte blunder dus op een cruciaal moment.
#simplythebest
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Kan er niets van. Niveau Jeroentje Zoet.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit was de Drommel waarvoor ik bang was. Aangezien hij het hiervoor redelijk deed wil ik hem er niet op afrekenen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Leuk dat ie prima aan de bal is maar kwa "echte" keepers kwaliteiten middelmaat..
Laatst gewijzigd door milansandro op 25 sep 2021, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel