Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

milansandro schreef: 21 sep 2021, 21:20 Dit seizoen zullen we ze al niet meer inhalen kwa doelsaldo.. dit al na 5 wedstrijden..
Dat is al duidelijk..
Gewoon +19 voor op PSV nu al. Al kan PSV er morgen nog wat aan doen hopelijk.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Ajax heeft wel zes wedstrijden minder gespeeld en buiten ons en Sporting nog geen serieuze tegenstand gehad natuurlijk. Ajax krijgt echt nog wel een dip en dan moeten wij ervoor zorgen dat we weer in de flow zitten. Tot die tijd gewoon die drie punten blijven pakken, hoe maakt me niet uit, en daarna zorgen dat we weer in de positieve flow zitten richting Ajax en Monaco.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Vanavond wederom een gevalletje "pick me I'm clean"
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

koetje schreef: 21 sep 2021, 22:00 Vanavond wederom een gevalletje "pick me I'm clean"
Blowjob 15€??

Leuke tijden in Mallorca
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het halve punt doelsaldo heeft Ajax wel tov ons. Daarvoor hebben ze te veel scorend vermogen. Dus moeten we ervoor zorgen dat we met minimaal een punt voorsprong eindigen.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Paar weken geleden stond Ajax nog op instorten volgens wat forumleden hier. Toen vond ik dat al onzin. Ajax heeft gewoon een topselectie. Buiten dat ze op iedere positie minimaal 2 sterke spelers hebben, staan er ook per wedstrijd minimaal 5 doelpuntenmakers in het elftal.
Gebruikersavatar
Haqq
Verbannen
2
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Laat dat laatste nou net het probleem zijn bij PSV en ja ik zal het voor de criticasters zeggen een duidelijke tactisch omzetting van Schmidt als het even niet gaat. Maar dan niet van die gare wissels als Gakpo eruit halen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Fuck doelsaldo. 1 puntje staan ze voor. Kom kl jongens.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

BREKEND!
Opvolger Ten Hag bekend!

'Ajax is wereldtop. Niet eens de top van Nederland, maar de wereldtop', verzuchtte Ultee na afloop voor de camera van ESPN.

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-boezemt-o ... -wereldtop
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je met zo'n achterlijke instelling een wedstrijd in gaat kan je beter gewoon niet op komen dagen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ajax wereldtop, jezus mina. Vriendje van EtH Ultee is echt de weg kwijt. Dat je dat je strot uitkrijgt over een team dat kansloos verliest van Getafe en al een aantal jaren niet in de CL kan overwinteren.

Los daarvan, mijn gedachte was tot nu toe dat Ajax ivm een bredere en diepere selectie kampioen zou worden dit jar. Maar wel dat het een spannende titelstrijd zou gaan worden, of in ieder geval een strijd itt vorig jaar. Ook in de hoop dat ze wat minder zouden worden en wij wat beter. Helaas is dat niet het geval en ziet Ajax er gewoon een stuk sterker uit nu dan vorig jaar en verwacht ik niet dat we het gat enigszins gaan dichten. ook al omdat elke tegenstander in de eredivisie een stijve piemel heeft als Ajax komt en aan de andere kant wat er uit laat vallen van angst.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dat weet je nog niet, of dat het geval is. We zijn nog maar net bezig en we staan 1 punt achter.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wereldtop en daarom in 20/21 uitgeschakeld in de groepsfase door Bergamo in de CL en in 19/20 door Valencia. Vervolgens waren Getafe en AS Roma in de EL te sterk.

Ultee niet vuistdiep maar armdiep erin.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ittot schreef: 22 sep 2021, 08:51 Ajax wereldtop, jezus mina. Vriendje van EtH Ultee is echt de weg kwijt. Dat je dat je strot uitkrijgt over een team dat kansloos verliest van Getafe en al een aantal jaren niet in de CL kan overwinteren.

Los daarvan, mijn gedachte was tot nu toe dat Ajax ivm een bredere en diepere selectie kampioen zou worden dit jar. Maar wel dat het een spannende titelstrijd zou gaan worden, of in ieder geval een strijd itt vorig jaar. Ook in de hoop dat ze wat minder zouden worden en wij wat beter. Helaas is dat niet het geval en ziet Ajax er gewoon een stuk sterker uit nu dan vorig jaar en verwacht ik niet dat we het gat enigszins gaan dichten. ook al omdat elke tegenstander in de eredivisie een stijve piemel heeft als Ajax komt en aan de andere kant wat er uit laat vallen van angst.
Dat Ajax de sterkste selectie heeft ben ik met je eens. PSV is wel sterker dan vorig jaar vind ik, dus dat gat zal wel wat kleiner zijn aan het eind van de rit verwacht ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Padvinders, echt. Ultee ook een harde van Ten Hehehag
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ajax speelt op dit moment erg goed, in bal bezit zijn ze gewoon 3 klasse verder dan wij. Ik vind wel dat wij defensief verder zijn (als Sangare fit is).
Ze scoren zoveel makkelijker dan ons, baart me flink wat zorgen. 19 goals voor en 1 tegen in 3 wedstrijden. Wij 5 voor en 6 tegen (wel tegen betere tegenstanders) maar het gemak waar ze goals mee maken is zorgwekkend.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ogen dicht en ze scoren nog. De enige manier om ze te pakken is op de counter. Daisy is de te kloppen vrouw.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Wat ik me toch al een jaar afvraag is waarom fitheid geen issue in Amsterdam lijkt te zijn. Ja, ze hebben minder wedstrijden gespeeld en ja ze hebben een brede selectie. Maar ze spelen ook met hoge intensiteit en zo'n Tadic speelt toch al jarenlang een dubbel programma. Zit daar iets anders in de bidons?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ten Hag gooit er voor de 60e minuut ook geregeld 3 of 4 wissels in hoor. Gisteren ook. Tegen Cambuur ook. Tegen Sporting ook.

Die spelen niet allemaal 90 minuten continu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Uiteraard gebruikt ETH ook zijn wissels, maar gevoelsmatig toch op een logischer moment (bij voorsprong of om te forceren) en met kwalitatief gelijkwaardige vervangers. Lijkt toch iets minder door fitheid data gedreven.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Let’s face it, ze hebben gewoon meer kwaliteit in hun basiself en een bredere selectie. Berghuis nu ipv Klaassen. Neres-Entennie. Martinez ipv die schele. Mag ook wel met dat budget.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ze spelen al sinds januari wedstrijden op halve kracht, dus dat is iets anders dan 90 minuten tegen Benfica of Sociedad.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik denk dat als het straks weer begint te lopen en we op een manier gaan spelen dat Vini de targetman is, het reuze meevalt met dat kwaliteitsverschil.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2021, 08:48 Als je met zo'n achterlijke instelling een wedstrijd in gaat kan je beter gewoon niet op komen dagen.
Dit dus. Ook de spelers. Iedereen is bang van Ajax. Dat hebben ze deels zelf afgedwongen, en deels door die kut-media.

Maar inderdaad, kom dan niet opdagen, gewoon regelementair verliezen.

Wat een slappe instelling.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Èn een fucking Fortuna trainer denkt dat ze wereldtop zijn. Dat geweldige Fortuna heeft de afgelopen jaren nog nooit tegen tegenstanders van niveau buiten Nederland gespeeld. Een trainer met een enorm minderwaardigheidscomplex.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De kop van de de Volkskrant was vandaag ‘Sittard vergaapt zich aan Europese top’
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur

Ajax