Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ardbeg schreef: 03 sep 2021, 17:12 Wat communiceert die man toch irritant/sneu

https://www.psvinside.nl/louis-van-gaal ... rote-fout/
Hij vergeet alleen te vertellen dat 2 mensen buitenspel opheffen. Cody en Timber
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Moet je ook niet moeilijk over doen. Cody staat te slapen en maakt een fout wat op dit niveau niet kan. Gewoon slikken en verder.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je het leest komt het harder over als hij het zegt. Het was op een vraag hierover en zegt ook gewoon dat Cody prima reageerde. Niets mis mee. Op youtube is het terug te kijken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gakpo lijkt me ook wel professioneel genoeg om te beseffen dat hij een fout heeft gemaakt. Kan gebeuren natuurlijk, maar dat Oranje 1-1 heeft gespeeld lag aan meerdere factoren dan alleen die fout. Dat zal van Gaal ook wel weten.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Laat Cody deze fout maar maken bij NL. Hem kennende overkomt het niet nog eens, leer je alleen maar van, altijd scherp blijven.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dat denk ik ook, ja. Laat niet onverlet dat het slaapgedrag van Cody één oorzaak is (en bepaald niet het onbelangrijkste, laat dat duidelijk zijn), maar het is niet het enige, zoals hierboven al terecht wordt opgemerkt door [mention]Ykhim[/mention] en [mention]TylerDurdn[/mention] . Als dat ook maar benoemd is, is het prima. En ervan leren doet onze tovenaar toch wel... ;)
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Gakpo ging in de fout en ik had het raar gevonden als hij er juist niet op was aangesproken door Van Gaal. Verder geen big deal en zorgen dat het hem niet meer overkomt.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Het was een foutje van hem, dat mag van Gaal toch zeggen? Wat dat betreft is Oranje een prima leerschool. Als hij die fouten maar niet in ons shirt maakt.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Het is een opeenstapeling. Foutje van Cody, maar die bal gaat er ook via de kluts via van Dijk in. Haaland raakt die bal eigenlijk verkeerd. Zo gaan die dingen soms.
Gebruikersavatar
Vreetzak
Verbannen
2
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Van Gaal is gewoon een prima trainer.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Vreetzak schreef: 03 sep 2021, 18:49 Van Gaal is gewoon een prima trainer.
Niemand zegt van niet
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Kwam ook nog bij dat er dom balverlies werd geleden.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Van Gaal gaf daarna overigens aan dat Gakpo zijn opmerking uitstekend had opgepakt en hij die fout nooit meer zal maken, dus er lijkt niets aan de hand.
Een harde, maar prima leerschool zo. Dat hij mocht blijven staan en Berghuis werd gewisseld was duidelijk genoeg.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Speelde prima eerste 25 minuten, Berghuis speelde als een drol. Verder bij die goal, het leek alsof het niet duidelijk was dat ze allemaal naar voren moesten. Als cv zijnde blijf je bij je verdediger als het niet duidelijk is dat iedereen naar voren gaat. Zo’n afvallende bal bij een corner (dus niet een normale aanval/pass), mag nooit zo bij een vrijstaande Haaland aankomen. Collectieve fout waarbij Gakpo technisch gezien de grootste fout maakt.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Ach, De Ligt maakte ergere fouten bij zijn debuut en is er ook niet slechter van geworden. Van Gaal onderkent het talent van Gakpo en zijn instelling past precies in zijn straatje. Ik. En alleen bang dat Cody slachtoffer wordt van een switch naar 5-3-2, en dat zou zonde zijn.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hij blijft (voorlopig) 4-3-3 spelen als ik het goed heb begrepen. Gakpo en Memphis zijn de beste aanvallers in de selectie dus ik ga ervan uit dat hij niet gepasseerd wordt. Berghuis heeft nog nooit iets laten zien in Oranje, dus die keuze begrijp ik niet volledig.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

El Sordo schreef: 04 sep 2021, 12:58 Hij blijft (voorlopig) 4-3-3 spelen als ik het goed heb begrepen. Gakpo en Memphis zijn de beste aanvallers in de selectie dus ik ga ervan uit dat hij niet gepasseerd wordt. Berghuis heeft nog nooit iets laten zien in Oranje, dus die keuze begrijp ik niet volledig.
Het is de enige die echt op rechtsbuiten speelt. Malen kan er eventueel spelen, maar speelt er nooit, dan eerder op links, maar dan zou Gakpo naar rechts moeten, waar hij ook veel minder is. En ook Bergwijn en Memphis kunnen aan de linkerflank spelen, maar zijn op rechts ook direct veel minder.

Dat is dan ook precies waarom Van Gaal aangaf dat we niet de vleugelspelers hebben voor een 433. Met Memphis, Malen, Weghorst en Gakpo heb je vier spelers die heel goed kunnen functioneren als spitsen in een 532, maar bij een 433 heb je ook maar twee aanvallers, die op hun beste plek kunnen staan.

Nu zal ie dat oplossen met Dumfries, die weer als veredelde rechtsbuiten telkens over Berghuis heen zal knallen, maar ook daarvan weten we dat hij niet een Hakimi is, die daar echt sterk is.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 04 sep 2021, 12:58 Hij blijft (voorlopig) 4-3-3 spelen als ik het goed heb begrepen.
Klopt.
Van Gaal heeft aangeven dat 5-3-2 beter past, maar dat hij niet de tijd heeft om dit systeem er fatsoenlijk in te slijpen. Ook niet voor het WK trouwens, aangezien er dan maar 1 week voorbereidingstijd is.

Dus onder Van Gaal blijft Oranje 4-3-3 spelen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ren Höek schreef: 04 sep 2021, 14:59
El Sordo schreef: 04 sep 2021, 12:58 Hij blijft (voorlopig) 4-3-3 spelen als ik het goed heb begrepen.
Klopt.
Van Gaal heeft aangeven dat 5-3-2 beter past, maar dat hij niet de tijd heeft om dit systeem er fatsoenlijk in te slijpen. Ook niet voor het WK trouwens, aangezien er dan maar 1 week voorbereidingstijd is.

Dus onder Van Gaal blijft Oranje 4-3-3 spelen.
Are you watching Frank de Boer. Niet klooien met systemen als er geen tijd voor is. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heerlijk. Op zijn eigen grasmat. Cody Gakpo, Eindhovenaar.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Wát een lekker goal, bijna identiek aan zijn eerste voor PSV.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV



Zo, die zat er inderdaad lekker in! Erg mooi voor hem, hopelijk is dit de eerste van vele.
Laatst gewijzigd door Mick Jagger op 04 sep 2021, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ykhim schreef: 04 sep 2021, 22:18 Heerlijk. Op zijn eigen grasmat. Cody Gakpo, Eindhovenaar.
Ik laat niet graag over me heen lopen, maar voor Cody maak ik met alle liefde een uitzondering ja.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ook mooi om te zien dat van Gaal veel vertrouwen in hem heeft.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Wat een jongensboek. Eindhovenaar die in de jeugdopleiding terecht komt van de club waar hij van houdt in zijn eigen stad. Doorloopt de hele opleiding, maakt zijn debuut, speelt zichzelf in de basis en draagt op een gegeven moment de aanvoerdersband bij zijn club. Vervolgens zijn eerste goal in Oranje in jouw stad, jouw stadion maken. Geweldig dit.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Cody ist einTovenaar

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo