Carlos Vinícius

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Iemand die hem op basis van 30 minuutjes al beoordeelt, koekoek. :lol:
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Vond hem gisteren erg zwak invallen. Bracht wat extra vechtlust, maar deed eigenlijk alles fout. Enfin, eerste minuten pas, nog amper getraind. Het gaat vast wel goedkomen met deze spits.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3152
Lid geworden op: 26 sep 2020

Viel nog niet mee. Deed zijn best en maakte wat oorlog. Maar voetballend totaal niet gezien. Bood zich te laat aan, of anticipeerde te laat waardoor hij alle duels verloor en niet aanspeelbaar was. Je speelde gewoon met 10 man aan de bal. Goed het was zijn eerste wedstrijd dus we zullen er geen conclusies aan verbinden maar ik hoop toch wel op wat meer voetballend vermogen.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De term ‘oorlog maken’ is in no time gepromoveerd tot nieuwe woord van dit forum
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vond hem gister ook niet bijzonder. Werd vooral veel in de lucht gezocht maar hij deed er niet veel mee. Enfin pas 1 groepstraining meegedraaid en moest spelen tegen een tegenstander die geen zin meer had om te voetballen dus er valt maar weinig uit te concluderen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Onderscheiden in korte tijd in een nieuw team is lastig.

Wat mij ten positieve opviel was dat hij direct het spelletje van Schmidt qua drukzetten goed in de gaten had en uitvoerde. Dit lijkt mij geen luie spits die op de rand van buitenspel gaat wachten op kansjes maar ook zonder bal veel arbeid verricht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wel opvallend dat er direct allemaal voorzetten werder gegeven toen hij er in kwam. Dan heeft ie tijdens de 1e training laten zien enorm goed te kunnen koppen of de aangevers schrokken er van dat deze spits wél in de 16 stond.
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik heb liever dat hij zijn eerste invalbeurt een beetje kut is en daarna opbloeit, dan net als Guti en Mitrogoal een pracht van een eerste wedstrijd speelt en daarna blijkt op elk vlak tekort te komen.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Madueke schreef: 17 sep 2021, 09:30 Wel opvallend dat er direct allemaal voorzetten werder gegeven toen hij er in kwam. Dan heeft ie tijdens de 1e training laten zien enorm goed te kunnen koppen of de aangevers schrokken er van dat deze spits wél in de 16 stond.
Was gister nog niet gelukkig in zijn acties, maar wat wel op viel dat hij de strijd wil aan gaan met de verdedigers.
Dat hij constant druk zet en in de buurt van de 16 blijft hangen. Niet in de 16 zijn is nu net het zwakke punt van Zahavi.
Wel lekker dat hij een compleet ander type is waardoor we voorin echt anders kunnen spelen wanneer nodig.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ittot schreef: 17 sep 2021, 08:31 Viel nog niet mee. Deed zijn best en maakte wat oorlog.
Oorlog maken in de 16 is een van origine Utrechtse uitdrukking wat betekent dat door een niets of niemand ontziende spits een harde (voetbal)strijd gevoerd wordt.
"Betonspits" Dick Nanninga (1978 Argentinie "als ze schieten dan kop ik de kogels gewoon terug") was zowat de eerste die als een dergelijk type spits werd aangeduid.
Ook Cees van Kooten (de "Tank") en John van Loen ("de Rode Baron") waren voorbeelden hiervan.
Die uitdrukking is dus zo oud als Methusalem en is door jou in ere hersteld.

Forza Vinicius!
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

trouwepsvfan schreef: 17 sep 2021, 08:36 De term ‘oorlog maken’ is in no time gepromoveerd tot nieuwe woord van dit forum
Zullen we vanaf nu dan ook alleen nog maar de spelling "oorlogmaken" gedogen hier, voor het grootgemak? Groot gemak!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Viel idd niet mee. Behalve wat beuk werk, viel hij verder niet op. Maar dat deed Zahavi ook niet en die heb ik nu wel lang genoeg gezien om te weten dat hij niet het niveau brengt wat PSV moet nastreven. Of Vinicius het antwoord is, moet nog blijken. Blijf hopen op Romero eigenlijk, maar dat is ook wel tegen beter weten in.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als we hem 10 wedstrijden op rij in de basis zetten. Ook niet als hij er 0 heeft gemaakt na 4 wedstrijden.

Zahavi heeft zijn waarde echt wel, maar de upside van Vinicius is zoveel hoger dat ik daar op zou gokken en niet op de 'degelijkheid' van Zahavi.
danko-lazovic
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 588
Lid geworden op: 4 aug 2021
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Hij was inderdaad nog niet heel gelukkig in zijn acties, maar er gebeurde wel “iets” toen hij erin kwam. Houdt inderdaad wel de verdediging bezig, en je zag 1 moment dat hij erg aan het loeren is op een foutje bij de tegenstander. Ik denk dat verdedigers geen fijne middag hebben die tegen hem spelen. Ook het gevoel dat hij meerdere spelers bezig houdt, waardoor er ruimte voor andere kan komen. Even afwachten hoe dit zich ontwikkelt de komende weken. Helemaal met in het achterhoofd dat hij slechts 1 training heeft meegedaan.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eigelijk ook niks goed gedaan. Toch wel vraagtekens bij zijn kwaliteiten ookal zit ie er pas net.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Tjah, laat hem ff staan en geef hem ook de kans om samen met Noni en Gakpo te ballen.

Zahavi is klaar, kan echt niet meer.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Tot nu toe zeg ik: die kan er echt helemaal geen reet van. Wint geen kopduels, houdt geen bal vast, is sloom, de ballen springen van zijn voet.
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat Vincius zo snel al wordt afgeschreven kan er bij mij niet in.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Vreetzak schreef: 19 sep 2021, 16:44 Dat Vincius zo snel al wordt afgeschreven kan er bij mij niet in.
Emotie..
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Deze gast heeft donderdag en vandaag nou ook niet laten zien dat hij voor dit seizoen ook al voetballer was.
Wat een drama.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Heb er ook geen goed gevoel bij, was al niet overtuigd op basis van zn YouTube beelden maar deze twee invalbeurten brengen daar weinig verandering in. Hopelijk heb ik het mis maar geen goed onderbuik gevoel.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Emotie zit weer hoog bij vele supporters. Je weet wat voor type het is (pure spits) en hij moet bediend worden. Krijgt echter 0 ballen van zijn medespelers
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Veel te snel om Vinicius af te schrijven. Veel te snel ook om Zahavi af te schrijven trouwens, nogal een deceptie om te zien hoe snel iedereen die laat vallen... fans kunnen echt meedogenloos zijn.


Ik zag wel weer die uiting van wat zeer diepe frustratie lijkt bij Vini... best opvallend.

OnsPSV schreef: 19 sep 2021, 16:48Je weet wat voor type het is (pure spits)
Dat sommigen dat blijven herhalen snap ik niet helemaal, Vinicius is immers opgeleid als verdediger en zou volgens kenners voetballend meer brengen dan Zahavi - twee redenen waarom ik hem geen 'pure spits' zou noemen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mitro was best een behendige wendbare spits in vergelijking met deze man..
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Vreetzak schreef: 19 sep 2021, 16:44 Dat Vincius zo snel al wordt afgeschreven kan er bij mij niet in.
Die gast ken er werkelijk waar niks van. Of hij heeft zijn broer gestuurd
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 19 sep 2021, 16:49
Vreetzak schreef: 19 sep 2021, 16:44 Dat Vincius zo snel al wordt afgeschreven kan er bij mij niet in.
Die gast ken er werkelijk waar niks van. Of hij heeft zijn broer gestuurd
En dat zie jij al na 45 minuten ballen? Die jongen heeft toch aardig wat goede teams op zijn cv staan. Je zou zeggen als hij echt zo slecht was dat hij dan al veel eerder was afgeschreven. Geef die jongen een eerlijke kans.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Carlos Vinícius