Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lijkt wel een uitgebluste veteraan.

Maar als hij zich zo uitspreekt over het wisselbeleid, dan heeft ie vandaag alsnog iets goeds gedaan.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Heb het helaas niet meegekregen, wat zei hij precies?

Valt me trouwens enorm tegen tot nu toe. Grootste teleurstelling van de aankopen tot nu toe. Laten we hopen op een snelle ommekeer.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Lijkt totaal niet fit.
#simplythebest
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

De laatste die recht van spreken heeft. Laat zijn man lopen bij de nogal belangrijke 0-1.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik was een echte supporter van deze aankoop, maar eerlijk is eerlijk: het valt nog niet mee. Kom op Davy, tandje er op graag. Misschien niet helemaal fit, maar dan moet hij ook niet starten. Hij was overigens niet de slechtste vandaag, maar dan nog; ik verwacht een stuk meer van hem,
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Zn knot zat te strak vandaag
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Had last van zijn kuiten.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hij en V Ginkel vallen nog niet mee tot nu toe. Kunnen beide zoveel meer.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt ook wat te zwaar. Vond hem echt heel slecht vandaag. Terecht dat hij werd gewisseld.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij en van Ginkel passen helemaal niet bij Roger want ze zijn niet topfit en Roger verwacht meer dan dat zij kunnen geven. En het onbegrip neemt toe en als de resultaten uit blijven gaat het knagen.

Medicijn is Sangaré want dan maakt het geen zak uit wie je er naast zet.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Grootste teleurstelling van dit seizoen tot nog toe. Heeft niet de fitheid, uithoudingsvermogen, duelkracht die ik bij hem zag bij Brighton voor zijn blessure. Eigenlijk terecht dat ie moet banken tov vGinkel, die tenminste leiderschap toevoegt aan het team (wat je erg miste gisteren op het veld).
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Bracht weer lijn in het spel.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Viel inderdaad weer goed in.
#simplythebest
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

koetje schreef: 22 sep 2021, 20:45 Bracht weer lijn in het spel.
En verloor - net als ieder ander - meerdere ballen door slordigheid. Ik vind 't drie keer niks.
LucNilis87
Regelmatige invaller
4
Berichten: 379
Lid geworden op: 24 jun 2019

Ik had al niet zulke grote verwachtingen, maar Pröpper valt tot op heden toch gewoon vies tegen? Als hij geen Pröpper had geheten, hadden we hem al tot miskoop uitgeroepen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je mag meer verwachten van een speler die 3 seizoenen lang week in week uit op een PL middenveld heeft gespeeld. Het is voorlopig vlees noch vis.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Doet op deze manier denken aan Fein. Al vond ik hem vandaag nog wel iets beter dan in vorige wedstrijden.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Grootste teleurstelling dit seizoen tot op heden.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

nilssonH schreef: 22 sep 2021, 21:05 Je mag meer verwachten van een speler die 3 seizoenen lang week in week uit op een PL middenveld heeft gespeeld. Het is voorlopig vlees noch vis.
Al dat pit zit in zijn knotje verstopt. Dat ie het er maar snel uithaalt, graag tegen Willem 2
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mist ritme, komt nu vaak te laat en is slordig als hij iets met snelheid moet doen.
Paar keer 90 minuten geeft hem misschien wat meer inhoud.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voor mij eigenlijk precies als verwacht. Ik snapte sowieso al niet waarom iedereen hier zo overdreven positief was hierover.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs85 schreef: 22 sep 2021, 21:54 Voor mij eigenlijk precies als verwacht. Ik snapte sowieso al niet waarom iedereen hier zo overdreven positief was hierover.
Omdat hij wel degelijk kwaliteiten heeft, met name aan de bal en qua loopvermogen. Dat hij niet degene is die zoals Guardado over het veld raast: helder, dat wisten we vooraf. Maar nu is het van allemaal een beetje niks eigenlijk. Het loopt maar wat rond, het doet niks, het laat voetballend weinig zien. Ik trok eerder de vergelijking met Fein. Goed, nu vond ik hem vandaag echt niet heel beroerd invallen, bracht ook iets van rust aan de bal, maar het is nog zo sporadisch.

Daar waar ik eerder nog dacht dat 'ie van Ginkel er wel uit zou spelen, denk ik daar vandaag misschien toch weer wat anders over. Pröpper gaat op deze manier gewoon 3e man worden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Davy was iemand die over het veld dartelde en sierlijk mensen uitspeelde en echt mooie dingen liet zien. Nu zie ik een zwaarlijvig iemand die een beetje anoniem meehobbelt. Het lijkt wel alsof je iemand ziet die dicht tegen zijn voetbalpensioen zit te voetballen. Ik ben daar wel echt van geschrokken. Wat mij betreft, als dit zo blijft, doorselecteren. Ook doorselecteren op Marco, hoe sneu het ook is.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Zoals vaker gezegd de Propper van zijn eerste PSV was top, zijn teeede seizoen een slap wijf. Ik vrees dat we de tweede versie hebben binnengehaald. Datvie transfervrij mocht vetrekken zegt natuurlijk al iets. Maar je hoopt ol de goede verdie omdat ie heeft laten zien dat het een prima middenvelder kan zijn.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Met zulke kuiten verwacht je toch juist wat meer power van Davy.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik vind de conclusies die hier getrokken worden nog erg voorbarig. Vorig seizoen amper gespeeld dit seizoen vooral als invaller gespeeld en daarna weer geblesseerd geraakt. Wil hem wel eens zien een paar potjes achter elkaar

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper