Forumonderdelen en suggesties

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als je het al zo zwaar hebt met een patatgrapje/running gag, dan is het Viva forum misschien een geschiktere plek.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het feit dat iemand jou een lul vindt lijkt me geen goede reden voor een schorsing Showvink? Dat mag ie vinden toch?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Magnus schreef: 05 sep 2021, 09:26 Kan hij ervaren hoe iedereen tegen hem aankijkt
Ik ga even heel vrijuit spreken.

Ik denk dat 99% liever de soms ietwat lompe [mention]ShovingNE2[/mention] hier heeft dan iemand die gaat janken omdat iemand patat zegt.

Je bent nu al maanden bezig met je heksenjacht, elke post die Shoving plaatst zit jij bovenop. Hij reageert al tijden niet meer op je. En maar wijzen naar hem. Het valt enorm op. Doe normaal.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is rant nummer 7 of zo. Hoef me niet alles te laten welgevallen. Maar ik beslis het niet hoor. Als de rest het met jouw eens is dan blijft hij. Maar wat mij betreft pleurt ie gewoon lekker op. Je kan tegen mij veel zeggen, maar keer op keer dit gezeik. Verder heeft hij eerder in dit topic al eens aangegeven dat hij er alles aan doet en zal doen om mij te irriteren of iets dergelijks. Dan is het na een maand of wat wel klaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 05 sep 2021, 09:34 Het feit dat iemand jou een lul vindt lijkt me geen goede reden voor een schorsing Showvink? Dat mag ie vinden toch?
Dan zouden we geen leden meer overhouden ben ik bang. :D

Maar het is niet enkel dat hij hem een lul vindt.
ShovingNE2 schreef: 05 sep 2021, 09:36 Verder heeft hij eerder in dit topic al eens aangegeven dat hij er alles aan doet en zal doen om mij te irriteren of iets dergelijks
Dit onder meer. Was een topic dat geopend werd door Shoving en daar kwam weer een hele riedel. En uiteindelijk werd er toegegeven dat het enkel was om Shoving te etteren.

Kan [mention]Magnus[/mention] blijven roepen en krijsen dat wij de hand boven iemands hoofd houden, maar feit is dat Shoving hem al tijden negeert en niet op hem ingaat waar hij blijft proberen en zoeken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Maikel_91 schreef: 05 sep 2021, 09:35
Magnus schreef: 05 sep 2021, 09:26 Kan hij ervaren hoe iedereen tegen hem aankijkt
Ik ga even heel vrijuit spreken.

Ik denk dat 99% liever de soms ietwat lompe @ShovingNE2 hier heeft dan iemand die gaat janken omdat iemand patat zegt.

Je bent nu al maanden bezig met je heksenjacht, elke post die Shoving plaatst zit jij bovenop. Hij reageert al tijden niet meer op je. En maar wijzen naar hem. Het valt enorm op. Doe normaal.
Ik denk dat je helemaal mis zit met je 99%. Maar dat is ook altijd mijn commentaar geweest, jullie lijken blind voor ieder die zich irriteert aan Shoving.

Overigens moet je dan ook toegeven dat ik evengoed al maanden niet meer op hem reageer. Dit is de eerste reactie die ik in maanden tijd aan hem wijdt. Onzin dus dat ik 'bovenop elke post zit.'
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ah ok. Dat heb ik allemaal niet meegekregen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Magnus schreef: 05 sep 2021, 09:39
Ik denk dat je helemaal mis zit met je 99%. Maar dat is ook altijd mijn commentaar geweest, jullie lijken blind voor ieder die zich irriteert aan Shoving.

Overigens moet je dan ook toegeven dat ik evengoed al maanden niet meer op hem reageer. Dit is de eerste reactie die ik in maanden tijd aan hem wijdt. Onzin dus dat ik 'bovenop elke post zit.'
Ik denk het niet.
Iedereen ergert zich wel eens aan een ander. En hoge bomen vangen veel wind, dus iedereen zal zich wel eens irriteren aan Shoving. Denk dat de reacties over de patatgate genoeg zeggen als ik eerlijk ben.

Stop met zoeken en proberen.
Zoals ik al zei, je bent zelf lang genoeg bezig geweest met kijken hoe je hem uit de tent kan lokken. Hij reageerde niet meer en toen ben je inderdaad gestopt met hem zoeken. Volgens mij sowieso minder gaan posten, kan het ook mis hebben hoor. Ben ook niet onfeilbaar.

Stop er nou gewoon mee en richt je op PSV.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Het is altijd hetzelfde clubje wat reageert hè. Je kunt vooraf voorspellen wie in dit topic komen om te vertellen hoe belachelijk mijn reacties zijn en wie allemaal een bedankje op elkaars reactie geven. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je blind bent voor dat commentaar, omdat je denkt dat het vaste, snelle clubje een representatieve vertegenwoordiging is van het forum. Ik weet net zo min als jij hoe de percentages liggen, maar ik heb vaak genoeg steunbetuigingen gehad om te weten dat ik meer vertegenwoordig dan 1%. Niet iedereen wil zich graag door jullie voor lul laten zetten, dus men zwijgt liever.

Het punt waarna ik niet meer reageerde op hem, is nadat ik hem via een script blokkeer. Dat heeft weinig te maken met of hij reageerde of niet. Je geeft hem ook iets te veel eer. Ik heb zijn reacties niet gelezen, maar kijk eens hoeveel er inmiddels al staan in dit topic, hoe hij mij belachelijk maakt en dat hij dreigt met een schorsing. Het lijkt me duidelijk dat hij niet gestopt is te reageren op mij. Ik denk eerder dat hij gestopt is te reageren nadat ik hem blokte en niet meer op hem reageerde.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik wil jou gerust een bedankje geven hoor.

Maar dat je valt over een patatgrapje vind ik zo achterlijk dat ik die likeknop niet ingedrukt krijg.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het overigens wel raar dat er in het openbaar wordt gedreigd met een schorsing. Ik vind dat je daarmee (onbewust) toch een gek sfeertje creëert in een topic waarin iedereen hier toch even zijn plasje mag doen over die beslissing en dat is imo onwenselijk. Dat soort dingen handel je m.i. buiten de openbare topics af. ([mention]Maikel_91[/mention])
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 05 sep 2021, 10:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Magnus[/mention]
Niet om het een of ander, maar als je serieus een punt gaat maken van het woord friet of patat en dat gebruikt om iemand aan te vallen. Dan weet ik niet of anderen je nog voor lul moeten zetten of dat je dat zelf al genoeg gedaan hebt.

Je hebt zijn reacties niet gelezen maar weet wel precies te vertellen wat hij gezegd zou hebben? Sorry Magnus. Ik vind je een prima kerel, maar wat betreft Shoving ben je echt niet zo onschuldig als je zelf beweerd. Deelt Shoving vaak uit naar mensen? Jup. Zeggen we hier wat van? Jup. Doen we dat privé? Jup.
Maar ik weet ook dat hij jou al tijden negeert en niet op jou reageert en de enige reden dat hij nu reageert op jou is omdat jij serieus een punt ervan maakt dat hij met andere grapt over het woord 'patat'.

Hij is overigens gestopt met op jou reageren vanaf het moment dat hij een topic aanmaakte en jij daar bleef roepen dat je het een onzin topic vond en weetikveel wat. Om een dag later te zeggen dat je het topic wel leuk vond, maar enkel zo deed omdat degene was die hem opende.

Kap er nou gewoon mee.



Sorry Ailon ik tagde de verkeerde persoon :sad:
trouwepsvfan schreef: 05 sep 2021, 09:55 Ik vind het overigens wel raar dat er in het openbaar wordt gedreigd met een schorsing. Dat soort dingen handel je m.i. buiten de openbare topics af.

Zal in de frustratie gebeuren maar het is niet chique en dat moet ook niet gebeuren.
Moet buiten openbare topics inderdaad.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik heb één reactie gelezen, diegene die hier gequote werd door Asjemenou. Via Ruuddevil kwam ik erachter dat hij mij wil schorsen. Zo moeilijk is dat niet te raden toch?

Je hebt de discussie weer gedraaid zie ik, zonder dat er ook maar één reactie gewijd is aan het gedrag van Shoving. Probleem weggelachen, lid gewezen op dat hij normaal moet doen, Shoving gaat vrolijk verder en jij doet het over een tijdje weer af als de zoveelste 'de gebruikelijke rant tegen Shoving.'
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Maikel_91 schreef: 05 sep 2021, 09:42 Iedereen ergert zich wel eens aan een ander. En hoge bomen vangen veel wind, dus iedereen zal zich wel eens irriteren aan Shoving. Denk dat de reacties over de patatgate genoeg zeggen als ik eerlijk ben.
Hopelijk is frietgate nu afgelopen.
Maar dat irriteren aan; het is ergeren aan of irriteren!
:angel:
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Mijn moeder zou vroeger zeggen: het is mooi weer, hup, ga buiten spelen.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Golden Stars schreef: 05 sep 2021, 10:03
Maikel_91 schreef: 05 sep 2021, 09:42 Iedereen ergert zich wel eens aan een ander. En hoge bomen vangen veel wind, dus iedereen zal zich wel eens irriteren aan Shoving. Denk dat de reacties over de patatgate genoeg zeggen als ik eerlijk ben.
Hopelijk is frietgate nu afgelopen.
Maar dat irriteren aan; het is ergeren aan of irriteren!
:angel:
Als we 'm dan echt goed doen: Iemand ergert zich aan Shoving, of Shoving irriteert iemand.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Golden Stars schreef: 05 sep 2021, 10:03
Maikel_91 schreef: 05 sep 2021, 09:42 Iedereen ergert zich wel eens aan een ander. En hoge bomen vangen veel wind, dus iedereen zal zich wel eens irriteren aan Shoving. Denk dat de reacties over de patatgate genoeg zeggen als ik eerlijk ben.
Hopelijk is frietgate nu afgelopen.
Maar dat irriteren aan; het is ergeren aan of irriteren!
:angel:
Aaah kut, ik weet dit. Iets irriteert je, maar je ergert je ergens aan. Je kunt je niet irriteren. Maar in de gauwigheid... Verdorie.
Touché :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wacht. Jij hebt een script maar je ergert je wel continu aan het feit dat ik patat zeg? :lol:
trouwepsvfan schreef: 05 sep 2021, 09:55 Ik vind het overigens wel raar dat er in het openbaar wordt gedreigd met een schorsing. Ik vind dat je daarmee (onbewust) toch een gek sfeertje creëert in een topic waarin iedereen hier toch even zijn plasje mag doen over die beslissing en dat is imo onwenselijk. Dat soort dingen handel je m.i. buiten de openbare topics af. (@Maikel_91)
Klopt helemaal. Kreeg het ook in whatsapp om de oren. Weer een bewijs dat de aantijging dictator niet klopt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Inmiddels zijn de zegjes gedaan.
Laat het even bedaren, ga even genieten van de zondag. Straks kijken hoe Verstappen gaat winnen in Zandvoort.
Stuur elkaar later een PM en praat het uit. En daarna verdomme lief doen tegen elkaar.

Of negeer elkaar. Whatever. Maar geen openbare ruzie meer.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Magnus schreef: 05 sep 2021, 10:05
Golden Stars schreef: 05 sep 2021, 10:03
Hopelijk is frietgate nu afgelopen.
Maar dat irriteren aan; het is ergeren aan of irriteren!
:angel:
Als we 'm dan echt goed doen: Iemand ergert zich aan Shoving, of Shoving irriteert iemand.
Haha deze is dan wel weer zeer scherp :lol:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mogen frietgrapjes nog wel? Ook al is patat natuurlijk de grootste grap.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

😐 nog steeds?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Maikel_91 schreef: 05 sep 2021, 10:07 Inmiddels zijn de zegjes gedaan.
Hold my beer
trouwepsvfan schreef: 04 sep 2021, 19:55 Wie wil er met mij naar de frietzaak van Chrisje? Het liefst om deze zeer vermakelijke discussie eens even lekker helemaal kapot te evalueren. Nodigen we Raf en Pierre er ook bij uit. Die vinden er vast ook wat van
Chris is de grootste mongool van Eindhoven…

Even OT: vreemd dat mensen vallen over friet/patat.
Maar ja goed, ik snap ook niet dat mensen John de Jong een geschikte TM vinden. Blijkbaar zitten we toch allemaal anders in elkaar.

Wat ik wel vind, is dat er serieus naar zijn andere aantijgingen gekeken moet worden, oa of dat er gemodereerd wordt door admins als die in dezelfde topic(s) zelf deelnemen aan de discussie. Het is mij nooit eerder opgevallen, en het lijkt me vergezocht hoor, maar denk dat dat zoiets wel aandacht verdiend, dat kan toch onderzocht worden? Nu wordt hij afgemaakt door een (domme) friet/patat mening, maar wordt het andere wat hij aankaart ook maar meteen onbesproken gelaten.

Verder eens met [mention]trouwepsvfan[/mention] , even oppassen met dat ‘schorsing dreigen’, daar kom je niet heel goed uit.

Verder geniet van de mooie zondag, met hopelijk een historische Max overwinning!
Laatst gewijzigd door PCGC op 05 sep 2021, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Niet Vlemminckx?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik ben op dit moment aan mijn vrouw aan het uitleggen waarom er PSV supporters op een forum ruzie hebben over friet en patat. Vervolgens kwam terecht de vraag of ik niks beters te doen heb.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Forumonderdelen en suggesties