Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Vind dat ie ook moet kappen met al die corners en vrije trappen die hij keer op keer verneukt.
Snap niet dat Roger hier niet iets aan doet. Al die dode spelmomenten zouden iedere keer gewoon gevaarlijk moeten zijn. Dus laat Gakpo of Boscagli ze maar nemen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

inmiddels een parodie op zichzelf.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Je komt wel op een punt dat je verbaasd bent als hij een goede voorzet geeft of corner trapt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wordt zo langzamerhand een probleem dossier.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat is er toch gebeurd met onze assistmachine
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zelden iemand zover terug zien zakken. Geeft geen assists meer, een goede voorzet is al te veel gevraagd maar verdedigend is het al helemaal drama. Kan niks meer goed doen, wat is er toch met hem aan de hand.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tja, is ie teruggezakt of heeft ie die eerste paar maanden gewoon ver boven zijn niveau gespeeld?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

In de Bundesliga gaf hij ook de ene na de andere assist.

Er is veel over gezegd en geschreven, maar e.e.a. heeft ook te maken met bezetting in de '16'. Er staat niemand die zo'n voorzet kan afmaken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Los daarvan, hij oogt breekbaar. Wordt verdedigend voorbij gelopen. Corners komen op knie hoogte.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Lijkt vanaf seconde 1 steeds vermoeid en uitgeput. Onbegrijpelijk, was vorig jaar de eerste seizoenshelft geweldig met z'n loopvermogen, assists en zelfs verdedigend prima. Hier kan je beter Mauro jr. neerzetten op t moment.
#simplythebest
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die warming ups he van sloopkogel…

Nee, logisch als je wordt genaaid van 2 kanten als er 2 kutjes op de back posities staan.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

DC_PSV schreef: 22 sep 2021, 21:32 Lijkt vanaf seconde 1 steeds vermoeid en uitgeput. Onbegrijpelijk, was vorig jaar de eerste seizoenshelft geweldig met z'n loopvermogen, assists en zelfs verdedigend prima. Hier kan je beter Mauro jr. neerzetten op t moment
Gewaagde uitspraak🤪.
Er is bijzonder weinig over van de speler die we begin van vorig seizoen hebben leren kennen.
Oogt sinds januari 2020 al vermoeid, maar vind ik bij stiekem bij wel meer spelers. In Duitsland had hij ook een druk schema maar dat ging hem goed af. Lijkt of de trainingen te zwaar voor hem zijn, geen put meer tijdens wedstrijden.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

DC_PSV schreef: 22 sep 2021, 21:32 Lijkt vanaf seconde 1 steeds vermoeid en uitgeput. Onbegrijpelijk, was vorig jaar de eerste seizoenshelft geweldig met z'n loopvermogen, assists en zelfs verdedigend prima. Hier kan je beter Mauro jr. neerzetten op t moment.
Vermoeidheid was ook de indruk die ik vandaag heel erg kreeg. Hij oogt traag en lijkt zijn sprintjes wel in te houden.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Is gewoon niet fit of niet geschikt voor ons soort spel (afjagen, veel meters maken). Bizar.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is gewoon een kutje, kan er niks van. Zou hem zo snel mogelijk verkopen in de winterstop, want zelfs Brenet zou nu beter zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Haqq schreef: 22 sep 2021, 22:43 Is gewoon een kutje, kan er niks van. Zou hem zo snel mogelijk verkopen in de winterstop, want zelfs Brenet zou nu beter zijn.
Je bent zelf een kutje, met je PSV spelers uitschelden. Doe normaal man
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Max is een kutje enough said. Angelino is een vechter. Wij hebben dat soort backs nodig.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haqq schreef: 22 sep 2021, 22:50 Max is een kutje enough said. Angelino is een vechter. Wij hebben dat soort backs nodig.
Flapdrol, eigen spelers uitschelden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Haqq schreef: 22 sep 2021, 22:50 Max is een kutje enough said. Angelino is een vechter. Wij hebben dat soort backs nodig.
Droevig ventje.
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij krijgt betaald, als werknemer zo’n prestatie levert keer op keer bij werkgever wordt die per direct ontslagen. Bovendien lopen bij de een emotie hoger op bij de ander, zeg niks mis.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Max heeft niet meer de snelheid en frisheid in zijn spel sinds hij Corona heeft gehad.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Het is echt heel slecht, bizar hoe ver hij is terug gevallen na zo'n goed eerste jaar. Het verval was er eind vorig seizoen al maar je verwacht dat hij zich toch wel herpakt in de start van het nieuwe seizoen,. Niets is minder waar. Het is gewoon droevig voor hem ook. Maakt verkeerde keuzes, stapt verkeerd in, geeft teveel ruimte weg, aan de bal heel onzeker / niet vast. Ik heb het idee dat hij ook totaal niet wordt geholpen. wat het alleen maar erger maakt. Dus weinig afspeelmogelijkheden, zowel aan de lijn als wanneer hij een voorzet wil/kan geven. De bezetting voor de goal is echt ondermaats. Tevens wordt hij defensief ook echt in de steek gelaten, hoe vaak hij de keuze moet maken omdat hij 2 man heeft of omdat de backs er over heen kunnen komen. Natuurlijk speelt hij zelf ook gewoon slecht maar hij mag mijn inziens ook echt wat meer geholpen worden.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Haqq schreef: 22 sep 2021, 22:50 Max is een kutje enough said. Angelino is een vechter. Wij hebben dat soort backs nodig.
Jij weet echt helemaal niks van kutjes.

Je doet bovendien je naam eer aan door op iedereen in te haqqen.

We hebben zoveel nodig. Zeker op de backposities, maar we kunnen het nu niet toveren dus we zullen moeten wachten tot de winterstop. Wellicht dat Oppergard meer jouw ‘vechter’ is.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Magnus schreef: 22 sep 2021, 22:14
DC_PSV schreef: 22 sep 2021, 21:32 Lijkt vanaf seconde 1 steeds vermoeid en uitgeput. Onbegrijpelijk, was vorig jaar de eerste seizoenshelft geweldig met z'n loopvermogen, assists en zelfs verdedigend prima. Hier kan je beter Mauro jr. neerzetten op t moment.
Vermoeidheid was ook de indruk die ik vandaag heel erg kreeg. Hij oogt traag en lijkt zijn sprintjes wel in te houden.
Klopt van allebei.
Max klaagt al maanden over een gevoel van oververmoeidheid.
Heeft gewoon pech dat voor deze positie geen adequate vervanger is aangetrokken.
Op zich vreemd omdat hij die signalen al afgaf voor de transferperiode.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 22 sep 2021, 23:43 Jij weet echt helemaal niks van kutjes.
:mrgreen:

Ik heb Max nu al een aantal keren van heel dichtbij gezien en gehoord in allerlei thuiswedstrijden. Daar zit me een partij energie en winnaarsmentaliteit in, daar kan ik alleen maar van genieten. Als ik me over één speler geen zorgen maak over zijn bereidheid om te leveren, dan is het Max wel. Maar hij zit ontegenzeggelijk in een dipje en dat heeft volgens mij meerdere oorzaken. Tactiek, fitheid en bovenal ook het feit dat hij z'n grootste wapen nauwelijks kan inzetten. Zahavi is zelden in de '16', van Ginkel komt er niet zo vaak als tevoren en Gakpo zoekt slechts sporadisch de ruimtes op waarin Max hem kan bedienen. Defensief is 'ie ook niet top, maar dat weten we. Het is een combinatie van factoren die het een stukkie minder maken en dat is jammer, want in principe is Max een heerlijke speler.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik maak me vooral zorgen over de duur van zijn dip. Een paar mindere wedstrijden kan gebeuren, maar dit duurt nu al bijna een jaar. Ook na zijn flits start afgelopen seizoen liet hij al snel tekenen van vermoeidheid zien. Die jongen zal het niet expres doen dus ik hoop maar dat is geen permanente schade aan COVID heeft overgehouden.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max