Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 23 aug 2021, 21:47
ruuddevil schreef: 23 aug 2021, 21:35

Net als bij FC Den Bosch.
Volgens mij is Den Bosch de enige club in Nederland waarvan het merendeel van de stad hoopt dat die club géén kampioen wordt, uit angst dat die tokkies afdalen richting het centrum en de boel kort en klein slaan.
Dat zal allemaal wel meevallen. Prima clubje 'hier', mooi fanatiek publiek. En waren zo ongeveer de eerste supportersgroep die bekend maakte hun stad te zullen verdedigen na de corona-rellen een dag eerder.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

29.04.2007 schreef: 24 aug 2021, 01:47
Josef Dettelbacher schreef: 23 aug 2021, 21:47

Volgens mij is Den Bosch de enige club in Nederland waarvan het merendeel van de stad hoopt dat die club géén kampioen wordt, uit angst dat die tokkies afdalen richting het centrum en de boel kort en klein slaan.
Dat zal allemaal wel meevallen. Prima clubje 'hier', mooi fanatiek publiek. En waren zo ongeveer de eerste supportersgroep die bekend maakte hun stad te zullen verdedigen na de corona-rellen een dag eerder.
Ja als je op de Hambaken woont. In het centrum van de stad is het net of die club niet bestaat. Niks van te zien, en ik denk dat de helft niet eens weet hoe je bij het stadion komt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Josef Dettelbacher schreef: 24 aug 2021, 14:48
29.04.2007 schreef: 24 aug 2021, 01:47

Dat zal allemaal wel meevallen. Prima clubje 'hier', mooi fanatiek publiek. En waren zo ongeveer de eerste supportersgroep die bekend maakte hun stad te zullen verdedigen na de corona-rellen een dag eerder.
Ja als je op de Hambaken woont. In het centrum van de stad is het net of die club niet bestaat. Niks van te zien, en ik denk dat de helft niet eens weet hoe je bij het stadion komt.
Dit riekt toch meer naar de wijk Orthen... ;)

https://www.bd.nl/den-bosch-vught/bure ... gle.com%2F

Circuleren trouwens ook een paar filmpjes van desbetreffend incident rond op het web. Best de moeite waard wanneer je eens lekker op zoek bent naar argumenten om je complete vertrouwen in de mensheid te verliezen...
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Balinho schreef: 24 aug 2021, 15:08
Josef Dettelbacher schreef: 24 aug 2021, 14:48

Ja als je op de Hambaken woont. In het centrum van de stad is het net of die club niet bestaat. Niks van te zien, en ik denk dat de helft niet eens weet hoe je bij het stadion komt.
Dit riekt toch meer naar de wijk Orthen... ;)

https://www.bd.nl/den-bosch-vught/bure ... gle.com%2F

Circuleren trouwens ook een paar filmpjes van desbetreffend incident rond op het web. Best de moeite waard wanneer je eens lekker op zoek bent naar argumenten om je complete vertrouwen in de mensheid te verliezen...
Dat scheelt ook allemaal niet zo veel hè. Buiten de stadswallen gaat het al snel bergafwaarts, m.u.v. delen van zuid, hintham en paleiskwartier.

Eigenlijk zou je a la Den Haag moeten spreken van Bosschenaren en Bosschenezen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rigo
Bankzitter
3
Berichten: 249
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 25 aug 2021, 12:00
Is dit het oor waar we al wekenlang naar speuren? :wonder:
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Huur of koop? Zie er niet bijstaan voor hoelang.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Een Malen-aankoop. Hier is hij?

Weliswaar 22 jaar oud al.
Laatst gewijzigd door FritskePhilips op 25 aug 2021, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

FritskePhilips schreef: 25 aug 2021, 12:09 Een Malen-aankoop. Hier is hij.
Ik zit meer aan selectieopvulling voor Jong te denken :mrgreen:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Interessante move! Ooit als groot talent van Volendam naar Everton. Bij Twente niet heel opvallend gespeeld.

Weet niet of die kerel van Genk nog in beeld is, maar dan zie ik liever deze Markelo.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

NotoriousBIG046 schreef: 25 aug 2021, 12:10
FritskePhilips schreef: 25 aug 2021, 12:09 Een Malen-aankoop. Hier is hij.
Ik zit meer aan selectieopvulling voor Jong te denken :mrgreen:
Dacht in eerste instantie ook dat hij pas 19/20 was. Is echter al 22, vandaar ook mijn aanpassing in de originele post.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Invaller voor Sambo. Jong PSV heeft nu een RB en zelf kan hij zich in de kijker spelen.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ja inderdaad, krijgt een contract van 1 jaar.
Klinkt niet heel hoopvol.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Had nog een jaar contract. Neem aan dat we hem transfervrij overnemen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Is gewoon een speler om het algehele niveau van Jong wat op te krikken. Niet perse voor PSV 1 in de toekomst. Lijkt mij een prima zet.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Is Comenencia trouwens een pure rechtervleugelverdediger? Of zou die ook nog centraal terecht kunnen komen?
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wat moeten we met een speler die niet goed genoeg is voor FC Twente? Geef dan Comenencia een seizoen de kans.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Je kan niet het hele seizoen met 16 en 17 jarigen spelen. Bij Twente was deze jongen geblesseerd een periode las ik. Zie het als opvulling en wellicht verrast ie.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Madueke schreef: 25 aug 2021, 12:23 Is Comenencia trouwens een pure rechtervleugelverdediger? Of zou die ook nog centraal terecht kunnen komen?
Precies dit hij is centraal ook goed geweest in de jeugd.
Markelo brengt wat ervaring, professionaliteit en kan het team versterken op meerdere plekken waar rechtsback onder bezet is geraakt.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik begrijp deze opvulling wel. Helemaal met de zware blessure van Sambo. Verder ben ik dit seizoen sowieso wel benieuwd naar Jong PSV. Zitten veel leuke talenten in en hopelijk zitten bij de extern aangetrokken spelers ook 1 of 2 spelers bij die op den duur zouden kunnen doorgroeien naar PSV 1.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Vraagje aan de Jong volgers hier. Die Vos komt van mijn amateurclub, kan hij er wat van? Potentie om het te halen?
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Geen PSV-1 materiaal, mag blij zijn met een Eredivisieclub denk ik. Wel een van de meest ervaren spelers van dat elftal samen met Klojo.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Zie toch liever Bakayoko dan Thomas. Duidelijk dat Ruud voor ervaring kiest vandaag
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maandag speelt JPSV weer een pot. Is dus gewoon beetje rouleren. De jongens die vanavond niet spelen zoals v/d Blaak, Comenencia, Bakayoko en Fofana etc. zullen dat maandag waarschijnlijk wel doen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen