Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Menno1 schreef: 20 sep 2021, 05:14

Schmidt moet aan de bak met zijn selectie. Keertje steengrillen of whatever, want sinds Benfica is het afgelopen met de frisheid bij PSV. En het is pas godbetene half September. Die knop moet enorm snel om, of we zijn alweer klaar met het seizoen voordat de bladeren van de bomen komen.
Schmidt moet niet steengrillen. Hij moet op dr Herdgang eens een keer gaan trainen op een paar ingeslepen aanvalsvormen. Als we zelf de bal hebben rond de zestien, hebben we geen idee wat te doen. Op hoop van zegen proberen we een bal tussen de drukte door te spelen, zonder resultaat.

Vorig seizoen was dit ook al een probleem en het is niet beter geworden.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het seizoen is nog lang, dus ik ga niet mee met het doemdenken want niet alles is slecht. Deze zeperd zag niemand aankomen maar misschien leren we er hier wel iets van.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Dn Trol schreef: 20 sep 2021, 00:40 Vandaag staat niet op zichzelf, maar voelt meer als een bevestiging van vorig jaar.
Volgens mij zijn er een aantal redenen waarom het dit seizoen beter ging dan vorig seizoen:

- Ingespeeld team
- Andere rol Götze
- Sturing vanuit het middenveld (vGinkel en in mindere mate Pröpper)
- Sturing van achteruit (Ramalho)

Als je 3 van de 4 elementen weghaalt en dat ook nog eens terwijl je al achter staat is het toch niet verrassend dat je weer tegen dezelfde problemen aanloopt?
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

RIO schreef: 20 sep 2021, 08:19 Het seizoen is nog lang, dus ik ga niet mee met het doemdenken want niet alles is slecht. Deze zeperd zag niemand aankomen maar misschien leren we er hier wel iets van.
Klopt, niet alles is slecht. Maar wat vorig seizoen slecht was is nauwelijks verbeterd. En dan heb ik het over kansen creëren en dergelijke, over je wellicht tactisch aanpassen aan de tegenstander wanneer je tegenstander zich aanpast aan jou..
Als je iets wil leren moet er wel lerend vermogen aanwezig zijn en dat ook willen gebruiken..
Schmidt heeft dat in mijn ogen niet. Gezien zijn uitspraken gaat dat ook niet gebeuren.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Schmidt heeft 1 systeem en 1 speelwijze en elke fatsoenlijke club gaat zich daar in de toekomst aan aanpassen zoals Feyenoord doet en Schmidt heeft er gewoon helemaal geen antwoord op, behalve ‘verse krachten brengen’. Dat is voor een coach van een topclub heel, heel zorgwekkend.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

We hebben slechts 2 makkelijke wedstrijden gehad van heel die reeks wedstrijden terwijl we er wel heel veel overtuigend en ruim hebben gewonnen. Nu komen er wat 'makkelijke' wedstrijden aan en als je die gewoon wint dan is er niets aan de hand en zijn we juist heel veel opgeschoten tov vorig jaar.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

milansandro schreef: 20 sep 2021, 08:28
RIO schreef: 20 sep 2021, 08:19 Het seizoen is nog lang, dus ik ga niet mee met het doemdenken want niet alles is slecht. Deze zeperd zag niemand aankomen maar misschien leren we er hier wel iets van.
Klopt, niet alles is slecht. Maar wat vorig seizoen slecht was is nauwelijks verbeterd. En dan heb ik het over kansen creëren en dergelijke, over je wellicht tactisch aanpassen aan de tegenstander wanneer je tegenstander zich aanpast aan jou..
Als je iets wil leren moet er wel lerend vermogen aanwezig zijn en dat ook willen gebruiken..
Schmidt heeft dat in mijn ogen niet. Gezien zijn uitspraken gaat dat ook niet gebeuren.
xG zegt weinig, kijk naar de daadwerkelijke doelpunten. 4 tegen Ajax, 3 tegen AZ, Groningen thuis, voorronde CL, Sociedad thuis. Ja, je krijgt er ook 4 om je oren hier, maar volgens de statistieken is het logisch dat je meer goals tegen krijgt in het laatste halfuur als je minder dan 3 dagen rust hebt gehad (PSV had 2 rustdagen). Eigenlijk had PSV met reserves moeten beginnen en dan laatste 35 minuten de basis spelers erin. Dus Doan eerst en dan Gotze erin, etc. Dan werk je vanuit een 0-0 en beginopstelling/organisatie naar een team wat dan wel wissels doorvoert maar de organisatie blijft want je brengt basisspelers erin.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 20 sep 2021, 08:33 We hebben slechts 2 makkelijke wedstrijden gehad van heel die reeks wedstrijden terwijl we er wel heel veel overtuigend en ruim hebben gewonnen. Nu komen er wat 'makkelijke' wedstrijden aan en als je die gewoon wint dan is er niets aan de hand en zijn we juist heel veel opgeschoten tov vorig jaar.
Niet mee eens. Het feit dat we komende 4 wedstrijden wellicht makkelijk gaan winnen maakt niet dat we zijn opgeschoten tov vorig jaar, want dat verbloemd onze prestaties in topwedstrijden alleen maar. Alleen Ajax uit was goed. In belangrijke wedstrijden zoals tegen Benfica, Soceidad en Feyenoord missen we dat laatste stapje om deze wedstrijden eens te winnen. Dat zie ik nog niet gauw veranderen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik zie deze wedstrijd ook wat meer als een incident. We hebben echt fantastische wedstrijden gespeeld, helaas nu een dikke uitschieter naar onder.

Het wisselbeleid zie ik niet als incident. En gaat ons nog vaker puntverlies opleveren. Erger mij daar echt kapot aan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

trouwepsvfan schreef: 20 sep 2021, 08:29 Schmidt heeft 1 systeem en 1 speelwijze en elke fatsoenlijke club gaat zich daar in de toekomst aan aanpassen zoals Feyenoord doet en Schmidt heeft er gewoon helemaal geen antwoord op, behalve ‘verse krachten brengen’. Dat is voor een coach van een topclub heel, heel zorgwekkend.
Exact, het is vaak genoeg gebleken dat Schmidt geen tactische oplossingen vindt maar alleen speler A voor B wisselt omdat er dan weer wat extra ren en vliegwerk (zonder rendement) mogelijk is. Welke idioot denkt dat je met het inbrengen van Doan, Thomas en Vertessen beter gaat spelen?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tja, ik weet het ook niet. Ik zie het nog wel zitten in Roger, was gisteren ook goed boos en er klaar mee, de vraag is, wie volgt hem op en wat voor type voetbal willen we spelen? Ik heb geen zin in types zoals Peter Boosz
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

trouwepsvfan schreef: 20 sep 2021, 08:36
11 Sir Tinus schreef: 20 sep 2021, 08:33 We hebben slechts 2 makkelijke wedstrijden gehad van heel die reeks wedstrijden terwijl we er wel heel veel overtuigend en ruim hebben gewonnen. Nu komen er wat 'makkelijke' wedstrijden aan en als je die gewoon wint dan is er niets aan de hand en zijn we juist heel veel opgeschoten tov vorig jaar.
Niet mee eens. Het feit dat we komende 4 wedstrijden wellicht makkelijk gaan winnen maakt niet dat we zijn opgeschoten tov vorig jaar, want dat verbloemd onze prestaties in topwedstrijden alleen maar. Alleen Ajax uit was goed. In belangrijke wedstrijden zoals tegen Benfica, Soceidad en Feyenoord missen we dat laatste stapje om deze wedstrijden eens te winnen. Dat zie ik nog niet gauw veranderen.
Niet geheel toevallig speelden we tegen Ajax een spelletje dat deze selectie wel ligt. En dat was geen keuze maar het gevolg van de aanvallende ambities van de tegenstander.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

RIO schreef: 20 sep 2021, 08:34
milansandro schreef: 20 sep 2021, 08:28

Klopt, niet alles is slecht. Maar wat vorig seizoen slecht was is nauwelijks verbeterd. En dan heb ik het over kansen creëren en dergelijke, over je wellicht tactisch aanpassen aan de tegenstander wanneer je tegenstander zich aanpast aan jou..
Als je iets wil leren moet er wel lerend vermogen aanwezig zijn en dat ook willen gebruiken..
Schmidt heeft dat in mijn ogen niet. Gezien zijn uitspraken gaat dat ook niet gebeuren.
xG zegt weinig, kijk naar de daadwerkelijke doelpunten. 4 tegen Ajax, 3 tegen AZ, Groningen thuis, voorronde CL, Sociedad thuis. Ja, je krijgt er ook 4 om je oren hier, maar volgens de statistieken is het logisch dat je meer goals tegen krijgt in het laatste halfuur als je minder dan 3 dagen rust hebt gehad (PSV had 2 rustdagen). Eigenlijk had PSV met reserves moeten beginnen en dan laatste 35 minuten de basis spelers erin. Dus Doan eerst en dan Gotze erin, etc. Dan werk je vanuit een 0-0 en beginopstelling/organisatie naar een team wat dan wel wissels doorvoert maar de organisatie blijft want je brengt basisspelers erin.
Dat was ook een optie geweest inderdaad..
Punt is alleen dat Schmidt dat juist niet als optie ziet.
Hij is alleen maar gefocust op plan A zeg maar..
En dan komen we weer terug op dat lerend vermogen waarvan ik denk dat hij dat of niet heeft of niet wil gebruiken omdat hij alleen maar gefocust is op plan A..

Als hij niet snel daar iets aan gaat doen dan zul je meer van dit soort wedstrijden gaan zien waarin PSV onmachtig is om de tegenstander pijn te doen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

milansandro schreef: 20 sep 2021, 08:44 Punt is alleen dat Schmidt dat juist niet als optie ziet.
Hij is alleen maar gefocust op plan A zeg maar..
Dat klopt niet. Heeft hij vele malen gedaan zelfs vorig jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

RIO schreef: 20 sep 2021, 08:41 Tja, ik weet het ook niet. Ik zie het nog wel zitten in Roger, was gisteren ook goed boos en er klaar mee, de vraag is, wie volgt hem op en wat voor type voetbal willen we spelen? Ik heb geen zin in types zoals Peter Boosz
Als je dit type voetbal voort wil zetten dan kom je automatisch uit bij de Peter boszjes van deze wereld. Als je echt naar de supporters luistert dan is er een groeiende groep die de Hiddinkiaanse huisstijl terugwil.

Vanuit een betonnen verdediging de tegenstander kapot maken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

milansandro schreef: 20 sep 2021, 08:44
RIO schreef: 20 sep 2021, 08:34

xG zegt weinig, kijk naar de daadwerkelijke doelpunten. 4 tegen Ajax, 3 tegen AZ, Groningen thuis, voorronde CL, Sociedad thuis. Ja, je krijgt er ook 4 om je oren hier, maar volgens de statistieken is het logisch dat je meer goals tegen krijgt in het laatste halfuur als je minder dan 3 dagen rust hebt gehad (PSV had 2 rustdagen). Eigenlijk had PSV met reserves moeten beginnen en dan laatste 35 minuten de basis spelers erin. Dus Doan eerst en dan Gotze erin, etc. Dan werk je vanuit een 0-0 en beginopstelling/organisatie naar een team wat dan wel wissels doorvoert maar de organisatie blijft want je brengt basisspelers erin.
Dat was ook een optie geweest inderdaad..
Punt is alleen dat Schmidt dat juist niet als optie ziet.
Hij is alleen maar gefocust op plan A zeg maar..
En dan komen we weer terug op dat lerend vermogen waarvan ik denk dat hij dat of niet heeft of niet wil gebruiken omdat hij alleen maar gefocust is op plan A..

Als hij niet snel daar iets aan gaat doen dan zul je meer van dit soort wedstrijden gaan zien waarin PSV onmachtig is om de tegenstander pijn te doen..
PSV heeft problemen met een team als Fey, niet goed, niet slecht, niet dominant, niet verdedigend maar zich wel aanpassen aan PSV. Met Ajax, wat hun eigen spel speelt, dat past veel beter bij PSV. AZ deed hetzelfde, eigen spelletje spelen. Andere clubs in de Eredivisie zullen ook de bus parkeren maar omdat ze dat niet zo goed kunnen als Fey, zullen ze toch verliezen van ons 9 van de 10 keer. Dus of je gaat uit van 1 punt tegen Fey (dus ook de volgende wedstrijd in de Kuip) en je doet hetzelfde, gewoon lekker afwachten, en dan heb je kans dat je Fey uit de tent lokt of het wordt 0-0, of er is een ploeg lucky en je wint met 1-0/0-1. Hoe dan ook, het is nooit goed als je verliest want dan heb je altijd ongelijk. Wat ie zegt, het lot van de trainer.

Vorige week wonnen we door goals van Vertessen en Doan, dus ja, je kunt wel winnen met dit soort invallers, dat heeft ie juist bewezen met zijn wissels. Maar goed, dan speel je woensdag dus weer tegen Kowet en zaterdag Stillem 2 en dan weer Sturm, etc. Wat is dan wijsheid.


[mention]mr.top[/mention] Hiddink is mijn favoriete PSV coach aller tijden, maar een 2e Hiddink ga je niet vinden. Waar haal je die vandaan? En Hiddink speelde geen betonvoetbal (dat deed Cocu wel regelmatig). Ik wil een trainer die een bepaalde filosofie heeft en aantrekkingskracht heeft op goede, talentvolle spelers. Schmidt heeft ze allebei, maar je kan het oneens zijn met zijn filosofie natuurlijk.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Hiddink speelde juist wel vaak betonvoetbal. In 2004-05 was de kritiek ook continu dat we zakelijk en saai speelden, maar door het tweeluik tegen Milan in de halve finale CL lijkt iedereen dat vergeten.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Wel fijn om te lezen dat Ooijer het aan de stok heeft gekregen met Schmidt. Eindelijk iemand die er tegenin gaat.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Als je weet dat je spelers overbelast zijn dan pas je de taktiek daar op aan. Een goed defensief blok vormen en op de counter spelen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Agree to disagree. Ik genoot intens van het voetbal onder Hiddink en dat was geen betonvoetbal want daar schijt ik op. 1-0, doordrukken voor de 2-0 en deur op slot. Heerlijk, je wist gewoon dat je ging winnen. Zakelijk is niet hetzelfde als betonvoetbal.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Waar komt die onzin eigenlijk ineens weer vandaan dat Schmidt maar 1 systeem kent?
Vorig seizoen is al aangetoond dat hij meerdere systemen gebruikte en dit seizoen is bijv. de rol van Götze overduidelijk heel anders.

Zoals ook zijn wisselbeleid door onbenullige analisten al vanaf het begin wordt afgekraakt, terwijl de data juist vaak Schmidt zijn gelijk aantonen.

Nu gaat het een keer flink fout en meteen is het helemaal niets meer en is alles onbegrijpelijk.
Ik had hier wat meer niveau verwacht, maar de emotie giert de pan uit en de ratio is zwaar naar de achtergrond verdwenen. Heel apart.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Heruone schreef: 19 sep 2021, 23:56 Ik had eigenlijk vanaf het begin van de aanstelling van Schmidt een bepaalde twijfel. Niet zozeer in de trainer zelf, die is bewezen en vakkundig genoeg. Maar voornamelijk in de vraag of dat hand in hand gaat met de manier waarop wij in Nederland onze voetbalcultuur hebben ingericht. De manier waarop wij spelers scouten, de manier waarop wij spelers beoordelen, de manier waarop we spelers opleiden etc. Ik denk dat dat nog steeds een van de grootste valkuilen is voor kapitel Schmidt en een van de grootste kloven t.o.v. o.a. het voetbal in Duitsland en Engeland.

Daar niet van waren natuurlijk bepaalde dingen vandaag onverklaarbaar en die mogen wmb best hard aangerekend worden.
Jij tapt ineens uit een heel ander vaatje :) . Je kunt vraagtekens zetten bij het bewezen vakmanschap. Hij deed het leuk in de Oostenrijkse competitie, maar verloor bijvoorbeeld na de wedstrijd tegen Ajax ook kansloos van Fc Basel in de UEFA cup. In de Bundesliga was het soms gênant in Leverkusen. Schmidt is qua status te vergelijken met oud cult trainers als Tomislav Ivic en Zdenek Zeman.

In positieve zin viel het mij wel op dat dit type voetbal een stuk lekkerder is om na te kijken dan bijvoorbeeld het spel van het Nederlands elftal onder van Gaal. Zelfs de wedstrijd tegen Turkije kwam nu heel saai op mij over.

Qua scouting lijkt het mij simpel. Op basis van de data zou je in staat moet kunnen zijn om de juiste spelers voor dit systeem te vinden. Als dat niet het geval is dan moet je een harde conclusies gaan trekken.

Ik moet een beetje denken aan het Dynamo Kiev onder Valeri Lobanovski. Toch een beetje het voetbal waar dit systeem op is gebaseerd. Deze trainer deed er gemiddeld 10 jaar over om een top team op te bouwen. Ik denk dat het zelfde geldt voor Schmidt. Ik denk dat PSV deze tijd niet heeft. Zelfs als de trainer er serieus zin in zou hebben om zich 10 jaar aan deze club te verbinden.

Als de neuzen dit jaar kampioen worden dan zijn ze met dat hoge prijzengeld in de CL vertrokken. Dat wil je niet.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 20 sep 2021, 09:09
Zoals ook zijn wisselbeleid door onbenullige analisten al vanaf het begin wordt afgekraakt, terwijl de data juist vaak Schmidt zijn gelijk aantonen.
Die statistieken zeggen echt precies helemaal niks. Bedoel je die statistieken waaruit blijkt dat PSV wissels het meest scoren van de eredivisie? Dat is volkomen logisch als je steeds minimaal 3 wissels plaatst in de 60e minuut. Spelers hebben dan ook veel meer tijd om een goal te maken
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ren Höek schreef: 20 sep 2021, 09:09 Waar komt die onzin eigenlijk ineens weer vandaan dat Schmidt maar 1 systeem kent?
Vorig seizoen is al aangetoond dat hij meerdere systemen gebruikte en dit seizoen is bijv. de rol van Götze overduidelijk heel anders.

Zoals ook zijn wisselbeleid door onbenullige analisten al vanaf het begin wordt afgekraakt, terwijl de data juist vaak Schmidt zijn gelijk aantonen.

Nu gaat het een keer flink fout en meteen is het helemaal niets meer en is alles onbegrijpelijk.
Ik had hier wat meer niveau verwacht, maar de emotie giert de pan uit en de ratio is zwaar naar de achtergrond verdwenen. Heel apart.
Jij gooit te veel op de data. Je zag gisteren aan de reactie van het publiek dat ze furieus werden toen Gakpo werd gewisseld. Daar valt iets voor te zeggen.

Jij en Heruone hebben mij persoonlijk ervan overtuigd dat dit type voetbal toekomst heeft. Tegelijkertijd sluit jij hier toch enigszins de ogen voor de kritiek op de trainer die wel degelijk hout snijdt.

Ik geloof onmiddellijk dat de data het gelijk van Schmidt zal aantonen. Maar aan het publiek zou je ook moeten verkopen waarom je, op het oog, de beste speler van dat moment van het veld haalt. Communicatie is echt heel belangrijk.

Misschien moet deze data dan maar inzichtelijk worden gemaakt? Je kunt niet verwachten dat iedere supporter zichzelf verliest in de statistieken zoals sommige mensen op dit forum.
Laatst gewijzigd door mr.top op 20 sep 2021, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Sao-Mellow schreef: 20 sep 2021, 09:08 Wel fijn om te lezen dat Ooijer het aan de stok heeft gekregen met Schmidt. Eindelijk iemand die er tegenin gaat.
Waar lees je dat?
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ren Höek schreef: 20 sep 2021, 09:09 Waar komt die onzin eigenlijk ineens weer vandaan dat Schmidt maar 1 systeem kent?
Vorig seizoen is al aangetoond dat hij meerdere systemen gebruikte en dit seizoen is bijv. de rol van Götze overduidelijk heel anders.

Zoals ook zijn wisselbeleid door onbenullige analisten al vanaf het begin wordt afgekraakt, terwijl de data juist vaak Schmidt zijn gelijk aantonen.

Nu gaat het een keer flink fout en meteen is het helemaal niets meer en is alles onbegrijpelijk.
Ik had hier wat meer niveau verwacht, maar de emotie giert de pan uit en de ratio is zwaar naar de achtergrond verdwenen. Heel apart.
Het is niet de eerste keer dat PSV minder goed voorbereid aan de wedstrijd begint dan de tegenstander. Heracles vorig seizoen, Groningen al regelmatig, AZ dit seizoen nog en nu weer Feyenoord om maar eens een paar voorbeelden te noemen. Soms helpt een omzetting in de rust nog, soms sleept de individuele kwaliteit ons er nog doorheen, maar tactisch is Schmidt niet in staat lijkt het om echt eens de tegenstander te verrassen. Je weet dat Feyenoord zich gaat aanpassen en dat het ongeveer dit spelletje gaat worden en wij hebben eigenlijk amper een antwoord. Tegen AZ hebben we nog gemazzeld bij vlagen en konden we het in de 2e helft nog corrigeren, net als tegen Vitesse vorig seizoen we het na rust nog konden corrigeren thuis. Maar in een thuiswedstrijd tegen een matig Feyenoord met 4-0 afgedroogd worden komt wel heel hard aan. We hebben op papier een geweldige selectie nu, dan kan je heus weleens verliezen of niet geweldig spelen, maar tactisch zo slecht staan en zo dik verliezen van zo'n voorspelbare en matige ploeg is echt heel erg slecht.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt