Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ja top, en in de tandem met van ginkel ook een heel goede optie dus. Van ginkel is wat degelijker, pröpper wat verrassender met snel gespeelde ballen, legt ietsje meer risico in zijn spel. Mooie combi.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speelde heel goed, deze tandem is een optie in de makkelijkere wedstrijden zoals deze. In andere wedstrijden is er dan veel te weinig balans. Zelfs Cambuur had bij vlagen veel ruimte in de omschakeling en konden er af en toe makkelijk doorheen. Alleen zo'n ploeg maakt er niet snel gebruik van en krijgt tegelijkertijd 4 om de oren, dus no harm no foul.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pröpper: we gaan ze pakken dinsdag. Wat heb ik zin in die pot zeg.
Zeljko
Jeugdspeler
3
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is bekend wat voor blessure Pröpper heeft opgelopen zodat ie gisteren niet mee kon doen? Want gvd wat was hij gewenst geweest gisteren....
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Slechter moment dan dit om geblesseerd te raken was er volgens mij niet toch ? Met Davy erbij hadden we toch wat extra's gekund...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Propper heeft een afstandsschot, was ook lekker geweest in deze wedstrijd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zeljko schreef: 25 aug 2021, 14:41 Is bekend wat voor blessure Pröpper heeft opgelopen zodat ie gisteren niet mee kon doen? Want gvd wat was hij gewenst geweest gisteren....
Een hele lichte kwetsuur zeiden ze voor de wedstrijd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Zeljko
Jeugdspeler
3
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 nov 2020

Misschien zie ik spoken maar met al die keren dat Ihattaren zogenaamd ziek was maak ik me ook bij deze afwezigheid toch wel een beetje zorgen. Hoop niet dat Pröpper er vanwege het "groepsproces" niet bij was.

En als hij heel licht geblesseerd zou zijn geraakt tegen Cambuur dan was het achteraf toch misschien jammer om die wedstrijd gespeeld te hebben. Maar goed, op de training kun je ook licht geblesseerd raken, of op de fiets naar de bakker.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Zeljko schreef: 26 aug 2021, 07:45 Misschien zie ik spoken maar met al die keren dat Ihattaren zogenaamd ziek was maak ik me ook bij deze afwezigheid toch wel een beetje zorgen. Hoop niet dat Pröpper er vanwege het "groepsproces" niet bij was
Dude.... :wall:
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Zeljko schreef: 26 aug 2021, 07:45 Misschien zie ik spoken maar met al die keren dat Ihattaren zogenaamd ziek was maak ik me ook bij deze afwezigheid toch wel een beetje zorgen. Hoop niet dat Pröpper er vanwege het "groepsproces" niet bij was.

En als hij heel licht geblesseerd zou zijn geraakt tegen Cambuur dan was het achteraf toch misschien jammer om die wedstrijd gespeeld te hebben. Maar goed, op de training kun je ook licht geblesseerd raken, of op de fiets naar de bakker.
Pröpper, die wilde alleen terug naar PSV, is de schoonbroer en beste maat van Van Ginkel, heeft een seizoen bijna niet gespeeld en weet dat hij ritme op moet doen voor hij topfit is en riep zaterdag nog overtuigend dat we Benfica gingen pakken. Nee, die heeft gewoon echt een lichte blessure gehad waarmee geen risico wordt genomen. Davy is geen Mo, bij lange na niet gelukkig!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Blijkbaar nog niet fit voor zaterdag. Jammer. We kunnen hem goed gebruiken nu.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 07 sep 2021, 17:05 Blijkbaar nog niet fit voor zaterdag. Jammer. We kunnen hem goed gebruiken nu.
Ik lees wat anders of ik lees jouw 'nog' niet letterlijk genoeg. Ze werken er hard aan en het zou nog kunnen.

https://i.gyazo.com/593e70cc8b6b1df4d5b ... 1e7170.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 07 sep 2021, 17:07
trouwepsvfan schreef: 07 sep 2021, 17:05 Blijkbaar nog niet fit voor zaterdag. Jammer. We kunnen hem goed gebruiken nu.
Ik lees wat anders of ik lees jouw 'nog' niet letterlijk genoeg. Ze werken er hard aan en het zou nog kunnen.

https://i.gyazo.com/593e70cc8b6b1df4d5b ... 1e7170.png
Dit is het Propper topic Showvink, goedemorgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sorry. Ziek. Kut. :D

Mogguh. Sorry TPS.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Pff dus toch niet zomaar even een lichte blessure als je Benfica, Groningen en AZ mist met nog een interlandweek ertussen. Jammer. Pröpper kunnen we echt goed gebruiken, de komende weken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Verkeerde ik toch mooi 17 seconden in de veronderstelling dat Propper geblesseerd is.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Tering hey. Wat mankeert die man
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gekneusd knotje. Onderschat dat niet hoor, zo'n geknakte manbun.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Hopelijk raakt hij snel fit en zien we de oude Pröpper terug. Tot nu toe vond ik het erg mat, slap en weinig dynamisch met hier en daar een goede pass. Het grote loopvermogen en zijn mooie dans aan de bal heb ik nog niet gezien.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Werd gisteren niet gebracht omdat ik denk dat hij tegen Feyenoord gaat starten. Ik denk ook echt dat we hem goed kunnen gebruiken en zeker als hij in vorm is en fris is moet hij Feyenoord toch makkelijk eruit voetballen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Pröpper zegt nu toch tussen de regels door gewoon dat er de nodige irritatie is over Schmidts wisselbeleid binnen de ploeg?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat mag ik toch hopen, ja.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Pröpper heeft geen enkel krediet om op anderen krediet te leveren. Sinds zijn komst nog niets laten zien. Vandaag wederom enorm slap, traag en positioneel zwak.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Zou niet goed zijn als daar geen irritatie over is.

Propper heeft overigens sinds zijn terugkeer, nee ook in de voorbereiding niet, nog geen fatsoenlijke pot gespeeld voor PSV.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Eens. Was een karikatuur van zichzelf. Jammer hoor.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Lijkt wel een uitgebluste veteraan.

Maar als hij zich zo uitspreekt over het wisselbeleid, dan heeft ie vandaag alsnog iets goeds gedaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper