Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RIO schreef: 19 sep 2021, 16:45
Voor de rest moet je denk ik Zahavi toch iets langer laten staan, hem wat meer tijd geven om over dat dode punt te komen, elke keer 45 of 60 min werkt ook niet. En Gakpo, Gotze en Madueke moeten altijd starten.
Belangrijk punt waarom het misgaat. Deze spelers hebben vertrouwen nodig, zeker Zahavi.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me bovendien ook tijd dat die 5-wissel regel afgeschaft wordt. Want dat slaat natuurlijk nergens meer op.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Kun het voorstellen dat ten Hag bij een 0-1 achterstand Tadic, Antony, Gravenberch of Berghuis in de rust of vlak na rust wisselt voor Labyad, Danilo, Taylor?
Roger is een clown gewoon..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Gewoon beginnen met je beste 11 en niet zeiken. Met zijn idiote wisselbeleid.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Maare, die assistenten he, waarom zitten die daar? Waarom trekt niemand op de bank zn bek open om Roger terug te roepen. Als ik Ooijer was zou ik mn spullen pakken en wegwezen. Kan me niet voorstellen dat hun Roger niet op andere ideeen hebben proberen te brengen en kennelijk luistert hij daar niet naar. Als die assistenten hier wel achter staan dan zijn ze stuk voor stuk incapabel/
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Tjah, volgens mij is vrij zeldzaam dat er een assistent is die de hoofdtrainer tegenspraak geeft. Zijn vooral altijd ja-knikkers.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

guus schreef: 19 sep 2021, 16:43 Godver, na die 1e helft waren die wissels totaal onnodig.
Klopt, Feyenoord kwam fortuinlijk op 0-1. PSV speelde op dat moment niet best, maar was wel dominanter. Er was nog genoeg ruimte om te repareren, totdat de bliksem bij Schmidt insloeg. Die man is een groot bedrijfsrisico.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Vernietigende kritiek op Schmidt van Perez..
En Perez heeft gewoon gelijk..
Dat continue onnodig wisselen van spelers tast het zelfvertrouwen van spelers aan..
Daar gaan we, als hij dit doortrekt, veel last van hebben dit seizoen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Er waren wel wissels nodig in de rust en eigenlijk meteen 5. Maar Gotze Gakpo en zelfs Propper heb je nodig om niet alleen de touwtjes in handen te krijgen maar ze ook in handen te houden. Ik heb het al tig keer gezegd maar Bruma Vertessen Guti Doan Vinicius Thomas en Mauro zijn echt geen slechte spelers maar je moet er geen 5 tegelijk hebben.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Thomas had ALTIJD moeten starten. De enige die een beetje kan wat Sangere kan.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

milansandro schreef: 19 sep 2021, 16:46 Schrijf maar alvast op: onder Schmidt worden we geen kampioen..
Dat dacht ik sowieso al niet want Ajax is veel verder. Die 16 punten maak je niet in 1 zomer goed; ook omdat Ajax eigenlijk alleen maar sterker is geworden en wij toch 2-3 top spelers hebben verkocht.

Neemt niet weg dat je onder geen enkele omstandigheid met 0-4 moet verliezen van deze pauper club.

Echt een totale afgang en dat niet alleen: Schmidt mag aardig wat brandjes blussen intern.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

11 Sir Tinus schreef: 19 sep 2021, 16:59 Er waren wel wissels nodig in de rust en eigenlijk meteen 5. Maar Gotze Gakpo en zelfs Propper heb je nodig om niet alleen de touwtjes in handen te krijgen maar ze ook in handen te houden. Ik heb het al tig keer gezegd maar Bruma Vertessen Guti Doan Vinicius Thomas en Mauro zijn echt geen slechte spelers maar je moet er geen 5 tegelijk hebben.
Eens, maar als je Madueke voor Bruma, vertessen voor Zahavi en Thomas voor obispo had gebracht en Bosca naar achterin had je de problemen opgelost. Maar hij creëert met zijn wissels juist extra problemen. Geen creativiteit meer en met de wissel van Gakpo de angel uit je aanval.
Laatst gewijzigd door Sao-Mellow op 19 sep 2021, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ik ben hem ook wel zat geworden, dit sloeg nergens op.
#simplythebest
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Matige reactie nu ook weer van hem. Ziet de kritiek op wissels enkel als iets wat logisch is als je verliest. Ook klonk het voor mij alsof hij weinig kritiek vanuit de spelers hoort hierover.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Roger is te weinig pragmatisch in mijn ogen. Een echte idealist pur sang die nooit van zijn systeem en ideologie af zal stappen. Deze wedstrijd is imo absoluut geen reden voor ontslag of iets dergelijks, gaat me veel te ver. Wel mag hij eens in de spiegel kijken over die stomme kutwissels van hem, dat doe je maar tegen GAE. Alleen Götze was blijkbaar niet fit meer dus die moest er uit, maar Gakpo eraf halen kan echt niet. Je beste speler die altijd vanuit het niets kan scoren mag je er in zo’n pot niet afhalen, helemaal niet als Götze er al af is en Madueke er niet in staat.

Al met al een enorme zwakke prestatie vandaag waarbij Feyenoord zoals gewoonlijk boven zichzelf uit steeg (al was dat niet eens nodig) en daarnaast dodelijk effectief was, zoals altijd tegen ons. Uithuilen en een joint pakken jongens, woensdag weer een pot.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een ander geluid dan: ik vind het idee achter het wisselbeleid lang niet zo beroerd en in principe zelfs logisch. Alleen speel je af en toe een wedstrijd waarin je de gevraagde intensiteit terug moet schroeven, bijvoorbeeld daags na een loodzware pot tegen Sociedad. Consolideer maar en kap met dat rennen. Spaar maar wat energie binnen een wedstrijd als je al op het tandvlees loopt. Na 4 minuten kon ik als leek al zien dat PSV niet fit of top was, waar zitten ze op de bank dan naar te kijken?

Het wisselen van Gakpo is wat mij betreft het overdrijven van dat wisselbeleid. Ja: Cody zal vast moe zijn, maar was de enige die nog enige vorm van klasse liet zien en had op basis van zijn hele attitude echt nog wel gas gegeven. Die wissel is wat mij betreft terecht met enorm gefluit en onbegrip behandeld. Vanaf dat moment was de wedstrijd ook dood en begraven en dat reken ik Schmidt aan.

Een diepe onvoldoende voor Schmidt vandaag. Dit was van een Bommeliaans niveau, die overigens ook met 0-4 van Slot verloor. Typisch.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Een zwak Feyenoord wint gewoon zonder problemen met 0-4 en is niet 1x in de problemen gekomen. We hebben 1 a 2 kleine kansjes gehad. Feyenoord 6 grote kansen waarvan ze er 4 maken. Veel balbezit zegt helemaal niks met deze cijfers. We moeten niet doen of we veel beter waren, aanvallend was het 0 vandaag. Je wint geen wedstrijden met balbezit.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 19 sep 2021, 17:07 Een ander geluid dan: ik vind het idee achter het wisselbeleid lang niet zo beroerd en in principe zelfs logisch. Alleen speel je af en toe een wedstrijd waarin je de gevraagde intensiteit terug moet schroeven, bijvoorbeeld daags na een loodzware pot tegen Sociedad. Consolideer maar en kap met dat rennen. Spaar maar wat energie binnen een wedstrijd als je al op het tandvlees loopt. Na 4 minuten kon ik als leek al zien dat PSV niet fit of top was, waar zitten ze op de bank dan naar te kijken?

Het wisselen van Gakpo is wat mij betreft het overdrijven van dat wisselbeleid. Ja: Cody zal vast moe zijn, maar was de enige die nog enige vorm van klasse liet zien en had op basis van zijn hele attitude echt nog wel gas gegeven. Die wissel is wat mij betreft terecht met enorm gefluit en onbegrip behandeld. Vanaf dat moment was de wedstrijd ook dood en begraven en dat reken ik Schmidt aan.

Een diepe onvoldoende voor Schmidt vandaag. Dit was van een Bommeliaans niveau, die overigens ook met 0-4 van Slot verloor. Typisch.
Eens met mijn amigo. Na 5 minuten zag je al: dit gaat een kut wedstrijd worden. Geen bal werd in de ploeg gehouden, duels werden allen verloren, passing en positie spel beroerd.

Hij had of gelijk met Doan enz moeten beginnen of langer vast moeten houden aan zijn 11 waarmee hij vandaag begon en nuances moeten aanpassen.

Dit leek meer op acties van coaches die het niet meer weten. Leek een beetje op mijn eigen jeugd coach, die in de rust zei: zo nu gaat de hele verdediging in de aanval en de aanvallers gaan in de verdediging. Verloren alsnog met 6-2 😁
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018



Logisch, alleen fucking Roger snapt dit niet.
#simplythebest
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Schmidt is een choker. Na Benfica geeft ‘ie wederom niet thuis als het er écht om gaat.

Gakpo, Pröpper, Götze en Zahavi eraf voor Doan, Vertessen, Thomas en Vinicius en Madueke nog op de bank voelt een beetje alsof je Dolly Parton gaat palen terwijl je Yolanthe thuis hebt zitten.

Zie je het al voor je, dat Slot straks in de rust Toornstra, Jahanbakhsh en Sinisterra wisselt voor wat middelmaat terwijl wij voor staan? Daar krijg je dan juist toch een flinke boost en vertrouwen van, als je tegenstander zijn beste spelers van het veld af.

Wij gaan geen kampioen worden met deze trainer, echt niet.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Toornstra zegt net op camera dat ze bij Feyenoord extra energie kregen door de wissel van Gakpo. Die wissels gaan op deze manier zo tegen je werken. Wss gaat hij woensdag tegen Eagles ook weer starten met een half b-garnituur. Daar weet een kolkende Adelaarshorst vast ook wel raad mee. Dit wisselbeleid gaat de tegenstanders extra motiveren
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Per direct afscheid van nemen en Cocu terughalen. Deze coach heeft persoonlijk ervoor gezorgd dat je met 4-0 verliest van een G elftal. Dommer ga je ze niet vinden tactisch.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ykhim schreef: 19 sep 2021, 17:07 Een ander geluid dan: ik vind het idee achter het wisselbeleid lang niet zo beroerd en in principe zelfs logisch. Alleen speel je af en toe een wedstrijd waarin je de gevraagde intensiteit terug moet schroeven, bijvoorbeeld daags na een loodzware pot tegen Sociedad. Consolideer maar en kap met dat rennen. Spaar maar wat energie binnen een wedstrijd als je al op het tandvlees loopt. Na 4 minuten kon ik als leek al zien dat PSV niet fit of top was, waar zitten ze op de bank dan naar te kijken?

Het wisselen van Gakpo is wat mij betreft het overdrijven van dat wisselbeleid. Ja: Cody zal vast moe zijn, maar was de enige die nog enige vorm van klasse liet zien en had op basis van zijn hele attitude echt nog wel gas gegeven. Die wissel is wat mij betreft terecht met enorm gefluit en onbegrip behandeld. Vanaf dat moment was de wedstrijd ook dood en begraven en dat reken ik Schmidt aan.

Een diepe onvoldoende voor Schmidt vandaag. Dit was van een Bommeliaans niveau, die overigens ook met 0-4 van Slot verloor. Typisch.
Grotendeels eens met het andere geluid: de wissels aan het begin van de tweede helft vond ik begrijpelijk en terecht. Gakpo echter geenszins. Zoals in het wedstrijd topic al aangegeven verdient Schmidt hiermee de Dick Advocaat award. Weinigen zullen het dat niet mee eens in. Zag een statistiekje voorbij komen: Slot tegen de toppers: 5x gewonnen, 0 doelpunten tegen. Maar hopen dat ie dat ook tegen Duivendrecht weet te doen
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

trouwepsvfan schreef: 19 sep 2021, 17:22 Toornstra zegt net op camera dat ze bij Feyenoord extra energie kregen door de wissel van Gakpo. Die wissels gaan op deze manier zo tegen je werken. Wss gaat hij woensdag tegen Eagles ook weer starten met een half b-garnituur. Daar weet een kolkende Adelaarshorst vast ook wel raad mee. Dit wisselbeleid gaat de tegenstanders extra motiveren
Inderdaad. Ze mogen die langharige teckel doe zich voordoet als conditie trainer ook per direct vervangen. Het 8e van Woenselse Boys is nog fitter.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Die wissels gaan vanaf nu niet alleen jezelf zwakker maken, maar ook de tegenstander gemotiveerder. Schmidt neukt zichzelf dus het liefst 2x in het kontje.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Bizar dat je spelers als Gotze, Zahavi, Gakpo, Doan, Propper, Madueke geen enkele kans weet te creëeren tegen fucking Feyenoord? Dit was een kopie van Benfica thuis, kansloos tegen een ploeg die zich ingraaft.

Had dan een Vitesse-thuis gedaan: je belangrijkste spelers op de bank laten, Feyenoord aan de bal en de tweede helft je toppers erin. Nu haal je alle toppers eraf voor tobbers en wordt je vernederd in eigen huis. Fuck off man.
Laatst gewijzigd door DC_PSV op 19 sep 2021, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
#simplythebest

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt