Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Laat ze. If you can't stand the heat...
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 20 sep 2021, 11:35Ja geen nou en, mij maakt het geen zak uit. Ik vind het geweldig dat Götze hier speelt, maar Driessen kraamt hier geen onzin uit. Wat voor conclusie je eraan wil verbinden is voor ieders eigen rekening lijkt me.
Feitelijk zegt 'ie weinig geks, maar ik denk dat je zulke dingen ook moet lezen in de beoogde context waarin ze uitgesproken worden. Driessen doet geen constatering, maar doet gewoon weer een regelrechte provocatie. Gelukkig lees ik alleen zijn headlines als zijn drek hier weer eens gedeeld wordt, maar typisch is het allemaal wel.

Dat ze hier in het Amsterdamse weglopen met zogenaamde pure liefde voor voetbal en tegelijkertijd eerst Iniesta uitfluiten als die met Spanje in Amsterdam komt voetballen en nu ook Götze gaan aanvallen, dat zegt denk ik wel genoeg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2021, 11:59 De pers drukt ons steeds meer in een hoekje, met Götze, Schmidt zijn wisselen, het tactische vernuft, vemoeidheid, we zitten gewoon weer in een woelige periode.
Volgens mij worden we niet in dat hoekje gedrukt, maar heeft het beleid ons in dat hoekje geplaatst. Dat sommige media dat uitvergroten en dramatiseren, klopt, maar dan kun je je afvragen waarom mensen hier zich dat zo aantrekken. Er staat volgens mij weinig anders dan de bespiegelingen, die er hier ook al waren.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Thijs85 schreef: 20 sep 2021, 12:11
Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2021, 11:59 De pers drukt ons steeds meer in een hoekje, met Götze, Schmidt zijn wisselen, het tactische vernuft, vemoeidheid, we zitten gewoon weer in een woelige periode.
Volgens mij worden we niet in dat hoekje gedrukt, maar heeft het beleid ons in dat hoekje geplaatst. Dat sommige media dat uitvergroten en dramatiseren, klopt, maar dan kun je je afvragen waarom mensen hier zich dat zo aantrekken. Er staat volgens mij weinig anders dan de bespiegelingen, die er hier ook al waren.
Komt uiteindelijk op hetzelfde neer. En ik ben het eens met wat een aantal anderen al opperden, met Schmidt gaan we de titel niet terughalen naar Eindhoven tenzij hij toegeeft aan de kritiek. Maar in dat opzicht lijkt hij (hoe is het mogelijk) nog halstarriger dan Mark van Bommel. Het heeft vorig jaar al wrevel opgeroepen bij een aantal spelers, die zijn nu weg, maar vroeg of laat komt dat terug bij andere spelers.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Thijs85 schreef: 20 sep 2021, 12:11
Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2021, 11:59 De pers drukt ons steeds meer in een hoekje, met Götze, Schmidt zijn wisselen, het tactische vernuft, vemoeidheid, we zitten gewoon weer in een woelige periode.
Volgens mij worden we niet in dat hoekje gedrukt, maar heeft het beleid ons in dat hoekje geplaatst. Dat sommige media dat uitvergroten en dramatiseren, klopt, maar dan kun je je afvragen waarom mensen hier zich dat zo aantrekken. Er staat volgens mij weinig anders dan de bespiegelingen, die er hier ook al waren.
Het verschil is natuurlijk dat dit een marginaal forum is. De telegraaf is een invloedrijke krant. Dit soort artikelen worden driftig gekopieerd en aangehaald door supporters in de Reaguurderspanelen van andere sites. Of door Johan Derksen en zijn makkers.

Daar kun je boven staan maar het is wel heel frustrerend. En het beïnvloedt natuurlijk voor een deel de beeldvorming van de club.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2021, 12:59met Schmidt gaan we de titel niet terughalen naar Eindhoven tenzij hij toegeeft aan de kritiek.
De kritiek? Als hij toe zou geven aan alle kritiek dan zou ie duizend tegenstrijdige dingen gaan doen, lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor titelkansen :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

mr.top schreef: 20 sep 2021, 13:07
Thijs85 schreef: 20 sep 2021, 12:11

Volgens mij worden we niet in dat hoekje gedrukt, maar heeft het beleid ons in dat hoekje geplaatst. Dat sommige media dat uitvergroten en dramatiseren, klopt, maar dan kun je je afvragen waarom mensen hier zich dat zo aantrekken. Er staat volgens mij weinig anders dan de bespiegelingen, die er hier ook al waren.
Het verschil is natuurlijk dat dit een marginaal forum is. De telegraaf is een invloedrijke krant. Dit soort artikelen worden driftig gekopieerd en aangehaald door supporters in de Reaguurderspanelen van andere sites. Of door Johan Derksen en zijn makkers.

Daar kun je boven staan maar het is wel heel frustrerend. En het beïnvloedt natuurlijk voor een deel de beeldvorming van de club.
De Telegraaf is juist een grote, succesvolle krant, doordat ze op zo’n manier schrijven. Datzelfde geldt voor Derksen. Als je kwaliteitsjournalistiek wilt zien, moet je die media vermijden, maar het simpele feit is dat de meeste mensen juist dat soort media opzoeken. En niet alleen om het ermee eens te zijn, maar ook als excuus om even lekker in de slachtofferrol te gaan of wat boosheid afreageren op een nietszeggend stukje tekst van een nietszeggend mannetje, die zich journalist waant.
Voor ieder wat wils dus. Alleen jammer dat de kwaliteitsjournalistiek steeds marginaler wordt, omdat daar veel minder voor wordt betaald.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mr.top schreef: 20 sep 2021, 13:07Daar kun je boven staan maar het is wel heel frustrerend. En het beïnvloedt natuurlijk voor een deel de beeldvorming van de club.
Ja hoor, maar dat is al zo sinds 1913... kortom het feit dat zulke geluiden uit Ajaxhoek komen is geen nieuws en die beeldvorming ook niet, enige wat wij in die 108 jaar geleerd zouden kunnen hebben is dat elke aandacht die wij daaraan geven, laat staan reacties die we erop geven, die praktijk alleen maar versterkt en legitimeert.

Dat het gebeurt boeit mij niet, dat mensen hier steeds happen is veel irritanter.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Waar is die frikandel eigenlijk gebleven die PSV 'volgde' voor de Telegraaf?
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

ziege maar ook zagge schreef: 20 sep 2021, 11:48
deninho32 schreef: 20 sep 2021, 11:35Ja geen nou en, mij maakt het geen zak uit. Ik vind het geweldig dat Götze hier speelt, maar Driessen kraamt hier geen onzin uit. Wat voor conclusie je eraan wil verbinden is voor ieders eigen rekening lijkt me.
Is al de zoveelste aanval op Götze vanuit dezelfde hoek... is allang niet meer informatief ofzo, het is gewoon PSV treiteren wat daar gebeurt. Waarom zouden wij daar aandacht aan blijven geven?
Omdat een neurotische Drama verslaving helaas nog steeds niet onderkend wordt als een medisch probleem, terwijl het misschien wel een van de grootst denkbare mondiale issues betreft.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Madueke schreef: 20 sep 2021, 13:52 Waar is die frikandel eigenlijk gebleven die PSV 'volgde' voor de Telegraaf?
Terug naar de schoolkrantredactie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Balinho schreef: 20 sep 2021, 14:07
ziege maar ook zagge schreef: 20 sep 2021, 11:48

Is al de zoveelste aanval op Götze vanuit dezelfde hoek... is allang niet meer informatief ofzo, het is gewoon PSV treiteren wat daar gebeurt. Waarom zouden wij daar aandacht aan blijven geven?
Omdat een neurotische Drama verslaving helaas nog steeds niet onderkend wordt als een medisch probleem, terwijl het misschien wel een van de grootst denkbare mondiale issues betreft.
Leuk geformuleerd...😂 Iemand op dit forum die psychiater is en lid wil zijn van een commissie die gaat pleiten voor opname in de DSM VI?😉
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 20 sep 2021, 13:07
Op weg naar nr 25 schreef: 20 sep 2021, 12:59met Schmidt gaan we de titel niet terughalen naar Eindhoven tenzij hij toegeeft aan de kritiek.
De kritiek? Als hij toe zou geven aan alle kritiek dan zou ie duizend tegenstrijdige dingen gaan doen, lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor titelkansen :grin:
Juist wel misschien, kritiek is er ook intern wel maar Roger blijft vasthouden aan zijn methodiek weet ik niet of dat lang goedgaat.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Geblesseerd en niet inzetbaar tegen GAE volgens Rik
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ah top, dat kan er ook nog wel bij :)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dat ie niet tegen GAE speelt is niet zo'n probleem, maar het zou zomaar kunnen dat hij er de komende weken niet is. De vorige keer leek het ook om 1 a 2 wedstrijden te gaan en toen was ie er 8 wedstrijden niet. Hij heeft wel van de 13 wedstrijden 9x 90 minuten en 1x 76 minuten. Dus hij zat wel bij de spelers met de meeste belasting.

Dit geeft het gelijk van Roger toch ook wel een beetje aan.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Altijd 'spannend' als er blessures zijn bij PSV. Zo lagen Fofana en Sangaré er ineens weken uit.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zoals Rik het aangeeft valt het mee, wat spierproblemen.
Hopelijk is hij snel weer fit!



“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kan er ook nog wel bij dit. Vermoeiend. Alsof alles ineens instort.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 21 sep 2021, 15:13 Dat ie niet tegen GAE speelt is niet zo'n probleem, maar het zou zomaar kunnen dat hij er de komende weken niet is. De vorige keer leek het ook om 1 a 2 wedstrijden te gaan en toen was ie er 8 wedstrijden niet. Hij heeft wel van de 13 wedstrijden 9x 90 minuten en 1x 76 minuten. Dus hij zat wel bij de spelers met de meeste belasting.

Dit geeft het gelijk van Roger toch ook wel een beetje aan.
Dit geeft het gelijk van Roger helemaal niet aan. Een speler die na 10 minuten aangeeft spierklachten te hebben wisselt elke fatsoenlijke coach. Dat is niet eens een keuze eigenlijk.

Madueke had geen spierklachten. Gakpo had geen spierklachten, en Roger houdt ze bewust uit het elftal tegen Feyenoord (terwijl Götze er al af was). Dat zijn wel eigen keuzes. Een kapitale fout.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Misschien had Madueke ook spierklachten gehad als hij was gestart en had Gakpo ook spierklachten gekregen als hij nog langer had doorgespeeld, je weet het niet he... Het geeft in zoverre het gelijk aan van Schmidt dat het gewoon heel verstandig is voorzichtig om te gaan met de belasting van je spelers, zeker je belangrijkste spelers. Want voor je het weet liggen ze er zomaar voor langere tijd uit.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Madueke spierklachten nadat hij de afgelopen potjes steevast 60 minuten speelde?

Fascinerend hoe men ineens meegaat in de ondoorzichtige hokus pokus data van Roger Schmidt. Hebben ze bij Feyenoord allemaal spierklachten dan? Bij Ajax? Bij Vitesse?
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 21 sep 2021, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Idd, dat weet je niet en je wilt er niet achteraf spijt van hebben…hadden we hem maar gewisseld.

Dat gelul steeds hier. Ga toch je ballen of klit waxen ofzo.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Zondag waren het nog afgrijselijk slechte wissels en nu naar buiten is gekomen dat Götze spierklachten heeft is het ineens allemaal terecht en moeten we voorzichtig zijn

Wat een opportunistisch gelul.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit zei je in je bericht hier 5 min voor ook al.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

En waarom speelt Mario nog 36 minuten door met spierklachten? Dat moet toch een ware hel zijn geweest voor onze Duitse controlfreak?
Laatst gewijzigd door Madueke op 21 sep 2021, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze