Bruma

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind Bruma een matige speler en ik hoop nog steeds dat hij vertrekt deze maand, maar gisteren vond ik hem een goede eerste helft spelen. (Tweede helft een stuk minder) Tevens maakte hij de 1 op 1 met de keeper ook goed af.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menno1 schreef: 15 aug 2021, 17:53Ik vind het wel grappig dat je fan bent van Bruma en je gelijkertijd Malen bestempeld als een kansen misser en choker 😂
Maar echt hoor, onnavolgbaar :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Menno1 schreef: 15 aug 2021, 17:53
Revolinho schreef: 15 aug 2021, 14:36 Zomer 2019 was niet de beste transferwindow, daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Maar degenen die toen zijn gekomen, kwamen nou ook niet bepaald in een warm bad terecht. Die tijd blijkt nu intern een chaos geweest te zijn en het is niet gek dat dat in het koppie van sommigen gaat zitten. Het draaide destijds om Mo, Bergwijn en Malen blijkbaar en de rest mocht stikken.

Ik schat zomaar in dat zowel Bruma en Doan nu pas gaan laten zien wat ze kunnen. Ik was een enorme fan van de komst van Bruma destijds, gewoon omdat het een snelle en wendbare dribbelaar is. Dat lijkt er nu veel beter uit te komen dan destijds. Zou een mooie stunt zijn als hij erbij weet te blijven.
Ik vind het wel grappig dat je fan bent van Bruma en je gelijkertijd Malen bestempeld als een kansen misser en choker 😂
Jij wilt de Malen-discussie weer oprakelen? Heeft ie die pannen daar trouwens al van het dak geschoten? Zag dat Dortmund dik had gewonnen. Bruma heeft deze week in ieder geval al 2x gescoord.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Geen grap. Ik zat straks op het terras en Bruma kwam voorbij, ik bedankte hem voor zijn goal gisteren en even mee gesproken, haha

Wat een verlegen jongen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 15 aug 2021, 19:26 Geen grap. Ik zat straks op het terras en Bruma kwam voorbij, ik bedankte hem voor zijn goal gisteren en even mee gesproken, haha

Wat een verlegen jongen
Mogelijk heb je gewoon een wildvreemde aangesproken, die geen idee had hoe hij hierop moest reageren?
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Revolinho schreef: 15 aug 2021, 18:09
Menno1 schreef: 15 aug 2021, 17:53

Ik vind het wel grappig dat je fan bent van Bruma en je gelijkertijd Malen bestempeld als een kansen misser en choker 😂
Jij wilt de Malen-discussie weer oprakelen? Heeft ie die pannen daar trouwens al van het dak geschoten? Zag dat Dortmund dik had gewonnen. Bruma heeft deze week in ieder geval al 2x gescoord.
Je hebt mbt Malen echt een aantal complexjes volgens mij. Heel raar hoe jij daarbij in de wedstrijd staat terwijl de rest van je posts meestal goed te pruimen zijn. Denk dat ie je zusje of vriendin een beurt heeft gegeven waar je zelf niet aan kon tippen of niet?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho schreef: 15 aug 2021, 18:09
Menno1 schreef: 15 aug 2021, 17:53

Ik vind het wel grappig dat je fan bent van Bruma en je gelijkertijd Malen bestempeld als een kansen misser en choker 😂
Jij wilt de Malen-discussie weer oprakelen? Heeft ie die pannen daar trouwens al van het dak geschoten? Zag dat Dortmund dik had gewonnen. Bruma heeft deze week in ieder geval al 2x gescoord.
Goede sample size wel.

Lighten up, Francis.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs85 schreef: 15 aug 2021, 21:03
Ardbeg schreef: 15 aug 2021, 19:26 Geen grap. Ik zat straks op het terras en Bruma kwam voorbij, ik bedankte hem voor zijn goal gisteren en even mee gesproken, haha

Wat een verlegen jongen
Mogelijk heb je gewoon een wildvreemde aangesproken, die geen idee had hoe hij hierop moest reageren?
Is dit een vraag? Nee, dat was onze Bruma
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Menno1 schreef: 15 aug 2021, 21:38
Revolinho schreef: 15 aug 2021, 18:09

Jij wilt de Malen-discussie weer oprakelen? Heeft ie die pannen daar trouwens al van het dak geschoten? Zag dat Dortmund dik had gewonnen. Bruma heeft deze week in ieder geval al 2x gescoord.
Goede sample size wel.

Lighten up, Francis.

Voor die geweldige spits van jullie moet een weekje toch wel voldoende zijn.

Maar ey. Hij speelt niet meer bij PSV, dus mijn seizoen kan sowieso al bijna niet meer kapot. Hij verdwijnt ook meer en meer uit mijn geheugen. Ergens achterin, in het rijtje Matavz, Berg, enz. Daar komt ie bij mij terecht. Dat je de naam nog wel kent, maar niet eens meer weet hoe ze er in een PSV-shirt uit zagen.

On: Bruma is een prima stand in, maar geen echte echte concurrent voor de vleugels. De vraag is of PSV die nog gaat halen, of het geld gaat pompen in een spits, nummer 10, rechtsback en middenvelder.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 15 aug 2021, 21:37
Revolinho schreef: 15 aug 2021, 18:09

Jij wilt de Malen-discussie weer oprakelen? Heeft ie die pannen daar trouwens al van het dak geschoten? Zag dat Dortmund dik had gewonnen. Bruma heeft deze week in ieder geval al 2x gescoord.
Je hebt mbt Malen echt een aantal complexjes volgens mij. Heel raar hoe jij daarbij in de wedstrijd staat terwijl de rest van je posts meestal goed te pruimen zijn. Denk dat ie je zusje of vriendin een beurt heeft gegeven waar je zelf niet aan kon tippen of niet?
Met zo’n reactie is er maar één iemand die een goede beurt nodig heeft. :opzijnkop:

On topic: een beetje opportunisme is geen voetbalfan vreemd, maar nadat iedeeeen hem eerst 600x had afgeschreven is het nu ineens een nuttige kracht. Eerst even een paar wedstrijden afwachten of hij dit vasthoudt. Een zwaluw maakt nog geen zomer
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik hoop dat Louis hem oproept voor Oranje.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Dit was weer Bruma zoals we hem kennen. Wat viel hij beroerd in zeg. Door mensen heen willen lopen, elke aanname waardeloos. Rare wissel sowieso, had Noni lekker laten staan.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Bijzonder dat hij inviel boven Vertessen.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Ja, je kunt beter iemand die 'in vorm' is op de bank houden ja. Madueke was heel dreigend de 1e helft, de 2e helft niet meer gezien.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Noni had veel gespeeld van het weekend en dit is de prijs die je betaalt als je langer tegen Heracles wil spelen. Maar dat Bruma erin komt op rechts was wel opvallend tov Vertessen. Maar wie weet kunnen we hem nog slijten.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Het was toch gewoon een redelijke invalbeurt. Niet goed niet slecht. Gewoon oke
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Vond ik ook, viel gewoon oke in. Komt altijd enigszins dreiging van uit.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vond zijn invalbeurt ook wel ok eigenlijk. Deed geen rare dingen en zorgde voor dreiging.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Toch had ik eerder Vertessen gebracht. Bruma deed het niet perse verkeerd of slecht. Maar Vertessen is veel dwingender en sterker. Wint redelijk veel duels. En ik heb ook de indruk dat hij sneller is (al is Bruma ook niet sloom).
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Madueke en Gakpo zou ik in zo een wedstrijd altijd laten staan, gaat altijd gevaar van uit omdat ze creeeren door een snelheid en acties.
Waarom wordt er eigenlijk niet meer geswitcht tussen onze spitsen ? Laat Gakpo en Madueke af en toe van kant wisselen... Dat maakt het lastiger voor die backs, omdat die met een andere actie te maken krijgen.

Bruma voor Madueke vond ik 1 van de grotere Schhmidt wisselblunders. Top 5 denk ik.
Breng Vertessen. Wissel Zahavi. Maar Bruma voor Madueke. OMG.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Goede wissel. Het zijn drukke weken voor Madueke. Ik denk dat Iedereen wel begrijpt dat Bruma drie klassen minder is dan Madueke, maar dinsdag hebben we een fitte jongen nodig en zijn output in de tweede helft was gewoon een stuk minder. DAn kan je beter sparen.

Bruma heeft al vaker tegen benfica gespeeld en is aardig in vorm, dat was op zich een logische invalbeurt.
Saibari is underrated.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Had het niet verwacht om het nog ooit te zeggen, maar de invalbeurt van Bruma viel te begrijpen. Deze jongen heeft natuurlijk nog status in Portugal en boezemt waarschijnlijk meer schrik in dan Vertessen. Daar staat tegenover dat Benfica vermoeid raakte en dan kan je de snelle Vertessen wel goed gebruiken.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Bruma viel prima in hoor. Denk dat Bruma zaterdag tegen Cambuur ook zal starten eerlijk gezegd.

Ergens wordt ik af en toe nog best enthousiast van de speler Bruma en verwacht ik dat het er echt nog wel uit kan komen en we er gewoon een topper aan hebben. Laten we ook niet vergeten dat Bruma in de verziekte selectie van v. Bommel terecht kwam waar paradepaardje Mohamed I. doorbrak en teveel veren in z'n reet kreeg gestoken. Bruma heeft dat seizoen (terecht) kritiek gekregen en speelde ook echt niet best, maar het uitkaffermoment van Mohamed I. vergeet ik nooit meer. Bruma door medespelers echt neergeseibeld dat jaar.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ryme schreef: 19 aug 2021, 09:48

Ergens wordt ik af en toe nog best enthousiast van de speler Bruma en verwacht ik dat het er echt nog wel uit kan komen en we er gewoon een topper aan hebben. Laten we ook niet vergeten dat Bruma in de verziekte selectie van v. Bommel terecht kwam waar paradepaardje Mohamed I. doorbrak en teveel veren in z'n reet kreeg gestoken.
De jongen is vorig seizoen ook gewoon kampioen geworden in Griekenland hè. Daar heeft hij een goede bijdrage geleverd hoor. En veel mensen onderschatten ook de mentale druk bij veel voetballers. Dumfries had bijvoorbeeld vorig seizoen duidelijk last van het feit dat er geen publiek op de tribune zat.

Bruma begon uitstekend bij PSV en zonk, zoals jij terecht aanhaalde, weg in de ellende onder van Bommel. Als de huidige trainer hem aan het voetballen krijgt dan zou ik zelfs overwegen om hem te houden. En het zou ook een compliment voor Schmidt zijn.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik vind hem lang niet zo slecht als vaak werd gezegd. In de Eredivisie moet je hem prima kunnen gebruiken tegen de ‘kleintjes’ en middenmoot. Maar gister zag je toch wel dat hij bepaald geen Madueke is. Die is veel dreigender en sterker, vaster aan de bal.

Vind wel dat Bruma zijn snelheid te weinig gebruikt. Hij is supersnel op de eerste meters. Hoop dat nog te gaan zien.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Bruma heeft een goede dribbel... En daar blijft het dan meestal bij. Doet me wat dat betreft denken aan Arouna Koné destijds. Die deed ook best wel wat dingen goed met een bal totdat hij hem moest afgeven of moest afronden. Het is niet echt een combinatievoetballer hee.

Maar toegegeven.. dat schot en die pass buitenkant voet tegen heracles... Dat geeft hoop dat er toch meer in zit. (Die goal door de benen van de keeper niet ...dat vond ik verre van indrukwekkend)
Gisteren deed hij niets bijzonders.. dat is niet gek in de beperkte tijd tegen een sterke tegenstander.

Dat hij angst inboezemt bij een portugese tegenstander is wishful thinking lijkt me.

De wind is anders gaan waaien op basis van 2 simpele goaltjes en wat minder opzichtig balverlies lijkt het. Ik begin langzaam te wennen aan die scorebord-forumtiek.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Bruma