Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bizar dat je spelers als Gotze, Zahavi, Gakpo, Doan, Propper, Madueke geen enkele kans weet te creëeren tegen fucking Feyenoord? Dit was een kopie van Benfica thuis, kansloos tegen een ploeg die zich ingraaft.

Had dan een Vitesse-thuis gedaan: je belangrijkste spelers op de bank laten, Feyenoord aan de bal en de tweede helft je toppers erin. Nu haal je alle toppers eraf voor tobbers en wordt je vernederd in eigen huis. Fuck off man.
Laatst gewijzigd door DC_PSV op 19 sep 2021, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik zag anders spelers van RS met kramp liggen en wij bleven gaan.

En ook gelijk 'langharige tekkel'. Classy
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Jensie fucking Toornstra die je eigenlijk keihard uitlacht met zo'n opmerking. Ai, ai, Roger.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 19 sep 2021, 17:27 Ik zag anders spelers van RS met kramp liggen en wij bleven gaan.

En ook gelijk 'langharige tekkel'. Classy
Als je vorig seizoen een heel seizoen niet fit bent. En nu na 8 officiële wedstrijden ook alweer niet fit bent. Dan moet je eens conclusies gaan trekken.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

DC_PSV schreef: 19 sep 2021, 17:27 Bizar dat je spelers als Gotze, Zahavi, Gakpo, Doan, Propper, Madueke geen enkele kans weet te creëeren tegen fucking Feyenoord? Dit was een kopie van Benfica thuis, kansloos tegen een ploeg die zich ingraaft.
Al een jarenlang probleem van ons, toch? En als je dan nog een onzichtbare spits hebt en je meest creatieve speler en MvP wisselt...
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dat het niet altijd goed gaat is logisch maar 3 beslissende thuiswedstrijden 2 goals gemaakt en 6 goals tegen 3 serieuze tegenstanders hakt er wel in.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Moet ook wel zeggen dat ik het echt heel erg merkwaardig vind dat onze spelers blijkbaar niet 2x 90 minuten per week volle bak kunnen gaan. Die fitheid lijkt vooral bij ons een issue. Wat doen ze daar doordeweeks op de herdgang? Twee shuttleruns en drie coopertests per dag?
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Het lijkt onderhand bijna een ideologische strijd te worden... Hmm :huh:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat Schmidt zo debiel wisselt wil niet zeggen dat de spelers met bosjes neervallen. Ze oogden zelfs afgelopen donderdag behoorlijk fit nog aan het eind van de wedstrijd. In elk geval fitter als vorig seizoen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Zul je zien dat KoweT er vol op klapt, de boel dicht houdt en wacht op de wissels Gotze, Gakpo, Madueke eruit voor Bruma, Vertessen en Thomas.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Het kan aan mij liggen maar volgens mij heeft Schmidt deze week lucht gekregen van de kritiek op zijn wissels en deed hij er daarom een schepje bovenop. Geen enkel weldenkend mens had Gakpo gewisseld. Schmdit is een eenzame strijder voor zijn gelijk. De Don Quichot van PSV
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Leuk, fitte spelers, zie ze liever met kramp bij 4-0 voor.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

De analyse van Pieter Swart is weer spot on, tactisch is Schmidt gewoon de mindere tov Slot oa.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Tactisch is zelfs Van Bommel (ja ja) beter.
#simplythebest
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 19 sep 2021, 17:45 De analyse van Pieter Swart is weer spot on, tactisch is Schmidt gewoon de mindere tov Slot oa.
Net als vorig seizoen. Toptrainer die Slot.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Roger Schmidt wisselde in de rust van het duel tussen Feyenoord en PSV een aantal van zijn beste spelers Dat vond Arne Slot helemaal niet erg.

"Nee, het is niet vervelend als je ziet dat Madueke niet speelt en dat Götze eruit gaat in de rust. Ook Gakpo ging er vrij snel uit", reageert Slot bij ESPN. "Ze hebben ook kwaliteiten op de bank en heel veel goede spelers", voegt hij eraan toe.

"Het is dus geen geruststellende gedachte. Maar als ik mag kiezen, zie ik liever Gakpo, Götze en Madueke eruit gaan. Ik hoop niet dat ik iets vervelends zeg voor de trainer van de tegenstander, maar volgens zijn die beter dan Bruma en Doan", besluit hij. 


Toch wel triest dat die Slot precies verwoord wat iedereen ziet. Behalve Schmidt
 
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Tovast schreef: 19 sep 2021, 17:30 Moet ook wel zeggen dat ik het echt heel erg merkwaardig vind dat onze spelers blijkbaar niet 2x 90 minuten per week volle bak kunnen gaan. Die fitheid lijkt vooral bij ons een issue. Wat doen ze daar doordeweeks op de herdgang? Twee shuttleruns en drie coopertests per dag?
Sinds Schmidt trainer is hebben we constant dit gezeur. Het zijn profs, zullen we gewoon eens gaan voetballen. Of bedenk een systeem dat de spelers niet uitput.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

DC_PSV schreef: 19 sep 2021, 17:47 Tactisch is zelfs Van Bommel (ja ja) beter.
Leg eens uit? Die blonk ook uit met tactisch gezien vreemde opstellingen hoor.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het is dat Schmidt vertrouwen heeft in zijn eigen visie tov aanpassen. Tegen Ajax en AZ wonnen we met 7 0 in uitwedstrijden...

Vandaag was er niemand die goed genoeg was behalve Thomss. That will tell the story.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Denk niet dat we ooit een trainer hebben gehad die zoveel wedstrijden verneukt heeft met zijn eigen achterlijke keuzes als Schmidt. Het zal allemaal wel wonderlijk bijzonder zijn wat hij doet volgens data, maar wat hoop ik dat deze man zijn contract niet verlengt zeg. Verschrikkelijk.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik wil hem is een keer horen uitleggen hoe hij dacht met wissels een wedstrijd om te draaien, in plaats daarvan hoor ik hem alleen maar zeggen dat het was om spelers fit te houden. Het slaat helemaal nergens op wat die man doet.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat is wel pijnlijk hoor, een speler en trainer van de tegenstander die stiekem keihard staan te lachen om de debiele keuzes die je maakt.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Tovast schreef: 19 sep 2021, 17:49
DC_PSV schreef: 19 sep 2021, 17:47 Tactisch is zelfs Van Bommel (ja ja) beter.
Leg eens uit? Die blonk ook uit met tactisch gezien vreemde opstellingen hoor.
Die had Doan en Bruma voorin, Guti Hendrix en Rosario centraal en Baumgartl en Viergever achterin. Beetje ondankbaar..
#simplythebest
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Blijkbaar is zorgen dat de spelers niet te moe worden en ‘s avonds nog in staat zijn de vrouw te pakken een hoger doel dan wedstrijden winnen.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

DC_PSV schreef: 19 sep 2021, 17:47 Tactisch is zelfs Van Bommel (ja ja) beter.
Larie! Bommel werd overklast door Dick Advocaat.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Van Bommel werd ook weggespeeld door Slot. En Cocu was de laatste trainer die thuis van Feyenoord verloor. Het is van Bommel, Faber en Schmidt daarna niet gelukt, tot aan vandaag dus. Kortom: iets van alle tijden.

Het is vooral zorgelijk dat een ervaren coach dit soort beginnersfouten maakt. Feyenoord hoefde PSV alleen maar te laten rennen en daar later van te profiteren. Veel ingewikkelder was het niet en dat moet je als Schmidt gewoon voor de wedstrijd al begrijpen i.p.v. toch maar weer dat eigen spelletje te gaan spelen. Koppigheid nekt je.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt