Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mooi, shirtje besteld met Götze achterop.

Wat een nieuws. Geweldig!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mag ik voortaan elke maandag zo wakker worden? Alsjeblieft, PSV?
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Geweldig nieuws! Is ontzettend belangrijk voor ons en laat hiermee zien dat nog langer te willen zijn. Noemt Schmidt ook als een van de redenen van zijn verlenging, die zal dan denk ik ook wel verlengen binnenkort.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 06 sep 2021, 09:59 Mag ik voortaan elke maandag zo wakker worden? Alsjeblieft, PSV?
Moet PSV dan elke maandag het contract met Gotze verlengen? :mrgreen:
La vida és massa curta per no fer broma
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

DadOfThree schreef: 06 sep 2021, 10:02
Ykhim schreef: 06 sep 2021, 09:59 Mag ik voortaan elke maandag zo wakker worden? Alsjeblieft, PSV?
Moet PSV dan elke maandag het contract met Gotze verlengen? :mrgreen:
Als dat zou kunnen... Komende 4 jaartjes nog in het eerste van PSV en daarna lekker scouten of de jeugd trainen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als het even kan. Mogen ze voor de afwisseling ook een keer Gakpo of Madueke doen hoor.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Denk dat het een combinatie van sportieve en persoonlijke factoren is waardoor hij blijft. Sportief gezien is hij hier onbetwiste basisspeler bij een trainer waarmee het goed matcht en kan hij elk jaar om de prijzen spelen en is er kans op Champions Leaque.

Persoonlijk denk ik dat hij het lekker vindt dat hij nu in rustig vaarwater is gekomen. Geen Duitse roddelpers meer, maar hij kan wel daar nog in relatieve rust met zijn vrouw en kind wonen.

Overigens heeft zijn vrouw op Instagram er meerdere malen op gehint dat ze graag een tweede kindje willen samen. Wellicht dat dat ook mee speelt dat ze gewoon in deze omgeving een gezin willen opbouwen en niet gedurende een evt zwangerschap weer naar Italië of Spanje moeten verhuizen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mick Jagger schreef: 03 sep 2021, 16:16 Ik denk dat hij ook bij een titel en/of EL-winst niet verlengt. Hij heeft een paar dagen geleden opnieuw aangegeven dat hij graag nog weer een keer in een topcompetitie wil spelen en de kans is groot dat, als hij nog een jaar zou blijven, het in de CL bij 6 potjes blijft. Bovendien, tegen de tijd dat hij dan transfervrij is is hij ook 'alweer' 31. Ik vraag me af hoeveel clubs uit de grote competities dan nog zitten te wachten op Mario Götze. Maar goed, proberen kan (en in zijn geval moet) altijd natuurlijk.
Hahaha, deze idioot heeft er dus totaal geen verstand van, hè?

Maar wat een fantastisch (en onverwacht) nieuws! Geweldig begin van de week!
En als iemand het Premium-artikel heeft, zou ik die ook graag willen ontvangen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Geweldig nieuws!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

We hebben de wereldtop afgetroefd!

https://www.vi.nl/nieuws/cl-clubs-toond ... voor-gotze
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

trouwepsvfan schreef: 06 sep 2021, 10:05 Denk dat het een combinatie van sportieve en persoonlijke factoren is waardoor hij blijft. Sportief gezien is hij hier onbetwiste basisspeler bij een trainer waarmee het goed matcht en kan hij elk jaar om de prijzen spelen en is er kans op Champions Leaque.

Persoonlijk denk ik dat hij het lekker vindt dat hij nu in rustig vaarwater is gekomen. Geen Duitse roddelpers meer, maar hij kan wel daar nog in relatieve rust met zijn vrouw en kind wonen.

Overigens heeft zijn vrouw op Instagram er meerdere malen op gehint dat ze graag een tweede kindje willen samen. Wellicht dat dat ook mee speelt dat ze gewoon in deze omgeving een gezin willen opbouwen en niet gedurende een evt zwangerschap weer naar Italië of Spanje moeten verhuizen
Denk het ook, en dat getuigt van een gezonde dosis zelfkennis. Het was al van Guardado bekend dat ze hier de rust koesteren. Belangrijk voor de uitstraling van PSV om specifieke spelers over te halen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 06 sep 2021, 09:57 Mario voelt zich duidelijk lekker bij PSV. Er is een plan, hij is belangrijk en hij hij woont en leeft waarschijnlijk rustig met zijn gezin. Mooi dat een speler met zo’n status nogmaals kiest voor onze club, dat geeft een positief signaal.
Dit gaat echt effect hebben voor de komende jaren. Ik sta nog een klein beetje te stuiteren van dit nieuws. Ik hoopte vurig op een extra jaar, maar hij tekent gewoon voor twee jaar bij. En dit betekent (lijkt mij) ook dat Schmidt gaat bijtekenen. Uitstekende aantrekkingskracht op spelers de komende jaren. Dat is bijna een garantie op prima spelers. PSV is een tandje bij aan het schakelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

In meerdere opzichten echt geweldig nieuws, Schmidt de volgende en dan kan het bouwen écht doorgaan, iedere window weer verbeteren en doorselecteren. Mario binnenkort eindelijk eens in een echt vol stadion zien, kijk er als een kind naar uit.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Benieuwd of dit er voor zorgt dat de naam Götze er voor zorgt dat je in die vijver kan blijven vissen en dat dit effect zo uitgroeit dat je meerdere vergelijkbare spelers zo kan binenhengelen!
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Zat stiekem wel te hopen op een jaartje erbij, maar dit echt niet durven dromen. Echt geweldig!

Wat een uitstraling voor de club ook, Götze is internationaal echt geen vergeten naam en nog altijd een prima leeftijd. Mocht hij toch eerder vertrekken, dan moet daar tenminste wel voor betaald worden. Al kan ik me in dit geval wel voorstellen dat er schappelijke afspraken gemaakt zijn. Zou ook gewoon terecht zijn overigens. Het is al een gift dat hij hier meerdere seizoenen wil spelen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hij zal een heel dik contract hebben en nu helemaal gekregen hebben en dat vind ik hem ook waard. Dit seizoen ook van zo'n niveau dat dit ook naar andere spelers te verkopen is. Een speler als hem maakt het team een stuk beter binnen en buiten het veld. Die is zijn geld voor PSV meer dan waard. En juist door een goede omgeving, een prettige sfeer en energie en een goede trainer maakt dat het verschil in salaris die hij in het buitenland kan verdienen goed. Dit zijn juist de manieren om spelers te halen of binnenboord te houden. Een goed tot zeer goed salaris in combinatie met het bovenstaande. Dat verschil is dan niet meerdere miljoenen waard, maar wellicht wel een half of een heel miljoen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ardbeg schreef: 06 sep 2021, 10:46 Benieuwd of dit er voor zorgt dat de naam Götze er voor zorgt dat je in die vijver kan blijven vissen en dat dit effect zo uitgroeit dat je meerdere vergelijkbare spelers zo kan binenhengelen!
Vergelijkbaar is wellicht wat veel gevraagd, maar 'die vijver' in zijn algemeenheid is wel een relevant punt, ja. Als in 'een wat hoger segment'.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Iets totaal anders dan de contractverlenging:

Waarom speelt Götze met M. Götze op zijn shirt en niet met 'Götze'.
Hij is de enige die zijn voorletter er ook bij heeft staan.
PCMVB
Jeugdinternational
3
Berichten: 149
Lid geworden op: 4 nov 2020

Fantastisch nieuws. Dit geeft continuïteit en legt een geweldige basis voor de komende jaren.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Broertje? Ook al voetbalt die elders🤷‍♂️
PCMVB
Jeugdinternational
3
Berichten: 149
Lid geworden op: 4 nov 2020

Skywalker schreef: 06 sep 2021, 11:01 Iets totaal anders dan de contractverlenging:

Waarom speelt Götze met M. Götze op zijn shirt en niet met 'Götze'.
Hij is de enige die zijn voorletter er ook bij heeft staan.
Zijn broertje speelt ook voetbal. Zo wil hij laten zien dat hij niet de enige Götze is volgens mij. Geweldige vent.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat hadden de Mexicaanse spelers ook altijd. Omdat het in Mexico gebruik was.

Mario heeft natuurlijk ook een broer in de bundesliga.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

psvgouda schreef: 06 sep 2021, 11:01 Broertje? Ook al voetbalt die elders🤷‍♂️
Dat zou het idd kunnen zijn.
Niet alle voetballers doen dit; Luuk de Jong had bij Sevilla geen L er bij staan.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Er is dan ook maar één echte De Jong actief in Spanje. Die andere heeft niet de juiste herkomst... ;)
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ardbeg schreef: 06 sep 2021, 10:46 Benieuwd of dit er voor zorgt dat de naam Götze er voor zorgt dat je in die vijver kan blijven vissen en dat dit effect zo uitgroeit dat je meerdere vergelijkbare spelers zo kan binenhengelen!
Het kan als je dit jaar kampioen wordt.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Echt fantastisch nieuws natuurlijk!
Heerlijk :party: :applaus: :PSV:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze