Carlos Vinícius

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

AddoCultheld schreef: 19 sep 2021, 16:49
Vreetzak schreef: 19 sep 2021, 16:44 Dat Vincius zo snel al wordt afgeschreven kan er bij mij niet in.
Die gast ken er werkelijk waar niks van. Of hij heeft zijn broer gestuurd
En dat zie jij al na 45 minuten ballen? Die jongen heeft toch aardig wat goede teams op zijn cv staan. Je zou zeggen als hij echt zo slecht was dat hij dan al veel eerder was afgeschreven. Geef die jongen een eerlijke kans.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Vreetzak schreef: 19 sep 2021, 16:53
AddoCultheld schreef: 19 sep 2021, 16:49

Die gast ken er werkelijk waar niks van. Of hij heeft zijn broer gestuurd
Die jongen heeft toch aardig wat goede teams op zijn cv staan.
Bruma ook...
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen mensen die een spits beoordelen op 30 minuten in een wedstrijd waarin je met 0-4 verliest een kaart krijgen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tomm schreef: 19 sep 2021, 16:42 Eigelijk ook niks goed gedaan. Toch wel vraagtekens bij zijn kwaliteiten ookal zit ie er pas net.
De man heeft zich nauwelijks kunnen laten zien. Onze toppers vonden het nodig om vandaag alleen lange ballen te geven op Zahavi, Bruma en Vertessen en besloten dat het na de wissel van Vinigol tijd was voor voetbal over de grond. Schiet mij maar lek.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Sterker nog, ik zak Cody zelfs een lange bal geven op die Chinees. Hoe verzin je het.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zal niet zeggen dat hij er niks van kan. Als je topscorer wordt in Portugal ben je geen koekenbakker. Maar hij is voetballend geen wonder. Er is veel kritiek op Zahavi, wat vaak terecht is maar die is voetballend wel beter. Die past bovendien ook beter in het systeem van Schmidt. Ondanks dat hij af en toe slordig is werkt hij zich de ballen uit de broek om ruimtes te trekken voor Gakpo, Madueke en Gotze. Ik had als extra spits ook meer een type Berisha verwacht. Iemand die voetballend sterk is. Aan Vinicius heb je niks als hij niet gevoerd wordt. Dat is ook de reden dat hij weg mocht bij Benfica. Jesus heeft ook liever een voetballer dan een afmaker in de spits. Seferovic en Yaremchuk. Het oogt bij Vinicius allemaal wat onbeholpen en lomp. Je hebt geen half jaar nodig om dat te beoordelen.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Hahahaha mensen die hem afschrijven. Dan snap je er echt niks van. Heeft werkelijk geen fatsoenlijke bal gekregen en stond telkens tussen drie Feyenoorders. Wacht nou maar even af stelletje brompotten.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heeft geen fatsoenlijke bal gekregen maar ik zie er tot nu toe ook niks bijzonders in. Dat zag je al terug in de highlight filmpjes: allemaal intikkers. En ja die tellen ook mee, maar je zou toch ook willen dat iemand voetballend wat kan toevoegen. Overigens zaten er verdacht weinig kop goals bij, in die highlights. Dus een koppend wonder lijkt het mij ook niet.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Die bal die hij met zn schouder "kopt" was wel typerend voor deze wedstrijd trouwens.
#simplythebest
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hij valt in met Bruma en Doan langs hem.

Geef hem in elk geval een eerlijke kans (vanaf het begin). Hopelijk krijgt ie net zoveel kansen als Zahavi, dan heeft ie nog heel wat potjes te spelen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Precies. Geef hem de kans met Gakpo Gotze en Madueke en als je hem dan 5 wedstrijden laat staan gaat ie sowieso meer bieden dan Zahavi.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Over deze jongen mogen we absoluut nog niet oordelen. Punt
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dat dus. Komt alleen in de ploeg tot nu toe wanneer het chaos is. Nog geen oordeel over te vellen.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menno1 schreef: 19 sep 2021, 17:44 Heeft geen fatsoenlijke bal gekregen maar ik zie er tot nu toe ook niks bijzonders in. Dat zag je al terug in de highlight filmpjes: allemaal intikkers. En ja die tellen ook mee, maar je zou toch ook willen dat iemand voetballend wat kan toevoegen. Overigens zaten er verdacht weinig kop goals bij, in die highlights. Dus een koppend wonder lijkt het mij ook niet.
Zelfde gevoel als [mention]Heissenberrug[/mention] en jou, op basis van de beelden was ik al niet heel enthousiast en dat is in de eerste 2 invalbeurten helaas nog niet veranderd.
Maar goed, dat is idd te snel om iemand af te schrijven. Hopelijk bewijst hij snel het tegendeel.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

1 van de grote problemen is het gebrek aan grote kansen creeren. Zowel tegen Feyenoord als AZ was de Xg erg laag; tegen Feyenoord net aan 0,52Xg terwijl je een achterstand probeert weg te werken en tegen AZ ook onder de 1.

Deze jongen is een eindstation, dus die gaat ook geen kansen voor je creeren. Hoogstens afmaken, maar that is it.

Ik had echt gehoopt dat PSV verder zou zijn, maar eigenlijk zijn de problemen nog precies hetzelfde; op zijn best zijn we wat stabieler achterin, hoewel dat tegen Feyenoord uiteraard ook geen sprake van was. Voorin zijn we geen klap verder dan vorig jaar; voorlopig staan we kwa Xg op plek 5(!!!) van de eredivisie met in totaal 6.5Xg. Ter vergelijking: Ajax staat op 13Xg. Voor de langzame rekenaars: dat is dus 2x zoveel kansen op goals dan PSV. En ja, ik weet het small sample size, maar dan nog. Voor een titel is er heel snel heel veel verandering nodig.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

En anders hebben we altijd nog kreupele Maxi :mrgreen:
#simplythebest
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hij heeft 0 kansen gehad, ongeveer net zo veel als Zahavi afgelopen drie wedstrijden. Het loopt nu even niet in het team.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maar ook nul kansen kunnen creeren. En dat is wel een verschil met Malen die verkettert werd door sommigen hier, maar die jongen kon wel een bal aannemen, 2 man uitspelen, er een versnelling uitgooien en zodoende een kans creeren. En ja die miste ook kansen, maar hij wist ze in ieder geval te creeren. Vinicius is een eind station; krijgt hij geen bal, dan heb je er geen reet aan. Want heb ook niet het idee dat dit een koppend wonder is of een aanspeelpunt.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hij oogt inderdaad een beetje als de Braziliaanse Koevermans tot nu toe.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Danny Vaqueiro
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Het ontbreken van een eindstation kan toch net zo goed de reden zijn dat je niet tot kansen komt?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV90 schreef: 20 sep 2021, 18:36 Het ontbreken van een eindstation kan toch net zo goed de reden zijn dat je niet tot kansen komt?
Daar zit wat in. Maar hoort Zahavi niet dat eindstation te zijn? Want daar werd hij om geprezen: een echte doelpunten machine.

Goed, het is nog vroeg om iemand af te schrijven of te zien als de missing link. Wel een beetje een klote start voor deze jongen zo.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En dat Vinicius geen kansen kan creëren dat weet jij op basis van 46 minuten waarin tegenstanders alles aan het dichttimmeren waren.

Jij weet exact wat voor een type spits het is en wanneer je er wel en niet wat aan hebt. ok.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 20 sep 2021, 18:50 En dat Vinicius geen kansen kan creëren dat weet jij op basis van 46 minuten waarin tegenstanders alles aan het dichttimmeren waren.

Jij weet exact wat voor een type spits het is en wanneer je er wel en niet wat aan hebt. ok.
Bij Tottenham was dat zo’n spits, ja. Bij Benfica weet ik niet.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Menno1 schreef: 20 sep 2021, 18:41 Daar zit wat in. Maar hoort Zahavi niet dat eindstation te zijn? Want daar werd hij om geprezen: een echte doelpunten machine.
Kritiek op Zahavi is dan ook:

- Veel afwezig uit de 16
- Kan geen oorlog maken

Sowieso is de bezetting voor de goal vaak slecht bij PSV. Zahavi is inderdaad gepresenteerd als een echte puntspeler, maar volgens mij is het eigenlijk meer een schadiwspits.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Spitsen die oorlog maken, zoals eh... Suarez? ;)

Eens met Zahavi schaduwspits btw
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Carlos Vinícius