Scheidsrechterstopic

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ykhim schreef: 14 aug 2021, 21:40 Twee dagen bezig en ik ben alweer klaar met Nijhuis. Moet een speler iemand onthoofden voor een overtreding, of wat?
Ongelofelijk! En belachelijk!
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

De grote one man show. Wat een kwal die Nijhuis. Hoe kan je deze gast nog laten fluiten?
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

tja de bal is toch in de buurt, speler van nec leeft nog of weet ik veel.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tomm schreef: 14 aug 2021, 21:49 tja de bal is toch in de buurt, speler van nec leeft nog of weet ik veel.
WTF, dit is toch niet meer normaal man.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij staat dus op twee meter en vindt dit serieus niks. Dat vind ik nog het gekste.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

VAR kan zeker niks, omdat Nijhuis het had beoordeeld?
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Tadic nam het gezegde NEC ziet hier en nek zit daar te letterlijk.

Dwaas Nijhuis ziet het gewoon en doet niks.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Lekker begin weer, van Egmond!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Grootste kut scheidsrechter van Nederland. Hoop echt dat ie stiekem zijn kruisband afscheurt een keertje en gewoon klaar is.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Basje noemt het een normaal duel :mrgreen: Ik neem aan dat hij even op het reservebankje mag. Dit kan echt niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ik heb ook niet eens het idee dat het incompetentie is bij Nijhuis maar het boeit 'm gewoon niet meer. Hij weet dat hij kan doen wat ie wil en er toch wel weer mee wegkomt. Hij verkoopt liever boekjes en schuift liever aan bij VI waarna hij 's avonds als hij weer thuis is glimmend van trots de TV aanzet om eens terug te kijken hoe erudiet en gevat hij wel niet was.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 15 aug 2021, 12:50 Basje noemt het een normaal duel :mrgreen: Ik neem aan dat hij even op het reservebankje mag. Dit kan echt niet.
Ik wil wel eens een “normaal duel” met Bas aangaan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik heb het niet gezien, is er nog beeld van?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 15 aug 2021, 14:30 Ik heb het niet gezien, is er nog beeld van?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Wat een belachelijke reactie ook van hem weer. Echt vent, verslik je in je fluit.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Tuurlijk is het een overtreding als je zo hoog met je been komt en ik denk dat zelfs een gele kaart hier wel op zijn plek was geweest. Ik vind het helemaal niet zo erg dat Nijhuis wat meer laat doorgaan dan gemiddeld, maar daardoor krijg je wel met regelmaat dit soort overtredingen die hij dan niet als overtreding fluit en dan kan die scheidslijn dun zijn. Wel is het zo dat ik Nijhuis dit de andere kant ook wel op had zien doen en er zijn genoeg scheidsrechters die de overtredingen aan de ene kant door laten gaan en aan de andere kant affluiten.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Massimo schreef: 15 aug 2021, 15:33 Tuurlijk is het een overtreding als je zo hoog met je been komt en ik denk dat zelfs een gele kaart hier wel op zijn plek was geweest. Ik vind het helemaal niet zo erg dat Nijhuis wat meer laat doorgaan dan gemiddeld, maar daardoor krijg je wel met regelmaat dit soort overtredingen die hij dan niet als overtreding fluit en dan kan die scheidslijn dun zijn. Wel is het zo dat ik Nijhuis dit de andere kant ook wel op had zien doen en er zijn genoeg scheidsrechters die de overtredingen aan de ene kant door laten gaan en aan de andere kant affluiten.
Die Ajax-speler raakt de bal toch ook niet? Als hij dat wel deed had ik het nog een overtreding gevonden, maar nu was het wel heel duidelijk. En zei Nijhuis niet in een interview dat de VAR het ook niks vond? Benieuwd welke VAR dat was. De KNVB heeft echt totaal geen grip op de scheidsrechters, een Nijhuis doet ook gewoon wat hij zelf wil. Lachwekkend soms ons scheidsrechterskorps.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Nijhuis speelde de speler van Ajax de bal en vond hij het daarom geen overtreding.
Nu zie ik niet dat de Ajacied eerder bij de bal is, maar zelfs als dit het geval is dan blijft het een overtreding en een eventuele blessure aan het hoofd. Affluiten had simpelweg altijd gemoeten.

Maar ja, Nijhuis. En de KNVB laat het begaan, triest zooitje.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Ren Höek schreef: 16 aug 2021, 11:10 Volgens Nijhuis speelde de speler van Ajax de bal en vond hij het daarom geen overtreding.
Nu zie ik niet dat de Ajacied eerder bij de bal is, maar zelfs als dit het geval is dan blijft het een overtreding en een eventuele blessure aan het hoofd. Affluiten had simpelweg altijd gemoeten.

Maar ja, Nijhuis. En de KNVB laat het begaan, triest zooitje.
Mij stoort het vooral dat hij achteraf verbaast was dat hij hier uitleg over moest geven. Geen enkele zelfreflectie. Geef gewoon toe dat je het misschien niet goed ingeschat had. Eikel. En bij een volgende wedstrijd (van PSV vermoedelijk) wel voor elke kleine overtreding fluiten.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Had geen enkele invloed op de uitslag, maar wat heeft dit nare, pedante mannetje vanaf minuut 1 zijn irritante stempeltje gedrukt.
Danny Makkelie dus. Uit Dordt.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond hem op geen enkele manier z’n stempel drukken. Alle kaarten waren terecht. De niet-gegeven strafschoppen ook. Gewoon een prima wedstrijd gefloten. Enige waar je naar kan kijken is die 46e minuut.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Jep, heb me ook weer lopen ergeren aan dat mannetje van plezier. Doet niks af aan de wedstrijd of de uitslag, daar had hij geen invloed op.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Die goal in de blessuretijd terwijl er geen blessuretijd was blijft uitermate vreemd.
#simplythebest
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Het is geen zaalvoetbal met een zoemer. Kom zeg, dat is net als die meiden die 'buiten de tijd!' riepen toen Moura met Spurs Ajax de CL finale uit schoot. Op 45:00 was Feyenoord met een snelle uitbraak bezig op de helft van PSV, andersom was iedereen laaiend geweest als Makkelie daar een aanval van PSV had afgefloten.

Buiten dat is de toegevoegde tijd indicatief, geen wet van Meden en Perzen op de seconde nauwkeurig.

Er valt maar één partij wat te verwijten vandaag en dat is PSV als geheel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

We gaan niet zeiken over de arbitrage vandaag toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Non topic vandaag

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Scheidsrechterstopic