Phillipp Mwene

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En nu onze beste man van de eerste helft, denk ik. Die Karlsson en Wijndal komen er nauwelijks aan te pas.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Mwene > Teze. Assistje ook he!! 😁
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 11 sep 2021, 21:47 En nu onze beste man van de eerste helft, denk ik. Die Karlsson en Wijndal komen er nauwelijks aan te pas.
Beste man, eens. Karlsson en Wijndal nauwelijks aan te pas? Dan kijken we naar een andere pot. Er komt enorm veel gevaar via die flank. Dat komt niet door Mwene, hoor. Ramalho is matig. Het middenveld zwemt.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ykhim schreef: 11 sep 2021, 21:47 En nu onze beste man van de eerste helft, denk ik. Die Karlsson en Wijndal komen er nauwelijks aan te pas.
Als Mwene onze beste man is, speelt de rest heel zwak.

En dat klopt dus ook. Weet niet of ik hem de beste vind van vanavond maar speelt goed.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Echt een prima aanwinst en niet op basis van opportunisme na vandaag maar een speler als hem transfervrij binnen halen is een compliment aan iedereen die daar bij betrokken is geweest.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Kwam vandaag in zn kracht: vastbijten in je tegenstanders en ballen afpakken. Prima pot!
#simplythebest
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Goede wedstrijd gespeeld vanavond. Dikke prima.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Goede pot inderdaad, zijn beste tot nu toe!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Morgen die gefrustreerde Karlsson afleveren bij het postkantoor. Lekker hoor.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Prima wedstrijd, mag ook gezegd worden. Defensief ook.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik vind hem echt groeien. Ook vandaag behoorlijk, en tegen een redelijke tegenstander 😅.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ontwikkeld zich prima binnen dit systeem, oprecht een goede aanwinst zo transfervrij.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Robson de Souza schreef: 16 sep 2021, 23:47 Ik vind hem echt groeien. Ook vandaag behoorlijk, en tegen een redelijke tegenstander 😅.
Het blijft toch echt een grote lilliputter.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Verticaal uitgedaagd?

Ik vind hem echt prima. Beter dan ik had durven hopen voor deze transfervrije speler eigenlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ik vind hem met name defensief wel wat stappen maken, hoewel hij ook niet echt getest werd gisteren. Aan de bal is het nog steeds zeer beperkt. Ja hij is wel balvaardig maar hij heeft geen voorzet, geen echt goede inspeelpass schuin naar voren, lijkt in paniek te raken als hij in de buurt vd 16 de bal krijgt en zal dit seizoen denk ik op 0 goals en 0 assist uitkomen op deze manier. Misschien zijn we afgelopen jaren verwend geweest met Dumfries, max eerste half jaar, Angelino, Willems etc. maar ik wil gewoon meer zien dan een plichtmatige back die defensief ok is (hoe hoger het niveau hoe minder) en balvaardig maar verder niets toevoegt aanvallend.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Op 0 en 0 eindigen zou toch knap zijn aangezien hij tegen AZ een assist heeft gegeven :mrgreen:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Het rent en het vliegt maar. En dan is Teze blijkbaar nog slechter op die positie.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Samen met Zahavi en Doan een dikke schande dat ze onder contract staan bij PSV en zelfs mogen spelen.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Schijt 7 kleuren in de broek aan de bal
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Sparta liet hem hartstikke vrij, maar op die ene voorzet op Zahavi na, deed hij echt alles fout.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Als Mwene heel erg zijn best doet kan hij net aanhaken. Ik weet niet welke scout of wie dan ook in deze opgevoerde tuinkabouter een versterking zag maar die wil ik adviseren om iets anders te gaan doen. Eerlijk is eerlijk, hij verzaakt niet en werkt de balletjes uit de broek. Maar het is voetballend van een ontstellend laag niveau. Het is ook niet voor niks dat hij op 27 jarige leeftijd nog bij een laagvlieger in de Bundesliga zat zonder noemenswaardige loopbaan. Goedkoop is duurkoop. In de winter een fatsoenlijke rechtsback halen en we zijn voetballend een stuk verder.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is ook een prima breedtespeler, maar niet meer dan dat. Naar mijn idee werd hij ook daarvoor gehaald, dan is het een prima aanwinst. Als basisspeler komt hij tekort.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is gewoon de zoveelste miskoop van De Jong, is net als veel andere aankopen gewoon een zeer matige voetballer. Als deze man bij Bv Heerenveen zou spelen zou toch geen enkele PSV supporter om deze man vragen. Als je iets positief wilt zeggen over deze man is dat hij hard werkt, maar zodra je van een voetballer zegt dat zijn misschien wel beste kwaliteit is dat hij hard werkt, zeg je eigenlijk dat hij niet goed genoeg kan voetballen. Jammer dat onze scouting dat niet gewoon ook ziet.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hij is gekomen als stand-in, maar het feit dat hij nu basisspeler is geeft aan dat ze compleet gefaald hebben met de opvolging voor Dumfries.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Maar hij brengt wel meer varatie als Dumfries. Ik blinf erbij, Dumfries kan niks onder druk van een tegenstander. Mwene gaat nog een mannetje voorbij, kapt hier en daar eens. Heeft ook harde voeten, maar ja. Dumfries mis ik niet. Nooit.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoort geen basis-materiaal te zijn. Prima als wissel maar niet goed genoeg voor de basis.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Phillipp Mwene