Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hij was heel onrustig, maar dat kan nog bij zo’n jonge jongen. Hij is ook een mens, hij zal moeten leren om vaster te worden. Onder druk juist je beste wedstrijden te spelen, zoals Robben. Die kwaliteit is voor weinigen weg gelegd, maar moet ook ontwikkeld worden.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Eerste helft vond ik hem nog niet eens zo slecht, al had hij die kans wel moeten maken, maar in de tweede helft deed hij alles fout. De wissel vond ik daarom ook niet meer dan logisch. Zuur inderdaad dat het net deze wedstrijd was waarin het er niet uitkwam.
Laatst gewijzigd door Mick Jagger op 24 aug 2021, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vond hem zo slecht nou ook weer niet. Krult bijna een bal binnen en was toch paar keer handig in de kleine ruimte. Maar Mwene maakte hem niet bepaald beter vandaag ondanks dat ik dat tot vandaag wel vond. Hij had al 2x zijn man laten lopen en 1x lukte het niet eens om geel te pakken dus dat Schmidt hem eraf haalde was logisch.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Was matig vandaag, maar mwene liep ook wel erg vaak in de weg. Toch had ik hem laten staan, 1 geniaal moment was genoeg. Dat moment hoeven we niet van Bruma of Vertessen te verwachten.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Sao-Mellow schreef: 24 aug 2021, 23:46 Was matig vandaag, maar mwene liep ook wel erg vaak in de weg. Toch had ik hem laten staan, 1 geniaal moment was genoeg. Dat moment hoeven we niet van Bruma of Vertessen te verwachten.
Dat geniale moment zat er vandaag gewoon niet in. Het is geen Cambuur waar je even dwars door de verdediging loopt. En het lag ook niet aan Mwene. Noni liep zichzelf keer op keer vast.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Het geniale moment was er overigens wel met dat afstandsschot vanaf 30 meter, eind eerste helft. Met een beetje geluk valt er zo een binnen hè. Die andere kans kon hij weinig aan doen, zat al te kort op de keeper dus kon hij geen kant meer op. Misschien dat afleggen had gekund maar dat doe je niet zo snel vanuit die positie. Al met al leerzame avond voor een jonge jongen als Noni.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 24 aug 2021, 23:57 Het geniale moment was er overigens wel met dat afstandsschot vanaf 30 meter, eind eerste helft. Met een beetje geluk valt er zo een binnen hè. Die andere kans kon hij weinig aan doen, zat al te kort op de keeper dus kon hij geen kant meer op. Misschien dat afleggen had gekund maar dat doe je niet zo snel vanuit die positie. Al met al leerzame avond voor een jonge jongen als Noni.
Hij kreeg die bal voor z’n goede been (links) en dan besluit hij hem laag te schieten. Die had hij toch gewoon moeten stiften man.volgens mij was dat voor iemand met zijn linkerbeen niet teveel gevraagd. Maar dit is een goede les voor Noni
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Deze jongen heeft scorend vermogen, net zoals van Ginkel..
Om die eraf te halen is een domme zet van Schmidt..
Helemaal als je Bruma en Vertessen in hun plaats laat spelen...die beiden veel minder scorend vermogen hebben..
Ik vond beide wissels zeer onlogisch..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

trouwepsvfan schreef: 24 aug 2021, 23:59
Tovast schreef: 24 aug 2021, 23:57 Het geniale moment was er overigens wel met dat afstandsschot vanaf 30 meter, eind eerste helft. Met een beetje geluk valt er zo een binnen hè. Die andere kans kon hij weinig aan doen, zat al te kort op de keeper dus kon hij geen kant meer op. Misschien dat afleggen had gekund maar dat doe je niet zo snel vanuit die positie. Al met al leerzame avond voor een jonge jongen als Noni.
Hij kreeg die bal voor z’n goede been (links) en dan besluit hij hem laag te schieten. Die had hij toch gewoon moeten stiften man.volgens mij was dat voor iemand met zijn linkerbeen niet teveel gevraagd. Maar dit is een goede les voor Noni
Stift had de enige mogelijkheid op een goal geweest. Ik zeg ook niet dat het onmogelijk was om te scoren hè, maar wel gewoon erg lastig zo kort op de keeper met een verdediger op de lijn. Nu schoot hij vrij blind op de keeper maar Vlachodimos kwam ook gewoon goed snel en breed uit, was gewoon een prima block in keepersjargon.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Stond tegenover de beste directe tegenstander van zijn carrière, en kwam er niet aan te pas. Dit is wel wat anders dan Kenneth Paal en consorten zegmaar. Daarom zijn dit soort wedstrijden zo goed voor de ontwikkeling van jonge spelers, en is een vertrek ook echt nog veel te vroeg. In de PL lopen zelfs bij Aston Villa dit soort spelers rond, daar zou hij nu nog verzuipen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Precies. Vergeet ook niet: dit is zijn eerste seizoen als basisspeler. Liet een verpletterende indruk achter deze zomer, maar Grimaldo is een uitstekende back. Goed voor Madueke om dat te ervaren. Het betekent simpelweg harder werken en het straks in de EL - tegen vergelijkbare tegenstander - opnieuw proberen.

Geen speler in de top heeft het niet stap voor stap gedaan, behalve Messi.
Doperwt
Talent
2
Berichten: 82
Lid geworden op: 18 aug 2021
Seizoenkaart: Vak T
Clubvoorkeur: PSV

Driedubbele dekking. Benfica heeft goed zijn huiswerk gedaan voor deze wedstrijd. Je had hem er nooit af mogen halen. Ondanks zijn mindere wedstrijd toch 2 keer heel dichtbij een doelpunt
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Nieuw contract?
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Lijkt het wel op!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

NONI!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Puntje voor John erbij. Staat hij al weer op een voldoende [mention]PCGC[/mention] ?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Zo dan! Goed nieuws vandaag! Vanaf vandaag iedere dag een goed nieuws bericht graag :)
mpk276
Talent
4
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 jul 2019

Klasse gedaan dit. “Klein” goedmakertje na gisteren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is het goede nieuws waar je naar verlangt na gisteren. Een goede zet en een terechte beloning voor Noni!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi! Hopelijk niet met gekke clausules of meedenken bij een mooie club...
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is geweldig nieuws op de dag dat ik het ook ff nodig had, nou Hlozek nog aub!
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Lekker zeg! Hopelijk zonder gekke clausules inderdaad zoals [mention]Grasmat[/mention] al aangaf.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Geweldig nieuws. Deze jongen snapt het, zijn vader blijkbaar ook. Er is nu het hele seizoen rust rondom hem en PSV kan na een goed seizoen meer vragen als dat het dit jaar had kunnen vragen.

Credits naar JdJ ook.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Waarom zouden hier clausules in verwerkt zijn? Ook zonder contractverlenging zou hij volgende zomer nog een tweejarig contract hebben. Lijkt me vooral een (financiële) beloning voor de speler zelf. Zeer terecht. Kan hij zich dit jaar mooi ontwikkelen richting de topspeler die hij kan worden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

YESSSS

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke