Bruma

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind hem, zelfs gisteren, echt stukken beter dan vorig jaar. Hij is beter in de kaats, er zit nu wel vaak een idee achter, hij doet verdedigende arbeid en hij scoort regelmatig. En ja, soms is er een vreemde pass, maar dit is voor ons gewoon een heel fijne speler en God weer wat er nog meer uit komt.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Moet wel leren rekening te houden met passinglijnen.

Vond 'm gisteren sowieso regelmatig wat verloren rondlopen, had moeite z'n positie t.o.v. de rest te bepalen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Best dreigend en geen dissonant. De bijna 0-4 kwam uit een door hem zelf opgezette aanval.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

https://www.ed.nl/PSV/armindo-bruma-ver ... ~ab3a2edf/

Ik kan hem niet lezen (is alleen voor abonnementhouders), ben wel erg benieuwd naar het verhaal. Indien iemand de inhoud kan delen (evt. PB), graag.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Er zijn dan atijd nog de copy-paste sites als oplossing tegen de betaalmuur

https://www.soccernews.nl/news/832807/b ... rm-eenzaam
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dat zou kunnen. Maar als dit gelijk aan het oorspronkelijke artikel is dan mis ik ook niets aan de inhoud van ED. Erg summier dit. Staat niets nieuws in dan afgelopen week al naar buiten kwam en wat ongeveer in de leesbare kop te zien is bij ED.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Met alle respect naar Bruma maar dan nog is er veel en veel te veel geld voor hem betaald.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dat sowieso. Maar volgens mij zei bijna iedereen dat. Net zoals Doan een overbodige Mark van Bommel aankoop was.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV



Mooi interview. Echt een jongen die gebaat is van een arm om zijn schouder heen. Hoop dat hij zich nog beter kan ontwikkelen in de toekomst.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat een verhaal zeg. Wat een verhaal.

We wisten het meeste wel inmiddels, maar dit komt best binnen. Je voelt de pijn door zijn verhaal heen zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik had al een zwak voor dat ventje maar dit interview is voor mij een eyeopener. Ik wist niet dat hij zo in de put zat. Verklaard wel zn enorme dip.

Je ziet de pijn gewoon in zn ogen terwijl hij het verteld over zijn klote periode. Heb met dit manneke te doen en voel me dan ook best slecht over de keren dat ik hem uitgekafferd had na een zaadpot.

Hoop van harte dat hij het plezier en drive weer kan terugvinden en iedereen in NL doen verbazen.
P.s valt me wel op dat hij wel soort van bewijsdrang / last heeft van de enorme transfersom die voor hem betaald is.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 sep 2021, 10:16 Wat een verhaal zeg. Wat een verhaal.

We wisten het meeste wel inmiddels, maar dit komt best binnen. Je voelt de pijn door zijn verhaal heen zeg.
Een keer een Bruma sfeeractie, en die jongen legt er 15+ in
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Riffii schreef: 15 sep 2021, 10:33

Je ziet de pijn gewoon in zn ogen terwijl hij het verteld over zijn klote periode. Heb met dit manneke te doen en voel me dan ook best slecht over de keren dat ik hem uitgekafferd had na een zaadpot.

Dat is het vaak. Voor de gemiddelde supporter is het redelijk zwart/wit: het is goed of het is slecht, op basis van veldprestaties. Maar goed, wij weten dan vaak ook niet van de hoed en de rand.

Maar de vraag die mij nu rest: is een nare opmerking van [mention]ShovingNE2[/mention] de reden dat Luckassen zijn echte potentie niet haalt?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Mooi. 2 jaar geleden is op sportief vlak een periode die ik nog steeds probeer te verdringen, maar voor hem was het prive al helemaal verschrikkelijk. Een dierbare verliezen en bestolen worden, allemaal gedurende het van Bommel-debacle.

Grappig dat hij het over Utrecht-uit heeft, dat was inderdaad het kantelpunt. Weet nog dat ik vóór die wedstrijd eens een keertje alle vertrouwen had in een overwinning. Uiteindelijk zat ik te kijken alsof ik water zag branden, zo slecht was het. Ik kwam volgens mij een paar dagen ervoor of erna naar het stadion voor PSV-LASK en dat was ook zo enorm matig. Iedereen was onherkenbaar als je het vergeleek met Rosenborg-uit bijv, waar PSV volledig in control was. In de thuiswedstrijd 3 maanden later kon heel het team er opeens geen pepernoot meer van tegen hetzelfde team. Bizar seizoen, dat je van prima naar slecht kan gaan.

Blij dat hij zijn rust weer heeft gevonden, het is in ieder geval te zien in zijn spel. Hij zal geen Robben/Memphis/etc. worden, maar hij levert tot nu toe echt wel een bijdrage. Zolang hij dat blijft doen, is het top.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

We denken over voetballers nog wel eens als wegwerpartikelen, maar dit soort intense gebeurtenissen bepalen het verhaal achter de man. Op Youtube is ook zo'n intens verhaal van Vinicius te vinden waar hij wordt geinterviewd door Lucas Moura (tijdens hun Tottenham periode)
Bruma zal nooit mijn favoriete voetballer worden, maar ik zal toch met andere ogen kijken en hopen dat hij het vertrouwen terug betaald.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Goed ook dat hij (en vast ook PSV) besluiten de fans wat meer inzicht te geven, zowel voor de fans als voor hemzelf. Levert begrip op en hopelijk werkt het ook weer een beetje bevrijdend om niet langer een schijn op te hoeven houden... dat zou ruimte kunnen geven voor extra ontwikkeling.

Op een mooi seizoen samen Armindo, succes! :pul:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Josef Dettelbacher schreef: 15 sep 2021, 10:33
ShovingNE2 schreef: 15 sep 2021, 10:16 Wat een verhaal zeg. Wat een verhaal.

We wisten het meeste wel inmiddels, maar dit komt best binnen. Je voelt de pijn door zijn verhaal heen zeg.
Een keer een Bruma sfeeractie, en die jongen legt er 15+ in
:lol:

Goh, wat zou ik graag dat experiment aangaan komend weekeinde. Stel jezelf eens voor dat hij er dan inderdaad vijf in legt tegen Feyenoord.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dan ga ik nadenken over een tatoeage
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 sep 2021, 10:16 Wat een verhaal zeg. Wat een verhaal.

We wisten het meeste wel inmiddels, maar dit komt best binnen. Je voelt de pijn door zijn verhaal heen zeg.
Precies dit inderdaad. Goed: een topspeler is het nog steeds niet, maar je snapt wel waarom hij op een gegeven moment met zijn ziel onder z'n arm liep en niks meer goed deed. Twee enorm ingrijpende gebeurtenissen in korte tijd, het doet wat met een mens. Je voelt gewoon mee met zijn lijden.

Ik hoop voor die jongen dat hij van waarde kan zijn en op het kampioensfeest massaal wordt toegezongen. Dat zou mooi zijn.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ShovingNE2 schreef: 15 sep 2021, 12:25 Dan ga ik nadenken over een tatoeage
forum hernomen naar forum.bruma.nl
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Respect voor Bruma, plaats zijn prestaties toch wel in perspectief. Een leuke sfeeractie voor hem zou leuk zijn. Dit soort jongens presteren veel beter wanneer ze zich geliefd voelen. Ik hoop voor hem dat hij met de minuten die hij krijgt als vervanger van Gakpo of Madueke kan schitteren dit seizoen!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 sep 2021, 12:25 Dan ga ik nadenken over een tatoeage
Nadenken? Dat houdt in dat je er toch rekening mee houdt :lol:
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Hmmmm triest verhaal zeg, ook wel een eye opener voor mezelf om die jongens toch wat meer krediet te geven. Voel me er tot over dat ik hem zo heb af lopen branden. Is een ander verhaal dan bijvoorbeeld luckassen die zich ook negatief over PSV uitte. Bruma heeft nooit iets negatiefs over PSV gezegd en prijst zelfs de supporters voor hun steun (😅).

Hoop van harte voor hem dat hij gelukkig blijft zoals ie nu is en hem verdere ellende bespaart gaat blijven.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het beeld van de voetballer Bruma wijzigt niet drastisch met dit verhaal. Maar zijn extreem lage ondergrens uit die periode wordt hiermee wel verklaard.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Deze keer wel goed in de kleine ruimte.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Viel sterk in
Sangaré, le Roi du PSV :strong:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Bruma