Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En nog een kleine toevoeging: Slot en Linssen vonden dat Feyenoord de 2e helft beter speelden. Die tweede helft die ik dus gezien heb. Blij toe dat ik eerste helft gemist heb.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

RIO schreef: 15 sep 2021, 07:33 Aursnerd en Trauma gaan scoren tegen ons let maar op.
2 tientjes op Ofir Marciano. Mark my words.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Slot was verbaasd dat het gelijkspel als puntverlies werd gezien. Blijkbaar vond ie 1’punt een mooi resultaat.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ruuddevil schreef: 15 sep 2021, 10:56 Slot was verbaasd dat het gelijkspel als puntverlies werd gezien. Blijkbaar vond ie 1’punt een mooi resultaat.
Toch knap. De laat zo laag leggen en er dan alsnog over struikelen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee hoor, eronder duiken en niet aanraken telt ook.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mooie vent, die Arne Slot. Die krijgt vragen over PSV en Schmidt en gaat vol in tegen de heersende meningen in de media, waarbij hij mijns inziens de juiste nuances plaatst omtrent o.a. het wisselbeleid.

Je proeft overigens ook wel enig ontzag voor PSV hoor.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heb de persco ook zitten kijken. Verstandige kerel zoals hij overkomt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3152
Lid geworden op: 26 sep 2020

Hij mag ook wel wat ontzag hebben voor ons :D

Feyenoord is historisch gezien een lastige tegenstander voor ons, de enige echte angstgegner in de eredivisie.
Gelukkig hebben we met 0-4 van Ajax en 0-3 van AZ gewonnen en daarmee ok 2 keer een negatieve trend doorbroken. Ik word steeds positiever naarmate de wedstrijd dichterbij komt. Jammer dat Sangare er niet bij is, dan was ik een stuk meer overtuigd.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 17 sep 2021, 16:16 Mooie vent, die Arne Slot. Die krijgt vragen over PSV en Schmidt en gaat vol in tegen de heersende meningen in de media, waarbij hij mijns inziens de juiste nuances plaatst omtrent o.a. het wisselbeleid.
Die Slot leert daar even het hele journaille een lesje nav een vraag over het wisselbeleid van Schmidt.
Hij zegt letterlijk dat het de taak is van journalisten om overal iets van te vinden maar als ze de achterliggende gedachte zouden kennen ze misschien een andere mening zou vertolken.
En dan de mokerslag "ik ken de achterliggende gedachte niet van Schmidt mbt zijn wissels, dus zou het van mij zeer ongepast zijn om daarover een oordeel te geven".
Zoiets noemen ze nu "in your face" maar ik heb niet de indruk dat het aanwezige journaille iets gesnapt heeft van deze achterliggende gedachte van Slot.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Misschien wel maar ja, het is hun baan om ook als ze niet weten waar ze het over hebben tóch een oordeel te geven...

It's tee vee, man!

Ik kijk en luister gewoon niet naar die programma's, hoef je je er ook nooit aan te ergeren. Relaxed man :cool:


Maar ja toegegeven, ik heb makkelijk praten... ik groeide nog op met Doe Maar:


Da's precies wat ik hoor als ik die mannekes in voetbalprogramma's hun mond open zie trekken: Rètètè!!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

https://www.vi.nl/nieuws/jarige-slot-on ... oede-woord
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3995
Lid geworden op: 7 aug 2018

Een beter team dan ik had verwacht.
Jammer dat ze een antwoord hebben gevonden op het spel van Schmidt. Hopelijk vinden ze er snel wat op.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als Feyenoord nou eens een keer net zo effectief zou zijn tegen Ajax als dat ze jaar in jaar uit tegen PSV zijn, dan pakken ze misschien tegen hun eens een keer punten. (Vandaag heeft PSV zelf geen mogelijkheid gehad om te scoren btw)
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Lekker lachen om Feyenoord. Gewoon 4-0 verliezen van die losers.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Voormalig KG schreef: 19 sep 2021, 16:20 Een beter team dan ik had verwacht.
Jammer dat ze een antwoord hebben gevonden op het spel van Schmidt. Hopelijk vinden ze er snel wat op.
Blauwdruk voor elk team in de competitie..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Als Feyenoord de inhaalwedstrijd wint, staan ze gewoon boven ons. Om je kapot te schamen.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Tja, eerder in de topic zei ik al dat ze een goede zet hebben gedaan met het aantrekken van Arne slot. Het is een beetje spijtig dat je op deze manier gelijk moet krijgen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kunnen alleen counteren, tegen clubs zoals Haifa lukt ze niks. Ben er nog steeds niet bang voor, maar meer bang dat Roger zo dom blijft aanvallen en wisselen. Alles op de Eredivisie, laat de B keus maar EL spelen. Ik wil een fitte Gotze, Gakpo en Madueke tegen Fey, Sociedad, Monaco, Graz kan me gestolen worden.

Kut kakkerlakken.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 19 sep 2021, 16:38 Kunnen alleen counteren, tegen clubs zoals Haifa lukt ze niks. Ben er nog steeds niet bang voor, maar meer bang dat Roger zo dom blijft aanvallen en wisselen. Alles op de Eredivisie, laat de B keus maar EL spelen. Ik wil een fitte Gotze, Gakpo en Madueke tegen Fey, Sociedad, Monaco, Graz kan me gestolen worden.

Kut kakkerlakken.
Je had juist daarom Feyenoord vandaag kunnen verrassen door op de counter te gaan spelen, maar elk tactisch vernuft om eens zoiets te doen ontbreekt bij deze coach.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3995
Lid geworden op: 7 aug 2018

milansandro schreef: 19 sep 2021, 16:25
Voormalig KG schreef: 19 sep 2021, 16:20 Een beter team dan ik had verwacht.
Jammer dat ze een antwoord hebben gevonden op het spel van Schmidt. Hopelijk vinden ze er snel wat op.
Blauwdruk voor elk team in de competitie..
Trauner is wel een uitstekende speler, daarvan lopen er niet veel in de eredivisie. Ik denk eigenlijk dat dit een van de beste verdediging is in de eredivisie. Bijlow, Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia dat is wel kwaliteit met Geertruida er achter. Het is niet breed maar wel kwalitatief goed.

Nog steeds niet goed te praten maar verdedigend deden zij, Kökçü en Toornstra uitstekend werk.
Dat kunnen maar weinig teams. Ikzie dit ook dus niet als blauwdruk.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Bijlow-Trauner-Senesi is wel het sterkste verdedigende blok op de Nederlandse velden. Daar kom je in de Eredivisie al heel ver mee.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

We zullen het aan het eind van het seizoen zien.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

TomPSV schreef: 20 sep 2021, 11:23 Bijlow-Trauner-Senesi is wel het sterkste verdedigende blok op de Nederlandse velden. Daar kom je in de Eredivisie al heel ver mee.
Op basis van dit potje? Vorige week was de driehoek Drommel, Obispo en Ramalho juist ijzersterk.

We zullen zien als Feyenoord achter komt te staan en meer naar voren moet spelen.

Denk dat de de achterste driehoek van Ajax, PSV en Feyenoord elkaar weinig ontlopen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

koetje schreef: 20 sep 2021, 12:48
TomPSV schreef: 20 sep 2021, 11:23 Bijlow-Trauner-Senesi is wel het sterkste verdedigende blok op de Nederlandse velden. Daar kom je in de Eredivisie al heel ver mee.
Op basis van dit potje? Vorige week was de driehoek Drommel, Obispo en Ramalho juist ijzersterk.

We zullen zien als Feyenoord achter komt te staan en meer naar voren moet spelen.

Denk dat de de achterste driehoek van Ajax, PSV en Feyenoord elkaar weinig ontlopen.
Senesi is veel beter dan Obispo.
Bijlow is veel beter dan Drommel.
Ramalho is iets beter dan Trauner, ontloopt elkaar niet veel.
Erg onder de indruk van de achterste driehoek van Feyenoord. Krijgen al tijden geen goal tegen en ook gister hebben we amper een kans tegen ze gecreëerd.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Een flater als gisteren betekent nog niet meteen dat Feyenoord een topteam heeft voor het hele seizoen en PSV er niks van kan. Het kan ook al vroeg het jaarlijkse hoogtepuntje voor Feyenoord zijn geweest. De selectie is daar flinterdun, als er noodgedwongen een paar afhaken blijft er ook niet zoveel meer over. Slot heeft een redelijk goed begin, maar we gaan het zien als het daar ook even wat tegenzit. Wat individuele kwaliteit betreft lijkt me dat Feyenoord mijlenver achter PSV staat. Ze moeten het vooral van de teamprestatie hebben. Eigenlijk een beetje the usual story.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik heb het ook helemaal niet over een topteam. Puur over die achterste 3. Middenveld en aanval vind ik erg mager, maar met een goede verdediging kun je al heel ver komen in de Eredivisie.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord