Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mafkees
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Clown
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vinicius niet gelijk na rust al brengen, Gakpo er überhaupt uit halen (leek ook niet geblesseerd te zijn) voor nota bene Vinicius, terwijl Vinicius juist aanvoer nodig heeft en met Doan en Bruma op de flanken hij die niet gaat krijgen. Götze was ook slecht, maar als hij niet geblesseerd was ook een erg onlogische wissel. Madueke pas brengen bij 0-2 achter. Nee, ook Schmidt is vandaag zwaar door de ondergrens gezakt.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Een contractverlenging brengt de club in acuut gevaar. Op deze manier blijft je elk seizoen je parel(s) verkopen om het hoofd boven water te houden.

Het is mooi geweest.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, dit komt hard aan. Ook bij Schmidt maar hij is zo hardleers. Ben er ook even klaar mee.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

https://www.vi.nl/pro/analyse/arne-slot ... fronten-af
#simplythebest
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

RIO schreef: 19 sep 2021, 16:37 Ja, dit komt hard aan. Ben er ook even klaar mee.
Dit….
#FreeGeneratie4
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

KUTZOOI!
Kan er niet meer van maken en dekt de lading prima!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Joenepsv schreef: 19 sep 2021, 16:30 Dit speelde vorig seizoen ook al. Hij is gewoon een rare eigengereide snuiter die af en toe kortsluiting heeft en dan met de gekste opstellingen en wissels komt. Ik moet echt mijn best doen om een genuanceerd stukje te typen nu maar ik ben er wel van overtuigd dat een eventuele contract verlenging niet perse goed nieuws is.
Ik zou er ook mee wachten. Die wissels op fitheid slaan nergens op.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vind nog wel het ergste dat ik het gevoel krijg dat hij continu bezig is met te bewijzen dat hij de baas is. Hij wisselt de belangrijkste spelers op de meest idiote momenten en dan, op een keertje van Ginkel na (die nu uit de basisploeg lijkt te verdwijnen), zegt geen een speler ook maar iets van hoe belachelijk de wissels zijn.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En Roger, aub alles op de Eredivisie. Fuck de EL, laat Gotze dan rusten tegen Graz zodat je hem er tegen Ajax etc bij hebt. Elke keer als je zo'n topper verliest dan verlies je in principe 6 punten.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dn Trol schreef: 19 sep 2021, 16:33 Juist vandaag had hij zijn gelijk kunnen halen door je topspelers 90 minuten te laten staan. Met het idee; ik wissel als het kan, zodat als het echt moet ze 90 minuten lang vol gaan. Maar niks is minder waar
Dit is precies waarom ik zijn vroege wissels in voorgaande wedstrijden nog wel eens verdedigde. Zodat die spelers als het erom gevraagd wordt juist wel 90 minuten zouden kunnen maken.
Schandalige wedstrijd, schandalige nederlaag, schandalige wissels.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 19 sep 2021, 16:32
mr.top schreef: 19 sep 2021, 16:27Een paar mensen gaan inderdaad wel wat ver. Maar hebben ze ook ongelijk? Het is een feit dat de trainer monomaan vasthoudt aan zijn eigen systeem.
Volgens mij is dit echt onzin, Roger heeft juist laten zien heel flexibel te zijn in dat systeem.


Was het vandaag dat ie ook een heel raar interview gaf waarin ie veel te gemakkelijk op de kast zat? Er speelt hier wat anders, zegt mijn gevoel.
Wat zou er dan moeten spelen? Alles ging tot vandaag goed.

Volgens mij doe jij op dat interview met Maalderink van de NOS? Gewoon een irritante gast. Daar geef ik Schmidt gelijk in.
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 19 sep 2021, 16:38 Ik vind nog wel het ergste dat ik het gevoel krijg dat hij continu bezig is met te bewijzen dat hij de baas is. Hij wisselt de belangrijkste spelers op de meest idiote momenten en dan, op een keertje van Ginkel na (die nu uit de basisploeg lijkt te verdwijnen), zegt geen een speler ook maar iets van hoe belachelijk de wissels zijn.
Dat klopt wel denk ik. Denk dat al die vragen over zijn wisselbeleid er juist toe leiden dat hij nog meer zijn punt duidelijk wil maken. Hoe dan ook. Het zat er vandaag sowieso niet in, afgezien van de wissels. Dat Madueke er niet vanaf het begin instond is voor mij nog onbegrijpelijker
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Had iemand het gevoel in de rust na die drie wissels: zo, nu komt de grote omkeer? Bizar gecoacht en wederom volledig afgetroefd. Als geen enkele speler zijn niveau haalt, dan moet je bij de trainers zijn. Bij zowel Schmidt als Slot dus
El Dante
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ter verdediging van Schmidt, vorige week speelden we wel met onze beste spelers vrij lang en hebben we welgeteld een keer op goal geschoten in 45 minuten en werden we redelijk weggetikt tegen het slechtste AZ in jaren. Dat schot zat wel meteen, net als voor Feyenoord vandaag het geval was. Maar heb meer het gevoel dat je vandaag verliest omdat Sangaré er niet bij is waardoor onze speelstijl niet uit de verf komt, dan dat het komt omdat Schmidt zo matig wisselt. Neemt niet weg dat ik ook geen flikker van de wissels begreep vandaag.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Godver, na die 1e helft waren die wissels totaal onnodig.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Schandalig begonnen en gewisseld.
Ook nul vermogen zich aan te passen aan tactische slimmigheden van de tegenstander.
na een paar wedstrijden heeft iedereen door wat ze moeten doen tegen plan 1 en dan gaat hij door duwen met plan 1 ipv te varieren.
Nee, dan gaat hij varieren met de spelers, want aan zijn plan kan het niet liggen.

Van mij mag hij eruit. iig na dit seizoen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Tot vanmiddag pakken zijn wissels niet zo slecht uit, toch?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mr.top schreef: 19 sep 2021, 16:39Wat zou er dan moeten spelen? Alles ging tot vandaag goed.

Volgens mij doe jij op dat interview met Maalderink van de NOS? Gewoon een irritante gast. Daar geef ik Schmidt gelijk in.
Als je goed in je vel zit dan lach je óók om irritante gasten. Vond Roger er langs de lijn ook niet goed uitzien.

Wat er zou moeten spelen geen idee, dat vraag ik me nou juist af. Contract? Toch de deceptie van niet kunnen winnen van Sociedad? De kans dat het iets is waar we niks vanaf weten is altijd groter, we zien immers maar een paar fragmentjes uit 't geheel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Hoe krijg je het verzonnen om met Bruma te starten in plaats van Madueke, die je al rust gegeven heb zodat ie vandaag fit zou zijn. Daarna krijgt ie kortsluiting denk ik anders breng je niet Thomas en Doan voor Propper en Gotze. En als klap op de vuurpijl haal je Cody eraf als je achterstaat en laat je Bruma staan. Echt ongekend slecht gecoacht dit.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je selectie is dus ook niet breed genoeg. Mwene eruit, Boscagli ipv Sangare, dan heb je dus al je verdedigers al nodig. En Boscagli is echt geen middenvelder, ik zie liever een Ginkel en Thomas dan een Boscagli en Thomas. Of een Guti zelfs ipv Boscagli. Zet Boscagli maar LB ipv Max en Mwene RB als ie weer terug is. Dan heb je Teze en Max op de bank zitten als je opties nodig hebt.

Voor de rest moet je denk ik Zahavi toch iets langer laten staan, hem wat meer tijd geven om over dat dode punt te komen, elke keer 45 of 60 min werkt ook niet. En Gakpo, Gotze en Madueke moeten altijd starten.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

https://i.imgflip.com/5nijrb.jpg
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Schrijf maar alvast op: onder Schmidt worden we geen kampioen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vrees het ook, zeker omdat Ajax zo eenvoudig scoort in de Eredivisie tegen naieve clubs. Peter Booszje de 2e.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

RIO schreef: 19 sep 2021, 16:45
Voor de rest moet je denk ik Zahavi toch iets langer laten staan, hem wat meer tijd geven om over dat dode punt te komen, elke keer 45 of 60 min werkt ook niet. En Gakpo, Gotze en Madueke moeten altijd starten.
Belangrijk punt waarom het misgaat. Deze spelers hebben vertrouwen nodig, zeker Zahavi.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt