Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heel blij als hij eindelijk bijtekent, kan me niet snel genoeg zijn. Topper!!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Die extra verdediger waar een aantal maanden geleden over gesproken is, komt nu uit de eigen opleiding en doet het zo goed dat er nu al discussies zijn of hij geen basisspeler moet zijn. Zie maar hoe snel het kan veranderen. Helemaal in zo'n voorbereiding waar op voorhand nog niet alle puzzelstukjes zijn gelegd.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Die extra verdediger waar een aantal maanden geleden over gesproken is, komt nu uit de eigen opleiding en doet het zo goed dat er nu al discussies zijn of hij geen basisspeler moet zijn. Zie maar hoe snel het kan veranderen. Helemaal in zo'n voorbereiding waar op voorhand nog niet alle puzzelstukjes zijn gelegd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Beste leerschool wel, zo'n wedstrijd tegen een spits als Isak. Dat kom je in de Eredivisie niet tegen.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik vond hem gisteren niet echt goed spelen. Aan de bal vaak verkrampt en weinig durf, waardoor het tempo in de opbouw vertraagde en Boscagli alles ging doen van achteruit.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ook een aantal cruciale ingrepen. Ik vond de hele achterhoede niet heel goed gisteren, maar ik vond Obispo zeker niet de grootste verzaker. Ramalho, Max en Boscagli waren een stuk zwakker.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ykhim schreef: 17 sep 2021, 08:01 Beste leerschool wel, zo'n wedstrijd tegen een spits als Isak. Dat kom je in de Eredivisie niet tegen.
Twee jaar geleden nog wel

https://www.willem-ii.nl/sites/default/ ... 2004_0.jpg
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Alleen maar goed voor Obispo. Je zag aan de eerste helft dat hij even moest wennen aan een hoger niveau. Tweede helft prima. Die jongen ontwikkeld zich geweldig. Hoop dat hij snel zijn contract verlengd.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Mooi om te zien dat hij in de wedstrijd groeide. Was ook nodig want het begin was niet al te goed. Goed voor hem om deze wedstrijd te spelen, zijn tekortkomingen komen nu nog meer aan het licht, iets wat in de eredivisie bij dit PSV niet altijd zo zal zijn. Net name het duel voorafgaand aan de 1-1 die hij verliest had hij moeten hebben, dat is typisch een duel die hij vaker verliest. Ook het vervolg was niet goed genoeg bij die goal.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Begon zeer zwak, gaf te vaak de bal aan de tegenstander op gevaarlijke plekken op het veld.
Lijkt vaak even zijn concentratie te verliezen, waardoor hij soms echt loopt te slapen in het dekken. Die punten moeten er echt uit als hij de volgende stap wil gaan zetten. Wat wel goed opviel is dat hij niet flauw is, gaat niet half de duels aan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vond Obispo op 1 bal na echt beter dan Ramalho gisteren. Ramalho was niet scherp, speelde ballen te zacht in, leed balverlies waar hij dat normaliter niet doet. Drommel moest ook al een keer handelend optreden. Obispo was de betere van de twee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Niet mee eens. Bij de 1-1 is het Obispo die verkeerd instapt waardoor RS er ineens snel uit kan komen. Ook bij de 1-2 wordt op ongeveer dezelfde gevaarlijke positie veel te gemakkelijk uitgekapt en staat hij vervolgens zo opgesteld dat Ramalho twee man in de gaten moet houden. Er is vooral positioneel veel te verbeteren en dekkings-/instapfouten halverwege de eigen helft moeten er uit.

Overigens staat Van Ginkel bij beide goals, maar met name bij de 1-1, ook te slapen en lijkt Madueke bij de 1-2 ook niet veel zin te hebben om een stapje extra te zetten.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 sep 2021, 12:56 Ik vond Obispo op 1 bal na echt beter dan Ramalho gisteren. Ramalho was niet scherp, speelde ballen te zacht in, leed balverlies waar hij dat normaliter niet doet. Drommel moest ook al een keer handelend optreden. Obispo was de betere van de twee.
gingen anders ook wel flink wat passes mis/over de zijlijn, net als bij Boscagli.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

https://www.ed.nl/dossier-PSV/PSV-zet-v ... ~aea21568/
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Dan zal ik de reactie hier ook nog maar even plaatsen, staat het beter.

Artikel is nietszeggend. PSV wil nog steeds verlengen, wist iedereen al, verder staat er geen nieuws in.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Even omgedraaid: het zou me tegenvallen wanneer Obispo niet zou bijtekenen.
Jongen van de club, is bezig met door te breken, kan nog veel leren van Ramalho.
Alle sportieve seinen staan op groen, alleen een greedy zaakwaarnemer zou een beletsel mogen vormen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Hij kan over drie maanden transfervrij een klapper maken, zo kun je het ook zien.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Het ligt allemaal dicht bij elkaar. Dat is fijn. Maar vanuit de speler niet altijd zo maar. Is de hoeveelheid speeltijd die Obispo zal krijgen na terugkeer van Sangaré in zijn ogen voldoende?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat kan, maar daar is hij niet klaar voor. Bij PSV valt genoeg te leren en sowieso is het de club waar hij al heel lang voor speelt, die hem gevormd heeft. Dan zou ik het erg jammer van hem vinden als hij een klapper maakt naar pakweg Everton of Lazio.

Gewoon verlengen en basisspeler worden. Volgend jaar sterkhouder naast Ramalho. Prijzen pakken en dan als succesvolle jongen van de club door de voordeur weg.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heya Hallvar schreef: 18 sep 2021, 14:28 Even omgedraaid: het zou me tegenvallen wanneer Obispo niet zou bijtekenen.
Jongen van de club, is bezig met door te breken, kan nog veel leren van Ramalho.
Alle sportieve seinen staan op groen, alleen een greedy zaakwaarnemer zou een beletsel mogen vormen.
Zit bij HCM dus zal denk ik wel meevallen hoe "greedy" zij gaan zijn.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Ykhim schreef: 18 sep 2021, 14:39 Dat kan, maar daar is hij niet klaar voor. Bij PSV valt genoeg te leren en sowieso is het de club waar hij al heel lang voor speelt, die hem gevormd heeft. Dan zou ik het erg jammer van hem vinden als hij een klapper maakt naar pakweg Everton of Lazio.

Gewoon verlengen en basisspeler worden. Volgend jaar sterkhouder naast Ramalho. Prijzen pakken en dan als succesvolle jongen van de club door de voordeur weg.
Dit dus. Wanneer hij nu een financiële klapper wil maken is dat een afbreukrisico voor zijn carriere (zie legio voorbeelden). Bij PSV kan hij die complete CV worden om klaar te zijn voor een stap naar het buitenland.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Jongen van de club met een goede kop erop. Raiola is niet zijn zaakwaarnemer en er zijn positieve signalen dat hij zelf wilt verlengen. Komt wel goed. Hopelijk gaat hij zijn belofte volledig inlossen!
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Heeft nog steeds niet bijgetekend. Dan wordt het tijd om hem op de tribune bij Jong PSV te zetten.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zwakke wedstrijd ook.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV schreef: 19 sep 2021, 16:57 Heeft nog steeds niet bijgetekend. Dan wordt het tijd om hem op de tribune bij Jong PSV te zetten.
Dit kan simpelweg niet vanwege het gebrek aan verdedigers. Deze luxe hebben we gewoon niet
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Vandaag zagen we de Obispo van Vitesse: vaak te laat, voetballend onzeker en weinig kordaat ingrijpen. Zonde, hoop dat hij de stijgende lijn die er zeker in zat weer op pakt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo