Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik geef de hoop nog niet op. Mooi dat het begin van Bommel zo goed is, het zij hem gegund. Maar het blijft zwaar kut zoals de zaken bij PSV zijn gegaan met hem. Wie weet ontstaat er in de toekomst een gelegenheid dat een veranderde Bommel wèl die toptrainer van PSV kan zijn die ik, en ongetwijfeld vele anderen, in hem hoopten te kunnen zien
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ailon schreef: 11 sep 2021, 17:56 En weer doet Herr von Bommel het vandaag
Nu 4x winst uit 4 en trotse Bundeliga koploper.
Einfach meisterlich!
Zo begon het bij ons ook! ;)
Heel knap, maar 3 van de 4 ook wel tegen matige tegenstanders natuurlijk. Hoe dan ook wel knap. Hoop dat ie het de komende weken door kan zetten, ook in de CL.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs85 schreef: 11 sep 2021, 18:29
Ailon schreef: 11 sep 2021, 17:56 En weer doet Herr von Bommel het vandaag
Nu 4x winst uit 4 en trotse Bundeliga koploper.
Einfach meisterlich!
Zo begon het bij ons ook! ;)
Heel knap, maar 3 van de 4 ook wel tegen matige tegenstanders natuurlijk. Hoe dan ook wel knap. Hoop dat ie het de komende weken door kan zetten, ook in de CL.
Je kunt de Bundesliga niet met de Nederlandse eredivisie vergelijken.
Daar zijn de onderlinge verschillen veel kleiner. En al helemaal in het grote middenveld waarvan elke club - vwb Bundesliga begrippen - als matig bestempeld kan worden. Inclusief Wolfsburg.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mooi voor Mark.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ailon schreef: 11 sep 2021, 18:36 Je kunt de Bundesliga niet met de Nederlandse eredivisie vergelijken.
Daar zijn de onderlinge verschillen veel kleiner. En al helemaal in het grote middenveld waarvan elke club - vwb Bundesliga begrippen - als matig bestempeld kan worden. Inclusief Wolfsburg.
Ik denk dat Thijs85 vooral probeert om e.e.a. te temperen. Bij PSV begon het ook leuk en uiteindelijk werd dat een enorm fiasco. Nu bij Wolfsburg begint hij redelijk goed, maar je hebt het naast een wankel RB Leipzig wel over wedstrijden tegen verse promovendi en de kansloze hekkensluiter. Dat is in drie van de vier gevallen niet eens middenmoot, maar gewoon onderkant Bundesliga en zeker ploegen die gewoon een klasse of twee minder zijn. Daar moet je gewoon van winnen als je Wolfsburg bent. Daarnaast is het bekeravontuur uitgelopen op een amateuristisch drama. In het kader van een totale beoordeling is dat natuurlijk een fors minpunt, misschien wel twee of drie.

Maar goed, wel leuk voor 'm. Benieuwd of ze de lijn kunnen doortrekken nu.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 12 sep 2021, 01:05
Ailon schreef: 11 sep 2021, 18:36 Je kunt de Bundesliga niet met de Nederlandse eredivisie vergelijken.
Daar zijn de onderlinge verschillen veel kleiner. En al helemaal in het grote middenveld waarvan elke club - vwb Bundesliga begrippen - als matig bestempeld kan worden. Inclusief Wolfsburg.
Ik denk dat Thijs85 vooral probeert om e.e.a. te temperen. Bij PSV begon het ook leuk en uiteindelijk werd dat een enorm fiasco. Nu bij Wolfsburg begint hij redelijk goed, maar je hebt het naast een wankel RB Leipzig wel over wedstrijden tegen verse promovendi en de kansloze hekkensluiter. Dat is in drie van de vier gevallen niet eens middenmoot, maar gewoon onderkant Bundesliga en zeker ploegen die gewoon een klasse of twee minder zijn. Daar moet je gewoon van winnen als je Wolfsburg bent. Daarnaast is het bekeravontuur uitgelopen op een amateuristisch drama. In het kader van een totale beoordeling is dat natuurlijk een fors minpunt, misschien wel twee of drie.

Maar goed, wel leuk voor 'm. Benieuwd of ze de lijn kunnen doortrekken nu.
He beker echec had niets met van Bommel te maken maar met de verantwoordelijke teammanager Philipp Wegner die blijkbaar niet op de hoogte was van het uitzonderlijke reglement wisselspelers bekervoetbal Bundesliga. Je moet wel minpunten toekennen aan de juiste persoon. Ook als van Bommel de eindverantwoordelijkheid heeft.
Er is geen een Duitse coach die het complete "Handboek reglementen wedstrijden Bundesliga" uit zijn hoofd kan opdreunen. Daar heb je nu personeel voor om dat soort administratieve zaken in de gaten te houden. En mijnheer Wegner is niet door van Bommel aangesteld maar al een jaar of drie teammanager van de Wolfsburg selectie.

Verder heb ik in de laatste 5 jaar redelijk wat wedstrijden in de Bundesliga gezien (Dortmund, Gladbach) en mij viel op dat daar zowat iedereen van iedereen kan winnen.
De laatste 5 jaar is alleen de onderste ploeg met forse puntenafstand gedegradeerd. De rest lag redelijk dicht bij elkaar (op de top-2, Bayern en Borussia, na).
Een klasse of twee minder is naar mijn menig nogal overdreven gesteld.
Bovendien heeft Wolfsburg vorig seizoen behoorlijk overgepresteerd. Daarvoor was het middenmoot of zelfs tegen degradatiezone aan.

Ik heb hier nogal wat posten gelezen dat van Bommel al na twee maanden op straat gezet zou worden (na notabene een oefencampagne) maar voorlopig staat hij aan kop met een zeer middelmatige ploeg.
"Het is allemaal de schuld van van Bommel"...... ook dat hij nu met zijn ploeg op de 1ste plaats staat. :grin:
Laatst gewijzigd door Ailon op 12 sep 2021, 01:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het geen sterk argument om de schuld voor het wisselincident bij een ander neer te leggen. Je hoeft als coach niet elke regel te kennen, maar dit betreft zoiets basaals dat het van Bommel echt wel aan te rekenen valt. Hier moet je als trainer gewoon van op de hoogte zijn, geen excuses. Het is een enorme smet op een verder prima start.

Maar verder heb ik weinig behoefte aan weer een discussie over zijn kwaliteiten. Je standpunt daarin is helder.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 12 sep 2021, 01:52 Ik vind het geen sterk argument om de schuld voor het wisselincident bij een ander neer te leggen. Je hoeft als coach niet elke regel te kennen, maar dit betreft zoiets basaals dat het van Bommel echt wel aan te rekenen valt. Hier moet je als trainer gewoon van op de hoogte zijn, geen excuses.
Verre van basaal. Dit reglement wisselspelers was nu net in Beker Bundesliga een uitzondering op de gebruikelijke UEFA regel waar wel voor de 6de keer gewisseld mag worden tijdens de verlenging (zie bijvoorbeeld het afgelopen EK!!).
Reëler is dus: "hier moet je als trainer gewoon van op de hoogte gesteld worden door een staflid administratieve zaken, geen excuses".
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Roep wat je wil hoor. Op dat niveau moet je dat soort dingen als trainer gewoon helder hebben, je bent geen hulpeloze puppy. En al helemaal niet als je zo'n een grote mond hebt over professionaliteit in de organisatie.

Maar hier laat ik bij, waarde. Geen mogelijkheid dat we hier uit gaan komen.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Zo begon ie ook bij PSV. Heb verder niks met Wolfsburg, maar dit is allemaal typisch Bommel. Eerst veel winnen, veel energie, maar daarna hebben tegenstanders je door en kan hij de boel niet rechtzetten.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 12 sep 2021, 02:20 Roep wat je wil hoor. Op dat niveau moet je dat soort dingen als trainer gewoon helder hebben, je bent geen hulpeloze puppy. En al helemaal niet als je zo'n een grote mond hebt over professionaliteit in de organisatie.

Maar hier laat ik bij, waarde. Geen mogelijkheid dat we hier uit gaan komen.
We verschillen bij uitzondering duidelijk van menig en dat is natuurlijk geoorloofd. Zonder dat zou het maar een saaie bedoening zijn op dit forum.
Dus roep ik hieronder even wat ik wil. ;)

Wolfsburg heeft rondom haar selectie een organisatie die redelijk standaard is voor BVO's.
Op de eerste plaats is er de coaching staf, bestaande uit hoofdcoach, assistent coaches c.q. veldtrainers, en keeperstrainers. Eindverantewoordelijk voor dit staf orgaan is van Bommel. En op zijn beurt rapporteert hij weer aan de "managing director sport" (TD), Schmadtke.

Verder zijn er een aantal ondersteunende staf organisaties zoals fitness en performance coaches, medische staf, fysiotherapeuten, scouting, video analisten en sport wetenschappers, logistieke en administratieve staf, team management, supervisors e.a. Al dit personeel rapporteert uiteindelijk aan de TD, Schmadtke en opereert ter ondersteuning van de coaching staf.
Voor een succesvolle club in de bedrijfstak betaald voetbal is een professionele organisatie een vereiste, de verantwoordelijkheid van een directie en heeft dus niets te maken met een "grote mond" van iemand maar is gewoon "common sense" om doelmatig en effectief te kunnen opereren. Dat voorkomt "hulpeloze puppies"

Gebruikelijk binnen BVO's is ook dat een hoofdcoach voor een groot deel bepaalt - samen met de TD - wie in zijn staforgaan als medewerker wordt aangesteld.
Voor de ondersteunende organistaties wordt dat bepaald door de directie en met name de TD.
Een Technisch Directeur van een beetje op niveau zijnde BVO stuurt uiteindelijk tientallen medewerkers aan, soms meer dan 100 man personeel (dus ook een JdJ bij PSV). Binnen een dergelijke organisatie dienen dan de functies eenduidig omschreven en de verantwoordelijkheden duidelijk belegd te zijn.
Op deze manier is het vrij eenvoudig wie qua resultaat voor wat afgerekend dient te worden.

Een aantal voorbeelden.
De Bundesliga voert elk seizoen en fors aantal regelwijzigingen door die betrekking hebben op spelers. Zo ook bijvoorbeeld het dragen van gezichtsmasker. Wanneer een speler deelneemt aan een wedstrijd met een gezichtsmasker wat niet reglementair is en dus van het veld gestuurd wordt, dan is dat niet toe te rekenen aan de coaching staf i.c. van Bommel, maar aan de medische staf.
Wanneer een buschauffeur onderweg is met de selectie naar de tegenstander, een verkeerde afslag neemt, daarna in een file belandt en reglementair te laat arriveert waardoor de wedstrijd verloren wordt verklaard, dan is dat niet toe te rekenen aan de coaching staf i.c. van Bommel, maar aan de logistieke staf.
Zo ook met een reglementswijziging die op zich een uitzondering is en duidelijk afwijkend is van de gebruikelijke UEFA standaard. Het is de verantwoordelijkheid van team management c.q. de administrative staf om iedereen, die dat aanbelangt, daarvan op de hoogte te stellen.
Van van Bommel wordt evenmin verwacht dat hij thuis zelf in een excel sheetje bijhoudt welke speler per wedstrijd tegen geel of rood aanloopt en ook niet voor hoeveel wedstrijden spelers geschorst zijn. Een professionele (administratieve) organisatie informeert hem op tijd daarover.

Van Bommel is nog steeds een clubicoon van PSV en heeft nmi wel enig recht op een genuanceerde benadering van zaken wat zijn functioneren betreft. En eigenlijk zou dit gebruikelijk moeten zijn voor eenieder die in zijn functie betrokken is bij een BVO selectie.

"Van Bommel is de schuld van alles" is - naar mijn mening - even kortzichtig als onterecht.
Laatst gewijzigd door Ailon op 12 sep 2021, 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Gun Bommel het beste.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

[mention]Ailon[/mention] Je blijft maar doen alsof mensen dat suggereren he, dat Bommel de schuld van alles zou zijn. Lijkt me toch enigszins een stropopje.

Heel mooi áls het 'm daar wel lukt, dan heeft ie denk ik toch wat geleerd. Bij ons heeft ie er hoe dan ook een potje van gemaakt. Daarmee was hij niet de schuld van alles maar ook niet bepaald een positieve factor in het geheel - en een trainer die een negatieve impact op zowel de teamprestaties als op de sfeer in de hele club heeft, dat is m.i. op zich al echt een zeer kwalijke zaak en de mate waarin dat bij Bommel het geval was is m.i. uitzonderlijk te noemen; normaliter houden trainers eerder de eer aan zichzelf of worden ze eerder vriendelijk verzocht hun meerwaarde elders aan te bieden.

Het was een flinke puinzooi en het is misschien jammer maar wat hij daarna ook presteert kan daar niks meer aan veranderen. Misschien zit er wel een fantastische trainer in Bommel maar de episode bij PSV was hoe dan ook nogal bitter en dat is voor de meeste supporters net wat belangrijker dan zijn verdere carrière, zou ik denken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Revolinho schreef: 12 sep 2021, 03:20 Zo begon ie ook bij PSV. Heb verder niks met Wolfsburg, maar dit is allemaal typisch Bommel. Eerst veel winnen, veel energie, maar daarna hebben tegenstanders je door en kan hij de boel niet rechtzetten.
Je hebt niet eens ongelijk. Maar je mag ook niet uitsluiten dat hij wel degelijk iets geleerd heeft. Als het traject bij Wolfsburg te vergelijken is met zijn periode bij PSV, dan gaan we zien hoe hij dit opvangt.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 12 sep 2021, 13:55 @Ailon Je blijft maar doen alsof mensen dat suggereren he, dat Bommel de schuld van alles zou zijn. Lijkt me toch enigszins een stropopje.
Nee, geen stropopje maar gewoon een duidelijke illustratie dat het "gevoel" over zijn functioneren bij PSV direct op hem persoonlijk geprojecteerd wordt bij de eerste de beste miskleun van de Wolfsburg organisatie.
Laatst gewijzigd door Ailon op 12 sep 2021, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het gewoon een beetje onzin, beste Ailon. Op dat niveau mag je enige proactiviteit verwachten van alle betrokkenen. Als coach laat je je hierover informeren, maar je gaat er ook zélf actief naar op zoek, even navraag doen naar veranderingen of belangrijke zaken om te weten. Je noemt gele kaarten als voorbeeld, van spelers mag je toch ook verwachten dat ze dit weten of hier achteraan gaan als ze dat niet doen?

Je zet hem hier bijna neer als een halfgod of absolute opperbaas voor wie de hele organisatie maar moet werken, zonder dat hij daar zelf keiharde verantwoordelijkheden in heeft.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 12 sep 2021, 14:20 Ik vind het gewoon een beetje onzin, beste Ailon. Op dat niveau mag je enige proactiviteit verwachten van alle betrokkenen. Als coach laat je je hierover informeren, maar je gaat er ook zelf actief naar op zoek, even navraag doen naar veranderingen of belangrijke zaken om te weten. Je noemt gele kaarten als voorbeeld, van spelers mag je toch ook verwachten dat ze dit weten of hier achteraan gaan als ze dat niet doen?

Je zet hem hier bijna neer als een halfgod of absolute opperbaas voor wie de hele organisatie maar moet werken, zonder dat hij daar zelf keiharde verantwoordelijkheden in heeft.
Nee hoor, ik schilder gewoon een duidelijke organisatie met informatieplichten. En de "opperbaas" is bij PSV de Jong en bij Wolfsburg Schmadtke aan wie van Bommel namens de Technische Staf rapporteert. Is ook duidelijk te lezen in mijn vorige bericht.
Spelers die achteraan rennen aan hun opgelopen kaarten om bewust te worden voor welke wedstrijden ze wel of niet geschorst zijn of wanneer het een tijdschorsing of het een aantal wedstrijd schorsing betreft.... je meent het.
Een professionele (administratieve) organisatie licht - op tijd!! - hierover de Technische Staf in en die neemt overeenkomstig adequate maatregelen waar het spelers betreft.
Van Bommel is geen "halfgod" ( :lol: ) maar heeft de verantwoordelijkheid voor het functioneren van de technische (coaching) staf en niet andere staf organisaties zoals bij voorbeeld een ondersteunend werkende medische staf. De eindverantwoordelijkheid ligt bij de Technisch Directeur voor al die staforganisaties

PSV is in het verleden uit het bekertoernooi gegooid vanwege een ongerechtigde speler (Da Costa), Jong PSV eveneens vanwege een ongerechtigde speler (Wilson), alsmede "vergeten" John de Jong (!!!!) in te schrijven voor de CL evenals van Nistelrooy en Addo zodat die Europees niet bvoor PSV mochten uitkomen.
En niemand die dit toen alleen op het bord van de coach heeft gelegd maar toen werd gewoon de eigen organisatie erop aangesproken.
Maar blijkbaar schijnt dat in het geval van van Bommel als coach allemaal anders te liggen.
Het is voor hem te hopen dat in de toekomst de Wolfsburg spelersbus niet te laat bij een tegenstander arriveert met als mogelijk gevolg dat een wedstrijd verloren wordt verklaard :mrgreen:

PS
Wie zegt dat van Bommel zich over dat bewuste geval niet heeft laten informeren en hij door de verantwoordelijke niet correct is ingelicht?
Het hele gedoe rondom de 4de man met die 6de wissel in de verlenging bevestigt dat alleen maar.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is nooit alleen de schuld van één iemand in dit soort situaties, dat heeft ook niemand beweerd. Verschillende poppetjes gaan hier in de fout en van Bommel is daar een van. Dat is heel wat anders dan dat alles zijn schuld is, of dat het alleen iemand anders schuld is. Dit zijn praktische zaken die zowel bij administratie als staf bekend moeten zijn.

Ik vind het vooral opmerkelijk daar hij te kennen gaf zich met alles te bemoeien vanuit zijn rol als trainer. Blijkbaar heeft hij dat toch een beetje los kunnen laten. Wel jammer voor hem en Wolfsburg dat het dan meteen ook de beker kost.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 12 sep 2021, 02:20 Maar hier laat ik bij, waarde. Geen mogelijkheid dat we hier uit gaan komen.
:wonder:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

:mrgreen:

Ik mag Ailon wel. Mooi gesprek zo. Leuk hoe perspectieven zo ver uit elkaar kunnen liggen terwijl het in essentie om kernprincipes gaat, en dat het geen gekibbel omtrent een foute weergave van feiten betreft.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 12 sep 2021, 14:59 Het is nooit alleen de schuld van één iemand in dit soort situaties, dat heeft ook niemand beweerd. Verschillende poppetjes gaan hier in de fout en van Bommel is daar een van. Dat is heel wat anders dan dat alles zijn schuld is, of dat het alleen iemand anders schuld is. Dit zijn praktische zaken die zowel bij administratie als staf bekend moeten zijn.

Ik vind het vooral opmerkelijk daar hij te kennen gaf zich met alles te bemoeien vanuit zijn rol als trainer. Blijkbaar heeft hij dat toch een beetje los kunnen laten. Wel jammer voor hem en Wolfsburg dat het dan meteen ook de beker kost.
Als iemand van de ondersteunende staf, bijvoorbeeld de medische, niet bereikbaar is vanwege een "9 to 5" mentaliteit dat mag, nee is het zijn plicht, dat van Bommel hen hierover aanspreekt.
Als iemand van de administratieve staf zich niet houdt aan de informatieplicht en van Bommel niet inlicht over een binnen gekomen schorsing, dan mag, nee is het zijn plicht dat van Bommel zo iemand aanspreekt.
Heeft niets met bemoeienis te maken maar met professionaliteit.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Het lijkt mij dat je als coach niet zelf in al dat soort reglementen moet duiken, maar dat overlaat aan je organisatie. Je kan als coach je tijd wel beter gebruiken. Kan me volledig in [mention]Ailon[/mention]'s argumenten vinden hier. Ik vind het juist ook slecht van de 4e official, je zou van zo'n man juist mogen verwachten dat hij weet wat is toegestaan qua wissels.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

van Bommel is om 1 reden ontslagen en nee dat waren niet de resultaten.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Lekker cryptisch, [mention]Op weg naar nr 25[/mention]! :)

Volgens mij waren de resultaten ook een factor, maar goed. Sterker nog, op basis van de resultaten hadden we beter een maand of 2,3 eerder afscheid kunnen nemen... dan hadden we het seizoen nog kunnen redden met behulp van Ad Interim.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 12 sep 2021, 17:41 Lekker cryptisch, @Op weg naar nr 25! :)

Volgens mij waren de resultaten ook een factor, maar goed. Sterker nog, op basis van de resultaten hadden we beter een maand of 2,3 eerder afscheid kunnen nemen... dan hadden we het seizoen nog kunnen redden met behulp van Ad Interim.
Ik zie dat een deel van mijn bedoelde post niet geplaatst is, zal de Karmeliet zijn. Uiteraard hebben de resultaten een rol gespeeld maar dé reden dat hij ontslagen is, is het feit dat hij zich onmogelijk heeft gemaakt. Spelers, staf, directie en andere werknemers afvallen en public en dan lekker naar de pers. Ik hoop oprecht dat hij dat afleert. De kou is uit de lucht tussen hem en de club, als hij als coach slaagt, zie ik hem graag een keer terugkomen om het werk af te maken hier.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Destijds zei iemand daar nog iets over wat ik wel zinnig vond klinken nl. dat zijn status bij PSV eigenlijk te groot was voor de bescheidenheid die past bij een beginnende trainer (en helemaal als de resultaten instorten). Kan me daar wel wat bij voorstellen. In combinatie met zijn karakter dan natuurlijk.. Phillip ging bijv. totaal anders met de zaken om.

Proost, trouwens ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel