Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ykhim schreef: 14 sep 2021, 19:16
Armada schreef: 14 sep 2021, 18:40 Ik wil wel voorzichtig zijn enzo... maar tegen dit Feyenoord moet je met 3-0 kunnen winnen. Minimaal.
Dat roepen we natuurlijk elk jaar. Vrijwel altijd is het toch niet zo. En soms wordt het 10-0.

Het wordt waarschijnlijk gewoon weer klote: Bijlow houdt er vast weer alles uit, Malacia speelt een van zijn twee jaarlijkse wereldwedstrijden, Dessers scoort van 30 meter en Linssen speelt als prime Messi. Of Makkelie keek net naar de hemel toen hij een rode kaart had moeten trekken. De meest belachelijke dingen gebeuren in dit affiche, al scheelt het vast iets dat we thuis spelen.
Dit dus. Helemaal mee eens. We zijn altijd beter dan Feyenoord op papier. Echter krijgen ze al jaren op de een of manier een soort vleugels of kunnen ze dingen die ze in 32 andere wedstrijden niet kunnen. De lijst met bizarre dingen is zo groot. Achabar met wereld doelpunten, el ahmadi die alleen tegen ons scoort, Jorgensen in een giga dip scoort ook nog ff 2 x etc.. Ook deze zondag zal het wel weer zo zijn dat de slechtste speler van Feyenoord (bijvoorbeeld Dessers) ineens met een driedubbele salto van eigen helft de bal in de laatste minuut erin jankt en dat wij daarvoor 32 x de paal hebben geraakt en 14 keer de lat.

De enige wedstrijd waar ik oprecht niet naar uit kijk omdat het zo fucking irritant is en zo fucking voorspelbaar. Ik hoop echt dat de wedstrijd tegen Ajax en tegen AZ ons helpt ook dit te doorbreken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dieptepunt voor mij was toch wel die nederlaag waarin Zoet een bal tegen de borst wilde klemmen en 'm met een millimeter over de doellijn trok, in precies die editie dat er doellijntechnologie was. Zoiets bizars kun je vooraf niet eens verzinnen. Dat soort onzin gebeurt als wij tegen Feyenoord spelen.

Je kan alle edities naast elkaar zetten en een lijstje met tientallen incidenten opstellen, en dan ben je nog niet eens toegekomen aan ''weggespeeld worden''. Het is treurig.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim schreef: 14 sep 2021, 19:16
Armada schreef: 14 sep 2021, 18:40 Ik wil wel voorzichtig zijn enzo... maar tegen dit Feyenoord moet je met 3-0 kunnen winnen. Minimaal.
Dat roepen we natuurlijk elk jaar. Vrijwel altijd is het toch niet zo. En soms wordt het 10-0.

Het wordt waarschijnlijk gewoon weer klote: Bijlow houdt er vast weer alles uit, Malacia speelt een van zijn twee jaarlijkse wereldwedstrijden, Dessers scoort van 30 meter en Linssen speelt als prime Messi. Of Makkelie keek net naar de hemel toen hij een rode kaart had moeten trekken. De meest belachelijke dingen gebeuren in dit affiche, al scheelt het vast iets dat we thuis spelen.
En dat we dit seizoen de meest volwassen ploeg in jaren hebben, scheelt denk ik ook heel veel.

Ik zie gewoon echt niet hoe wij dit kunnen verliezen, tenzij we FC Eindhoven vragen om de wedstrijd voor ons te spelen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Op zich is het onderhand wel weer eens tijd voor een 10-0 toch?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Feyenoord heeft al jaren teams met een zeer lage ondergrens, maar ook met een relatief hoog plafond wat relatief weinig bereikt wordt. Dat zijn dus teams die een paar keer per jaar kunnen schitteren. Motivatie is daarin een bepalende factor en die is tegen PSV superhoog, hoger dan tegen Ajax omdat ze tegen ons meer in hun kansen geloven, een geloof wat gedurende een bepaalde periode met voor hen goede resultaten gegroeid is, misschien wel volgend op een periode waarin de motivatie tegen ons extra hoog was door die 10-0.

Als wij naar de Kuip gaan denken we altijd dat we tegen het Feyenoord gaan spelen wat we tot dan toe in de competitie gezien hebben maar we treffen dan altijd die uitzonderlijk goed gemotiveerde, schitterende versie... dus ze hebben ook steeds het voordeel van een verrassingseffect.

Natuurlijk moeten we dat alles kunnen doorbreken maar dan moeten we zelf wel met de juiste mindset aantreden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Josef Dettelbacher schreef: 14 sep 2021, 20:12
Ykhim schreef: 14 sep 2021, 19:16

Dat roepen we natuurlijk elk jaar. Vrijwel altijd is het toch niet zo. En soms wordt het 10-0.

Het wordt waarschijnlijk gewoon weer klote: Bijlow houdt er vast weer alles uit, Malacia speelt een van zijn twee jaarlijkse wereldwedstrijden, Dessers scoort van 30 meter en Linssen speelt als prime Messi. Of Makkelie keek net naar de hemel toen hij een rode kaart had moeten trekken. De meest belachelijke dingen gebeuren in dit affiche, al scheelt het vast iets dat we thuis spelen.
En dat we dit seizoen de meest volwassen ploeg in jaren hebben, scheelt denk ik ook heel veel.

Ik zie gewoon echt niet hoe wij dit kunnen verliezen, tenzij we FC Eindhoven vragen om de wedstrijd voor ons te spelen.
Ik snap wat je zegt. Theoretisch gezien klopt dat ook helemaal. Echter vorig jaar scoorde Diemers! tegen ons. En Berghuis met een kopbal..

En wat Ykhim ook al zei, de lijst met onmogelijk bedenkbare dingen die tegen Feyenoord gebeuren is echt onwijs lang,.

Laatste 4 thuiswedstrijden in de competitie gelijk gespeeld terwijl we toch echt meestal veel beter waren. Daarvoor 1 keer gewonnen en 1 keer verloren verloren.

Laatste 6 uitwedstrijden 5 x verloren en 1 x gewonnen.

Laatste 12 wedstrijden 2 keer gewonnen tegen ze. Dus een echte angstgegner, daar zit geen logica achter.

Ik denk dat we na de zware wedstrijd tegen Sociedad gaan gelijk spelen tegen een uitgerust Feyenoord dat weer iets wonderbaarlijks laat zien (goal van Bijlow ofzo).
King Cobra
Bankzitter
5
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jan 2019

Ykhim schreef: 14 sep 2021, 20:06 Dieptepunt voor mij was toch wel die nederlaag waarin Zoet een bal tegen de borst wilde klemmen en 'm met een millimeter over de doellijn trok, in precies die editie dat er doellijntechnologie was. Zoiets bizars kun je vooraf niet eens verzinnen. Dat soort onzin gebeurt als wij tegen Feyenoord spelen.
En het ergste was nog: die doellijntechnologie was maar aan 1 kant van het veld. 😠
En die lul van een Nijhuis maar opzichtig met z’n horloge pronken.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We pakken ze toch gewoon. We hebben een enorm volwassen team staan dat in een hoop toppers (Gala, Midtjylland, Benfica, Ajax en in mindere mate AZ) gewoon goed heeft gepresteerd en spelen daarnaast nog thuis. Zij hebben nog geen serieuze test gehad. Tijd om heel NL te laten zien hoe kwetsbaar ze zijn.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Ittot schreef: 14 sep 2021, 19:49
Ykhim schreef: 14 sep 2021, 19:16

Dat roepen we natuurlijk elk jaar. Vrijwel altijd is het toch niet zo. En soms wordt het 10-0.

Het wordt waarschijnlijk gewoon weer klote: Bijlow houdt er vast weer alles uit, Malacia speelt een van zijn twee jaarlijkse wereldwedstrijden, Dessers scoort van 30 meter en Linssen speelt als prime Messi. Of Makkelie keek net naar de hemel toen hij een rode kaart had moeten trekken. De meest belachelijke dingen gebeuren in dit affiche, al scheelt het vast iets dat we thuis spelen.
Dit dus. Helemaal mee eens. We zijn altijd beter dan Feyenoord op papier. Echter krijgen ze al jaren op de een of manier een soort vleugels of kunnen ze dingen die ze in 32 andere wedstrijden niet kunnen. De lijst met bizarre dingen is zo groot. Achabar met wereld doelpunten, el ahmadi die alleen tegen ons scoort, Jorgensen in een giga dip scoort ook nog ff 2 x etc.. Ook deze zondag zal het wel weer zo zijn dat de slechtste speler van Feyenoord (bijvoorbeeld Dessers) ineens met een driedubbele salto van eigen helft de bal in de laatste minuut erin jankt en dat wij daarvoor 32 x de paal hebben geraakt en 14 keer de lat.

De enige wedstrijd waar ik oprecht niet naar uit kijk omdat het zo fucking irritant is en zo fucking voorspelbaar. Ik hoop echt dat de wedstrijd tegen Ajax en tegen AZ ons helpt ook dit te doorbreken.
Kan allemaal wel. Ik koop er niets voor.

Nee, oneens. Van dit Feyenoord wint PSV met relatief gemak.

Oh ja, we spelen thuis.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hier moeten we gewoon met 3-0 overheen. Geen excuses.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Armada schreef: 14 sep 2021, 20:40Nee, oneens. Van dit Feyenoord wint PSV met relatief gemak.
Dat is het hele punt: wij spelen nooit tegen het Feyenoord wat we tot dan toe gezien hebben ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

ziege maar ook zagge schreef: 14 sep 2021, 20:59
Armada schreef: 14 sep 2021, 20:40Nee, oneens. Van dit Feyenoord wint PSV met relatief gemak.
Dat is het hele punt: wij spelen nooit tegen het Feyenoord wat we tot dan toe gezien hebben ;)
Deze keer echt niet. Zelfs als Feyenoord 2x zo goed als ze tot nu lijken, dan nog 3-0.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Met een Europese sfeer in het stadion blazen we deze groep non valeurs echt helemaal weg. Ik hoopte serieus op 3 punten maar sinds de 1-2 nederlaag van FC Wageningen tegen RKC Waalwijk ben ik nog niet zo teleurgesteld geweest.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik keek net op Livescore en zag de bank van Feyenoord. Ik moest vooral erg hard lachen.

Als we hier niet van winnen kunnen tik ik een grote krat weg. Als we wel winnen een kleintje. :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik zie net dat Feyenoord vandaag gespeeld heeft! Of misschien ook niet echt, gezien de 0-0 tegen Maccabi Haifa.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Of die keer dat er een bal vanuit het publiek in het veld werd gegooid en ze scoorde, echt je verzint het niet. Scoorde fucking Diemers niet afgelopen jaar tegen ons?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

En wat te denken van dat spitsje wiens naam ik ben vergeten. Scoorde zijn enige 2 goals tegen ons, waarvan 1 met een omhaal. Het is altijd hetzelfde verhaal. Dat ventje zit nu ergens in de KKD op de bank.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Achabar?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Aursnerd en Trauma gaan scoren tegen ons let maar op.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Kom eens op man, iets meer vertrouwen mag wel! Ik hoop dat onze spelers er wat meer vertrouwen in hebben dan sommigen hierboven, want anders kunnen we net zo goed niet gaan...
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ruuddevil schreef: 15 sep 2021, 07:16 En wat te denken van dat spitsje wiens naam ik ben vergeten. Scoorde zijn enige 2 goals tegen ons, waarvan 1 met een omhaal. Het is altijd hetzelfde verhaal. Dat ventje zit nu ergens in de KKD op de bank.
Ananas Akbar
in 34 duels 6 goals waarvan 2 (1/3e dus) tegen PSV. Daarna flop bij PEC en via de KKD (NEC en Dordrecht) naar ACS Sepki OSK in Roemenië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anass_Achahbar
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Alles goed en wel. Het klopt natuurlijk dat er gemiddeld meer rare dingen gebeuren in de wedstrijden tegen de havenslaven: Achahbar, Botteghin, die gek die reclameborden meende doormidden te moeten schieten, merkwaardige scheidsrechterlijke dwalingen in het badkuipje enz. enz. En natuurlijk is er allesbehalve een garantie op winst. Nooit. Bij geen enkele wedstrijd maar zeker deze niet. Toch schat ik de kans behoorlijk hoog in dat het dit jaar goed wèl zal gaan. En wel door de bijna 'flow' waarin PSV zich lijkt te bevinden. Of althans op weg naar. Net zo vaag als de onlustgevoelens bij menigeen op basis van de bekende resultaten uit het verleden. Feyenoord zal voorlopig een speciale lastige tegenstander zijn, vast wel. Maar... Enfaarom is er m.I. net zoveel reden om wat optimistischer te zijn dan om zo met de kol tussen de schouders te zitten zoals anderen doen. Afsluiten met het even nietszeggende 'we gaan het zien' dan maar. En als we toch de natte vinger in de lucht steken dan zeg ik 2-1, misschien zelfs 3-1. Heb er hoe dan ook veel zin in. Maar eerst EL! Nog meer zin in!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Volgens de Trouw heeft Feyenoord gisteren eeen ‘stabiele indruk gemaakt’ en zijn ze de eerste wedstrijd ‘goed doorgekomen’

Even voor mijn duidelijkheid: Maccabi is toch de allerzwakste broeder uit de ploeg?

https://www.trouw.nl/a/~b8eddce9/
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Ik heb de 2e helft gezien. Niet om aan te gluren. Het was vooral inzet, maar er zat bijna geen idee achter.
Waar dat stabiele nu vandaan gehaald wordt? De 33-jarige Chery, die nog bij o.a. Groningen en ADO heeft gespeeld was gisteren notabene 1 van de betere/actievere Maccabi Haifa-spelers.
Fc Eindhoven - Helmond Sport op maandag was nog een betere wedstrijd waar tenminste kansen werden gecreëerd en iets meer ballen aankwamen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 15 sep 2021, 09:12 Even voor mijn duidelijkheid: Maccabi is toch de allerzwakste broeder uit de ploeg?
Yup. Worden nog dronken getikt door RKC.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

En nog een kleine toevoeging: Slot en Linssen vonden dat Feyenoord de 2e helft beter speelden. Die tweede helft die ik dus gezien heb. Blij toe dat ik eerste helft gemist heb.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord