Studio Voetbal

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wilde net zeggen wat [mention]Ykhim[/mention] zegt. Hebben jullie het programma wel gekeken als je zo reageert over wat Van der Vaart zegt? Of heb je dan alleen één zinnetje gezien waar hij de term “kutgoals” gebruikt? Van der Vaart was heel positief over onze kwaliteiten en ook over de goals, maar is liefhebber van Ajax en het voetbal wat daarbij hoort. Later noemde Haké de goal van Pröpper een prachtige schijtgoal, omdat het natuurlijk vanuit zijn perspectief liever niet had kunnen gebeuren. Logisch, toch?

Tevens schatte Van der Vaart ons hoog in, omdat we naar voren toe kwaliteit en creativiteit hebben, maar het achterin ook goed dicht kunnen houden en op de counter kunnen spelen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 13 sep 2021, 12:32 Ik vind het best kwalijk dat zelfs mensen als Rik Elfrink meedoen aan het framen van de uitspraak van Vd Vaart. Als je gekeken en geluisterd hebt ligt het veel genuanceerder dan ''kutgoals''. Sterker nog: hij noemde het zelfs letterlijk prachtige doelpunten. Had verder ook wel een prima, realistische analyse van de wedstrijd: AZ voetbalde beter, maar was voorin niet goed genoeg en PSV wel, waarbij hij zelfs aangeeft zich als Ajacied niet comfortabel te voelen bij hoe sterk PSV op dit moment is. Dat geeft een heel ander beeld dan ik nu links en rechts zie verschijnen op de sociale media.

In toplanden zou men verder hooguit als voetnoot hebben aangegeven dat AZ leuk speelde. In toppers is dat van secundair belang. Het gaat om resultaat en 0-3 staat als een huis in een wedstrijd die, naar je mag aannemen, een van de moeilijkste van het seizoen zal zijn geweest voor PSV. Maar daar hoor je dan weer erg weinig mensen over.
Ik lees zojuist dit pas:

Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Het wordt tegenwoordig een sport om hard te roepen dat iedereen tegen ons is en voor Ajax is. Elke kritische opmerking of clickbait titel wordt direct besproken en positieve opmerkingen laten we passeren.

Ik vind over het algemeen dat de mensen op tv harstikke enthousiast zijn over PSV.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dat soort lui kun je gemakkelijk onder de Sunny Bergmans, Arie Boomsma’s en de Sylvana Simons’en scharen van deze wereld. Niet kijken, wel iets opvangen en dat dan negatief uitvergroten overal en er schande van spreken.

Het was een prima uitzending, Freek J daargelaten.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Haha oke ik vond van der vaart al een immense loser maar nu slaat ie echt door in z’n Ajax fanboy gehalte. Zojuist in de rust bij het ziggo CL kanaal:

“PSG heeft dan wel Messi, Neymar en Mbappe maar verder is het allemaal maar moah. Er is niemand die ik bijvoorbeeld bij Ajax in de basis zou willen zien, ja misschien die keeper.”

Over opportunisme gesproken, Ajax sprankeld een helft en PSG heeft het ff lastig tegen Brugge. Man man man.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is dus typisch de naïviteit van de Nederlandse media. Die leren niet van het feit dat Van de Beek het lachertje is van de Premier League en dat de spits van Ajax overal is mislukt. Dus Raffie: geen enkele speler van Ajax zou bij PSG in de basis staan.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ruuddevil schreef: 16 sep 2021, 07:41 Dit is dus typisch de naïviteit van de Nederlandse media. Die leren niet van het feit dat Van de Beek het lachertje is van de Premier League en dat de spits van Ajax overal is mislukt. Dus Raffie: geen enkele speler van Ajax zou bij PSG in de basis staan.
Beweer jij nu dat Tadic niet even Neymar uit het team zou spelen? Gek!
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik dacht, laat ik maar weer eens naar dat programma met van Hooijdonk en Afellay kijken aangezien Schmidt zijn gelijk werd bevestigd.
Het ging twee zinnen over hoe geweldig het wel niet was voor de Eagles dat ze Het Grote Ajax op de 0 houden en dat was het wel, vervolgens, om het maar niet te veel over dat puntverlies te hebben gaan we het maar doodleuk over formule 1 hebben.

Oh, en Fortuna was echt verschrikkelijk, die horen helemaal niet in dezelfde competitie te spelen als Ajax.

Ik las laatst hier dat het wel meeviel met die ajaxpijperij in dit programma. Daar ben ik het dus niet mee eens.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

'Reactievoetbal', mompelde de Witte Chinees tussen een paar zinnen van zijn tafelgenoten door. 'Geen herkenbaar voetbal', stelde de huichelaar uit Breda. Misschien doen we toch wel weer mee... ;)
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Je zou haast denken dat ze er toch niet zo gerust op zijn he. Lekker populistisch ook "78% vindt dat PSV afscheid moet nemen van Schmidt"

Overigens wel nadat het eerst uitgebreid over Max Verstappen ging in studio Voetbal
Dit was weer 1 keer en niet meer. Wat een kut programma zeg.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ook de Telegraaf en het AD lieten zich behoorlijk kennen. Normaal gesproken moet je daar van minuut tot minuut hoe lezen geweldig Ajax is, nu niks te zien en werd het teleurstellende resultaat verstopt achter het afscheid van Dikkie Dik.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zo te horen heeft Afellay er de pleuris in dat PSV bovenaan staat..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

En AZ mag niet verdedigen tegen Ajax van Raffie.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Zo dan. Vandaag maar een keer gekeken, lange tijd niet gedaan. Raffia geeft gewoon toe dat Diemen zijn club is en hij nam die witte Chinees meteen mee als fanboy. En dan Ibi…. Van PSV held naar ….helemaal niets meer….
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Afellay vergeet dat er maar 1 plek is waar hij altijd terecht zou kunnen. PSV is zijn club maar hij is vergeten waar ie vandaan komt en dat hij elders nooit aan de bak zal komen als ze zijn open deuren zat zijn.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Hij heeft de deur naar PSV wel dicht gegooid. Of PSV heeft dat al gedaan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als PSV dat heeft gedaan ligt het aan hem zelf. En daar gaat ie spijt van krijgen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond het helemaal geen gekke uitspraak eigenlijk. Je kan hier een willekeurige pagina in het Schmidt-topic openslaan en dan kun je ongetwijfeld een post vinden die hetzelfde zegt, maar dan wordt er wél voor geapplaudisseerd. Vreemd.

Net als vd Vaart die zegt dat hij Ajacied is. Natuurlijk zegt hij dat en dat is wat mij betreft zelfs goed, dan weet je namelijk meteen hoe je analyses en uitspraken in perspectief kunt plaatsen. Het is geen journalist die objectiviteit hoort te waarborgen.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Gewoon rancuneus omdat PSV niet verder met hem wilde. Hij dacht zelf nog mee te kunnen op topniveau. En verder wil ie een beetje populair doen om het Ajaxgetinte programma naar de mond te praten.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim schreef: 12 dec 2021, 23:41 Ik vond het helemaal geen gekke uitspraak eigenlijk. Je kan hier een willekeurige pagina in het Schmidt-topic openslaan en dan kun je ongetwijfeld een post vinden die hetzelfde zegt, maar dan wordt er wél voor geapplaudisseerd. Vreemd.
Kijk nog eens terug, en dan ook de manier waarop hij het zegt en de blik in z'n ogen erbij.

Zo praat ik alleen over exen die de save games van m'n PlayStation memory card "per ongeluk" hadden verwijderd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ibi vieze rat
#FreeGeneratie4
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 12 dec 2021, 23:47Zo praat ik alleen over exen die de save games van m'n PlayStation memory card "per ongeluk" hadden verwijderd.
Ibi is vast ook rancuneus, dat gevoel deel ik wel. Van daaruit heeft hij ook weleens dingen gezegd waarvan ik denk: joh, heb je überhaupt wel een idee van hoe het in elkaar steekt? Maar dit vond ik verder geen rare uitspraak.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Ykhim schreef: 12 dec 2021, 23:41 Ik vond het helemaal geen gekke uitspraak eigenlijk. Je kan hier een willekeurige pagina in het Schmidt-topic openslaan en dan kun je ongetwijfeld een post vinden die hetzelfde zegt, maar dan wordt er wél voor geapplaudisseerd. Vreemd.

Net als vd Vaart die zegt dat hij Ajacied is. Natuurlijk zegt hij dat en dat is wat mij betreft zelfs goed, dan weet je namelijk meteen hoe je analyses en uitspraken in perspectief kunt plaatsen. Het is geen journalist die objectiviteit hoort te waarborgen.
Dat over VdV ben ik met je eens. Dat had ik wellicht wat duidelijker moeten opschrijven. Maar bij Affelay vind ik het zeer geforceerd over komen als hij over PSV praat. Het leek er voor mij op of dat hij er perse met gestrekt been in wilde gaan. Misschien moet hij ook maar hier gaan posten dan.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Afellay was als speler bij PSV al een walgelijk ventje met het verstand en de pijngrens van een kind van 4. Ik snap werkelijk niet waarom hij als analist mag aanschuiven, tijdens het EK liet hij bijna dagelijks zien hier totaal niet voor geschikt te zijn.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Oh ik vind dat Afellay juist prima over voetbal kan praten, en ook wel zinnige dingen zegt. Zijn culturele achtergrond zal daarnaast ook wel een rol spelen waarom hij daar zit vandaag de dag. Ik vond het gisteren alleen opvallend dat ie een ontzettend chagrijnige kop trok.

Een Waterreus kan zoiets veel luchtiger brengen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Ibi een grote open deur die er een kunst van maakt om met iets andere woorden precies hetzelfde te zeggen als zijn tafelgenoten.

Dat gebash op PSV mag echt wel wat minder. Dan kan ik eigenlijk Vd Vaart nog meer waarderen. Die lult ook onzin maar doet niet alsof hij objectief is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Studio Voetbal