Carlos Vinícius

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gewoon uitstekend gespeeld, maar die laatste pass is een smet. Wilde hem op Vertessen spelen, denk ik, maar dat pakte niet lekker uit. Maar het ontbreekt ons hier niet aan dramaqueens vandaag, dus alles is kut.

Hij voegde in elk geval veel meer toe dan Zahavi. Alleen daarom al opstellen in Tilburg, want dat wordt ook weer een knokwedstrijd. Dan is het fijn als er een vent met gif op het veld staat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

'Veel meer' vind ik wat ruim gesteld, Zahavi had immers zowel een assist, een verovering + pass waaruit bijna nog een goal viel, en een (ongelukkige) doelpoging.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zet hem er gewoon 5 wedstrijden achter elkaar in vanaf het begin, dan kunnen we zien wat hij kan. Normaal wissel je niet snel als het lekker loopt. Nu loopt het voor geen meter dus probeer het gewoon.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 20:56 Gewoon uitstekend gespeeld, maar die laatste pass is een smet. Wilde hem op Vertessen spelen, denk ik, maar dat pakte niet lekker uit. Maar het ontbreekt ons hier niet aan dramaqueens vandaag, dus alles is kut.

Hij voegde in elk geval veel meer toe dan Zahavi. Alleen daarom al opstellen in Tilburg, want dat wordt ook weer een knokwedstrijd. Dan is het fijn als er een vent met gif op het veld staat.
Uitstekend? Dan ligt de lat wel erg laag.. Gakpo was uitstekend.

Vinicius was net aan voldoende, hield af en toe een balletje vast. Maar was ook erg slordig.. Eerste indrukken zijn echt flink beneden verwachting.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 20:56 Gewoon uitstekend gespeeld, maar die laatste pass is een smet. Wilde hem op Vertessen spelen, denk ik, maar dat pakte niet lekker uit. Maar het ontbreekt ons hier niet aan dramaqueens vandaag, dus alles is kut.

Hij voegde in elk geval veel meer toe dan Zahavi. Alleen daarom al opstellen in Tilburg, want dat wordt ook weer een knokwedstrijd. Dan is het fijn als er een vent met gif op het veld staat.
Volgens mij ging hij er inderdaad vanuit dat Vertessen zou inlopen op die bal. Verder goed gespeeld
; stijgende lijn zit erin (bij hem wel).
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 20:56 Gewoon uitstekend gespeeld, maar die laatste pass is een smet. Wilde hem op Vertessen spelen, denk ik, maar dat pakte niet lekker uit. Maar het ontbreekt ons hier niet aan dramaqueens vandaag, dus alles is kut.

Hij voegde in elk geval veel meer toe dan Zahavi. Alleen daarom al opstellen in Tilburg, want dat wordt ook weer een knokwedstrijd. Dan is het fijn als er een vent met gif op het veld staat.
Ik heb het idee dat je niet helemaal objectief bent als het om Vinicius gaat, je roep al sinds zijn komst dat hij Zahavi er binnen no-time uit gaat spelen. Je bent geen fan van Zahavi zoveel is duidelijk maar je kunt toch niet zeggen dat hij "uitstekend" gespeeld heeft? Dat hij een paar ballen vasthield? Mag het ff... Ik vond Zahavi ook nog een van de minst slechte spelers in de 1e helft, gaf ook een uitstekende assist. Naar mijn idee hebben we meer aan Zahavi in ons aanvalspel, is goed in de combinatie maar ik ben het met je eens dat het overal niet te weinig is voor ons.
Maar Vinicius kan me tot op heden nog minder bekoren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Chucky schreef: 22 sep 2021, 21:00Uitstekend? Dan ligt de lat wel erg laag.. Gakpo was uitstekend.

Vinicius was net aan voldoende, hield af en toe een balletje vast. Maar was ook erg slordig.. Eerste indrukken zijn echt flink beneden verwachting.
Ik had het anders moeten formuleren: uitstekend in de context van deze wedstrijd. Dat dit het absolute minimum moet zijn in bredere context: volledig mee eens. Hij deed vandaag in elk geval bijna alles goed en zorgde ervoor dat we voorin weer wat lucht kregen. Had met wat geluk zelfs een assist kunnen noteren.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ykhim schreef: 22 sep 2021, 20:56 Gewoon uitstekend gespeeld, maar die laatste pass is een smet. Wilde hem op Vertessen spelen, denk ik, maar dat pakte niet lekker uit. Maar het ontbreekt ons hier niet aan dramaqueens vandaag, dus alles is kut.

Hij voegde in elk geval veel meer toe dan Zahavi. Alleen daarom al opstellen in Tilburg, want dat wordt ook weer een knokwedstrijd. Dan is het fijn als er een vent met gif op het veld staat.
Kom op. Hij heeft niet uitstekend gespeeld. Hij heeft inderdaad hard gewerkt maar dat was het ook. Hij is voetballend bijzonder matig. Vind ook niet dat hij meer toevoegde dan Zahavi overigens. Zo'n assist zie ik hem niet geven.

Edit: nu ik dit post zie ik dat je hierboven al enigzins uitstekend spelen nuanceert. De tijd haalt me in.
Laatst gewijzigd door Joenepsv op 22 sep 2021, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Hij is eindstation en kaatser. Geen snelheid, matige techniek, geen passeeractie. Wordt nog onvoldoende in stelling gebracht.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Joenepsv schreef: 22 sep 2021, 21:04Edit: nu ik dit post zie ik dat je hierboven al enigzins uitstekend spelen nuanceert. De tijd haalt me in.
Een keer geen feilloze formulering en meteen achttien man op mijn dak. Het is wat het is :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer dat mensen het nodig vinden om wisselspelers als Propper en Vinicius af te branden. Zij zijn niet de reden van het slechte spel en zijn er pas net bij. Max, Zahavi Van Ginkel en Teze lopen al veel langer rond in dit elftal maar geven de laatste weken ook niet thuis
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Ja precies, aanvalsspel moet nog op hem afgestemd worden.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

De roem was hem een beetje vooruit gesneld, en van een spits uit de selectie van Benfica en Tottenham verwacht je direct wel wat. Vooralsnog ben ik behoorlijk geschrokken van zijn niveau. Laten we het op aanpassingsprobleempjes houden…
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zowel Zahavi als Vinicius waren allebei niet uitstekend vandaag, niet eens echt goed te noemen, al was de assist van Zahavi wel uitstekend.
Toch denk ik dat we in dit soort 'vechtwedstrijden' uiteindelijk meer zullen hebben aan Vinicius, ondanks dat hij tot nu toe niet veel heeft laten zien. Zou het derhalve niet erg vinden als hij tegen Willem II een keer vanaf de aftrap start.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het nog steeds niet veel. Die ene aanname in de midden cirkel waardoor we balverlies hadden; tranen sprongen in mijn ogen.

Hopelijk kan hij beter en daar moet je ook wel een beetje vanuit gaan, gezien zijn clubs.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Was nuttig, nuttiger dan Zahavi. Daarnaast wint hij wel z’n duels, vooral over de grond. Ik zou zeggen laat maar een paar wedstrijden staan, Zahavi dan als extra aanvallende impuls om in te brengen.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

Het was ook zo dat Nijhuis vond dat Vinicius best 10 tellen in een houdgreep gehouden mocht worden. En dat een paar keer achter elkaar.
Sloeg ook nergens op. Hij is wel ontzettend sterk! De rest moet nog komen hopelijk.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Erger me persoonlijk groen en geel aan Zahavi hoor, hoe makkelijk hij eerste helft van de bal werd gezet. Al wedstrijden lang legt hij geen balletje binnen. Vind Vinicius ook geen indruk maken, maar hij moet nu telkens invallen in een niet lekker soepel lopend elftal.

Laat hem maar is starten in Tilburg. Schmidt is van het rouleren toch? Laat Zahavi maar is van de bank starten. En breng hem aub in stelling, nee het is geen speler die zelf een aanval opzet (is luuk de jong bijv ook niet), maar hoevaak is hij nou in stelling gebracht?

Het balletje van Doan op Zahavi eerste helft, daar had ik Vinicius graag willen zien op zulke ballen…
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hopelijk start Vinicius een paar duels achter elkaar in de basis, kunnen we hem echt beoordelen ipv op wat invalbeurten op klote momenten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zeker vandaag tegen Willem 2. We zijn moe dus ik neem aan dat we op de counter spelen. Dan is Vinicius een betere optie dan Zahavi.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik weet niet of we moe zijn. Dat is wat iedereen ervan maakt. Schmidt heeft altijd over nieuwe energie. Totaal wat anders.

Maar goed: ik vind Zahavi niet geweldig de laatste duels: hij verdient een kans lijkt mij. En hij is inderdaad snel: kan prima van pas komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind hem helemaal niet zo snel. Hij moet zichzelf eerst een behoorlijk aantal meters op gang trekken voor hij in z’n snelheid komt, zag je tegen Eagles ook een paar keer
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Oh, ik had een ander beeld van de video's gekregen. Een paar keer vanaf of net over de middellijn een rush naar de goal en scoren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heeft een langzamere acceleratie maar eenmaal op snelheid is ie echt niet sloom. Sneller dan Zahavi.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 25 sep 2021, 09:18 Hopelijk start Vinicius een paar duels achter elkaar in de basis, kunnen we hem echt beoordelen ipv op wat invalbeurten op klote momenten.
Ik vind het vooral belangrijk dat hij start vanwege het karakter van de wedstrijd. Gewoon weer een hete derby en dan heb je jongens nodig die daaraan mee kunnen. Dat is wel iets wat je aan Vinícius kunt overlaten.

En eigenlijk verdient hij ook meer kansen als je ziet hoe Zahavi recentelijk loopt te ballen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wat mij betreft blijft Vini voorlopig een vraagteken, in tegenstelling tot Zahavi. Mee eens dat Eran niet altijd de juiste man op het juiste plaats op het juiste moment lijkt maar dat wil nog niet zeggen dat alles automatisch beter is... met Eran hebben we in elk geval dit seizoen al een aantal fantastische combinaties gezien die ik Vinicius nog niet zie maken, gewoon omdat ie er nog maar pas is. Mee eens dat ie speeltijd nodig heeft, maar wat op dit moment de beste optie is als je per sé wil winnen? Misschien idd maar 50/50 doen, te beginnen met Vinicius.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Carlos Vinícius