Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kijk eens: een groep Feyenoord supporters die samen 1 hersencel delen.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hun Israëlische keeper zal zich lekker warm welkom voelen zo.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Hahaha, wat is dit nou weer! Ik haal hier uit: geen F-side, geen LHBTI, geen Joden, wat de rest voorstelt: geen idee.
Wat het sowieso voorstelt: geen idee.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 03 sep 2021, 09:32 Kijk eens: een groep Feyenoord supporters die samen 1 hersencel delen.

Betere slogan: "Feyenoord Zero Tolerance, Zero Brains"

Ongelooflijke tokkie club, bestuur zal wel weer te bang zijn om hier tegen op te treden.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Woodenshoes schreef: 03 sep 2021, 09:58 Hahaha, wat is dit nou weer! Ik haal hier uit: geen F-side, geen LHBTI, geen Joden, wat de rest voorstelt: geen idee.
Wat het sowieso voorstelt: geen idee.
Die tweede is Feyenoord City, die laatste is Niet filmen. Want ze zouden eens ontmaskerd worden en hun baan kwijtr.... oh wacht.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Woodenshoes schreef: 03 sep 2021, 09:58 Hahaha, wat is dit nou weer! Ik haal hier uit: geen F-side, geen LHBTI, geen Joden, wat de rest voorstelt: geen idee.
Wat het sowieso voorstelt: geen idee.
Van links naar rechts zijn het de logo's/symbolen van Antifa, Feyenoord City, LHBTI, Joden en als laatst 'niet filmen'. Wat een bijzonder sneu groepje.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 03 sep 2021, 09:59 Ongelooflijke tokkie club, bestuur zal wel weer te bang zijn om hier tegen op te treden.
Zolang ze niet op het terrein van de Kuip zijn kan je hier denk ik helemaal niets mee als club.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 03 sep 2021, 10:38
Sensation schreef: 03 sep 2021, 09:59 Ongelooflijke tokkie club, bestuur zal wel weer te bang zijn om hier tegen op te treden.
Zolang ze niet op het terrein van de Kuip zijn kan je hier denk ik helemaal niets mee als club.
Tsja als Feyenoord een merknaam is, en die wordt zonder toestemming negatief gebruikt..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja, op die manier wellicht. Maar wat ga je dan nog doen? Stadionverbod hebben ze waarschijnlijk al.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 03 sep 2021, 10:54 Ja, op die manier wellicht. Maar wat ga je dan nog doen? Stadionverbod hebben ze waarschijnlijk al.
Poep in de brievenbus gooien
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dom spandoek, alhoewel ik wel met het meerendeel met ze eens ben.
#FreeGeneratie4
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PCGC schreef: 04 sep 2021, 01:01 Dom spandoek, alhoewel ik wel met het meerendeel met ze eens ben.
:wonder: Waar ben je het dan mee eens als het niet met het spandoek is?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik ben tegen Feyenoord City, vind Antifa heel kut en wil niet gefilmd worden. Dus dat merendeel gaat voor mij ook wel op :D

Het ontgaat mij wat het allemaal met voetbal van doen heeft, dat wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou ja, ik heb thuis ook ergens een mooie zwarte jas hangen, dus wat dat betreft snap ik ze wel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 04 sep 2021, 09:26 Ik ben tegen Feyenoord City, vind Antifa heel kut en wil niet gefilmd worden. Dus dat merendeel gaat voor mij ook wel op :D

Het ontgaat mij wat het allemaal met voetbal van doen heeft, dat wel.
Oftewel, het zijn Joodse Antifa LHBTI die elkaar afzuigen/likken in Kakkerlak City en stiekem filmen zodat het online gezet kan worden?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Extreme groeperingen als antifa hou ik niet van maar extreem rechts zoals deze idiote, zie de handgebaren, vind ik persoonlijk nog kwalijker.
Feyenoord city: who cares.
Lhbtiq: de antifa komt wel op voor deze groep in de samenleving. Verschrikkelijk hoe zij worden behandeld en gestigmatiseerd. Idiotie.
Israelische vlag: ook generaliserend en schofterig gedrag.

Het filmen daar is momenteel niets aan te doen. Als je niets verkeerd doet en alles uit een goed hart doet, komt ook dat goed. Als je foute en verkeerde zaakjes doet niet... Hoewel ik hier wel mijn vragen bij heb en tegen kan zijn, begrijp ik wel waarom men dit heeft gedaan.
Gezien de secularisering van de samenleving en het voeden van de angst onder de bevolking de laatse 25 jaar.

Al met al, hopelijk hebben ze deze jongens op camera en kunnnen ze hopelijk een celstraf tegemoet zien. Schande, dat ze "Feyenoord fan" staat voor mij buiten de discussie.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als ze Roethof dan als advocaat nemen dan gaan ze verklaren dat het spandoek uit zelfverdediging is gemaakt :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Voormalig KG schreef: 04 sep 2021, 10:48 Extreme groeperingen als antifa hou ik niet van maar extreem rechts zoals deze idiote, zie de handgebaren, vind ik persoonlijk nog kwalijker.
Feyenoord city: who cares.
Lhbtiq: de antifa komt wel op voor deze groep in de samenleving. Verschrikkelijk hoe zij worden behandeld en gestigmatiseerd. Idiotie.
Israelische vlag: ook generaliserend en schofterig gedrag.

Het filmen daar is momenteel niets aan te doen. Als je niets verkeerd doet en alles uit een goed hart doet, komt ook dat goed. Als je foute en verkeerde zaakjes doet niet... Hoewel ik hier wel mijn vragen bij heb en tegen kan zijn, begrijp ik wel waarom men dit heeft gedaan.
Gezien de secularisering van de samenleving en het voeden van de angst onder de bevolking de laatse 25 jaar.

Al met al, hopelijk hebben ze deze jongens op camera en kunnnen ze hopelijk een celstraf tegemoet zien. Schande, dat ze "Feyenoord fan" staat voor mij buiten de discussie.
Wie moet er volgens jou een celstraf krijgen? Bedoel je dan de gehele groep of alleen die malloten die met hun rechterhand staan?

Als je het tweede bedoelde ben ik het overigens geheel met je eens.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 04 sep 2021, 01:01 Dom spandoek, alhoewel ik wel met het meerendeel met ze eens ben.
Noem dan gewoon eens een man een paard als je zulke uitspraken doet.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Een celstraf doet waarschijnlijk weinig met deze types. Bijstand afpakken of de rest van hun leven gedwongen in Tilburg laten wonen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

El Sordo schreef: 04 sep 2021, 12:55 Een celstraf doet waarschijnlijk weinig met deze types. Bijstand afpakken of de rest van hun leven gedwongen in Tilburg laten wonen.
Of in Amsterdam.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

In wa?
YANKEE
Talent
3
Berichten: 86
Lid geworden op: 4 nov 2020

PCGC schreef: 04 sep 2021, 12:26
Voormalig KG schreef: 04 sep 2021, 10:48 Extreme groeperingen als antifa hou ik niet van maar extreem rechts zoals deze idiote, zie de handgebaren, vind ik persoonlijk nog kwalijker.
Feyenoord city: who cares.
Lhbtiq: de antifa komt wel op voor deze groep in de samenleving. Verschrikkelijk hoe zij worden behandeld en gestigmatiseerd. Idiotie.
Israelische vlag: ook generaliserend en schofterig gedrag.

Het filmen daar is momenteel niets aan te doen. Als je niets verkeerd doet en alles uit een goed hart doet, komt ook dat goed. Als je foute en verkeerde zaakjes doet niet... Hoewel ik hier wel mijn vragen bij heb en tegen kan zijn, begrijp ik wel waarom men dit heeft gedaan.
Gezien de secularisering van de samenleving en het voeden van de angst onder de bevolking de laatse 25 jaar.

Al met al, hopelijk hebben ze deze jongens op camera en kunnnen ze hopelijk een celstraf tegemoet zien. Schande, dat ze "Feyenoord fan" staat voor mij buiten de discussie.
Wie moet er volgens jou een celstraf krijgen? Bedoel je dan de gehele groep of alleen die malloten die met hun rechterhand staan?

Als je het tweede bedoelde ben ik het overigens geheel met je eens.
De rest van de groep zal zich ongetwijfeld distantiëren van deze antisemitische gekkies. Vrijheid van meningsuiting volgens jou, zeker?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Bijzonder weinig gevoel bij zo'n foto hier, vooral een overbodige inkopper van het feit dat het fenomeen nog bestaat - wat je m.i. ook niet uitroeit middels straffen en waarom zou je ook zolang ze alleen slechts deels vermomd ergens op een stoffig en kansloos achterbuurtpleintje een foto durven te maken.

Interessant vind ik wel die actuele twist: tegen diversiteit, tegen shitty en tegen de media; het contemporaire deel terwijl het basisverhaal gevormd blijft door het antisemitisme wat inderdaad goed kan passen bij fascisme; een antisemitisme waarvan je je bij een Rotterdams clubje echter af kunt vragen of dat eigenlijk niet gewoon anti-ajax is en dus niks met werkelijke joden te maken heeft, waardoor je je ook af kunt vragen of de koppeling met fascisme eigenlijk niet wat teveel ideologie insinueert, waarmee ze zich in zekere zin bovendien aansluiten bij de meest uitgesproken antisemitische groeperingen van het moment t.w. de antizionisten die zich identificeren met het Arabische lot, wat én niks meer met Ajax te maken heeft én botst met de anti-immigratie denkbeelden die je mag vermoeden maar die verrassend genoeg ontbreken op de foto. De keuze om slechts indirect met facisme te pronken (-1 * -1 = 1) duidt daarnaast m.i. op een ietwat aandoenlijk minderwaardigheidscomplex nl. jezelf identificeren vanuit die ander, ongeveer net zo aandoenlijk als het 'tegen de media' standpunt waarmee men het recht opeist om te mogen geloven in quatsch zonder geconfronteerd te worden met feiten die gekoesterde waanideeën onderuithalen, een expressie van de dagelijkse pijn die deze jongens ervaren door het moeten leven met groeiende cognitieve dissonatie.

Wat mij betreft zou de politiek veel meer aandacht mogen hebben voor deze en vergelijkbare groepen mensen - trek het extreme jasje uit en het is slechts de zoveelste uiting van een klassiek conservatieve emotie: naarmate de ontwikkeling van beschaving doorzet groeit de groep die zich verloren voelt in een steeds veranderende realiteit. Daar zou m.i. beter op ingespeeld kunnen worden door vooral te erkennen dat dit probleem om oplossingen vraagt anders dan het verbieden of anderszins afwijzen van de uitingen ervan.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik denk dat jij er met deze post al meer over nagedacht hebt dan al die lui bij elkaar.

Dus meer diepgang dan poging tot stoerdoenerij zou ik er niet achter zoeken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

PCGC schreef: 04 sep 2021, 12:26
Voormalig KG schreef: 04 sep 2021, 10:48 Extreme groeperingen als antifa hou ik niet van maar extreem rechts zoals deze idiote, zie de handgebaren, vind ik persoonlijk nog kwalijker.
Feyenoord city: who cares.
Lhbtiq: de antifa komt wel op voor deze groep in de samenleving. Verschrikkelijk hoe zij worden behandeld en gestigmatiseerd. Idiotie.
Israelische vlag: ook generaliserend en schofterig gedrag.

Het filmen daar is momenteel niets aan te doen. Als je niets verkeerd doet en alles uit een goed hart doet, komt ook dat goed. Als je foute en verkeerde zaakjes doet niet... Hoewel ik hier wel mijn vragen bij heb en tegen kan zijn, begrijp ik wel waarom men dit heeft gedaan.
Gezien de secularisering van de samenleving en het voeden van de angst onder de bevolking de laatse 25 jaar.

Al met al, hopelijk hebben ze deze jongens op camera en kunnnen ze hopelijk een celstraf tegemoet zien. Schande, dat ze "Feyenoord fan" staat voor mij buiten de discussie.
Wie moet er volgens jou een celstraf krijgen? Bedoel je dan de gehele groep of alleen die malloten die met hun rechterhand staan?

Als je het tweede bedoelde ben ik het overigens geheel met je eens.
De handige harries met een hand in de lucht

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord