Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
tijn0

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Prioriteiten.
tijn0

En dat is natuurlijk geen penalty...

Erbuiten, afijn. Maar dat Kuipers niet fluit is wel heel bijzonder.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik vind het echt onvoorstelbaar wat de arbitrage de laatste weken aan het doen is in wedstrijden van Ajax.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Op zeker een pingel! Minimaal een vrije trap
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Tja, ik zal we een Calimero zijn maar waarom niet kijken naar de armzwaai van Tadic? Waarom niet kijken naar mogelijk buitenspel bij de penalty voor Ajax? Waarom het penalty geval bij Utrecht zo resoluut wegwuiven terwijl daar wel degelijk een overtreding gemaakt werd?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Als je als keeper gewoon blijft staan kan die bal er nooit in. Een soort salto mortale uitvoeren helpt dan niet echt.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Het zou verder waarschijnlijk niets uitgemaakt hebben, maar dit is wel echt zeer vreemd van de VAR/scheidsrechter
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26047
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En net als het natrappen wordt het zorgvuldig uit samenvattingen gehouden hoor. Ik heb het allebei niet gezien, dus geen oordeel over de situaties an sich.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Vlagman
Lid 2e elftal
4
Berichten: 182
Lid geworden op: 1 dec 2019

Die buitenspel bij de penalty is gewoon gecheckt, Het moment kwam ook nog even in beeld, weliswaar voor ons zonder lijntjes maar dat was op het oog ook duidelijk niet buitenspel. Al die tijd heeft Kuijpers gewacht met het laten nemen van de penalty.

Vond het moment rand 16 bij Ajax wel de moeite waard om nader te bekijken, maar daar stond Kuijpers volgens mij ook met de neus bovenop.

Al met al Utrecht geen moment gevaarlijk. Dit is niet de manier om tegen Ajax te voetballen. Dat zie je week in week uit. Je weet dat Ajax in 90 minuten die verdediging wel 1 of 2x slecht, dus als je daar niks aan doet dan verlies je op zeker.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En toch had er voor Utrecht een punt in gezeten als het niet zo naïef was. Misschien niet verdiend, maar verdiend of niet telt niet als het om het resultaat gaat. Goals komen te makkelijk/gelukkig tot stand. Bij alle 3 de goals zit er wel een vleugje naïviteit/geluk aan vast. Enorm zonde voor Utrecht (en voor ons).
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

We kunnen wel janken om de scheids en VAR maar Utrecht verdiende vandaag een pak slaag.

Balbezit 69% Ajax
Corners 8 vs 0
Doelpogingen 19 vs 5

Ik zou volgende week ook wel uit tegen Utrecht willen spelen als er geen interlands waren.
Vlagman
Lid 2e elftal
4
Berichten: 182
Lid geworden op: 1 dec 2019

Jwoeloe schreef: 08 nov 2020, 14:20 En toch had er voor Utrecht een punt in gezeten als het niet zo naïef was. Misschien niet verdiend, maar verdiend of niet telt niet als het om het resultaat gaat. Goals komen te makkelijk/gelukkig tot stand. Bij alle 3 de goals zit er wel een vleugje naïviteit/geluk aan vast. Enorm zonde voor Utrecht (en voor ons).
Zo kun je overal wel een punt aan lullen. Tadic schiet een keer onderkant lat, Traore liep in de weg bij een gegarandeerde goal voor Labyad en Anthony schoof er ook een naast toen de keeper uit positie was. Daar zat een vleugje pech aan.

Utrecht heeft absoluut helemaal niks gecreëerd, de enige manier waarop ze met een punt zouden vertrekken is bij een 0-0. Alleen was het vanaf het begin al duidelijk dat die nooit zonder doelpunten zou eindigen.

Dus ik ga mee in de naïviteit. Het naive aspect is niet verwachten dat Ajax er minimaal 3 inlegt. Maar goed, wat doe jij daar aan als je PEC, Utrecht of een andere middenmoter bent, de kans is ook klein dat als je aanvalt dat je er meer in gaat leggen dan die gasten want dan speel je ze in de hand.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als de aanvoerder van Utrecht al zegt dat ze in de rust het gevoel hadden de wedstrijd onder controle te hebben dan weet je waar het bij die clubs fout gaat.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 08 nov 2020, 14:48 Als de aanvoerder van Utrecht al zegt dat ze in de rust het gevoel hadden de wedstrijd onder controle te hebben dan weet je waar het bij die clubs fout gaat.
:lol:

Dat zijn dezelfde clubs die de hele wedstrijd met de rug tegen de muur staan tegen PSV, uiteindelijk verliezen om vervolgens met een microfoon onder hun neus te roepen dat een overwinning erin zat en ze zich bestolen voelen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ze zijn bang voor PSV
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik vond die paar berichten hier over Tony Bruin Slot wel tergend gênant en smiddags waren die plots verdwenen. Als zoiets landelijk wordt verspreidt kom je in het ergste geval in de Telegraaf.

Verder moet het gewoon worden genegeerd en kunnen we ons hier alleen een beetje behoorlijk gedragen.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ShovingNE2 schreef: 08 nov 2020, 15:38.
Ach, ik vind het wel komisch dat iemand daar zijn tijd in wil stoppen. Volgens mij staan we hier wel boven zoiets. Lekker laten doen en na een maand gaat het vervelen en is ie weer klaar ermee.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26047
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kezmania schreef: 08 nov 2020, 15:41 Ik vond die paar berichten hier over Tony Bruin Slot wel tergend gênant en smiddags waren die plots verdwenen. Als zoiets landelijk wordt verspreidt kom je in het ergste geval in de Telegraaf.

Verder moet het gewoon worden genegeerd en kunnen we ons hier alleen een beetje behoorlijk gedragen.
Hier kan iedereen het alleen maar mee eens zijn.

Verder is het weggehaald.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Die Danilo wat ze verhuurd hebben aan Twente legt ze er makkelijk in , topscorer momenteel , is dat echt zon groot talent of scoort die alleen tegen de 'kleintjes' ?
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

NotoriousBIG046 schreef: 08 nov 2020, 22:53 Die Danilo wat ze verhuurd hebben aan Twente legt ze er makkelijk in , topscorer momenteel , is dat echt zon groot talent of scoort die alleen tegen de 'kleintjes' ?
Daar komen we over 2 weken achter.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Mag ik de eerste zijn op het nieuwe forum die Ajax is kut zegt?
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Grasmat schreef: 05 nov 2020, 23:26 Ajax is kut.

zo, deze kan gewoon bovenaan vastgezet worden voor iedere pagina Modjes :TU:
Helaas
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Fuck
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Batsu schreef: 09 nov 2020, 10:40Fuck
ajax
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Pas op hoor, dadelijk kom je nog op Best of 1913 :lol: :lol: ;)
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Was dat grapje van die Utrecht supporter nou echt zo slecht en walgelijk?

Ajax