Prediction League 2021-22: Uitslagen

Bespreek hier de 1913 Prediction League, sportweddenschappen, scorito en andere pools.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jazeker. Het licht op tijd gezien. Hoera.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eigenlijk verdien meer punten dan Sensation en dus de overwinning, omdat ik met mijn 'gelijkspel' dichterbij de werkelijke uitslag zat dan [mention]Sensation[/mention] die met zijn winst voor Sparta volledig de plank mis sloeg.

Maar ach, ik zal het een beetje spannend laten worden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Lorenzo von Matterhorn schreef: 30 aug 2021, 03:03 Eigenlijk verdien meer punten dan Sensation en dus de overwinning, omdat ik met mijn 'gelijkspel' dichterbij de werkelijke uitslag zat dan @Sensation die met zijn winst voor Sparta volledig de plank mis sloeg.

Maar ach, ik zal het een beetje spannend laten worden.
Als het zo zou werken zou ik met de Toto al schathemelrijk zijn!

Verder wil ik even mijn excuses maken voor de onderschatting van mijn eigen ploeg, vanaf nu af aan zal ik inzien dat Go Ahead Eagles wel degelijk kwaliteiten heeft om punten te scoren in de Eredivisie.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

FC Twente-FC Utrecht 1-0 EG: Pröpper
[mention]Gestelnaar[/mention]-[mention]Ykhim[/mention] 0-0

''Hoi Chrisje, met mij. Het gaat niet zo goed in de Prediction League. Ik ben laatste...''. Uitgelekte audiobestanden voorafgaand aan deze wedstrijd waren het middelpunt van attentie. Bij Matterhorn Media werd meteen schande gesproken: ''Dit komt uit kamp Ykhim en alleen om de aandacht af te leiden van de povere seizoensstart van Utrecht. Smerige spelletjes!''. Op de persconferentie van vrijdagmiddag wilde de kampioenenmaker van FC Utrecht er niets over kwijt, hij attendeerde Gestelnaar zelfs nog op juridische struikelblokken die gefixt moesten worden voordat het feest kon begonnen. Alle aanwezige journalisten klapten hun handen stuk voor deze sportiviteit, terwijl de populaire manager zijn gouden koets instapte om de persruimte te verlaten. Hij zwaaide wat, maakte wat selfies en riep vriendelijk gedag naar eenieder die hij tegenkwam. ''In Utrecht schijnt altijd de zon en is er geen corona!'', schreeuwde de manager naar de uitzinnige menigte die zich voor de poorten van trainingscomplex de Bitt're Bitterbal had verzameld. Dat een bloedeloos gelijkspel vervolgens het resultaat was, deed er niet toe volgens de manager van FC Utrecht. Hij greep na afloop de microfoon op het veld en sprak het gefrustreerde uitvak toe: ''Some things are larger than life! FC! Utrecht! FC! Utrecht!'', waarna een helikopter hem oppikte en hem onder een staande ovatie van thuis- en uitfans naar huis bracht. Andermaal puntverlies, maar tot paniek geen reden. Gestelnaar is door dit gelijkspel voor even 17e. Het is slechts een kers op de bedorven taart. Hij bedankte zijn collega voor een mooie, sfeervolle middag in Enschede, waarbij de stijging op de ranglijst een fraaie bijkomstigheid is. Tegenover de camera's van Koffietijd gaf de tevreden Gestelnaar te kennen dat ze zo'n feest wel konden gebruiken en dat de neuzen weer allemaal de juiste kant, richting Utrecht, opstaan. Volgende week wacht Thijs85 en de verwachtingen zijn na de visite van Ykhim positief hooggespannen.

PEC Zwolle-Ajax 0-2 EG: Haller
[mention]Tomm[/mention]-[mention]Tijn[/mention] 4-3

Hommeles in de hoofdstad. Spelers zitten vast in vliegtuigen en zijn eerst niet en dan weer wel op tijd voor de wedstrijd, de wedstrijdshirts bevallen de Ajacieden niet, het weer is slecht en de tegenstander is kut. Er moesten koppen rollen en dus werd de assistente van Tijn ontslagen. Haar rol in deze verschrikkelijke week viel namelijk niet te onderschatten. Toch had Tijn er beter een week mee kunnen wachten, want tot overmaat van ramp kon ook Klaassen niet meedoen vanwege Sangaré-PTSS. Dit had de manager van Ajax niet meegekregen. Tomm had het vizier wel op scherp en voorzag dat die ''lange rookworst'' voor de eerste treffer zou zorgen. Het betekende verder een zorgeloze middag voor Tomm, die drie punten mag bijschrijven en zich in de subtop zal melden. Bij Koffietijd deed Petra, de ontslagen assistente (echte naam is bekend bij de redactie), haar verhaal. Onthutsende details over marteling, vernedering en het haar onthouden van worstenbroodjes voor lunch passeerden de revue: ''Amsterdam is echt een kloteplek en Ajax is kut''. Ondertussen is ze aan de slag gegaan bij Vitesse, een club die in het bijzonder waarde hecht aan het aannemen van voorheen vernederde mensen.

Cambuur-Go Ahead 5-2 EG: Brouwers
[mention]PCGC[/mention]-[mention]Sensation[/mention] 1-0

''Ja zo, ja, nee, ja, ja, JA, PERFECT!''. Tevreden kijkt Sensation toe hoe het standbeeld voor toptrainer Ykhim vorm begint te krijgen. Op het terrein waar ooit het stadion van Go Ahead Eagles stond wordt nu druk gewerkt aan een bouwwerk dat ongeëvenaard is in de geschiedenis van de voetballerij. 832 meter hoog moet het worden. Koffietijd interviewde de goedlachse scout van Negentiendertien: ''Ja, weet je, ik vind het gewoon een waanzinnige kerel en bovenal een toptrainer. Je kan een keer goed presteren en dan is dat leuk, maar het op zo'n lange termijn keer op keer laten zien, ik vind het gewoon knap, ja. Ik ben geen fan van geiten, maar voor deze koning maak ik een uitzondering: G.O.A.T. De allerbeste. Of ik fan ben? Ha, ja, natuurlijk, wie niet?!''. Terwijl hij zijn spelers aan het werk bleef zetten, werd er in Leeuwarden afgetrapt en ook meteen weer afgefloten. Het werd een 1-0 die hoger uit had kunnen vallen, maar waar PCGC desalniettemin genoegen mee zal nemen. Het biedt een escape uit de onderkant van de PL. Geen degradatievoetbal, maar stevig in de subtop, waardoor de manager van Cambuur naar boven kan kijken. Geruststellend voor de Friezen is dat hun manager daar ervaring mee heeft. Ze zijn in goede handen, is de conclusie van de analisten van Matternhorn Media.

AZ-PSV 0-3 EG: Boscagli
[mention]Jwoeloe[/mention]-[mention]deninho32[/mention] 2-0

Bij het politieke programma van Koffietijd - Koffietijd: Oorlogsgebieden - werd deze week een controversieel plan voorgesteld: een complete isolatie van regio Eindhoven. Aanleiding was het voorkomen van een herhaling van de tragische gebeurtenissen in Tilburg eerder dat jaar. Na wéér een 2-1 voorspelling werd een toch al grauwe stad afgebroken en hoewel daar verantwoordelijken voor zijn aangewezen, hebben zij reeds veilige haven weten te vinden in Eindhoven. Het bestuur van PSV zit met de handen in het haar, want de sfeer begint om te slaan. Irritatie, frustratie en geweld zijn aan de orde van de dag nadat de manager op vrijdag te kennen gaf dat zijn team met 2-1 zou verliezen van AZ. Het ging echter van kwaad tot echter: de manager bleek het bij het verkeerde eind te hebben, er werd wéér verloren en deninho ziet zijn team met de week zakken op de ranglijst. Het is een kwestie van tijd voordat de boel ontploft, is de inschatting van militaire experts van Koffietijd. Jwoeloe zat hoog en droog in een nieuw stadion en zag dat het goed was. Een overwinning kon hij goed gebruiken. Met een wedstrijd minder ten opzichte van de rest begint men in Alkmaar hardop te dromen van een titel. Op zichzelf niets nieuws, maar of ze stressbestendig zijn moet gaan blijken: ''Ik zeg het vaker, maar meedoen om de titels is niet iedereen gegeven. Kijk maar naar Gestelnaar en Woodenshoes'', was de conclusie van Koffietijd-analist Peter Wisgerhof.

NEC-Willem II 0-0
[mention]Heruone[/mention]-[mention]nilssonH[/mention] 1-2

Rond de klok van 4 op zaterdag klonk er een brullende stem door de gangen van het trainingscomplex van NEC. Algemeen directeur van de club kwam verhaal halen bij de trainer, die al de hele week niks van zich had laten horen en vooral bezig was met een tactische analyse van de wedstrijd tussen Oleksandria en FK Inhoelets Petrove die met 1-0 gewonnen werd door de thuisploeg. ''WEDSTRIJDPLAN?'', schreeuwde de directeur. ''2-0 Nijmegen en de doelpuntenmaker interesseert me niet zo. Doe maar wat joh. Ali Akman ofzo, die was deze week nog ergens op het nieuws. Goed zat, joe hè!''. Het werd andermaal een kansloze nederlaag voor Heruone en zijn manschappen, maar wat speelden ze leuk in een 2-1-6-1 formatie. NilssonH had er ook weinig zin in en vond het zo wel welletjes. Een bloedeloos begin van een verder spectaculaire voetbalzondag, zo bleek later.

Sparta-Fortuna 3-1 EG: Smeets
[mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention]-[mention]DeBruyne[/mention] 4-1

Als je directeur bent van een groot mediabedrijf, zoals Lorenzo, van Matternhorn Media, dan kun je je bepaalde privileges veroorloven. Gekleurde berichtgeving, het omkopen van mensen en het beïnvloeden van campagnes, het hoort er allemaal bij. Na een geweldige en vermoeiende seizoensstart vond Lorenzo het tijd voor vakantie. Het werk liet hij over aan zijn onderbetaalde medewerkers. Bakis werd als doelpuntenmaker doorgegeven, tot verrassing van DeBruyne. Een administratief foutje noemde Lorenzo het, en hij weet het aan de vele biertjes die hij aan de Koot weg had gedronken. De analisten van Koffietijd noemden het een verschrikkelijke blunder, een schande en iets waarvoor Lorenzo zich voor moest schamen. Ook De Onverslaanbare was volledig van slag en kwam nauwelijks meer in het stuk voor. Een veegpartij was het resultaat en daarmee nestelt Lorenzo zich naast de verrassende koploper. De zon schijnt en alles gaat Lorenzo voor de wind. Wéér winst voor Matterhorn Media, tot afschuw van de gehele redactie van Koffietijd. Lorenzo blijft maar klimmen en heeft Shoving scherp in het vizier.

FC Groningen-sc Heerenveen 1-1 EG: Halilovic
[mention]ComeOnPSV[/mention]-[mention]ShovingNE2[/mention] 1-6

De opperbaas van het forum laat er geen gras over groeien. Met gecalculeerde voorspellingen en psychologische oorlogsvoering vooraf verplettert hij eenieder op zijn pad. De TGV dendert door en de runner-up had geen antwoord op het fantastische voetbal van Shoving. De ene na de andere goal vloog ComeOnPSV om de oren en Shoving zag dat het goed was, terwijl hij nog eens door zijn Twitter-timeline bladerde. Voor de analisten bij Koffietijd was dit geen verrassing. Shoving moest en zou zich naar hoge posities modereren, maar dít succes doet iedereen versteld staan. De oermoderator laat zelfs regerend kampioen Ykhim en Thijs85 z'n hielen zien. De oorlogsvoering richting de volgende wedstrijd is alweer begonnen voordat iemand ook maar een voorspelling kon indienen. Gaat De Onverslaanbare zijn status weer waarmaken en deze PL-gorilla temmen? Komt dat volgende week zien in een zinderende wedstrijd!

RKC-Vitesse 1-2 EG: Doekhi
[mention]Johnnie Walker[/mention]-[mention]Thijs85[/mention] 6-3

In speelronde 1 werd Johnnie Walker ten onrechte naar beneden geschreven door Koffietijd. Het perspectief leek broos, maar enkel wegens een misverstand op de redactie. In praktijk maakte het niet veel uit: JW stond 17e en kon vooral naar beneden kijken. Tot grote ergernis zag hij de enige speler onder hem ook nog eens stijgen na een gelijkspel tegen de landskampioen en dus was de opdracht helder: Thijs85 omleggen. Bij Vitesse werd Petra ondertussen groots gepresenteerd. Thijs85 was lyrisch: ''Dit is precies de breedteaankoop die we nodig hadden. Hiermee kunnen we door. Stappen zetten. Winnen. We hebben een tweede plek te verdedigen''. Zijn spelers begrepen de boodschap niet zo en Thijs85 zag zijn elftal relatief kansloos ondergaan in Waalwijk, of all places. Het draait uit op een verschrikkelijke seizoensstart voor de vaste runner-up van de competitie. Tot overmaat van ramp klimt zelfs Ykhim over hem heen op de ranglijst. Wéér achter de eeuwige rivaal, wéér in de achtervolging. Barre tijden in Hollywood aan de Rijn, maar met Petra als nieuwe aanwinst gloren nieuwe successen. Volgende week wacht een ontmoeting tegen de getergde hekkensluiter. Kan Thijs85 dan wél punten pakken, of gaat hij zelf richting plek 18?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Naar figuur :lol:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik ben aan de beurt toch? Zat er gister nog ff niet op te wachten (nu nog steeds chagrijnig eerlijk gezegd) maar zal er vanavond na werk en eten mee aan de slag gaan. Het is de eerste keer voor mij, dus als er iemand is naar wie ik de berekeningen vooraf even ter controle mag doorsturen zou het fijn zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Klopt [mention]Grasmat[/mention]. Jij bent inderdaad aan de beurt. Ik verwacht trouwens dat als je een foutje maakt, mensen zelf signaleren als het in hun nadeel is. Dus ik kijk die van mezelf en die van [mention]Ykhim[/mention] wel na, zodat die in elk geval eerlijk zijn. Als Ykhim je dus een PB stuurt om de uitslagen na te kijken en hij er zelf gunstiger uitkomt, val er dan niet voor. ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ben de morele winnaar van deze speelronde. De tumor is uit de selectie gesneden. Nu gaan de zeges komen.

#BoycotGustafson
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik weet al wie ik bij Utrecht-Vitesse en Vitesse-Utrecht als EG ga kiezen…

#GustafsonEG
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sparta – NEC 1-1 EG: Okita (NEC)
[mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention] - [mention]Heruone[/mention] 1-0
Helaas geen voorspelling doorgegeven door Heruone dus het enige wat Lorenzo hoefde te doen voor de winst is slechts één dingetje goed te voorspellen. Dat lukte nipt dankzij het doelpuntje van Okita dat Lorenzo drie punten bezorgde.

SC Heerenveen - Fortuna 1-0 EG: H. Veerman (Hee)
[mention]ShovingNE2[/mention] - [mention]DeBruyne[/mention] 4-2
De Safe bet van Shoving in de vorm van Henkie Veerman betaalt zich uit in deze ontmoeting. Dat het hoge Noorden van het diepe Zuiden zou winnen stond voor beiden wel vast, maar het Volendamse inteelthoofd van Veerman schonk de punten aan d'n Shoving, die weer een weekje mag opscheppen.

Willem II - FC Groningen 2-1 EG: Wriedt (WII)
[mention]nilssonH[/mention] - [mention]ComeOnPSV[/mention] 0-1
Is het patat of is het friet? Beiden niet, het is Wriedt. De maker van de EG, maar door beiden niet als zodanig benoemd. Omdat Willem II de punten besloot in Tilburg te houden is het het doelpunt van Suslov die de winst voor ComeOnPSV over de streep trekt.

Ajax - Cambuur 9-0 EG: Timber (Aja)
[mention]Tijn[/mention] - [mention]PCGC[/mention] 3-4
Een dikke winst voor de thuisclub zat er gezien beide voorspellingen dik in. Maar omdat de heren nog aan de zuinige kant bleven kwam er geen exact correcte uitslag. Met maar liefst acht verschillende doelpuntenmakers kon het bijna niet missen dat er punten werden gepakt voor een doelpuntje van de EG-man en dat bleek ook wel. Het vertrouwen van van Tijn in Cambuur nekt hem in dezen waardoor de punten opgestuurd worden richting het zuidelijk halfrond.

FC Utrecht - RKC 2-2 EG: Gustavson (Utr)
[mention]Ykhim[/mention] - [mention]Johnnie Walker[/mention] 1-3
Simon Gustafson, wie vult hem nou niet als EG in? Ykhim natuurlijk. En dat maakt het verschil in deze ontmoeting aangezien Johnnie wel zo wijs was. RKC wist knap stand te houden waardoor voor niemand een correct resultaat weggelegd was.

Go Ahead Eagles - PEC Zwolle 1-0 EG: Botos (GAE)
[mention]Sensation[/mention] - [mention]Tomm[/mention] 6-1
De klapper van deze speelronde is voor Sensation. En eerlijk is eerlijk: die jongen kon het ook wel gebruiken natuurlijk. De uitslag van de IJsselderby werd door hem netjes helemaal correct voorspeld waarmee de ruime winst op Tomm een zekerheidje was.

PSV - Feyenoord 0-4 EG: Toornstra (Fey)
[mention]deninho32[/mention] - [mention]Grasmat[/mention] 0-0
Inhoudelijk gaan we het natuurlijk dus even helemaal niet over deze wedstrijd hebben. Ondergetekende mag van geluk spreken dat Deninho zo sportief was om PSV te laten winnen, zodat het een treurig en bloedeloos gelijkspel is geworden. Was het dat in werkelijkheid achteraf gezien ook maar geworden...

Heracles - AZ 3-2 EG: Gudmundsson (AZ)
[mention]Woodenshoes[/mention] - [mention]Jwoeloe[/mention] 1-0
Nipte en magere overwinning voor onze Woodenshoes omdat AZ weliswaar niet won, maar wel exact precies twee keer wist te scoren. Was het de vermoeidheid na een Europese (uit)wedstrijd? Wellicht toch iets om mee te nemen in toekomstige voorspellingen voor eenieder die het aangaat.

Vitesse - FC Twente 1-4 EG: Pröpper (Twe)
[mention]Thijs85[/mention] - [mention]Gestelnaar[/mention] 1-1
Pröpper 2 is dit seizoen een garantie voor doelpunten. Helaas is dit niet tot uiting gekomen in de voorspellingen van dit weekend. De ruime winst voor Twente mag toch voorzichtig een verrassing genoemd worden, waardoor er weinig punten gescoord zijn en beide heren op 1 puntje blijven steken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs85 small player
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

OPSCHEPPEN?
Betekenis 'opscheppen'
Je hebt gezocht op het woord: opscheppen.

op·schep·pen (schepte op, heeft opgeschept)
1
ergens in scheppen: de soep opscheppen; de kansen lagen voor het opscheppen waren zeer talrijk
2
zichzelf, zijn eigen daden beter, groter enz. voorstellen dan met de werkelijkheid overeenstemt
https://c.tenor.com/4Td4Y4hXoP8AAAAM/the-office.gif
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 20 sep 2021, 21:11 Thijs85 small player
Ik sta 14de. Hoeveelste sta jij?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Niet gekeken. Ik doe een gok: 1e?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bijna. Gok nog eens 15 keer.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nou vooruit: nog 2e omdat Shoving zichzelf naar de koppositie modereert. Elk ander scenario is simpelweg een complot en een poging om de boel verder te polariseren. Gustafson is een wappie.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ykhim schreef: 20 sep 2021, 22:02 Gustafson is een wappie.
En dat terwijl hij ze er zo makkelijk in prikt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 20 sep 2021, 22:02 Nou vooruit: nog 2e omdat Shoving zichzelf naar de koppositie modereert. Elk ander scenario is simpelweg een complot en een poging om de boel verder te polariseren. Gustafson is een wappie.
Note to self: hard lachen als Gustafsson op de 5km weer een wereldrecord neerzet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Van harte gefeliciteerd, [mention]ShovingNE2[/mention] !
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 21 sep 2021, 07:24
Ykhim schreef: 20 sep 2021, 22:02 Nou vooruit: nog 2e omdat Shoving zichzelf naar de koppositie modereert. Elk ander scenario is simpelweg een complot en een poging om de boel verder te polariseren. Gustafson is een wappie.
Note to self: hard lachen als Gustafsson op de 5km weer een wereldrecord neerzet.
Heb je het nu over schaatsen? Je weet dat je Heerenveen alleen hoeft te voorspellen en niet helemaal Fries moet worden?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 21 sep 2021, 07:24 Note to self: hard lachen als Gustafsson op de 5km weer een wereldrecord neerzet.
Je weet dat ''polariseren'' niks te maken heeft met ijs, toch? :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hahaha. Tommy was/is een held!

Gustafson van Utrecht is er zeker diverse weken uit en mogelijk speelt hij voor december niet eens meer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zie, Gustafson is er niet bij en meteen winnen de kampioenen hun wedstrijd op grootse wijze!
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De uitslagen van speelronde 6. Helaas geen leuke verhaaltjes erbij. Matterhorn Media heeft op dit moment een bedrijfsuitje.

Fortuna Sittard - Ajax
0-5 Berghuis
[mention]DeBruyne[/mention] - [mention]Tijn[/mention] 3-5

RKC - Willem II
1-2 Wriedt
[mention]Johnnie Walker[/mention] - [mention]nilssonH[/mention] 6-3

Go Ahead Eagles - PSV
1-2 Gakpo
[mention]Sensation[/mention] - [mention]deninho32[/mention] 5-0

NEC - FC Utrecht
0-3 Ramselaar
[mention]Heruone[/mention] - [mention]Ykhim[/mention] 0-5

FC Groningen - Vitesse
0-1 Gboho
[mention]ComeOnPSV[/mention] - [mention]Thijs85[/mention] 1-1

Feyenoord - SC Heerenveen
3-1 Til
[mention]Grasmat[/mention] - [mention]ShovingNE2[/mention] 2-5

PEC Zwolle - Sparta
1-1 v Crooy
[mention]Tomm[/mention] - [mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention] 6-3

Cambuur - Heracles
2-1 Breij
[mention]PCGC[/mention] - [mention]Woodenshoes[/mention] 4-0

FC Twente - AZ
3-1 v Wolfswinkel
[mention]Gestelnaar[/mention] - [mention]Jwoeloe[/mention] 0-3
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik ben niet vies van omkopen, maar als het niet nodig is, is het niet nodig. Volgens mij heb ik 4 punten.

Fey-Hee 3-0. EG: Linssen.

Het werd: 3-1 en Linssen scoorde wel, maar niet de eerste.

Klopt dat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met deze nobele houding ontneem je mij ook een extra goal. Doe eens niet.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Prediction League 2021-22: Uitslagen