Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heb hem toch een keer een Otten cup zien afwerken als rcv hoor... Deed ie prima overigens
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

psvgouda schreef: 17 sep 2021, 11:45 Heb hem toch een keer een Otten cup zien afwerken als rcv hoor... Deed ie prima overigens
Ok, thx, dan heb ik niet de juiste info paraat. Maar verbaast me niets dat hij het goed deed als RCV ;-)
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 17 sep 2021, 10:59 Mwene op linksback is geen 'Brenet-optie' wat mij betreft.

Mwene is gewoon bijna perfect twee benig. Dus ook een echte linksback. Is in eerste instantie ook gekocht als backup voor die plaats. Sambo zou de backup voor Teze zijn.
Sambo zou helemaal niet de back-up voor Teze zijn, Sambo zou verhuurd worden.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Is gewoon totaal geen RB. Kan niets met een bal en hoe hij als een pupil stond bij de 0-3..ongelooflijk.
#simplythebest
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dumfries heeft een betere balcontrole…
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Teze was een van de weinige die enigszins in de buurt van een voldoende kwam.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Waardeloos als rechtsback.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

De minst slechte RB inderdaad, maar je kunt Teze niet ineens omturnen zonder dat er punten verspeeld worden. Na het niet halen van een stand-in voor Sangaré nog een kapitale blunder van JdJ.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vond hem ook waardeloos, aanvallend brengt ie niks en verdedigend echt een bron van onrust. Totaal geen gevoel voor ruimte en geen inzicht.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Mwene is beter.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

guus schreef: 19 sep 2021, 16:39Mwene is beter.
Die hebben we waarschijnlijk binnekort hard nodig om Max uit zijn lijden te verlossen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Contract ontbinden. iig nooit meer opstellen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs85 schreef: 19 sep 2021, 16:33 Teze was een van de weinige die enigszins in de buurt van een voldoende kwam.
Als je zoveel basale fouten maakt kom je vooral in de buurt van een diepe, diepe, diepe onvoldoende. Net als zijn collega op links.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hij kwam op geen enkele manier in de buurt van een voldoende. Volgende keer staat Mwene gewoon weer terecht in de basis.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 19 sep 2021, 16:51
Thijs85 schreef: 19 sep 2021, 16:33 Teze was een van de weinige die enigszins in de buurt van een voldoende kwam.
Als je zoveel basale fouten maakt kom je vooral in de buurt van een diepe, diepe, diepe onvoldoende. Net als zijn collega op links.
Precies.

Verdedigend én aanvallend zwaar onvoldoende. En hij heeft zelf gezegd dat hij hij rechtsback is... moet je zo'n jongen niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Is geen RB maar een CV. Mist werkelijk alles om een RB te zijn.
#simplythebest
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Heeft ook niet het spelinzicht voor die positie en is daarnaast technisch te beperkt. Zonde dat er geen RB is gekomen afgelopen window, die hadden we echt nodig. Net als een stand-in voor Sangare.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bij die 0-3 en 0-4 zie je gewoon dat ie bijna niks levert, hij dekt lucht en is altijd een stap te laat. De enige plek waar hij geen schade kan aanrichten is op de bank. Ik vind hem echt kwalitatief uitermate teleurstellend.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Om niet het MotM topic offtopic te laten gaan:
Voijke schreef: 19 sep 2021, 17:00 Degene die Teze bij de eerste 3 hebben laten m.i. zien er verdomte weinig van te snappen.
Ik was geen fan van hem op rechtsback, maar gisteren was het echt heel slecht. Bij de 0-4 meen ik laat hij zijn man lopen gaat wijzen naar anderen maar blijft zelf staan. Wtf joh.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat ik heel erg kwalijk neem, is dat we aan beide kanten geen back hebben die de flanken bestrijkt. Nou ja, die hadden we maar Max is helemaal lam nu.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

ShovingNE2 schreef: 20 sep 2021, 11:40 Om niet het MotM topic offtopic te laten gaan:
Voijke schreef: 19 sep 2021, 17:00 Degene die Teze bij de eerste 3 hebben laten m.i. zien er verdomte weinig van te snappen.
Ik was geen fan van hem op rechtsback, maar gisteren was het echt heel slecht. Bij de 0-4 meen ik laat hij zijn man lopen gaat wijzen naar anderen maar blijft zelf staan. Wtf joh.
Dat was tenenkrommend inderdaad. Typerend voor zijn spel.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vond Teze tot de 0-2 de minst slechte verdediger. Dat hij bij een 0-4 nog een fout maakt, vind ik niet heel relevant meer. Voor mij is de hele ploeg door de ondergrens gezakt en is het knap hoe Teze in de eerste helft overeind bleef ondanks dat Pröpper echt niks goed deed voor hem, Bruma dramatisch overal en nergens liep te stuntelen en Ramalho de mindere wedstrijd tegen Sociedad opvolgde met een zwakke eerste helft. Dat Teze vervolgens helemaal komt te zwemmen als de druk van Feyenoord toeneemt na de wissel van Gakpo, neem ik Teze niet zo kwalijk.

Is Teze zo goed als zijn voorgangers met de ondergewaardeerde Dumfries en de overgewaardeerde Arias? Nee, zeker niet. Maar met reële verwachtingen (dus niet verwachten dat hij een goede wedstrijd kan spelen als de ervaren mannen om hem heen door de ondergrens zakken), deed hij het tot de wissel van Gakpo echt wel redelijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ardbeg schreef: 20 sep 2021, 11:42 Wat ik heel erg kwalijk neem, is dat we aan beide kanten geen back hebben die de flanken bestrijkt. Nou ja, die hadden we maar Max is helemaal lam nu.
Dat heeft meer met een aanpassing in de speelwijze te maken dan dat het aan de backs ligt wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 20 sep 2021, 12:22
Ardbeg schreef: 20 sep 2021, 11:42 Wat ik heel erg kwalijk neem, is dat we aan beide kanten geen back hebben die de flanken bestrijkt. Nou ja, die hadden we maar Max is helemaal lam nu.
Dat heeft meer met een aanpassing in de speelwijze te maken dan dat het aan de backs ligt wat mij betreft.
Het resultaat is helaas hetzelfde
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ik hoor het Schmidt nog zeggen. 'We wisten dat Denzel en Donyell in principe aan hun laatste seizoen bij PSV gingen beginnen'.

Vervolgens heb je minimaal 1 jaar (!) de tijd om een fatsoenlijke rechtsback te kopen en nu lopen ze wat aan te kloten met een centerback op de rechtsbackpositie met alle gevolgen van dien. Kapitale blunder.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Madueke schreef: 20 sep 2021, 13:41 Ik hoor het Schmidt nog zeggen. 'We wisten dat Denzel en Donyell in principe aan hun laatste seizoen bij PSV gingen beginnen'.

Vervolgens heb je minimaal 1 jaar (!) de tijd om een fatsoenlijke rechtsback te kopen en nu lopen ze wat aan te kloten met een centerback op de rechtsbackpositie met alle gevolgen van dien. Kapitale blunder.
In feite was Teze vorig jaar een rechtsback op de centre-back positie, niet dit jaar andersom. Hij was altijd een rechtsback voordat Schmidt er een CV van maakte. Welke hij beter doet kun je over discussiëren, en kunnen we pas zeggen als hij wat langer de kans krijgt als rechtsback. Oneerlijke vergelijking met een seizoen waarin hij alle ruimte kreeg om zich te ontwikkelen als CV.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze