Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kieft is zelf belachelijk. Voor 40 krijgen geïnteresseerde clubs een gefaxte dikke vinger terug.

Voor 20 krijgen ze een Dick pic van Sangare. Dat zal ze afschrikken.
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Menno1 schreef: 17 aug 2021, 03:55 Kieft is zelf belachelijk. Voor 40 krijgen geïnteresseerde clubs een gefaxte dikke vinger terug.

Voor 20 krijgen ze een Dick pic van Sangare. Dat zal ze afschrikken.
Staat er op de herdgang een fax apparaat die a3 kan faxen dan?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

johan derksen schreef: 17 aug 2021, 02:32 Hoorde ik nou echt Wim Kieft zeggen dat we 'm moeten verkopen als er 20 miljoen geboden wordt, een belachelijk hoog bod aldus Kieft.
Ja, dat zei Kieft. Het geeft nog maar eens aan dat de figuren die zichzelf analisten noemen alleen nog maar een wedstrijdje kijken en verder helemaal niets hebben met de voetbalactualiteit. Kieft is totaal passé en leeft bijna letter aan het begin van deze eeuw waar het voetbal betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

johan derksen schreef: 17 aug 2021, 02:32 Hoorde ik nou echt Wim Kieft zeggen dat we 'm moeten verkopen als er 20 miljoen geboden wordt, een belachelijk hoog bod aldus Kieft.
Altijd vermoeiend als mensen die het voetbal totaal niet volgen proberen mee te praten.
Mwenusss
Regelmatige invaller
2
Berichten: 310
Lid geworden op: 28 jul 2021
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Afbeelding

Nou, die leicester fans hebben weer hoop dat Noni daarheen gaat.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mwenusss schreef: 19 aug 2021, 00:20 Afbeelding

Nou, die leicester fans hebben weer hoop dat Noni daarheen gaat.
Who cares what Leicester fans van de wedstrijd vinden? Ik hoef dat gejuich van hun hier niet te lezen.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hahahaha dus zij kijken naar PSV en denken dat Noni daarheen gaat als hij hier geen CL speelt. No chance.
Mwenusss
Regelmatige invaller
2
Berichten: 310
Lid geworden op: 28 jul 2021
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ardbeg schreef: 19 aug 2021, 00:24
Mwenusss schreef: 19 aug 2021, 00:20 Afbeelding

Nou, die leicester fans hebben weer hoop dat Noni daarheen gaat.
Who cares what Leicester fans van de wedstrijd vinden? Ik hoef dat gejuich van hun hier niet te lezen.
Vergeten rekening met je te houden
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

ShovingNE2 schreef: 17 aug 2021, 07:19
johan derksen schreef: 17 aug 2021, 02:32 Hoorde ik nou echt Wim Kieft zeggen dat we 'm moeten verkopen als er 20 miljoen geboden wordt, een belachelijk hoog bod aldus Kieft.
Ja, dat zei Kieft. Het geeft nog maar eens aan dat de figuren die zichzelf analisten noemen alleen nog maar een wedstrijdje kijken en verder helemaal niets hebben met de voetbalactualiteit. Kieft is totaal passé en leeft bijna letter aan het begin van deze eeuw waar het voetbal betreft.
Maar serieus. Waarom serieus nemen!?

Ik word daar zo moe van.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mwenusss schreef: 19 aug 2021, 00:31
Ardbeg schreef: 19 aug 2021, 00:24

Who cares what Leicester fans van de wedstrijd vinden? Ik hoef dat gejuich van hun hier niet te lezen.
Vergeten rekening met je te houden
Volgens mij geeft niemand geen fuck hier om Leicester
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 19 aug 2021, 00:46
Mwenusss schreef: 19 aug 2021, 00:31

Vergeten rekening met je te houden
Volgens mij geeft niemand geen fuck hier om Leicester
Volgens mij post jij hier ook regelmatig dingen van social media ofzo, waar niemand een fuck om geeft. Dus doe dan nu maar net als wij meestal doen en reageer er gewoon niet op als het je niet boeit. Werkt prima.

On topic: ik snap die Leicester fans wel. Zo kijken wij er ook naar als we denken kans te maken op het aantrekken van een speler. Maar hopelijk kan [mention]Mwenusss[/mention] fka [mention]PCGC[/mention] volgende week posten dat de Leicester fans teleurgesteld zijn, omdat hun hoop op het aantrekken van Noni door Noni zelf kapot is geschoten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Armada schreef: 19 aug 2021, 00:32
ShovingNE2 schreef: 17 aug 2021, 07:19

Ja, dat zei Kieft. Het geeft nog maar eens aan dat de figuren die zichzelf analisten noemen alleen nog maar een wedstrijdje kijken en verder helemaal niets hebben met de voetbalactualiteit. Kieft is totaal passé en leeft bijna letter aan het begin van deze eeuw waar het voetbal betreft.
Maar serieus. Waarom serieus nemen!?

Ik word daar zo moe van.
Gewoon omdat je wel eens gewoon normaal een voetbalprogramma wil kijken over je club als het goed gaat. En dat je dan mag verwachten dat die mafklappers gewoon een keer wel geïnformeerd zijn in plaats van alleen maar zure drek te spugen over je club zoals die Ajacied van een Afellay. Zelfs als het goed gaat hoef je geen voetbalprogramma's te kijken als PSV-er. De enige lol die je dan hebt is die neuzen hier bijvoorbeeld afbranden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs85 schreef: 19 aug 2021, 07:18
Ardbeg schreef: 19 aug 2021, 00:46

Volgens mij geeft niemand geen fuck hier om Leicester
Volgens mij post jij hier ook regelmatig dingen van social media ofzo, waar niemand een fuck om geeft. Dus doe dan nu maar net als wij meestal doen en reageer er gewoon niet op als het je niet boeit. Werkt prima.

On topic: ik snap die Leicester fans wel. Zo kijken wij er ook naar als we denken kans te maken op het aantrekken van een speler. Maar hopelijk kan @Mwenusss fka @PCGC volgende week posten dat de Leicester fans teleurgesteld zijn, omdat hun hoop op het aantrekken van Noni door Noni zelf kapot is geschoten.
Met alle respect he, jij duikt ook ergens op als je iets leest wat je niet bevalt :) Maar goed. Fuck Leicester en Fuck Benfica. We rollen die Portugezen volgende week op en dan proosten we!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 aug 2021, 07:25
Armada schreef: 19 aug 2021, 00:32

Maar serieus. Waarom serieus nemen!?

Ik word daar zo moe van.
Gewoon omdat je wel eens gewoon normaal een voetbalprogramma wil kijken over je club als het goed gaat. En dat je dan mag verwachten dat die mafklappers gewoon een keer wel geïnformeerd zijn in plaats van alleen maar zure drek te spugen over je club zoals die Ajacied van een Afellay. Zelfs als het goed gaat hoef je geen voetbalprogramma's te kijken als PSV-er. De enige lol die je dan hebt is die neuzen hier bijvoorbeeld afbranden.
Nou, nou, nou... dat gaat wel wat ver
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Noni the Pony is pissed off. Grimaldo will eat shit next week.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 19 aug 2021, 07:25
Armada schreef: 19 aug 2021, 00:32

Maar serieus. Waarom serieus nemen!?

Ik word daar zo moe van.
Gewoon omdat je wel eens gewoon normaal een voetbalprogramma wil kijken over je club als het goed gaat. En dat je dan mag verwachten dat die mafklappers gewoon een keer wel geïnformeerd zijn in plaats van alleen maar zure drek te spugen over je club zoals die Ajacied van een Afellay. Zelfs als het goed gaat hoef je geen voetbalprogramma's te kijken als PSV-er. De enige lol die je dan hebt is die neuzen hier bijvoorbeeld afbranden.
Afellay heeft door wat hij moet zeggen om uitgenodigd te worden. Het is werkelijk waar ongelooflijk hoe PSV als club wordt benaderd. Schreef dit ook al in het wedstrijd topic, maar wat was die verslaggever allemaal aan het doen? Die zat de commentaren van Ajax Showtime na de JC schaal voor te lezen leek het wel. Verslaggevers hoeven van mij geen supporter te zijn, maar ik ben best kritisch dus als ik na de eerste helft denk welke wedstrijd heeft die man bekeken dan gaat er iets mis.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Geef hem zaterdag maar rust, zodat hij dinsdag ongegeneerd kan knallen!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Deze zomer gaat hij niet naar Leicester en volgende zomer kan Leicester hem niet meer betalen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zou hem rust geven inderdaad tegen Cambuur, oogde wel echt vermoeid.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou hem geen rust geven, die rust komt later wel. Hij moet goals maken en belangrijk blijven om zijn honger te stillen. En tegen Cambuur thuis kan het wel eens heel comfortabel worden als we starten met wat A aanvallers.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Thijs85 schreef: 19 aug 2021, 07:18
Maar hopelijk kan @Mwenusss fka @PCGC volgende week posten dat de Leicester fans teleurgesteld zijn, omdat hun hoop op het aantrekken van Noni door Noni zelf kapot is geschoten.
Que?
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jajajajaja
Sheepies
Bankzitter
2
Berichten: 237
Lid geworden op: 17 mei 2021
Seizoenkaart: Vak E

Sky journalist tweet dat Tottenham, Leicester en Wolves interesse hebben, maar dat de 35-40 miljoen die we willen mogelijk te hoog is.

Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zo raar dat deze jongen niet op de short list staat van de Golden Boy.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Small clubs.

Golden Boy? Rhodium Boy!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Rikkert1234 schreef: 20 aug 2021, 10:35 Zo raar dat deze jongen niet op de short list staat van de Golden Boy.
Staat hij wel toch?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke