Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ach laat maar jongens, het lag echt gewoon helemaal aan ons:

RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

It is what it is. Al het beste en geniet van het Italiaanse leven, het eten en de vrouwen.
Gebruikersavatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
2
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2021
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Toch doet het ergens pijn om het zo definitief te zien met het filmpje.
Mo, het ga je goed, jammer van je kut mentaliteit en hopelijk blijf je op het rechte pad in je carrière/ leven.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Als ik zo de reacties lees onder de presentatietweet van Juventus dan balen de supporters dat ze hem meteen weer uitlenen aan Samp. Ik ben benieuwd wat ze verwachten binnengehaald te hebben.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Hij lijkt wel verdrietig op de foto
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Hij heeft honger.
danko-lazovic
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 588
Lid geworden op: 4 aug 2021
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Italiaanse media blijven spreken van 5,5 miljoen euro. Transfermarkt heeft dit bedrag nu ook (voorlopig) overgenomen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 31 aug 2021, 16:51 Als ik zo de reacties lees onder de presentatietweet van Juventus dan balen de supporters dat ze hem meteen weer uitlenen aan Samp. Ik ben benieuwd wat ze verwachten binnengehaald te hebben.
tja, die volgen PSV natuurlijk niet op de voet en hij staat nog steeds bekend als een heel groot talent waar jaarlijks Europese topclubs voor op de stoep stonden. Die weten dus niet beter dan dat hij op een zijspoor is belandt en dus goedkoop op te pikken is, de redenen daarvoor zal bij de meesten niet bekend zijn.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

danko-lazovic schreef: 31 aug 2021, 16:59 Italiaanse media blijven spreken van 5,5 miljoen euro. Transfermarkt heeft dit bedrag nu ook (voorlopig) overgenomen.
In dat geval verdient JdJ een 10 met 'n griffel. :Thumbsup:
Zelf heb ik max 3m gehoord.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Nette reactie van Mo of een van de werknemers van Mino.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 31 aug 2021, 16:15 Enorm jammer hoe het gelopen is, maar ik wens Mo het allerbeste. Aan zijn voetbal-inhoudelijke kwaliteiten twijfel ik niet, maar ik hoop dat er in Italie of elders een trainer is die de juiste snaar weet te raken.
Met andere woorden hebben dan Schmidt en zijn hele staf, inclusief Ooijer die zich om hem bekommerde, gefaald??
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ailon schreef: 31 aug 2021, 17:16
trouwepsvfan schreef: 31 aug 2021, 16:15 Enorm jammer hoe het gelopen is, maar ik wens Mo het allerbeste. Aan zijn voetbal-inhoudelijke kwaliteiten twijfel ik niet, maar ik hoop dat er in Italie of elders een trainer is die de juiste snaar weet te raken.
Met andere woorden hebben dan Schmidt en zijn hele staf, inclusief Ooijer die zich om hem bekommerde, gefaald??
Nee. Maar mensen bij wie het mentaal niet goed in de kop zit, kunnen soms weer opbloeien als er iemand is die hen op de juiste manier weet te raken.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

koetje schreef: 31 aug 2021, 17:12 Nette reactie van Mo of een van de werknemers van Mino.
Dat laatste verwacht ik, maar dat is ook niet meer dan logisch. Nu netjes blijven, en op een gegeven moment wanneer die zaakwaarnemer niet oplet, komt z'n galspuuginterview in de VI.

Overigens zou die Tukker ook kunnen zien dat ie zelfs op die foto nog een te dikke kop heeft, dus wat dat betreft ben ik enorm blij als supporters van andere clubs klaar zijn met hun mening over hoe PSV met Mo is omgegaan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 31 aug 2021, 17:19
Ailon schreef: 31 aug 2021, 17:16
Met andere woorden hebben dan Schmidt en zijn hele staf, inclusief Ooijer die zich om hem bekommerde, gefaald??
Nee. Maar mensen bij wie het mentaal niet goed in de kop zit, kunnen soms weer opbloeien als er iemand is die hen op de juiste manier weet te raken.
Zou kunnen. Maar er hebben zich nogal wat mensen en ook personal coaches zich met hem bezig gehouden zonder echt succesvol te zijn of om hem te raken.
Joost Leenders deed dat in ieder geval wel bij Memphis die ook niet bepaald de gemakkelijkste was.
Ik heb mijn twijfels over Ihattaren, maar hij heeft nog wel zijn leeftijd mee. Er is dus groei naar volwassenheid mogelijk.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Vanuit mijn ervaring in het strafrecht kan ik je vertellen dat er soms 1000 mensen zich zonder succes om iemand kunnen bekommeren, maar de 1001e toch de juiste snaar kan raken. Ik gun Mo dat ook.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Soms gaat het niet eens om een persoon die de juiste snaar kan raken, maar juist om de omgeving of het moment. Of toeval.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ykhim schreef: 31 aug 2021, 17:35 Soms gaat het niet eens om een persoon die de juiste snaar kan raken, maar juist om de omgeving of het moment. Of toeval.
Heel plausibel.
Ik verwacht niet dat Mo zijn (verpestende) entourage allemaal meeneemt naar Italie.
Hopelijk wordt hij daar als persoon volwassen. Dat gun ik hem vanzelfsprekend.
Maar ik heb wel mijn ernstige twijfels dat hij als erkend mega-talent ooit zal uitgroeien tot een topspeler.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het komende seizoen is natuurlijk wel do-or-die voor Mo. Valt hij bij Sampdoria, Verona of weet ik veel waar door de mand, dan kun je het bij Juventus sowieso wel shaken en dan gaan er nog minder clubs hun vingers aan hem branden. Ja: FC Utrecht of PEC Zwolle misschien.

Wat dat betreft staat de klok wel echt op twee voor twaalf voor 'm.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ontzettend zonde dat het zo heeft moeten lopen. Hoop dat hij nog eens in een uitgebreid artikel terugkijkt op deze periode en duiding geeft vanuit zijn kant want ook PSV zal niet alles goed hebben gedaan en hiervan willen/moeten leren. Benieuwd of de nieuwe omgeving ook een nieuwe vlam in Mo kan ontbranden, ondanks alle ellende gun ik hem dat wel (al heb ik er een hard hoofd in). Voetbalplezier terugvinden en volle bak vooruit Mo.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij mag doen en laten wat ie wilt nu. 99 problems but a Mo ain’t one.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Als je twee jaar geleden had gezegd dat Mo in dit transferwindow naar Juve zou vertrekken, zou ik je direct geloofd hebben. Jammer van de manier waarop, maar mooi dat ie in elk geval een fatsoenlijke Insta post erin gooit en ik hoop nog steeds, tegen beter weten in, dat hij zijn potentie zal vervullen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kijk hem maar eens stralen:

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het zelfvoldane gezicht. Kijk eens hoe goed ik ben. Ik hoor natuurlijk bij Juventus, maar door die eikel van Schmidt moet ik eerst met de prutsers van Sampdoria voetballen. Nou ja, is er in ieder geval geen discussie over wie de beste is. Dat ben ik namelijk, ik Mohamed Ihattaren.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Jezelf lange tijd misdragen en de kantjes er van af lopen bij de club waar je de opleiding hebt doorlopen om terecht te komen bij.......Sampdoria maarliefst.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈