Jetro Willems

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Joenepsv schreef: 14 aug 2021, 21:10 Je gaat daar niet voor je lol heen als je mentaal in orde bent in elk geval.
Je kan een hoop van Jetro zeggen, maar niet dat ie mentaal in orde is.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is ook helemaal niet interessant. In de stress schieten omdat een romantische herinnering van vervlogen tijden weleens bij Ajax zou kunnen eindigen, schiet mij maar lek.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21097
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik denk dat Jetro wel wat hoger moet mikken dan NEC.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

RIO schreef: 14 aug 2021, 21:11 Dus, hij gaat naar Ajax wat nog niet bekend is en daarom post ie een foto van hemzelf in de Arena? Logisch.
Jetro is vrienden met Haller en was op zijn uitnodiging daar. Ze kennen elkaar van Eintracht Frankfurt.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Grasmat schreef: 14 aug 2021, 21:19 Ik denk dat Jetro wel wat hoger moet mikken dan NEC.
Hier dacht ik ook aan. Jetro debuteerde onder Fred Rutten bij PSV. Fred heeft nu zitting in de RvC van NEC
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21097
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Greuter Fürth, jeetje.

Edit: oh wacht, ze spelen wel Bundesliga. Dan valt het mee.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Had hem graag bij ons gezien, maar geen prioriteit en budget.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me ook niet echt een knokker. En al helemaal geen type die 2e viool wil spelen achter Max. Lijkt ook wel wat kilootjes te zwaar. Duurt waarschijnlijk 2 maanden voordat hij echt fit is. Megafan van Willems (geweest), maar voor PSV was hij geen slimme keus geweest. En andersom ook niet.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Vogelund schreef: 25 aug 2021, 17:50 Lijkt me ook niet echt een knokker. En al helemaal geen type die 2e viool wil spelen achter Max. Lijkt ook wel wat kilootjes te zwaar. Duurt waarschijnlijk 2 maanden voordat hij echt fit is. Megafan van Willems (geweest), maar voor PSV was hij geen slimme keus geweest. En andersom ook niet.
Willems is HELEMAAL niet te zwaar. Alleen een bolle kop.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21097
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ardbeg schreef: 25 aug 2021, 17:57
Vogelund schreef: 25 aug 2021, 17:50 Lijkt me ook niet echt een knokker. En al helemaal geen type die 2e viool wil spelen achter Max. Lijkt ook wel wat kilootjes te zwaar. Duurt waarschijnlijk 2 maanden voordat hij echt fit is. Megafan van Willems (geweest), maar voor PSV was hij geen slimme keus geweest. En andersom ook niet.
Willems is HELEMAAL niet te zwaar. Alleen een bolle kop.
Heb ik ook. Mag ik dan de backup linksback zijn? Pleaaaaase.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 25 aug 2021, 18:00
Ardbeg schreef: 25 aug 2021, 17:57

Willems is HELEMAAL niet te zwaar. Alleen een bolle kop.
Heb ik ook. Mag ik dan de backup linksback zijn? Pleaaaaase.
Ja
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

De club fan Adrian Fein ook. Ben benieuwd of hij weer op niveau kan komen. Gun het hem wel iig
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Jetro heeft geen wedstrijd gespeeld afgelopen seizoen. Dat hij maar snel weer fit wordt en in vorm raakt. Hij zou fluitend de linksback van Oranje moeten zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

DeBruyne schreef: 25 aug 2021, 18:15 De club fan Adrian Fein ook. Ben benieuwd of hij weer op niveau kan komen. Gun het hem wel iig
Fein voor Willems
Doperwt
Talent
2
Berichten: 82
Lid geworden op: 18 aug 2021
Seizoenkaart: Vak T
Clubvoorkeur: PSV

Had bij ons prima een jaartje op niveau kunnen komen. Goede linksback
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 25 aug 2021, 19:49
DeBruyne schreef: 25 aug 2021, 18:15 De club fan Adrian Fein ook. Ben benieuwd of hij weer op niveau kan komen. Gun het hem wel iig
Fein voor Willems
Afbeelding
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Deze knakworst is alsnog goud waard: prachtig voorbeeld voor alle toptalenten hoe je je carrière vroegtijdig om zeep helpt. Grote foto in z'n nieuwe tenue op de herdgang graag... Zo ziet het afvoerputje van het voetbal eruit, dit is wat er gebeurt als je naast je alle contact met de realiteit kwijtraakt. Over een paar jaar hangt Ihatteren ernaast, verwacht ik.

Terug bij PSV, het idee alleen al... wat een klucht.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En volgend jaar wordt het balletje gewoon weer opgegooid hier. Jetro staat inmiddels toch stevig op de Negentiendertientransferbingokaart, tussen Janssen, Bruma en Pereira.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Heb ik iets gemist? Wat is er mis met Jetro? Toch gewoon prima gepresteerd bij ons en netjes vertrokken?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja hoor, vijf jaar geleden. Geen slechte kerel verder. Gewoon niet goed genoeg.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Vind het wel heel kort door de bocht om zijn blessures buiten beschouwing te laten bij het beoordelen van zijn carrièreverloop.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Had normaal gesproken nu in de PL gespeeld. Deed het uitstekend bij Newcastle.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PSV90 schreef: 25 aug 2021, 23:50 Vind het wel heel kort door de bocht om zijn blessures buiten beschouwing te laten bij het beoordelen van zijn carrièreverloop.
Die blessure zal z'n impact hebben gehad, maar het is verder niet zo relevant voor wat ik zeg. Ik ben helemaal niet bezig met een uitgebreide beschouwing van z'n carrière, ik constateer slechts dat hij niet goed genoeg is. Wat daar de redenen voor zijn mag Joost weten, ik vind het niet zo interessant verder.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 26 aug 2021, 00:10 Had normaal gesproken nu in de PL gespeeld. Deed het uitstekend bij Newcastle.
Dit dus. Ik vond het in zijn prime een fantastische linksback. Zelden een linksback gezien met zo'n trap en techniek. Kon op de vierkante cm een speler uitkappen en draaien. Geweldige gozer ook verder. Beetje pech gehad et blessures, maar geen kwaad woord over Jetro verder.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ykhim schreef: 26 aug 2021, 00:23 Die blessure zal z'n impact hebben gehad, maar het is verder niet zo relevant voor wat ik zeg. Ik ben helemaal niet bezig met een uitgebreide beschouwing van z'n carrière, ik constateer slechts dat hij niet goed genoeg is. Wat daar de redenen voor zijn mag Joost weten, ik vind het niet zo interessant verder.
Mijn post was uiteraard vooral richting ZMOZ. Willems heeft op heel ongelukkige momenten in zijn carrière zware blessures opgelopen. Hopelijk vindt hij bij Greuter Fürth opnieuw de weg omhoog.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

PSV90 schreef: 26 aug 2021, 09:40
Ykhim schreef: 26 aug 2021, 00:23 Die blessure zal z'n impact hebben gehad, maar het is verder niet zo relevant voor wat ik zeg. Ik ben helemaal niet bezig met een uitgebreide beschouwing van z'n carrière, ik constateer slechts dat hij niet goed genoeg is. Wat daar de redenen voor zijn mag Joost weten, ik vind het niet zo interessant verder.
Mijn post was uiteraard vooral richting ZMOZ. Willems heeft op heel ongelukkige momenten in zijn carrière zware blessures opgelopen. Hopelijk vindt hij bij Greuter Fürth opnieuw de weg omhoog.
Ja inderdaad! [mention]ziege maar ook zagge[/mention] begint op lieve Jetro te ranten omdat er in het Covid topic te weinig gebeurd :) Geen zorgen ZMOZ, zal er binnenkort weer een bommetje komen droppen.

Maar begon serieus even te twijfelen aan hoe hij weg was gegaan, gezien de vergelijking met Mo. Maar het ging 'm dus meer over slagen in het buitenland. Gelukkig maar!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jetro Willems